Te használod már ezt a 4 eszközt a Pinterest tábláidon?

Te használod már ezt a 4 eszközt a Pinterest tábláidon?

Te használod már ezt a 4 eszközt a Pinterest tábláidon?

Az online ötletládáról és kiapadhatatlan inspirációs forrásról, az egyre népszerűbb Pinterest  felületről már többször volt szó a itt és itt is. Valószínűleg már te is elkezdted használni a céged még sikeresebbé és népszerűbbé tételében, és túl vagy az első benyomásokon. 

Most megosztjuk veled, melyik az 4 fogás, amivel még hatékonyabbá teheted a Pinterest oldaladat

  1. Promotált pinek: Természetesen ahogy más közösségi online felületeken, itt is tudsz hirdetéseket futtatni. Egy kampány elindításakor érdemes kipróbálnod, akár játszanod is a célcsoporttal és a targetálással, hogy lásd, mi az, ami működik, és mi az, ami nem. Célozz érdeklődés alapon, és nyiss akár új célcsoportok felé is!
  2. Kiterjesztett pinek: A kiterjesztett, azaz bővített pinekkel (Rich Pins) több adatot tudsz a vevődnek átadni magadról és a weboldaladról. Négy fő kategóriában használhatod ezt a funkciót: recept, cikkek, alkalmazások és termékek. Egy példa: ha szappant árulsz, egy bővített termékpinnel elmondhatod, mennyibe kerül, van-e épp készleten, és azt is, hol kapható.
  3. Szezonalitás: A Pinterest gyakorlatias felület, amelyet komolyan befolyásol az, hogy épp milyen évszak van, milyen ünnep közeleg, vagy mikor indul az esküvői szezon. Figyelj oda ezekre az apróságoknak tűnő momentumokra is, és kösd össze velük a termékedet vagy szolgáltatásodat a tábláidon!
  4. Mentés: Tedd lehetővé, hogy a weboldaladra látogató pinnerek könnyen, gyorsan és egyszerűen el tudják menteni a kiválasztott ötleteket, a mentés gomb segítségével! Eldöntheted, mennyi és milyen tartalmat engedsz pinelni, és megtervezheted saját, egyedi mentés gombodat is.

Ne feledd: a Pinterestre azért jönnek az emberek, hogy vásároljanak!

Persze lehet, hogy ezt ők még nem tudják. A Pinterest hivatalosan inspirációkat nyújt, melyek táblákba rendezve, témákra, életérzésekre csoportosítva kínálják magukat a felhasználónak. Aki, miután megtalálta az álom kanapéját, a tökéletes frizurát vagy a legdivatosabb koktél receptjét – igen, a pinnerek többsége még mindig nő – előbb-utóbb meg fogja vásárolni az adott terméket vagy szolgáltatást is.
 
A felhasználó potenciális vevőd, hiszen már tudja, mit akar. Ez egy óriási előny, hiszen neked már csak arról kell meggyőznöd őt, hogy a te termékedet válassza.
 
Tetszett a cikk? Tudj meg többet a közösségi média rejtelmeiről, és szerezz ezzel a szuper e-book-kal gyakorlati tudást a Pinterest és más közösségi médiumok kapcsán!
 
 
További bejegyzések

Üzenet, ami elad! A marketing eszközök klasszikusa, a hírlevél

A marketing eszközök évről évre változnak, de a legjobban működők mindig topon vannak. Ezért érdemes rájuk (elsősorban a „jó öreg” blogra, a hírlevélre és a közösségi média általi, folyamatos kommunikációra) alapozni a stratégiádat, és csak akkor nyúlni az újabb találmányok után, ha mindezek már jól mennek. Közülük most a promólevelet vizsgáljuk meg közelebbről.

 

Olvasom tovább...

Valóban van igény a termékedre? Online Percek a Mex Rádióban

Sokan nagy és nemes célokkal vágnak neki az új évnek, de egy dolgot figyelmen kívül hagynak. Megfeledkeznek a piackutatás fontosságáról, és nem kutatják a célcsoportjuk, az ügyfeleik körében, hogy mire van valós igény, és nem erre alapozva fejlesztenek ki újabb terméket, szolgáltatást. De mi is az, amit az emberek szeretnének?

Olvasom tovább...

A sikeres kozmetikus 5 legfőbb titka: személyes brand építés tippek

A brand építés az, ami választ ad a kérdésre, hogy mitől lesz valaki ellenállhatatlan a szakmájában. Ha létezne egy recept, amiben konkrét leírást kaphatnál arról, hogy mi a szakmád sikerének titka, te elolvasnád? Tegyünk egy próbát! Összeszedtük neked azt az 5 tanácsot, amiket ha megfogadsz, elindulhatsz a siker útján. Vigyázz, kész... jöhet?

Olvasom tovább...

Pénzt hozó népszerűség: az online márkaépítés alapjairól

A márkaépítés első számú fóruma az internet, mert sokszor még hirdetnie sem kell annak, aki itt rokonszenves és profi benyomást kelt. A legnépszerűbb márkák kommunikációja ma már nem az egyoldalú, harsogó monológ, mert a legjobbak folyamatosan figyelnek az érdeklődők problémáira, és válaszolnak a célpiac által feltett kérdésekre. De mi kell még ahhoz, hogy pénzt hozó márkád legyen?

Olvasom tovább...

Aki tervez, az nyer! Kommunikációs terv tippek a piachódításhoz

A kommunikációs terv azért hasznos, mert aki tervez, az a jövőnek él, és nem csak a pillanatnyi problémamegoldásnak. Mi több, egy tavalyi felmérés szerint azok a kommunikációs tervvel rendelkező cégek, amelyek írott, dokumentált stratégiát követtek, 313%-kal nagyobb valószínűséggel számoltak be a kampányaik sikeréről, mint a csupán menetközben rögtönző társaik. (Forrás: a CoSchedule 100 országban végzett, 3 599 cégre kiterjedő kutatása.)

Olvasom tovább...