Mentési lehetőség a forrófejű Facebook felhasználóknak

Mentési lehetőség a forrófejű Facebook felhasználóknak

Mentési lehetőség a forrófejű Facebook felhasználóknak

Te is jártál már úgy, hogy Facebook üzenetben valami olyat írtál, amit utólag megbántál? Akkor jó hírünk van! Mostantól van egy kis időd bűnbánatot gyakorolni, és hamut szórva fejedre törölni meggondolatlanságot. De csak ha sietsz...

Mennyi időt ad a Facebook, hogy meggondold magad? 

Egyesek szerint egyáltalán nem kellene időt adni arra, hogy valaki megmásítsa azt, amit egyszer leírt. Az újítás bírálói arra hivatkoznak, hogy ha fenyegetést, sértést stb. kapnak Facebook üzenetben, akkor most már bizonyítékuk se lesz, ami alapján felelősségre vonhatnák az illetőt. Bár a képernyőfotó készítése ezt továbbra is megoldja, ha valaki ilyen zavaros vizekre evez.

Mások szerint nagyon is jó, hogy ezután 10 percet kapunk a visszakozásra a Messengerben. Ennyi azért hadd járjon mindenkinek, hogy jobb belátásra térjen! Úgyhogy van egy sanszod helyesbíteni, ha esetleg hirtelen felindulásból kommunikáltál, vagy tévedtél.

Persze az az alapelv továbbra is az, amit az online jártasság ábécéje elején, már a kiskamaszoknak is tanítani szoktak: az internet nem felejt, ezért kétszer is meg kell gondolni, hogy mit közlünk magunkról.

Nem is kell persze mindjárt tragikus vétségekre gondolni. Orvosolhat az új funkció olyan kellemetlenségeket is, mint a nem megfelelő személynek elküldött, vagyis a félrement üzenet vagy a durva helyesírási hiba, ha olyasvalakivel csetelünk, aki (méltán) ad erre a szempontra.

Biztosan észrevetted: valami hasonlót tud a mobilos Gmail is egy ideje. Van egy – utolsó utáni – sanszod, hogy visszahívd az elküldött levelet, az „undo send”, avagy a küldés visszavonása. 

Pontosabban fogalmazva inkább arról van szó, hogy visszatartható az azonnali küldés, ami azért nem éppen ugyanaz. Szőrszálhasogatásnak tűnhet, de ez a megfogalmazás is felhívja a figyelmet arra, hogy azért csak csínján kell számítani az ilyen mentőövekre, és továbbra sem át az óvatosság.

Szeretnél olyan üzeneteket közzétenni a legnépszerűbb közösségi hálózaton, hogy sose kelljen megbánnod? Sőt az se ártana, hogy érdeklődőket, ügyfeleket hozzanak a posztok? Akkor csak kattints tovább, mert mi fel tudjuk pörgetni a Facebook kommunikációdat!

További bejegyzések

Üzenet, ami elad! A marketing eszközök klasszikusa, a hírlevél

A marketing eszközök évről évre változnak, de a legjobban működők mindig topon vannak. Ezért érdemes rájuk (elsősorban a „jó öreg” blogra, a hírlevélre és a közösségi média általi, folyamatos kommunikációra) alapozni a stratégiádat, és csak akkor nyúlni az újabb találmányok után, ha mindezek már jól mennek. Közülük most a promólevelet vizsgáljuk meg közelebbről.

 

Olvasom tovább...

Valóban van igény a termékedre? Online Percek a Mex Rádióban

Sokan nagy és nemes célokkal vágnak neki az új évnek, de egy dolgot figyelmen kívül hagynak. Megfeledkeznek a piackutatás fontosságáról, és nem kutatják a célcsoportjuk, az ügyfeleik körében, hogy mire van valós igény, és nem erre alapozva fejlesztenek ki újabb terméket, szolgáltatást. De mi is az, amit az emberek szeretnének?

Olvasom tovább...

A sikeres kozmetikus 5 legfőbb titka: személyes brand építés tippek

A brand építés az, ami választ ad a kérdésre, hogy mitől lesz valaki ellenállhatatlan a szakmájában. Ha létezne egy recept, amiben konkrét leírást kaphatnál arról, hogy mi a szakmád sikerének titka, te elolvasnád? Tegyünk egy próbát! Összeszedtük neked azt az 5 tanácsot, amiket ha megfogadsz, elindulhatsz a siker útján. Vigyázz, kész... jöhet?

Olvasom tovább...

Pénzt hozó népszerűség: az online márkaépítés alapjairól

A márkaépítés első számú fóruma az internet, mert sokszor még hirdetnie sem kell annak, aki itt rokonszenves és profi benyomást kelt. A legnépszerűbb márkák kommunikációja ma már nem az egyoldalú, harsogó monológ, mert a legjobbak folyamatosan figyelnek az érdeklődők problémáira, és válaszolnak a célpiac által feltett kérdésekre. De mi kell még ahhoz, hogy pénzt hozó márkád legyen?

Olvasom tovább...

Aki tervez, az nyer! Kommunikációs terv tippek a piachódításhoz

A kommunikációs terv azért hasznos, mert aki tervez, az a jövőnek él, és nem csak a pillanatnyi problémamegoldásnak. Mi több, egy tavalyi felmérés szerint azok a kommunikációs tervvel rendelkező cégek, amelyek írott, dokumentált stratégiát követtek, 313%-kal nagyobb valószínűséggel számoltak be a kampányaik sikeréről, mint a csupán menetközben rögtönző társaik. (Forrás: a CoSchedule 100 országban végzett, 3 599 cégre kiterjedő kutatása.)

Olvasom tovább...