Instagram Stories - hogyan használd az üzleti életben?

Instagram Stories - hogyan használd az üzleti életben?

Instagram Stories - hogyan használd az üzleti életben?

A világon hozzávetőlegesen 300 millió ember használja az Instagram Storiest. A hétköznapi emberektől a hírességeken át egészen a vállalkozásokig terjed a felhasználók köre, akik követik, figyelemmel kísérik a mások által feltett és megosztott történeteket. Vannak, akik szinte kizárólag az Instagramról tájékozódnak, tehát egyedüli hírforrásként az Instagram Stories van jelen az életükben, a mindennapjaikban. Az Instagram Stories tehát egy speciális csatorna, amely lehetőséget biztosít számodra, hogy felhívd az emberek figyelmét az üzleti tevékenységedre. Az Instagram Stories a legjobb hely arra, hogy bemutasd üzletedet!

Hogyan használd az Instagram Storiest?

Mint bárhol máshol, az Instagram Storiesban is rendkívül fontos a megjelenés. Lényeges, hogy milyen fényképet, videót teszel közzé magadról vagy az üzletedről. Törekedj arra, hogy az általad az Instagramon közzétett történetek hitelesek legyenek, ugyanakkor kedvező színben tüntessenek fel téged és az üzletedet egyaránt. A fotóidat tetszőleges szöveggel is elláthatod, a # használatával pedig elérheted, hogy ne csak azok láthassák a sztorijaidat, akik követnek, hanem azokhoz is eljuthassanak a történeteid, akik még nem tartoznak a követőid táborába.

Mi lehet Instagram Story?

Az Instagram a legtöbb ember számára kikapcsolódást nyújt. Egy kellemes, pihentető hely, ahol nem elsősorban a komoly tartalmak megjelenését várják (el) az emberek, hanem azt szeretnék, hogy egy kicsit feltöltődhessenek, szórakozhassanak az alatt az idő alatt, amit az Instagram Stories nézegetésével töltenek. 

  • Éppen ezért bátran posztolj vicces történetet az üzleteddel kapcsolatban, hiszen ez csak még közelebb hozza hozzád a követőidet.

  • Az Instagram Stories használata során légy kreatív, bátran használj matricákat, linkeket. 

  • Ki nem szereti, ha kikérik a véleményét? Tedd hát Te is ezt! Végezz közvélemény-kutatást, kérd ki üzleted követőinek véleményét, hogy érezzék, hogy ők is kivehetik a részüket céged életéből, hogy érezzék, hogy a véleményük fontos a számodra. 

Mikor posztolj új Instagram Storyt?

Bár gyakori, hogy az emberek közvetlenül elalvás előtt nézegetik az Instát a telefonjukon, mégsem szerencsés, ha ebben az időszakban találkoznak az Instagramon új történetekkel, hiszen késő este már fáradtak, nem feltétlenül marad meg bennük az általad közzétett új tartalom. 
Posztolj akkor, amikor követőid már alszanak, így reggel a te új történeted lesz majd az első, amit megnéznek az Instagramon, amikor felébrednek!

Mennyi Instagram Storyt tegyél közzé?

Jóból is megárt a sok! – tartja a mondás. Ez az Instagram Stories esetében is igaz. Ne tegyél közzé túl sok történetet, hiszen ebből azt a téves következtetést vonhatják le üzleted követői, hogy kevés a munkád, ebből kifolyólag sok a szabadidőd, tehát ahelyett, hogy a jól menő üzleted ügyeit intéznéd, ráérsz az Instán sztorizni. 

Hogyan fokozhatod követőid felhasználói élményét?

  • Az Instagram Stories minél látványosabbá tételéhez számos applikáció áll rendelkezésedre. Ilyen például – a teljesség igénye nélkül –  a Storeo vagy a Story Cutter. Használd őket bátran! 

  • Ne csak fotókat posztolj, ossz meg videókat is, élj a live adta lehetőségekkel, tehát jelentkezz be élő adásban, így valóban úgy érezhetik követőid, hogy közvetlenül őket szólítod meg.
     

Te használod már üzleted népszerűsítésére az Instagram Storiest? Ha igen, milyen tapasztalataid vannak vele? 

Szeretnél többet megtudni a közösségi média oldalakról, hogy eredményesen tudd  használni őket? Ebből az e-bookból útmutatást kapsz!

További bejegyzések

Egyik hozza a másikat: ügyfélkörépítés üzleti kommunikáció által

Nehéz megszerezni, de elveszteni egy pillanat műve! Profi üzleti kommunikáció nélkül könnyen máshoz pártol át az ügyfeled. Mit kell tenned, hogy még a legrosszabb rémálmodban se forduljon elő ilyesmi veled? És hogyan érhetnéd el, hogy a régi ügyfeleid újabbaknak ajánljanak, úgy, hogy hirdetésekre szinte ne is kelljen költened?

Olvasom tovább...

A szövegírás csúcsa: tippek a pénzt hozó érkezőoldalhoz

Egy online hirdetési kampány legfontosabb részeként és profi szövegírás erőpróbájaként az érkezőoldal (a landing page vagy landing oldal) az a weboldal, amelyre egy linken keresztül érkezik az internetező. A link egy rövid hirdetés részeként jelent meg, és sikeresen elhozta az érdeklődőt arra az oldalra, ahol kiderül: lesz-e folytatás, konverzió (értsd: az érdeklődő ügyféllé történő átalakítása), azaz vásárlás és haszon. Ahhoz, hogy elérd a további kattintásokat, felhívjuk a figyelmed pár fontos szempontra az érkezőoldal megtervezésénél.

Olvasom tovább...