Ezt a tudástárat megéri figyelned: 0 Ft-os tartalommarketing források - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

Ezt a tudástárat megéri figyelned: 0 Ft-os tartalommarketing források

Ezt a tudástárat megéri figyelned: 0 Ft-os tartalommarketing források

Ismered? Van egy dal, ami szerint az életben a legjobb dolgok ingyenesek. Talán a tartalommarketing területére nem minden megszorítás nélkül érvényes csak úgy ez az igazság, hiszen a dalszerző a napfényre, a virágok illatára meg a szerelemre gondolt – nem az eladásra. De azért jópár tartalommarketing cucc díjmentesen is hozzáférhető ezen a weblapon, amit most olvasol. 

Mivel általában jobban értékeljük azokat a dolgokat, amikért fizetünk, pedig néha az ajándék sokkal többet ér, most ezeket a forrásokat ajánlom figyelmedbe. Használd őket kedvedre!

Mit érdemes megnézned, ha érdekel a tartalommarketing?

Először is jó a kedvencek közé tenni a böngésződben az Online Kommunikáció Kisokost, hogy bármely ismeretlen szó, homályos kifejezés esetén rögtön meg tudd nézni, hogy mi az, és ne veszítsd el a fonalat.

Ha az alapfogalmakkal tisztában vagy, akkor máris nekivághatsz Az üzleti kommunikáció titka tartalommarketing és szövegírás e-booknak, ami alapján akár önállóan is elkezdheted a blogolást, hírlevelezést és még sok minden mást.

De akkor is van számodra értékes tananyagunk, ha jobban szeretsz videókat nézni, mint könyvet böngészni. Az Online kommunikáció gyorstalpaló 5 rövid videóban foglalja össze Neked az információkat, amiket feltétlenül tudnod kell az interneten való túléléshez.

Ne riasszon el a nagy bőség! Úgy is lehet haladni az online marketinggel, ha naponta csak egy kevés időt szánsz rá, hobbiból. Ehhez állítottuk össze a 30 napos online marketing kihívás anyagát, ami könnyen érthetően, lépésről lépésre adagolja az infót, hogy még a legelfoglaltabb vállalkozó számára se legyen gond a lépéstartás.

Miután ez is megvolt (vagy akár előtte), a közösségi média felé tájékozódhatsz, üzleti kapcsolatokat építhetsz, ha a LinkedIn használatát is elsajátítod. Egyrészt stratégiai partnerekre tehetsz szert, másrészt pedig céges ügyfeleknek könnyebben értékesíthetsz, ha végigcsinálod az Így legyél népszerű a Linkedinen 3 hét alatt ingyenes programot.

Szintén a kapcsolatépítés a tétje, és szintén ajándékba adjuk A mágikus névjegy varázsa tudásanyagunkat. Ha úgy érzed, hogy jó lenne belevarázsolni telefonszámodat több tucat jövőbeli ügyfeled telefonjába, akkor töltsd le ezt ist!

Végül pedig még egy tipp, ami aranyat ér: figyeld az Ingyenes előadás menüpontot a weblapunkon, mert folyamatosan váltogatjuk a témákat, amikről élőben hallhatsz. 

Szeretettel és sok hasznos infóval várunk a következőre, ami a videomarketing fortélyaival fogja megismertetni az érdeklődőket! Légy a vendégünk, élj az ajándékainkkal!

További bejegyzések

Curtis és a drogrehab esete: mi a tanulság a blog írás szempontjából?

A múlt héten olvashattál nálunk Perez Hiltonról, a blog írás fenegyerekéről, aki egyáltalán nem profizmusáról és alapos forráshasználatáról, hanem a pletykák terjesztéséről ismert. 

Kétségtelenül jól is megy neki, hiszen mindig van egy olyan réteg, amely szereti, ha az éppen általa piedesztálra helyezett személyeket lejáratják, lerántják. De vigyázat! Finoman fogalmazva:

A blog írás esetében sem árt, ha igazat írsz ;)

Olvasom tovább...

A sikeres blog titka. Avagy: tanulj a legnagyobbaktól!

A blog elengedhetetlen kelléke egy sikeres üzleti vállalkozásnak. Sokkal több követőre tehetsz szert, ha blogolsz, ezáltal pedig a bevételed is növekedhet. 2018-ban a legsikeresebb amerikai blogoknak havonta több millió látogatója volt. Érdemes belegondolni, hogy ennyi olvasó mennyi bevételt eredményezhet, illetve abba is, hogy a reklámmarketingesek mennyi pénzt fektetnek egy-egy ilyen sikeres blogba.

Olvasom tovább...

Nem az ördögtől való: hírlevél tippek a sikeres eladáshoz

Ugye hírlevél a Te postafiókodban is naponta landol? Ahogy megnyitod a levelezőrendszeredet, máris nyomod a pipákat, hogy küldhesd is őket mihamarabb az internet mély és fekete bugyrába, valahová egy messzi-messzi galaxisba. Te is járhatsz így. Azaz Te és a hírleveled. De azért vagyunk mi, hogy az általad írt hírlevél ne csak egy legyen a százból.

Olvasom tovább...

Pénzt pazarolsz a hírlevél listáddal?

Sokan és sokféleképpen építenek hírlevél listát. Van, aki nyereményjátékokkal, más kuponokkal kivitelezi a listaépítést. Ezek mindegyike elfogadott dolog, hiszen a kecske is jóllakik, és a káposzta is megmarad, tehát voltaképpen mindkét fél jól jár. Azonban amikor egy ideje folyamatosan csak duzzad és duzzad a lista, érdemes arra is gondolni, hogy elérkezett a karbantartás ideje, vagyis egy idő után szükségessé válik a megtisztítása a sallangoktól.

Olvasom tovább...