Te használod már ezt a 4 eszközt a Pinterest tábláidon? - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

Te használod már ezt a 4 eszközt a Pinterest tábláidon?

Te használod már ezt a 4 eszközt a Pinterest tábláidon?

Az online ötletládáról és kiapadhatatlan inspirációs forrásról, az egyre népszerűbb Pinterest  felületről már többször volt szó a itt és itt is. Valószínűleg már te is elkezdted használni a céged még sikeresebbé és népszerűbbé tételében, és túl vagy az első benyomásokon. 

Most megosztjuk veled, melyik az 4 fogás, amivel még hatékonyabbá teheted a Pinterest oldaladat

  1. Promotált pinek: Természetesen ahogy más közösségi online felületeken, itt is tudsz hirdetéseket futtatni. Egy kampány elindításakor érdemes kipróbálnod, akár játszanod is a célcsoporttal és a targetálással, hogy lásd, mi az, ami működik, és mi az, ami nem. Célozz érdeklődés alapon, és nyiss akár új célcsoportok felé is!
  2. Kiterjesztett pinek: A kiterjesztett, azaz bővített pinekkel (Rich Pins) több adatot tudsz a vevődnek átadni magadról és a weboldaladról. Négy fő kategóriában használhatod ezt a funkciót: recept, cikkek, alkalmazások és termékek. Egy példa: ha szappant árulsz, egy bővített termékpinnel elmondhatod, mennyibe kerül, van-e épp készleten, és azt is, hol kapható.
  3. Szezonalitás: A Pinterest gyakorlatias felület, amelyet komolyan befolyásol az, hogy épp milyen évszak van, milyen ünnep közeleg, vagy mikor indul az esküvői szezon. Figyelj oda ezekre az apróságoknak tűnő momentumokra is, és kösd össze velük a termékedet vagy szolgáltatásodat a tábláidon!
  4. Mentés: Tedd lehetővé, hogy a weboldaladra látogató pinnerek könnyen, gyorsan és egyszerűen el tudják menteni a kiválasztott ötleteket, a mentés gomb segítségével! Eldöntheted, mennyi és milyen tartalmat engedsz pinelni, és megtervezheted saját, egyedi mentés gombodat is.

Ne feledd: a Pinterestre azért jönnek az emberek, hogy vásároljanak!

Persze lehet, hogy ezt ők még nem tudják. A Pinterest hivatalosan inspirációkat nyújt, melyek táblákba rendezve, témákra, életérzésekre csoportosítva kínálják magukat a felhasználónak. Aki, miután megtalálta az álom kanapéját, a tökéletes frizurát vagy a legdivatosabb koktél receptjét – igen, a pinnerek többsége még mindig nő – előbb-utóbb meg fogja vásárolni az adott terméket vagy szolgáltatást is.
 
A felhasználó potenciális vevőd, hiszen már tudja, mit akar. Ez egy óriási előny, hiszen neked már csak arról kell meggyőznöd őt, hogy a te termékedet válassza.
 
Tetszett a cikk? Tudj meg többet a közösségi média rejtelmeiről, és szerezz ezzel a szuper e-book-kal gyakorlati tudást a Pinterest és más közösségi médiumok kapcsán!
 
 
További bejegyzések

Curtis és a drogrehab esete: mi a tanulság a blog írás szempontjából?

A múlt héten olvashattál nálunk Perez Hiltonról, a blog írás fenegyerekéről, aki egyáltalán nem profizmusáról és alapos forráshasználatáról, hanem a pletykák terjesztéséről ismert. 

Kétségtelenül jól is megy neki, hiszen mindig van egy olyan réteg, amely szereti, ha az éppen általa piedesztálra helyezett személyeket lejáratják, lerántják. De vigyázat! Finoman fogalmazva:

A blog írás esetében sem árt, ha igazat írsz ;)

Olvasom tovább...

A sikeres blog titka. Avagy: tanulj a legnagyobbaktól!

A blog elengedhetetlen kelléke egy sikeres üzleti vállalkozásnak. Sokkal több követőre tehetsz szert, ha blogolsz, ezáltal pedig a bevételed is növekedhet. 2018-ban a legsikeresebb amerikai blogoknak havonta több millió látogatója volt. Érdemes belegondolni, hogy ennyi olvasó mennyi bevételt eredményezhet, illetve abba is, hogy a reklámmarketingesek mennyi pénzt fektetnek egy-egy ilyen sikeres blogba.

Olvasom tovább...

Nem az ördögtől való: hírlevél tippek a sikeres eladáshoz

Ugye hírlevél a Te postafiókodban is naponta landol? Ahogy megnyitod a levelezőrendszeredet, máris nyomod a pipákat, hogy küldhesd is őket mihamarabb az internet mély és fekete bugyrába, valahová egy messzi-messzi galaxisba. Te is járhatsz így. Azaz Te és a hírleveled. De azért vagyunk mi, hogy az általad írt hírlevél ne csak egy legyen a százból.

Olvasom tovább...

Pénzt pazarolsz a hírlevél listáddal?

Sokan és sokféleképpen építenek hírlevél listát. Van, aki nyereményjátékokkal, más kuponokkal kivitelezi a listaépítést. Ezek mindegyike elfogadott dolog, hiszen a kecske is jóllakik, és a káposzta is megmarad, tehát voltaképpen mindkét fél jól jár. Azonban amikor egy ideje folyamatosan csak duzzad és duzzad a lista, érdemes arra is gondolni, hogy elérkezett a karbantartás ideje, vagyis egy idő után szükségessé válik a megtisztítása a sallangoktól.

Olvasom tovább...