Instagram Stories - hogyan használd az üzleti életben? - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

Instagram Stories - hogyan használd az üzleti életben?

Instagram Stories - hogyan használd az üzleti életben?

A világon hozzávetőlegesen 300 millió ember használja az Instagram Storiest. A hétköznapi emberektől a hírességeken át egészen a vállalkozásokig terjed a felhasználók köre, akik követik, figyelemmel kísérik a mások által feltett és megosztott történeteket. Vannak, akik szinte kizárólag az Instagramról tájékozódnak, tehát egyedüli hírforrásként az Instagram Stories van jelen az életükben, a mindennapjaikban. Az Instagram Stories tehát egy speciális csatorna, amely lehetőséget biztosít számodra, hogy felhívd az emberek figyelmét az üzleti tevékenységedre. Az Instagram Stories a legjobb hely arra, hogy bemutasd üzletedet!

Hogyan használd az Instagram Storiest?

Mint bárhol máshol, az Instagram Storiesban is rendkívül fontos a megjelenés. Lényeges, hogy milyen fényképet, videót teszel közzé magadról vagy az üzletedről. Törekedj arra, hogy az általad az Instagramon közzétett történetek hitelesek legyenek, ugyanakkor kedvező színben tüntessenek fel téged és az üzletedet egyaránt. A fotóidat tetszőleges szöveggel is elláthatod, a # használatával pedig elérheted, hogy ne csak azok láthassák a sztorijaidat, akik követnek, hanem azokhoz is eljuthassanak a történeteid, akik még nem tartoznak a követőid táborába.

Mi lehet Instagram Story?

Az Instagram a legtöbb ember számára kikapcsolódást nyújt. Egy kellemes, pihentető hely, ahol nem elsősorban a komoly tartalmak megjelenését várják (el) az emberek, hanem azt szeretnék, hogy egy kicsit feltöltődhessenek, szórakozhassanak az alatt az idő alatt, amit az Instagram Stories nézegetésével töltenek. 

  • Éppen ezért bátran posztolj vicces történetet az üzleteddel kapcsolatban, hiszen ez csak még közelebb hozza hozzád a követőidet.

  • Az Instagram Stories használata során légy kreatív, bátran használj matricákat, linkeket. 

  • Ki nem szereti, ha kikérik a véleményét? Tedd hát Te is ezt! Végezz közvélemény-kutatást, kérd ki üzleted követőinek véleményét, hogy érezzék, hogy ők is kivehetik a részüket céged életéből, hogy érezzék, hogy a véleményük fontos a számodra. 

Mikor posztolj új Instagram Storyt?

Bár gyakori, hogy az emberek közvetlenül elalvás előtt nézegetik az Instát a telefonjukon, mégsem szerencsés, ha ebben az időszakban találkoznak az Instagramon új történetekkel, hiszen késő este már fáradtak, nem feltétlenül marad meg bennük az általad közzétett új tartalom. 
Posztolj akkor, amikor követőid már alszanak, így reggel a te új történeted lesz majd az első, amit megnéznek az Instagramon, amikor felébrednek!

Mennyi Instagram Storyt tegyél közzé?

Jóból is megárt a sok! – tartja a mondás. Ez az Instagram Stories esetében is igaz. Ne tegyél közzé túl sok történetet, hiszen ebből azt a téves következtetést vonhatják le üzleted követői, hogy kevés a munkád, ebből kifolyólag sok a szabadidőd, tehát ahelyett, hogy a jól menő üzleted ügyeit intéznéd, ráérsz az Instán sztorizni. 

Hogyan fokozhatod követőid felhasználói élményét?

  • Az Instagram Stories minél látványosabbá tételéhez számos applikáció áll rendelkezésedre. Ilyen például – a teljesség igénye nélkül –  a Storeo vagy a Story Cutter. Használd őket bátran! 

  • Ne csak fotókat posztolj, ossz meg videókat is, élj a live adta lehetőségekkel, tehát jelentkezz be élő adásban, így valóban úgy érezhetik követőid, hogy közvetlenül őket szólítod meg.
     

Te használod már üzleted népszerűsítésére az Instagram Storiest? Ha igen, milyen tapasztalataid vannak vele? 

Szeretnél többet megtudni a közösségi média oldalakról, hogy eredményesen tudd  használni őket? Ebből az e-bookból útmutatást kapsz!

További bejegyzések

Pénzt pazarolsz a hírlevél listáddal?

Sokan és sokféleképpen építenek hírlevél listát. Van, aki nyereményjátékokkal, más kuponokkal kivitelezi a listaépítést. Ezek mindegyike elfogadott dolog, hiszen a kecske is jóllakik, és a káposzta is megmarad, tehát voltaképpen mindkét fél jól jár. Azonban amikor egy ideje folyamatosan csak duzzad és duzzad a lista, érdemes arra is gondolni, hogy elérkezett a karbantartás ideje, vagyis egy idő után szükségessé válik a megtisztítása a sallangoktól.

Olvasom tovább...

A céges blog felturbózása 2018 legnépszerűbb témáival

A blog remek platformot kínál arra, hogy a szakmai bejegyzéseket időnként az embereket foglalkoztató, népszerű témakörökkel színesítsd, fokozva ezáltal érdeklődésüket.
A Google minden évben nyilvánosságra hozza a legnépszerűbb keresőkifejezések listáját, vagyis közzéteszi, hogy melyek voltak azok a kedvelt szókapcsolatok, amelyekre az emberek a legtöbbször rákerestek az adott évben. 

Magyarország legnépszerűbb keresőkifejezései 2018-ban

Olvasom tovább...

Mik a jó szövegíró ismérvei?

Sok helyen olvasható az az állítás, miszerint szövegíró bárkiből lehet. Sokat gondolkodtam ezen a megállapításon, hiszen akár igaz is lehetne, mégis azt gondolom, hogy nem állja meg teljesen a helyét. Szövegírónak lenni életforma. Optimális esetben nem pusztán munka, hanem hivatás. Nagy adag elhivatottság szükséges hozzá, és természetesen a grafománia sem hátrány. 

Olvasom tovább...