Instagram Stories - hogyan használd az üzleti életben?

Instagram Stories - hogyan használd az üzleti életben?

Instagram Stories - hogyan használd az üzleti életben?

A világon hozzávetőlegesen 300 millió ember használja az Instagram Storiest. A hétköznapi emberektől a hírességeken át egészen a vállalkozásokig terjed a felhasználók köre, akik követik, figyelemmel kísérik a mások által feltett és megosztott történeteket. Vannak, akik szinte kizárólag az Instagramról tájékozódnak, tehát egyedüli hírforrásként az Instagram Stories van jelen az életükben, a mindennapjaikban. Az Instagram Stories tehát egy speciális csatorna, amely lehetőséget biztosít számodra, hogy felhívd az emberek figyelmét az üzleti tevékenységedre. Az Instagram Stories a legjobb hely arra, hogy bemutasd üzletedet!

Hogyan használd az Instagram Storiest?

Mint bárhol máshol, az Instagram Storiesban is rendkívül fontos a megjelenés. Lényeges, hogy milyen fényképet, videót teszel közzé magadról vagy az üzletedről. Törekedj arra, hogy az általad az Instagramon közzétett történetek hitelesek legyenek, ugyanakkor kedvező színben tüntessenek fel téged és az üzletedet egyaránt. A fotóidat tetszőleges szöveggel is elláthatod, a # használatával pedig elérheted, hogy ne csak azok láthassák a sztorijaidat, akik követnek, hanem azokhoz is eljuthassanak a történeteid, akik még nem tartoznak a követőid táborába.

Mi lehet Instagram Story?

Az Instagram a legtöbb ember számára kikapcsolódást nyújt. Egy kellemes, pihentető hely, ahol nem elsősorban a komoly tartalmak megjelenését várják (el) az emberek, hanem azt szeretnék, hogy egy kicsit feltöltődhessenek, szórakozhassanak az alatt az idő alatt, amit az Instagram Stories nézegetésével töltenek. 

  • Éppen ezért bátran posztolj vicces történetet az üzleteddel kapcsolatban, hiszen ez csak még közelebb hozza hozzád a követőidet.

  • Az Instagram Stories használata során légy kreatív, bátran használj matricákat, linkeket. 

  • Ki nem szereti, ha kikérik a véleményét? Tedd hát Te is ezt! Végezz közvélemény-kutatást, kérd ki üzleted követőinek véleményét, hogy érezzék, hogy ők is kivehetik a részüket céged életéből, hogy érezzék, hogy a véleményük fontos a számodra. 

Mikor posztolj új Instagram Storyt?

Bár gyakori, hogy az emberek közvetlenül elalvás előtt nézegetik az Instát a telefonjukon, mégsem szerencsés, ha ebben az időszakban találkoznak az Instagramon új történetekkel, hiszen késő este már fáradtak, nem feltétlenül marad meg bennük az általad közzétett új tartalom. 
Posztolj akkor, amikor követőid már alszanak, így reggel a te új történeted lesz majd az első, amit megnéznek az Instagramon, amikor felébrednek!

Mennyi Instagram Storyt tegyél közzé?

Jóból is megárt a sok! – tartja a mondás. Ez az Instagram Stories esetében is igaz. Ne tegyél közzé túl sok történetet, hiszen ebből azt a téves következtetést vonhatják le üzleted követői, hogy kevés a munkád, ebből kifolyólag sok a szabadidőd, tehát ahelyett, hogy a jól menő üzleted ügyeit intéznéd, ráérsz az Instán sztorizni. 

Hogyan fokozhatod követőid felhasználói élményét?

  • Az Instagram Stories minél látványosabbá tételéhez számos applikáció áll rendelkezésedre. Ilyen például – a teljesség igénye nélkül –  a Storeo vagy a Story Cutter. Használd őket bátran! 

