Ezt a tudástárat megéri figyelned: 0 Ft-os tartalommarketing források

Ezt a tudástárat megéri figyelned: 0 Ft-os tartalommarketing források

Ezt a tudástárat megéri figyelned: 0 Ft-os tartalommarketing források

Ismered? Van egy dal, ami szerint az életben a legjobb dolgok ingyenesek. Talán a tartalommarketing területére nem minden megszorítás nélkül érvényes csak úgy ez az igazság, hiszen a dalszerző a napfényre, a virágok illatára meg a szerelemre gondolt – nem az eladásra. De azért jópár tartalommarketing cucc díjmentesen is hozzáférhető ezen a weblapon, amit most olvasol. 

Mivel általában jobban értékeljük azokat a dolgokat, amikért fizetünk, pedig néha az ajándék sokkal többet ér, most ezeket a forrásokat ajánlom figyelmedbe. Használd őket kedvedre!

Mit érdemes megnézned, ha érdekel a tartalommarketing?

Először is jó a kedvencek közé tenni a böngésződben az Online Kommunikáció Kisokost, hogy bármely ismeretlen szó, homályos kifejezés esetén rögtön meg tudd nézni, hogy mi az, és ne veszítsd el a fonalat.

Ha az alapfogalmakkal tisztában vagy, akkor máris nekivághatsz Az üzleti kommunikáció titka tartalommarketing és szövegírás e-booknak, ami alapján akár önállóan is elkezdheted a blogolást, hírlevelezést és még sok minden mást.

De akkor is van számodra értékes tananyagunk, ha jobban szeretsz videókat nézni, mint könyvet böngészni. Az Online kommunikáció gyorstalpaló 5 rövid videóban foglalja össze Neked az információkat, amiket feltétlenül tudnod kell az interneten való túléléshez.

Ne riasszon el a nagy bőség! Úgy is lehet haladni az online marketinggel, ha naponta csak egy kevés időt szánsz rá, hobbiból. Ehhez állítottuk össze a 30 napos online marketing kihívás anyagát, ami könnyen érthetően, lépésről lépésre adagolja az infót, hogy még a legelfoglaltabb vállalkozó számára se legyen gond a lépéstartás.

Miután ez is megvolt (vagy akár előtte), a közösségi média felé tájékozódhatsz, üzleti kapcsolatokat építhetsz, ha a LinkedIn használatát is elsajátítod. Egyrészt stratégiai partnerekre tehetsz szert, másrészt pedig céges ügyfeleknek könnyebben értékesíthetsz, ha végigcsinálod az Így legyél népszerű a Linkedinen 3 hét alatt ingyenes programot.

Szintén a kapcsolatépítés a tétje, és szintén ajándékba adjuk A mágikus névjegy varázsa tudásanyagunkat. Ha úgy érzed, hogy jó lenne belevarázsolni telefonszámodat több tucat jövőbeli ügyfeled telefonjába, akkor töltsd le ezt ist!

Végül pedig még egy tipp, ami aranyat ér: figyeld az Ingyenes előadás menüpontot a weblapunkon, mert folyamatosan váltogatjuk a témákat, amikről élőben hallhatsz. 

Szeretettel és sok hasznos infóval várunk a következőre, ami a videomarketing fortélyaival fogja megismertetni az érdeklődőket! Légy a vendégünk, élj az ajándékainkkal!

További bejegyzések

Google Ads - A Te cégednek is használnia kellene?

Vállalkozásod felvirágoztatásához a marketing útvesztőiben keresgélsz, hogy felvirágoztasd a vállalkozásodat? Az interneten böngészve arra gondolsz, milyen fantasztikus lenne a Te cégedet is a Google keresőjének találati élmezőnyében látni? A Google Ads (régebben Adwords) használatával egy szempillantás alatt elérheted ezt.

Olvasom tovább...

Legyél Te is emoji kutató!

Ha szívesen böngészed a telefonodon az emoji galériát, a matricákat vagy a hangulatjeleket, és az üzeneteidben vagy a bejegyzéseidben tucatnyit használsz belőlük, az akár egy igazán kreatív és változatos munkát is hozhat számodra. A nem túl távoli jövőben egyre inkább szükség lesz olyanokra, akik értik és tudják is használni a hangulatjeleket, így akár azok kutatója is válhat belőled. Hogyan? Mit kell ehhez tudni?

Beszéld az emoji nyelvet!

Olvasom tovább...

Színekkel teli marketing eszközök

A szívedben a színek kívülről is látszanak.”

A héten botlottam ebbe a mondatba, amely tökéletesen megfogta a lényegét annak, hogy miért fontos láttatnod az egyéniségedet. Nem csak a magánéletben, de az üzleti tevékenység során is kiváló marketing eszközök lehetnek a színek. Az alábbi összeállításban megmutatom Neked, hogy milyen hatást válthatsz ki a marketing eszközök és a színek együttes használatával.

Olvasom tovább...

Jöhet végre a kulturált kommentek ideje a Facebook kommunikációban

Téged is bosszantanak azok a kommenthuszárok, akik értékes véleménynyilvánítás vagy kommunikáció helyett mások posztjait és hozzászólásait trollkodva és veszekedéseket generálva élik mindennapjaikat a közösségi oldalakon?

Úgy tűnik, hogy a Facebook is megelégelte az offenzív trollkodást az oldalán. Lépéseket tettek ugyanis a konzekvens kommentek előtérbe helyezésére, a nem titkolt cél ezzel egy élhető online kommunikációs kultúra kialakítása.

Olvasom tovább...

5G, a kommunikáció nem túl távoli jövője. De hova tartunk?

A mobilon zajló kommunikáció sokat fejlődött az elmúlt három évtizedben, amióta az első (akkor még fél tégla méretű) kütyükkel kezdtünk babrálni.

A kommunikáció hajdanán még jóval szerényebb volt a mostani változathoz képest, főként a telefonálás volt az egyetlen funkció, amire használhattad a mobilodat, később vált csak elérhetővé a hangposta és az sms funkciók. Emellett nem volt ekkora készülék és kiegészítő kínálat sem, mint manapság, amikor egymást érve adják ki az újabb és újabb eszközcsodákat.

Olvasom tovább...

Mitől lesz hiteles a blog írás a közönséged számára?

Amikor meglátod ezt a két szót: blog írás, sok dolog ugrik be róla.

Valaki ír valamit. Az interneten. Többször egymás után. Lehet üzleti kommunikációs eszköz vagy hobbikellék. Vagy útinapló szemet gyönyörködtető, földi paradicsomokról. Kimért és hivatalos, esetleg könnyed és játékos. Kedélyeket borzoló, talán álomba ringató.

Olvasom tovább...