Instagram Stories - hogyan használd az üzleti életben?

Instagram Stories - hogyan használd az üzleti életben?

Instagram Stories - hogyan használd az üzleti életben?

A világon hozzávetőlegesen 300 millió ember használja az Instagram Storiest. A hétköznapi emberektől a hírességeken át egészen a vállalkozásokig terjed a felhasználók köre, akik követik, figyelemmel kísérik a mások által feltett és megosztott történeteket. Vannak, akik szinte kizárólag az Instagramról tájékozódnak, tehát egyedüli hírforrásként az Instagram Stories van jelen az életükben, a mindennapjaikban. Az Instagram Stories tehát egy speciális csatorna, amely lehetőséget biztosít számodra, hogy felhívd az emberek figyelmét az üzleti tevékenységedre. Az Instagram Stories a legjobb hely arra, hogy bemutasd üzletedet!

Hogyan használd az Instagram Storiest?

Mint bárhol máshol, az Instagram Storiesban is rendkívül fontos a megjelenés. Lényeges, hogy milyen fényképet, videót teszel közzé magadról vagy az üzletedről. Törekedj arra, hogy az általad az Instagramon közzétett történetek hitelesek legyenek, ugyanakkor kedvező színben tüntessenek fel téged és az üzletedet egyaránt. A fotóidat tetszőleges szöveggel is elláthatod, a # használatával pedig elérheted, hogy ne csak azok láthassák a sztorijaidat, akik követnek, hanem azokhoz is eljuthassanak a történeteid, akik még nem tartoznak a követőid táborába.

Mi lehet Instagram Story?

Az Instagram a legtöbb ember számára kikapcsolódást nyújt. Egy kellemes, pihentető hely, ahol nem elsősorban a komoly tartalmak megjelenését várják (el) az emberek, hanem azt szeretnék, hogy egy kicsit feltöltődhessenek, szórakozhassanak az alatt az idő alatt, amit az Instagram Stories nézegetésével töltenek. 

  • Éppen ezért bátran posztolj vicces történetet az üzleteddel kapcsolatban, hiszen ez csak még közelebb hozza hozzád a követőidet.

  • Az Instagram Stories használata során légy kreatív, bátran használj matricákat, linkeket. 

  • Ki nem szereti, ha kikérik a véleményét? Tedd hát Te is ezt! Végezz közvélemény-kutatást, kérd ki üzleted követőinek véleményét, hogy érezzék, hogy ők is kivehetik a részüket céged életéből, hogy érezzék, hogy a véleményük fontos a számodra. 

Mikor posztolj új Instagram Storyt?

Bár gyakori, hogy az emberek közvetlenül elalvás előtt nézegetik az Instát a telefonjukon, mégsem szerencsés, ha ebben az időszakban találkoznak az Instagramon új történetekkel, hiszen késő este már fáradtak, nem feltétlenül marad meg bennük az általad közzétett új tartalom. 
Posztolj akkor, amikor követőid már alszanak, így reggel a te új történeted lesz majd az első, amit megnéznek az Instagramon, amikor felébrednek!

Mennyi Instagram Storyt tegyél közzé?

Jóból is megárt a sok! – tartja a mondás. Ez az Instagram Stories esetében is igaz. Ne tegyél közzé túl sok történetet, hiszen ebből azt a téves következtetést vonhatják le üzleted követői, hogy kevés a munkád, ebből kifolyólag sok a szabadidőd, tehát ahelyett, hogy a jól menő üzleted ügyeit intéznéd, ráérsz az Instán sztorizni. 

Hogyan fokozhatod követőid felhasználói élményét?

  • Az Instagram Stories minél látványosabbá tételéhez számos applikáció áll rendelkezésedre. Ilyen például – a teljesség igénye nélkül –  a Storeo vagy a Story Cutter. Használd őket bátran! 

  • Ne csak fotókat posztolj, ossz meg videókat is, élj a live adta lehetőségekkel, tehát jelentkezz be élő adásban, így valóban úgy érezhetik követőid, hogy közvetlenül őket szólítod meg.
     

Te használod már üzleted népszerűsítésére az Instagram Storiest? Ha igen, milyen tapasztalataid vannak vele? 

Szeretnél többet megtudni a közösségi média oldalakról, hogy eredményesen tudd  használni őket? Ebből az e-bookból útmutatást kapsz!

További bejegyzések

Mire jó a hőtérképes honlapelemzés?

A Google Analytics látogatottsági statisztika megjelenésével egy fantasztikus új eszköz került az online marketinggel foglalkozó szakemberek kezébe. Végre meg tudták mondani, hogy a weboldal-látogatók honnan érkeztek, milyen oldalakat tekintettek meg, és azt is, hogy ott mennyi időt töltöttek.

A Google Analytics megjelenése óta folyamatosan fejlődik, most már azt is meg tudjuk mondani egy látogatóról, hogy mennyi idős, milyen érdeklődési területei vannak, melyik országból érkezett és milyen eszközt, operációs rendszert használ.

Olvasom tovább...

Drogok, online marketing tippek és a bulizás

Az online marketing az élet minden területén megjelenik, sőt, máris mindenhol jelen van. Olyan, mint a drogok.

Hamarosan – 2019. április 27-én – immár 18. alkalommal indul útjára hazánk legnagyobb drogmegelőzési eseménye, a Drogmentes Magyarországért Maraton. Évek óta támogatjuk ezeket a csillogó szemű fiatalokat, akik évente több ezer gyereknek adnak megértést arról, hogy miért NE drogozzanak. Ennek apropóján április 9-én arról tartottam előadást, hogy hogyan beszéljünk gyermekünkkel a drogokról.

Olvasom tovább...

Légy képben! 4 új online marketing trend, ami tarol 2019-ben

Pénzt veszítesz, ha nem követed az újonnan felbukkanó online marketing trendeket! Érdemes folyamatosan képben lenned és az éppen aktuális igényekhez igazítanod az online marketing stratégiádat. A mai világban már nem ragaszkodhatunk a régi, jól bevált dolgainkhoz, hiszen nap mint nap felüti a fejét valami újabb, relevánsabb, divatosabb. A következőkben négy olyan módszerről olvashatsz, amelyek 2019 talán legnépszerűbb marketingeszközei lesznek.

Olvasom tovább...

A hatékony céges kommunikáció támogatása: a naprakész, profi fotó

Arról, hogy mi minden szükséges ahhoz, hogy a céges kommunikáció kellő hatékonysággal működjön, sokszor és sokféleképpen esik szó: írásban, előadásokon, képzéseken. Létezik a hatékony céges kommunikációnak egy olyan „hozzávalója” is, ami talán kevésbé kerül a rivaldafénybe: a naprakész, profi fotós által készített fénykép.

Olvasom tovább...

Hogyan működik a Pinterest algoritmusa?

Sokan ismerik már a Pinterest világát, a szórakoztató felületet, ahol nekünk tetsző képeket, tippeket, ötleteket, vagyis pineket vadászhatunk és menthetünk el magunknak saját táblánkra, mappánkba. Napjainkban már azt is sokan sejtik, hogy a Pinterest üzleti, illetve marketingcélokra is felhasználható, azt azonban kevesebben tudják, hogy pontosan  hogyan.

Olvasom tovább...