Instagram Stories - hogyan használd az üzleti életben?

Instagram Stories - hogyan használd az üzleti életben?

Instagram Stories - hogyan használd az üzleti életben?

A világon hozzávetőlegesen 300 millió ember használja az Instagram Storiest. A hétköznapi emberektől a hírességeken át egészen a vállalkozásokig terjed a felhasználók köre, akik követik, figyelemmel kísérik a mások által feltett és megosztott történeteket. Vannak, akik szinte kizárólag az Instagramról tájékozódnak, tehát egyedüli hírforrásként az Instagram Stories van jelen az életükben, a mindennapjaikban. Az Instagram Stories tehát egy speciális csatorna, amely lehetőséget biztosít számodra, hogy felhívd az emberek figyelmét az üzleti tevékenységedre. Az Instagram Stories a legjobb hely arra, hogy bemutasd üzletedet!

Hogyan használd az Instagram Storiest?

Mint bárhol máshol, az Instagram Storiesban is rendkívül fontos a megjelenés. Lényeges, hogy milyen fényképet, videót teszel közzé magadról vagy az üzletedről. Törekedj arra, hogy az általad az Instagramon közzétett történetek hitelesek legyenek, ugyanakkor kedvező színben tüntessenek fel téged és az üzletedet egyaránt. A fotóidat tetszőleges szöveggel is elláthatod, a # használatával pedig elérheted, hogy ne csak azok láthassák a sztorijaidat, akik követnek, hanem azokhoz is eljuthassanak a történeteid, akik még nem tartoznak a követőid táborába.

Mi lehet Instagram Story?

Az Instagram a legtöbb ember számára kikapcsolódást nyújt. Egy kellemes, pihentető hely, ahol nem elsősorban a komoly tartalmak megjelenését várják (el) az emberek, hanem azt szeretnék, hogy egy kicsit feltöltődhessenek, szórakozhassanak az alatt az idő alatt, amit az Instagram Stories nézegetésével töltenek. 

  • Éppen ezért bátran posztolj vicces történetet az üzleteddel kapcsolatban, hiszen ez csak még közelebb hozza hozzád a követőidet.

  • Az Instagram Stories használata során légy kreatív, bátran használj matricákat, linkeket. 

  • Ki nem szereti, ha kikérik a véleményét? Tedd hát Te is ezt! Végezz közvélemény-kutatást, kérd ki üzleted követőinek véleményét, hogy érezzék, hogy ők is kivehetik a részüket céged életéből, hogy érezzék, hogy a véleményük fontos a számodra. 

Mikor posztolj új Instagram Storyt?

Bár gyakori, hogy az emberek közvetlenül elalvás előtt nézegetik az Instát a telefonjukon, mégsem szerencsés, ha ebben az időszakban találkoznak az Instagramon új történetekkel, hiszen késő este már fáradtak, nem feltétlenül marad meg bennük az általad közzétett új tartalom. 
Posztolj akkor, amikor követőid már alszanak, így reggel a te új történeted lesz majd az első, amit megnéznek az Instagramon, amikor felébrednek!

Mennyi Instagram Storyt tegyél közzé?

Jóból is megárt a sok! – tartja a mondás. Ez az Instagram Stories esetében is igaz. Ne tegyél közzé túl sok történetet, hiszen ebből azt a téves következtetést vonhatják le üzleted követői, hogy kevés a munkád, ebből kifolyólag sok a szabadidőd, tehát ahelyett, hogy a jól menő üzleted ügyeit intéznéd, ráérsz az Instán sztorizni. 

Hogyan fokozhatod követőid felhasználói élményét?

  • Az Instagram Stories minél látványosabbá tételéhez számos applikáció áll rendelkezésedre. Ilyen például – a teljesség igénye nélkül –  a Storeo vagy a Story Cutter. Használd őket bátran! 

  • Ne csak fotókat posztolj, ossz meg videókat is, élj a live adta lehetőségekkel, tehát jelentkezz be élő adásban, így valóban úgy érezhetik követőid, hogy közvetlenül őket szólítod meg.
     

Te használod már üzleted népszerűsítésére az Instagram Storiest? Ha igen, milyen tapasztalataid vannak vele? 

Szeretnél többet megtudni a közösségi média oldalakról, hogy eredményesen tudd  használni őket? Ebből az e-bookból útmutatást kapsz!

További bejegyzések

Maraton vagy sprint legyen a kommunikációs módszered? Online Percek a Mex Rádióban

Szeretnél a Google keresőjében elöl lenni? Ki nem?wink Főleg ilyenkor, karácsony előtt, sokan és sokat költenek hirdetésekre, komoly pénzeket fordítanak arra, hogy előkelő helyet biztosítsanak maguknak azon a bizonyos találati listán. Ez a sprint módszer. Megveszed az első helyet. Van azonban egy másik kommunikációs módszer is, amivel fel lehet jönni, de ez inkább a maraton kategória.

Olvasom tovább...

Fűszer a szövegnek: tippek a blog írás napi gyakorlatából

A blog írás esetére is igaz: a szándék kell, de nem elég. Senki sem azért ül laptop elé, hogy megírja a világ legunalmasabb szövegét. Sokszor nem csupán a szándék, hanem az íráskészség is megvan. Hát akkor min múlik mégis, hogy sok értékesítési szöveg és szakmai blog annyira unalmas, hogy az olvasó belealszik? És főként: hogyan lehetne izgalmasabbá tenni?

Olvasom tovább...

Hogyan hirdess okosan karácsony előtt? Online Percek a Mex Rádióban

Karácsony előtt a legtöbb vállalkozó hirdet. Aki még nem tette meg, legkésőbb most megteszi. Az év végén azonban elég drága mulatság megszerezni egy vevőt, és az árak karácsonyig egyre csak nőnek. Aki most hirdet először, könnyen megégetheti magát: például egy Facebook-hirdetés nem elég körültekintő beállításával.

Olvasom tovább...