Vállalkozóként mennyire kell jelen lenned a Facebookon? Online percek a Mex Rádióban

Vállalkozóként mennyire kell jelen lenned a Facebookon? Online percek a Mex Rádióban

Vállalkozóként mennyire kell jelen lenned a Facebookon? Online percek a Mex Rádióban

A magyar vállalkozók kb. 90%-a magánszemélyként, 80%-a a vállalkozásával is fent van a Facebookon. Azzal hogy jelen van, viszont csak annyit mondtunk, hogy elkészítette a vállalkozása profilját, de nem feltétlenül sikerült a marketingje szolgálatába állítania.

Miért mindig csak másoknak hoz sikert a Facebook? Zsuzsa az Online Percekben a közösségi médiáról beszél

Sokan nem igazán fektetnek időt és energiát a céges Facebook profilba, mert egy próbálkozás után úgy gondolják, felesleges pénzégetés. Zsuzsa többek között arról is beszél az Online Percekben, miért éri meg használni a Facebookot, és főként hogyan éri meg használni... Nem feltétlenül kell ugyanis elfogadni a platform által felkínált hirdetési beállításokat, amelyek nyilvánvalóan a Facebook malmára hajtják a vizet. Egy kis tanulással és gondolkodással olyan opciókat állíthatunk be, amelyek a vállalkozásunknak és a pénztárcánknak is kedveznek.

Hallgassátok az Online Perceket ezen a héten is:

Hétfő, február 11.: 09.00 Rock Rádió
Kedd, február 12.: 09.30 Mex Rádió
Szerda, február 13.: 16.30 Rádió Retro
Csütörtök, február 14.: 11.00 Rádió Retro

Ha a korábbi adásokra is kíváncsiak vagytok, itt meghallgathatjátok őket>>
 

 

 

További bejegyzések

E-mail kampány – így kezdd el jól!

Szinte minden marketing eszköz használatánál, így az e-mail kampány kapcsán is igaz a mondás: ha jól kezdesz hozzá, a munka felét elvégezted. Egy több elektronikus levélből álló csomag előállítása átgondolt, strukturált tervezést igényel – pontos célokra, stratégiára és cselekvésre késztető gondolatokra van szükség. Nézzük, melyek a legfontosabb lépések egy sikeres e-mail kampány elindításához!

Olvasom tovább...

Google Ads - A Te cégednek is használnia kellene?

Vállalkozásod felvirágoztatásához a marketing útvesztőiben keresgélsz, hogy felvirágoztasd a vállalkozásodat? Az interneten böngészve arra gondolsz, milyen fantasztikus lenne a Te cégedet is a Google keresőjének találati élmezőnyében látni? A Google Ads (régebben Adwords) használatával egy szempillantás alatt elérheted ezt.

Olvasom tovább...

Legyél Te is emoji kutató!

Ha szívesen böngészed a telefonodon az emoji galériát, a matricákat vagy a hangulatjeleket, és az üzeneteidben vagy a bejegyzéseidben tucatnyit használsz belőlük, az akár egy igazán kreatív és változatos munkát is hozhat számodra. A nem túl távoli jövőben egyre inkább szükség lesz olyanokra, akik értik és tudják is használni a hangulatjeleket, így akár azok kutatója is válhat belőled. Hogyan? Mit kell ehhez tudni?

Beszéld az emoji nyelvet!

Olvasom tovább...