Búcsúzunk egy Facebook alkalmazástól – és a mentési lehetőség

Búcsúzunk egy Facebook alkalmazástól – és a mentési lehetőség

Búcsúzunk egy Facebook alkalmazástól – és a mentési lehetőség

A Facebook a Google Fotókat szerette volna lekörözni ezzel a fejlesztéssel, csakhogy még a közösségi óriásnak sem sikerülhet minden. 2015-ben fejlesztette ki saját alkalmazását arra, hogy a fotóinkat a kedvenc világoskék portálunkon való nézegetése mellett ugyanitt szinkronizálhassuk is. De ennek most vége…

Viszlát, Facebook Moments! 1 hónapon belül

Hasznos volt? A jelek szerint nem éppen kimagaslóan. De a szinkronizálás mellett legalább alkalmas volt arra is, hogy a fényképeinket a Facebookra nem regisztrált emberek is nézegethessék. Van-e még ilyen egyáltalán? smiley

Így nem is csoda talán, hogy a próbálkozás bedőlt, alig valakit érdekelt az alkalmazás – illetve akit mégis, az most erre a linkre kattintva exportálhatja fotóit, hogy kárba ne vesszenek.

És a tanulság? Talán az, hogy egy mentés nem mentés, két mentés fél mentés, három mentés egy mentés, de mivel egy mentés nem mentés… sohase lehetünk biztosak benne, hogy emlékeink örökre megőrződnek, hacsak nem a legjobb helyre, szívünkbe rejtjük az igazán fontos pillanatokat. heart

De azért persze óva intünk bárkit is attól, hogy ne törődjön többé Zuckerberg hálózatával. Ha ez nem is vált be nekik, attól még a jelenlét „kötelező” marad. Kattints ide, ha azt szeretnéd kihasználni, amiben a Facebook igazán jó!

További bejegyzések
  • Írta: Langmár Kommunikáció 2
  • 2019.10.13.

Online Percek a Mex Rádióban: Te készen állsz a karácsonyra?

Hogyan lehet meglovagolni már októberben a karácsonyi hullámot? Ahhoz, hogy az emberek egyáltalán tudomást szerezzenek a termékedről, időben el kell kezdeni a kommunikációt - méghozzá egy jól meghatározott stratégia mentén. Ennek első lépése a cég erősségeinek feltérképezése. Zsuzsa ismét jelentkezik az Online Percekkel a Mex Rádióban. Mikor kell a rádió elé ülnöd?

Olvasom tovább...

Régi, de jó! Örökzöld marketing eszközök a nagyobb eladásért

A marketing eszközök terén is érvényes: akinek kalapács van a kezében, mindenhol szöget lát. Más szóval nem képes eszköztárából a helyzethez éppen illő módszert, szakmai eljárást választani – mert nincs is eszköztára. Neki csak egy kalapácsa van! 

Pedig nem kell mindig a legújabb, hallatlan megoldásnak lennie valaminek ahhoz, hogy szuperül működjön. Sőt! A marketing terén is vannak olyan „örökzöldek”, mint a legjobb bulikon: amelyek még azokat is bevonják az akcióba, akiknek eszük ágában sem volt részt venni.

Olvasom tovább...

Az angyal 2-szer csönget: közösségi média kampányok a közelgő szezonra

Aranyszabály, hogy a közösségi média kampányok nagy nyertese az a cég, amely párbeszédet tud indítani a célközönséggel – és ez a közelgő ajándékszezonban, karácsony táján is érvényes lesz. 

Csakhogy könnyű ezt mondani, de nehezebb elérni! Sokszor senki sem szól hozzá egy sima bejegyzéshez csak azért, mert erre felszólítják. Íme, hogyan lehetséges mégis:

Olvasom tovább...