Vállalkozóként mennyire kell jelen lenned a Facebookon? Online percek a Mex Rádióban

Vállalkozóként mennyire kell jelen lenned a Facebookon? Online percek a Mex Rádióban

Vállalkozóként mennyire kell jelen lenned a Facebookon? Online percek a Mex Rádióban

A magyar vállalkozók kb. 90%-a magánszemélyként, 80%-a a vállalkozásával is fent van a Facebookon. Azzal hogy jelen van, viszont csak annyit mondtunk, hogy elkészítette a vállalkozása profilját, de nem feltétlenül sikerült a marketingje szolgálatába állítania.

Miért mindig csak másoknak hoz sikert a Facebook? Zsuzsa az Online Percekben a közösségi médiáról beszél

Sokan nem igazán fektetnek időt és energiát a céges Facebook profilba, mert egy próbálkozás után úgy gondolják, felesleges pénzégetés. Zsuzsa többek között arról is beszél az Online Percekben, miért éri meg használni a Facebookot, és főként hogyan éri meg használni... Nem feltétlenül kell ugyanis elfogadni a platform által felkínált hirdetési beállításokat, amelyek nyilvánvalóan a Facebook malmára hajtják a vizet. Egy kis tanulással és gondolkodással olyan opciókat állíthatunk be, amelyek a vállalkozásunknak és a pénztárcánknak is kedveznek.

Hallgassátok az Online Perceket ezen a héten is:

Hétfő, február 11.: 09.00 Rock Rádió
Kedd, február 12.: 09.30 Mex Rádió
Szerda, február 13.: 16.30 Rádió Retro
Csütörtök, február 14.: 11.00 Rádió Retro

Ha a korábbi adásokra is kíváncsiak vagytok, itt meghallgathatjátok őket>>
 

 

 

További bejegyzések

Mire jó a hőtérképes honlapelemzés?

A Google Analytics látogatottsági statisztika megjelenésével egy fantasztikus új eszköz került az online marketinggel foglalkozó szakemberek kezébe. Végre meg tudták mondani, hogy a weboldal-látogatók honnan érkeztek, milyen oldalakat tekintettek meg, és azt is, hogy ott mennyi időt töltöttek.

A Google Analytics megjelenése óta folyamatosan fejlődik, most már azt is meg tudjuk mondani egy látogatóról, hogy mennyi idős, milyen érdeklődési területei vannak, melyik országból érkezett és milyen eszközt, operációs rendszert használ.

Olvasom tovább...

Drogok, online marketing tippek és a bulizás

Az online marketing az élet minden területén megjelenik, sőt, máris mindenhol jelen van. Olyan, mint a drogok.

Hamarosan – 2019. április 27-én – immár 18. alkalommal indul útjára hazánk legnagyobb drogmegelőzési eseménye, a Drogmentes Magyarországért Maraton. Évek óta támogatjuk ezeket a csillogó szemű fiatalokat, akik évente több ezer gyereknek adnak megértést arról, hogy miért NE drogozzanak. Ennek apropóján április 9-én arról tartottam előadást, hogy hogyan beszéljünk gyermekünkkel a drogokról.

Olvasom tovább...

Légy képben! 4 új online marketing trend, ami tarol 2019-ben

Pénzt veszítesz, ha nem követed az újonnan felbukkanó online marketing trendeket! Érdemes folyamatosan képben lenned és az éppen aktuális igényekhez igazítanod az online marketing stratégiádat. A mai világban már nem ragaszkodhatunk a régi, jól bevált dolgainkhoz, hiszen nap mint nap felüti a fejét valami újabb, relevánsabb, divatosabb. A következőkben négy olyan módszerről olvashatsz, amelyek 2019 talán legnépszerűbb marketingeszközei lesznek.

Olvasom tovább...

A hatékony céges kommunikáció támogatása: a naprakész, profi fotó

Arról, hogy mi minden szükséges ahhoz, hogy a céges kommunikáció kellő hatékonysággal működjön, sokszor és sokféleképpen esik szó: írásban, előadásokon, képzéseken. Létezik a hatékony céges kommunikációnak egy olyan „hozzávalója” is, ami talán kevésbé kerül a rivaldafénybe: a naprakész, profi fotós által készített fénykép.

Olvasom tovább...

Hogyan működik a Pinterest algoritmusa?

Sokan ismerik már a Pinterest világát, a szórakoztató felületet, ahol nekünk tetsző képeket, tippeket, ötleteket, vagyis pineket vadászhatunk és menthetünk el magunknak saját táblánkra, mappánkba. Napjainkban már azt is sokan sejtik, hogy a Pinterest üzleti, illetve marketingcélokra is felhasználható, azt azonban kevesebben tudják, hogy pontosan  hogyan.

Olvasom tovább...