  • Ne csak fotókat posztolj, ossz meg videókat is, élj a live adta lehetőségekkel, tehát jelentkezz be élő adásban, így valóban úgy érezhetik követőid, hogy közvetlenül őket szólítod meg.
     

Te használod már üzleted népszerűsítésére az Instagram Storiest? Ha igen, milyen tapasztalataid vannak vele? 

Szeretnél többet megtudni a közösségi média oldalakról, hogy eredményesen tudd  használni őket? Ebből az e-bookból útmutatást kapsz!

További bejegyzések

Google Ads - A Te cégednek is használnia kellene?

Vállalkozásod felvirágoztatásához a marketing útvesztőiben keresgélsz, hogy felvirágoztasd a vállalkozásodat? Az interneten böngészve arra gondolsz, milyen fantasztikus lenne a Te cégedet is a Google keresőjének találati élmezőnyében látni? A Google Ads (régebben Adwords) használatával egy szempillantás alatt elérheted ezt.

Olvasom tovább...

Legyél Te is emoji kutató!

Ha szívesen böngészed a telefonodon az emoji galériát, a matricákat vagy a hangulatjeleket, és az üzeneteidben vagy a bejegyzéseidben tucatnyit használsz belőlük, az akár egy igazán kreatív és változatos munkát is hozhat számodra. A nem túl távoli jövőben egyre inkább szükség lesz olyanokra, akik értik és tudják is használni a hangulatjeleket, így akár azok kutatója is válhat belőled. Hogyan? Mit kell ehhez tudni?

Beszéld az emoji nyelvet!

Olvasom tovább...

Színekkel teli marketing eszközök

A szívedben a színek kívülről is látszanak.”

A héten botlottam ebbe a mondatba, amely tökéletesen megfogta a lényegét annak, hogy miért fontos láttatnod az egyéniségedet. Nem csak a magánéletben, de az üzleti tevékenység során is kiváló marketing eszközök lehetnek a színek. Az alábbi összeállításban megmutatom Neked, hogy milyen hatást válthatsz ki a marketing eszközök és a színek együttes használatával.

Olvasom tovább...

Jöhet végre a kulturált kommentek ideje a Facebook kommunikációban

Téged is bosszantanak azok a kommenthuszárok, akik értékes véleménynyilvánítás vagy kommunikáció helyett mások posztjait és hozzászólásait trollkodva és veszekedéseket generálva élik mindennapjaikat a közösségi oldalakon?

Úgy tűnik, hogy a Facebook is megelégelte az offenzív trollkodást az oldalán. Lépéseket tettek ugyanis a konzekvens kommentek előtérbe helyezésére, a nem titkolt cél ezzel egy élhető online kommunikációs kultúra kialakítása.

Olvasom tovább...

5G, a kommunikáció nem túl távoli jövője. De hova tartunk?

A mobilon zajló kommunikáció sokat fejlődött az elmúlt három évtizedben, amióta az első (akkor még fél tégla méretű) kütyükkel kezdtünk babrálni.

A kommunikáció hajdanán még jóval szerényebb volt a mostani változathoz képest, főként a telefonálás volt az egyetlen funkció, amire használhattad a mobilodat, később vált csak elérhetővé a hangposta és az sms funkciók. Emellett nem volt ekkora készülék és kiegészítő kínálat sem, mint manapság, amikor egymást érve adják ki az újabb és újabb eszközcsodákat.

Olvasom tovább...

Mitől lesz hiteles a blog írás a közönséged számára?

Amikor meglátod ezt a két szót: blog írás, sok dolog ugrik be róla.

Valaki ír valamit. Az interneten. Többször egymás után. Lehet üzleti kommunikációs eszköz vagy hobbikellék. Vagy útinapló szemet gyönyörködtető, földi paradicsomokról. Kimért és hivatalos, esetleg könnyed és játékos. Kedélyeket borzoló, talán álomba ringató.

Olvasom tovább...