Vállalkozóként mennyire kell jelen lenned a Facebookon? Online percek a Mex Rádióban - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

Vállalkozóként mennyire kell jelen lenned a Facebookon? Online percek a Mex Rádióban

Vállalkozóként mennyire kell jelen lenned a Facebookon? Online percek a Mex Rádióban

A magyar vállalkozók kb. 90%-a magánszemélyként, 80%-a a vállalkozásával is fent van a Facebookon. Azzal hogy jelen van, viszont csak annyit mondtunk, hogy elkészítette a vállalkozása profilját, de nem feltétlenül sikerült a marketingje szolgálatába állítania.

Miért mindig csak másoknak hoz sikert a Facebook? Zsuzsa az Online Percekben a közösségi médiáról beszél

Sokan nem igazán fektetnek időt és energiát a céges Facebook profilba, mert egy próbálkozás után úgy gondolják, felesleges pénzégetés. Zsuzsa többek között arról is beszél az Online Percekben, miért éri meg használni a Facebookot, és főként hogyan éri meg használni... Nem feltétlenül kell ugyanis elfogadni a platform által felkínált hirdetési beállításokat, amelyek nyilvánvalóan a Facebook malmára hajtják a vizet. Egy kis tanulással és gondolkodással olyan opciókat állíthatunk be, amelyek a vállalkozásunknak és a pénztárcánknak is kedveznek.

Hallgassátok az Online Perceket ezen a héten is:

Hétfő, február 11.: 09.00 Rock Rádió
Kedd, február 12.: 09.30 Mex Rádió
Szerda, február 13.: 16.30 Rádió Retro
Csütörtök, február 14.: 11.00 Rádió Retro

Ha a korábbi adásokra is kíváncsiak vagytok, itt meghallgathatjátok őket>>
 

 

 

További bejegyzések

Pénzt pazarolsz a hírlevél listáddal?

Sokan és sokféleképpen építenek hírlevél listát. Van, aki nyereményjátékokkal, más kuponokkal kivitelezi a listaépítést. Ezek mindegyike elfogadott dolog, hiszen a kecske is jóllakik, és a káposzta is megmarad, tehát voltaképpen mindkét fél jól jár. Azonban amikor egy ideje folyamatosan csak duzzad és duzzad a lista, érdemes arra is gondolni, hogy elérkezett a karbantartás ideje, vagyis egy idő után szükségessé válik a megtisztítása a sallangoktól.

Olvasom tovább...

A céges blog felturbózása 2018 legnépszerűbb témáival

A blog remek platformot kínál arra, hogy a szakmai bejegyzéseket időnként az embereket foglalkoztató, népszerű témakörökkel színesítsd, fokozva ezáltal érdeklődésüket.
A Google minden évben nyilvánosságra hozza a legnépszerűbb keresőkifejezések listáját, vagyis közzéteszi, hogy melyek voltak azok a kedvelt szókapcsolatok, amelyekre az emberek a legtöbbször rákerestek az adott évben. 

Magyarország legnépszerűbb keresőkifejezései 2018-ban

Olvasom tovább...

Mik a jó szövegíró ismérvei?

Sok helyen olvasható az az állítás, miszerint szövegíró bárkiből lehet. Sokat gondolkodtam ezen a megállapításon, hiszen akár igaz is lehetne, mégis azt gondolom, hogy nem állja meg teljesen a helyét. Szövegírónak lenni életforma. Optimális esetben nem pusztán munka, hanem hivatás. Nagy adag elhivatottság szükséges hozzá, és természetesen a grafománia sem hátrány. 

Olvasom tovább...