Te használod már ezt a 4 eszközt a Pinterest tábláidon?

Te használod már ezt a 4 eszközt a Pinterest tábláidon?

Te használod már ezt a 4 eszközt a Pinterest tábláidon?

Az online ötletládáról és kiapadhatatlan inspirációs forrásról, az egyre népszerűbb Pinterest  felületről már többször volt szó a itt és itt is. Valószínűleg már te is elkezdted használni a céged még sikeresebbé és népszerűbbé tételében, és túl vagy az első benyomásokon. 

Most megosztjuk veled, melyik az 4 fogás, amivel még hatékonyabbá teheted a Pinterest oldaladat

  1. Promotált pinek: Természetesen ahogy más közösségi online felületeken, itt is tudsz hirdetéseket futtatni. Egy kampány elindításakor érdemes kipróbálnod, akár játszanod is a célcsoporttal és a targetálással, hogy lásd, mi az, ami működik, és mi az, ami nem. Célozz érdeklődés alapon, és nyiss akár új célcsoportok felé is!
  2. Kiterjesztett pinek: A kiterjesztett, azaz bővített pinekkel (Rich Pins) több adatot tudsz a vevődnek átadni magadról és a weboldaladról. Négy fő kategóriában használhatod ezt a funkciót: recept, cikkek, alkalmazások és termékek. Egy példa: ha szappant árulsz, egy bővített termékpinnel elmondhatod, mennyibe kerül, van-e épp készleten, és azt is, hol kapható.
  3. Szezonalitás: A Pinterest gyakorlatias felület, amelyet komolyan befolyásol az, hogy épp milyen évszak van, milyen ünnep közeleg, vagy mikor indul az esküvői szezon. Figyelj oda ezekre az apróságoknak tűnő momentumokra is, és kösd össze velük a termékedet vagy szolgáltatásodat a tábláidon!
  4. Mentés: Tedd lehetővé, hogy a weboldaladra látogató pinnerek könnyen, gyorsan és egyszerűen el tudják menteni a kiválasztott ötleteket, a mentés gomb segítségével! Eldöntheted, mennyi és milyen tartalmat engedsz pinelni, és megtervezheted saját, egyedi mentés gombodat is.

Ne feledd: a Pinterestre azért jönnek az emberek, hogy vásároljanak!

Persze lehet, hogy ezt ők még nem tudják. A Pinterest hivatalosan inspirációkat nyújt, melyek táblákba rendezve, témákra, életérzésekre csoportosítva kínálják magukat a felhasználónak. Aki, miután megtalálta az álom kanapéját, a tökéletes frizurát vagy a legdivatosabb koktél receptjét – igen, a pinnerek többsége még mindig nő – előbb-utóbb meg fogja vásárolni az adott terméket vagy szolgáltatást is.
 
A felhasználó potenciális vevőd, hiszen már tudja, mit akar. Ez egy óriási előny, hiszen neked már csak arról kell meggyőznöd őt, hogy a te termékedet válassza.
 
Tetszett a cikk? Tudj meg többet a közösségi média rejtelmeiről, és szerezz ezzel a szuper e-book-kal gyakorlati tudást a Pinterest és más közösségi médiumok kapcsán!
 
 
További bejegyzések

5G, a kommunikáció nem túl távoli jövője. De hova tartunk?

A mobilon zajló kommunikáció sokat fejlődött az elmúlt három évtizedben, amióta az első (akkor még fél tégla méretű) kütyükkel kezdtünk babrálni.

A kommunikáció hajdanán még jóval szerényebb volt a mostani változathoz képest, főként a telefonálás volt az egyetlen funkció, amire használhattad a mobilodat, később vált csak elérhetővé a hangposta és az sms funkciók. Emellett nem volt ekkora készülék és kiegészítő kínálat sem, mint manapság, amikor egymást érve adják ki az újabb és újabb eszközcsodákat.

Olvasom tovább...

Mitől lesz hiteles a blog írás a közönséged számára?

Amikor meglátod ezt a két szót: blog írás, sok dolog ugrik be róla.

Valaki ír valamit. Az interneten. Többször egymás után. Lehet üzleti kommunikációs eszköz vagy hobbikellék. Vagy útinapló szemet gyönyörködtető, földi paradicsomokról. Kimért és hivatalos, esetleg könnyed és játékos. Kedélyeket borzoló, talán álomba ringató.

Olvasom tovább...

Hogyan válnak vállalkozásod hasznára a negatív Facebook vélemények?

A Facebook vélemények varázslatos bája abban rejlik, hogy ezekben bárki kedvére kifordulhat önmagából (vagy épphogy valódi önmagát adhatja), látszólag következmények nélkül. Ha jobban belegondolsz, itt egyfajta fejlődési tendencia fedezhető fel, mert 10 éve az emberek még a chat oldalakon, egy nicknév oltalmában tették meg ugyanezt.

Olvasom tovább...

  • Írta: Langmár Kommunikáció 2
  • 2019.05.28.
  • Marketing

Móka és kommunikáció a Könyv 2019 konferencián

Rengeteg kiváló ember gyűlt össze múlt szombaton a 2019-es Könyv konferencia rendezvényen, ahol az inspiráció, a kommunikáció és a marketing került fókuszba. Ha részt vettél az eseményen, számos érdekes előadással, kiváló szakemberekkel és vidám hangulattal találkozhattál.

Olvasom tovább...