Mentési lehetőség a forrófejű Facebook felhasználóknak

Mentési lehetőség a forrófejű Facebook felhasználóknak

Mentési lehetőség a forrófejű Facebook felhasználóknak

Te is jártál már úgy, hogy Facebook üzenetben valami olyat írtál, amit utólag megbántál? Akkor jó hírünk van! Mostantól van egy kis időd bűnbánatot gyakorolni, és hamut szórva fejedre törölni meggondolatlanságot. De csak ha sietsz...

Mennyi időt ad a Facebook, hogy meggondold magad? 

Egyesek szerint egyáltalán nem kellene időt adni arra, hogy valaki megmásítsa azt, amit egyszer leírt. Az újítás bírálói arra hivatkoznak, hogy ha fenyegetést, sértést stb. kapnak Facebook üzenetben, akkor most már bizonyítékuk se lesz, ami alapján felelősségre vonhatnák az illetőt. Bár a képernyőfotó készítése ezt továbbra is megoldja, ha valaki ilyen zavaros vizekre evez.

Mások szerint nagyon is jó, hogy ezután 10 percet kapunk a visszakozásra a Messengerben. Ennyi azért hadd járjon mindenkinek, hogy jobb belátásra térjen! Úgyhogy van egy sanszod helyesbíteni, ha esetleg hirtelen felindulásból kommunikáltál, vagy tévedtél.

Persze az az alapelv továbbra is az, amit az online jártasság ábécéje elején, már a kiskamaszoknak is tanítani szoktak: az internet nem felejt, ezért kétszer is meg kell gondolni, hogy mit közlünk magunkról.

Nem is kell persze mindjárt tragikus vétségekre gondolni. Orvosolhat az új funkció olyan kellemetlenségeket is, mint a nem megfelelő személynek elküldött, vagyis a félrement üzenet vagy a durva helyesírási hiba, ha olyasvalakivel csetelünk, aki (méltán) ad erre a szempontra.

Biztosan észrevetted: valami hasonlót tud a mobilos Gmail is egy ideje. Van egy – utolsó utáni – sanszod, hogy visszahívd az elküldött levelet, az „undo send”, avagy a küldés visszavonása. 

Pontosabban fogalmazva inkább arról van szó, hogy visszatartható az azonnali küldés, ami azért nem éppen ugyanaz. Szőrszálhasogatásnak tűnhet, de ez a megfogalmazás is felhívja a figyelmet arra, hogy azért csak csínján kell számítani az ilyen mentőövekre, és továbbra sem át az óvatosság.

Szeretnél olyan üzeneteket közzétenni a legnépszerűbb közösségi hálózaton, hogy sose kelljen megbánnod? Sőt az se ártana, hogy érdeklődőket, ügyfeleket hozzanak a posztok? Akkor csak kattints tovább, mert mi fel tudjuk pörgetni a Facebook kommunikációdat!

További bejegyzések

Egyik hozza a másikat: ügyfélkörépítés üzleti kommunikáció által

Nehéz megszerezni, de elveszteni egy pillanat műve! Profi üzleti kommunikáció nélkül könnyen máshoz pártol át az ügyfeled. Mit kell tenned, hogy még a legrosszabb rémálmodban se forduljon elő ilyesmi veled? És hogyan érhetnéd el, hogy a régi ügyfeleid újabbaknak ajánljanak, úgy, hogy hirdetésekre szinte ne is kelljen költened?

Olvasom tovább...

A szövegírás csúcsa: tippek a pénzt hozó érkezőoldalhoz

Egy online hirdetési kampány legfontosabb részeként és profi szövegírás erőpróbájaként az érkezőoldal (a landing page vagy landing oldal) az a weboldal, amelyre egy linken keresztül érkezik az internetező. A link egy rövid hirdetés részeként jelent meg, és sikeresen elhozta az érdeklődőt arra az oldalra, ahol kiderül: lesz-e folytatás, konverzió (értsd: az érdeklődő ügyféllé történő átalakítása), azaz vásárlás és haszon. Ahhoz, hogy elérd a további kattintásokat, felhívjuk a figyelmed pár fontos szempontra az érkezőoldal megtervezésénél.

Olvasom tovább...