Te használod már ezt a 4 eszközt a Pinterest tábláidon?

Te használod már ezt a 4 eszközt a Pinterest tábláidon?

Te használod már ezt a 4 eszközt a Pinterest tábláidon?

Az online ötletládáról és kiapadhatatlan inspirációs forrásról, az egyre népszerűbb Pinterest  felületről már többször volt szó a itt és itt is. Valószínűleg már te is elkezdted használni a céged még sikeresebbé és népszerűbbé tételében, és túl vagy az első benyomásokon. 

Most megosztjuk veled, melyik az 4 fogás, amivel még hatékonyabbá teheted a Pinterest oldaladat

  1. Promotált pinek: Természetesen ahogy más közösségi online felületeken, itt is tudsz hirdetéseket futtatni. Egy kampány elindításakor érdemes kipróbálnod, akár játszanod is a célcsoporttal és a targetálással, hogy lásd, mi az, ami működik, és mi az, ami nem. Célozz érdeklődés alapon, és nyiss akár új célcsoportok felé is!
  2. Kiterjesztett pinek: A kiterjesztett, azaz bővített pinekkel (Rich Pins) több adatot tudsz a vevődnek átadni magadról és a weboldaladról. Négy fő kategóriában használhatod ezt a funkciót: recept, cikkek, alkalmazások és termékek. Egy példa: ha szappant árulsz, egy bővített termékpinnel elmondhatod, mennyibe kerül, van-e épp készleten, és azt is, hol kapható.
  3. Szezonalitás: A Pinterest gyakorlatias felület, amelyet komolyan befolyásol az, hogy épp milyen évszak van, milyen ünnep közeleg, vagy mikor indul az esküvői szezon. Figyelj oda ezekre az apróságoknak tűnő momentumokra is, és kösd össze velük a termékedet vagy szolgáltatásodat a tábláidon!
  4. Mentés: Tedd lehetővé, hogy a weboldaladra látogató pinnerek könnyen, gyorsan és egyszerűen el tudják menteni a kiválasztott ötleteket, a mentés gomb segítségével! Eldöntheted, mennyi és milyen tartalmat engedsz pinelni, és megtervezheted saját, egyedi mentés gombodat is.

Ne feledd: a Pinterestre azért jönnek az emberek, hogy vásároljanak!

Persze lehet, hogy ezt ők még nem tudják. A Pinterest hivatalosan inspirációkat nyújt, melyek táblákba rendezve, témákra, életérzésekre csoportosítva kínálják magukat a felhasználónak. Aki, miután megtalálta az álom kanapéját, a tökéletes frizurát vagy a legdivatosabb koktél receptjét – igen, a pinnerek többsége még mindig nő – előbb-utóbb meg fogja vásárolni az adott terméket vagy szolgáltatást is.
 
A felhasználó potenciális vevőd, hiszen már tudja, mit akar. Ez egy óriási előny, hiszen neked már csak arról kell meggyőznöd őt, hogy a te termékedet válassza.
 
Tetszett a cikk? Tudj meg többet a közösségi média rejtelmeiről, és szerezz ezzel a szuper e-book-kal gyakorlati tudást a Pinterest és más közösségi médiumok kapcsán!
 
 
További bejegyzések

Egyik hozza a másikat: ügyfélkörépítés üzleti kommunikáció által

Nehéz megszerezni, de elveszteni egy pillanat műve! Profi üzleti kommunikáció nélkül könnyen máshoz pártol át az ügyfeled. Mit kell tenned, hogy még a legrosszabb rémálmodban se forduljon elő ilyesmi veled? És hogyan érhetnéd el, hogy a régi ügyfeleid újabbaknak ajánljanak, úgy, hogy hirdetésekre szinte ne is kelljen költened?

Olvasom tovább...

A szövegírás csúcsa: tippek a pénzt hozó érkezőoldalhoz

Egy online hirdetési kampány legfontosabb részeként és profi szövegírás erőpróbájaként az érkezőoldal (a landing page vagy landing oldal) az a weboldal, amelyre egy linken keresztül érkezik az internetező. A link egy rövid hirdetés részeként jelent meg, és sikeresen elhozta az érdeklődőt arra az oldalra, ahol kiderül: lesz-e folytatás, konverzió (értsd: az érdeklődő ügyféllé történő átalakítása), azaz vásárlás és haszon. Ahhoz, hogy elérd a további kattintásokat, felhívjuk a figyelmed pár fontos szempontra az érkezőoldal megtervezésénél.

Olvasom tovább...