Üzleti kommunikációs tippek… a rádióból? - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

Üzleti kommunikációs tippek… a rádióból?

Üzleti kommunikációs tippek… a rádióból?

Ugye te is szereted a kulisszatitkokat? Most bepillantást nyerhetsz az online marketing világába, és első kézből kaphatsz azonnal alkalmazható üzleti kommunikációs tippeket. Csak dőlj hátra, és… hallgasd a rádiót!

Zsuzsát ugyanis ezentúl a rádióban is hallgathatod! A Mex Rádió Online percek műsorában az online kommunikáció legfrissebb trendjei mellett szó lesz azokról a stratégiákról és kampányokról, amelyek a legtöbb sikert hozták számunkra. Munkánk tele van kihívásokkal és megoldásra váró feladatokkal, ezért biztos lehetsz benne, hogy egyetlen percig sem fogsz unatkozni!

Mostantól heti rendszerességgel, minden pénteken 12:30-tól hallgathatod meg a legfrissebb podcastunkat, a legújabb üzleti kommunikációs tippekkel. Hasznos és inspiráló gondolatokat fogsz hallani, amelyekből ihletet meríthetsz, és akár a saját vállalkozásodban is kipróbálhatsz.

A Mex Rádióban elhangzó adásokat itt hallgathatod meg (visszamenőleg is)>>

Hallgasd Zsuzsát a Mex Rádióban! Ha kérdésed van, tedd fel, ha témát szeretnél javasolni, ne habozz! Légy te is a folyamat részese, beszéljünk arról, ami az online marketing terén most a leginkább foglalkoztat!

További bejegyzések

Volt egyszer egy... értékesítési szöveg „mesemondással”

Lehet a gyerekednek szánt történet, hollywoodi film vagy értékesítési szöveg: közös bennük, hogy egy olyan logikára épülnek, ami „eladja” nekünk őket, vagyis eléri, hogy feszülten figyeljünk arra, amit látunk, hallunk vagy olvasunk. Márpedig – ha most már egészen a felnőttek világára térünk át – ahol a figyelmünk van, oda áramlik a pénzünk is. Ezért az az értékesítési szöveg, amely először is eladja nekünk önmagát, képes lesz a terméket is eladni. Milyen kell legyen ehhez?

Olvasom tovább...

Instagram Stories - hogyan használd az üzleti életben?

A világon hozzávetőlegesen 300 millió ember használja az Instagram Storiest. A hétköznapi emberektől a hírességeken át egészen a vállalkozásokig terjed a felhasználók köre, akik követik, figyelemmel kísérik a mások által feltett és megosztott történeteket. Vannak, akik szinte kizárólag az Instagramról tájékozódnak, tehát egyedüli hírforrásként az Instagram Stories van jelen az életükben, a mindennapjaikban. Az Instagram Stories tehát egy speciális csatorna, amely lehetőséget biztosít számodra, hogy felhívd az emberek figyelmét az üzleti tevékenységedre. Az Instagram Stories a legjobb hely arra, hogy bemutasd üzletedet!

Olvasom tovább...

Karácsonyi kedvcsináló! Facebook versenyek az adventi szezonra

Felkészültél? Hamarosan a Facebook céges oldalain is indul a karácsonyi visszaszámlálás, és elkezdődik az évnek az az időszaka, amikor csak az nem ad el, aki nem akar – vagy nem tervezett időben. 

Mi már a múlt héten előre szóltunk ebben a marketing támpontokat kínáló cikkünkben. De ez még nem volt minden! Hiszen a Facebook bevetéséről ott nem is beszéltünk.

Olvasom tovább...

Angyali üzlet: marketingterv támpontok karácsonyra

Minek ide marketingterv? Hiszen a karácsony szerintünk is a szeretet és a család, nem pedig az „üzletek ünnepe”. De ha egyszer a Te célközönséged is szívesen fejezi ki most, év vége felé a szeretetét ajándék formájában, akkor vállalkozóként kötelességed, hogy ebben segíts. 

Íme, hogyan hívhatod fel magadra a figyelmet még jobban, ha egyszer valóban jobbá és szebbé tudod tenni az ügyfeleid életét a termékeddel és/vagy a szolgáltatásoddal!

Olvasom tovább...