Búcsúzunk egy Facebook alkalmazástól – és a mentési lehetőség

Búcsúzunk egy Facebook alkalmazástól – és a mentési lehetőség

Búcsúzunk egy Facebook alkalmazástól – és a mentési lehetőség

A Facebook a Google Fotókat szerette volna lekörözni ezzel a fejlesztéssel, csakhogy még a közösségi óriásnak sem sikerülhet minden. 2015-ben fejlesztette ki saját alkalmazását arra, hogy a fotóinkat a kedvenc világoskék portálunkon való nézegetése mellett ugyanitt szinkronizálhassuk is. De ennek most vége…

Viszlát, Facebook Moments! 1 hónapon belül

Hasznos volt? A jelek szerint nem éppen kimagaslóan. De a szinkronizálás mellett legalább alkalmas volt arra is, hogy a fényképeinket a Facebookra nem regisztrált emberek is nézegethessék. Van-e még ilyen egyáltalán? smiley

Így nem is csoda talán, hogy a próbálkozás bedőlt, alig valakit érdekelt az alkalmazás – illetve akit mégis, az most erre a linkre kattintva exportálhatja fotóit, hogy kárba ne vesszenek.

És a tanulság? Talán az, hogy egy mentés nem mentés, két mentés fél mentés, három mentés egy mentés, de mivel egy mentés nem mentés… sohase lehetünk biztosak benne, hogy emlékeink örökre megőrződnek, hacsak nem a legjobb helyre, szívünkbe rejtjük az igazán fontos pillanatokat. heart

De azért persze óva intünk bárkit is attól, hogy ne törődjön többé Zuckerberg hálózatával. Ha ez nem is vált be nekik, attól még a jelenlét „kötelező” marad. Kattints ide, ha azt szeretnéd kihasználni, amiben a Facebook igazán jó!

További bejegyzések

A tartalommarketing legendája: valóban olyan hatékony az infografika?

Még mindig annyira hatásosak az infografikák? – a minap láttam ezt a kérdést az egyik közösségi portálon. Pontosan 5 évvel ezelőtt mi is írtunk egy blogcikket arról, hogy miért olyan szeretnivaló az infografika (itt elolvashatod), és tapasztalatból mondhatom, hogy az egyik legjobb tartalommarketing eszköz, ami valaha létezett. Persze naponta megjelenik egy cikk, amelyik valamelyik média vagy eszköz halálát jósolja meg, de ezek többségének egyetlen célja van: a klikkvadászat. 

Olvasom tovább...

  • Írta: Langmár Kommunikáció 2
  • 2020.07.07.
  • Marketing

5 lépés az értelmes influenszer marketing felé

Jól ismered már ezeket a hashtageket: #hirdetés #reklám #szponzorálttartalom, igaz? Sokszor a fejedet fogod az ilyen jellegű posztoknál, mégis időről időre elgondolkozol azon, hogy vajon célszerű, hasznos fogás lenne-e az influenszereket is bevonnod céged online marketingjébe?

Olvasom tovább...

Újrakezdéskor hogyan kell úgy beindítani a kommunikációt, hogy pénzt is hozzon? Online Percek

Ha az üzeneted egyre több emberhez eljut, akkor egyre többen fognak vásárolni. Ez az aranyszabály válsághelyzetben is működik. Azok az ügyfeleink, akik most sem hagyták abba a kommunikációt, nem kellett szembesüljenek a zuhanó statisztikák rémével. Hogyan támogasd az újrakezdést kommunikációs szempontból?

Olvasom tovább...

Tisza-tavi Fesztivál PR-cikk sikersztori: 24 óra alatt 40 megjelenés!

Hogy mi egy PR-cikk lényege? A válasz igen összetett. Egy ilyen cikk ugyanis megszülethet pl. azért, hogy megismertesse a közönséggel egy adott szervezet, illetve cég tevékenységét és eredményeit, vagy épp pozitív irányba terelje a szervezetről kialakított képet, de kiválóan alkalmas arra is, hogy felkeltse az érdeklődést az adott vállalkozás, termék vagy akár egy esemény iránt.

Olvasom tovább...

Inbound marketing, a profik marketingstratégiája

Az inbound marketinget a XXI. század reklámzajába belefásult és a milliós költségekkel rendelkező nagyvállalatok reklámzaját túlszárnyalni képtelen vállalkozások marketingszakemberei hívták életre. De mi az, ami képes túlmutatni egy dömpingszerű, lehengerlő marketingkampányon? Milyen stratégia teheti szorosabbá a közted és az ügyfeled között kialakult üzleti kapcsolatot? Ideje lerántani erről a leplet!

Olvasom tovább...