Búcsúzunk egy Facebook alkalmazástól – és a mentési lehetőség

Búcsúzunk egy Facebook alkalmazástól – és a mentési lehetőség

Búcsúzunk egy Facebook alkalmazástól – és a mentési lehetőség

A Facebook a Google Fotókat szerette volna lekörözni ezzel a fejlesztéssel, csakhogy még a közösségi óriásnak sem sikerülhet minden. 2015-ben fejlesztette ki saját alkalmazását arra, hogy a fotóinkat a kedvenc világoskék portálunkon való nézegetése mellett ugyanitt szinkronizálhassuk is. De ennek most vége…

Viszlát, Facebook Moments! 1 hónapon belül

Hasznos volt? A jelek szerint nem éppen kimagaslóan. De a szinkronizálás mellett legalább alkalmas volt arra is, hogy a fényképeinket a Facebookra nem regisztrált emberek is nézegethessék. Van-e még ilyen egyáltalán? smiley

Így nem is csoda talán, hogy a próbálkozás bedőlt, alig valakit érdekelt az alkalmazás – illetve akit mégis, az most erre a linkre kattintva exportálhatja fotóit, hogy kárba ne vesszenek.

És a tanulság? Talán az, hogy egy mentés nem mentés, két mentés fél mentés, három mentés egy mentés, de mivel egy mentés nem mentés… sohase lehetünk biztosak benne, hogy emlékeink örökre megőrződnek, hacsak nem a legjobb helyre, szívünkbe rejtjük az igazán fontos pillanatokat. heart

De azért persze óva intünk bárkit is attól, hogy ne törődjön többé Zuckerberg hálózatával. Ha ez nem is vált be nekik, attól még a jelenlét „kötelező” marad. Kattints ide, ha azt szeretnéd kihasználni, amiben a Facebook igazán jó!

További bejegyzések

E-mail kampány – így kezdd el jól!

Szinte minden marketing eszköz használatánál, így az e-mail kampány kapcsán is igaz a mondás: ha jól kezdesz hozzá, a munka felét elvégezted. Egy több elektronikus levélből álló csomag előállítása átgondolt, strukturált tervezést igényel – pontos célokra, stratégiára és cselekvésre késztető gondolatokra van szükség. Nézzük, melyek a legfontosabb lépések egy sikeres e-mail kampány elindításához!

Olvasom tovább...

Google Ads - A Te cégednek is használnia kellene?

Vállalkozásod felvirágoztatásához a marketing útvesztőiben keresgélsz, hogy felvirágoztasd a vállalkozásodat? Az interneten böngészve arra gondolsz, milyen fantasztikus lenne a Te cégedet is a Google keresőjének találati élmezőnyében látni? A Google Ads (régebben Adwords) használatával egy szempillantás alatt elérheted ezt.

Olvasom tovább...

Legyél Te is emoji kutató!

Ha szívesen böngészed a telefonodon az emoji galériát, a matricákat vagy a hangulatjeleket, és az üzeneteidben vagy a bejegyzéseidben tucatnyit használsz belőlük, az akár egy igazán kreatív és változatos munkát is hozhat számodra. A nem túl távoli jövőben egyre inkább szükség lesz olyanokra, akik értik és tudják is használni a hangulatjeleket, így akár azok kutatója is válhat belőled. Hogyan? Mit kell ehhez tudni?

Beszéld az emoji nyelvet!

Olvasom tovább...