Ezt a tudástárat megéri figyelned: 0 Ft-os tartalommarketing források - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

Ezt a tudástárat megéri figyelned: 0 Ft-os tartalommarketing források

Ezt a tudástárat megéri figyelned: 0 Ft-os tartalommarketing források

Ismered? Van egy dal, ami szerint az életben a legjobb dolgok ingyenesek. Talán a tartalommarketing területére nem minden megszorítás nélkül érvényes csak úgy ez az igazság, hiszen a dalszerző a napfényre, a virágok illatára meg a szerelemre gondolt – nem az eladásra. De azért jópár tartalommarketing cucc díjmentesen is hozzáférhető ezen a weblapon, amit most olvasol. 

Mivel általában jobban értékeljük azokat a dolgokat, amikért fizetünk, pedig néha az ajándék sokkal többet ér, most ezeket a forrásokat ajánlom figyelmedbe. Használd őket kedvedre!

Mit érdemes megnézned, ha érdekel a tartalommarketing?

Először is jó a kedvencek közé tenni a böngésződben az Online Kommunikáció Kisokost, hogy bármely ismeretlen szó, homályos kifejezés esetén rögtön meg tudd nézni, hogy mi az, és ne veszítsd el a fonalat.

Ha az alapfogalmakkal tisztában vagy, akkor máris nekivághatsz Az üzleti kommunikáció titka tartalommarketing és szövegírás e-booknak, ami alapján akár önállóan is elkezdheted a blogolást, hírlevelezést és még sok minden mást.

De akkor is van számodra értékes tananyagunk, ha jobban szeretsz videókat nézni, mint könyvet böngészni. Az Online kommunikáció gyorstalpaló 5 rövid videóban foglalja össze Neked az információkat, amiket feltétlenül tudnod kell az interneten való túléléshez.

Ne riasszon el a nagy bőség! Úgy is lehet haladni az online marketinggel, ha naponta csak egy kevés időt szánsz rá, hobbiból. Ehhez állítottuk össze a 30 napos online marketing kihívás anyagát, ami könnyen érthetően, lépésről lépésre adagolja az infót, hogy még a legelfoglaltabb vállalkozó számára se legyen gond a lépéstartás.

Miután ez is megvolt (vagy akár előtte), a közösségi média felé tájékozódhatsz, üzleti kapcsolatokat építhetsz, ha a LinkedIn használatát is elsajátítod. Egyrészt stratégiai partnerekre tehetsz szert, másrészt pedig céges ügyfeleknek könnyebben értékesíthetsz, ha végigcsinálod az Így legyél népszerű a Linkedinen 3 hét alatt ingyenes programot.

Szintén a kapcsolatépítés a tétje, és szintén ajándékba adjuk A mágikus névjegy varázsa tudásanyagunkat. Ha úgy érzed, hogy jó lenne belevarázsolni telefonszámodat több tucat jövőbeli ügyfeled telefonjába, akkor töltsd le ezt ist!

Végül pedig még egy tipp, ami aranyat ér: figyeld az Ingyenes előadás menüpontot a weblapunkon, mert folyamatosan váltogatjuk a témákat, amikről élőben hallhatsz. 

Szeretettel és sok hasznos infóval várunk a következőre, ami a videomarketing fortélyaival fogja megismertetni az érdeklődőket! Légy a vendégünk, élj az ajándékainkkal!

További bejegyzések

Karácsonyi kedvcsináló! Facebook versenyek az adventi szezonra

Felkészültél? Hamarosan a Facebook céges oldalain is indul a karácsonyi visszaszámlálás, és elkezdődik az évnek az az időszaka, amikor csak az nem ad el, aki nem akar – vagy nem tervezett időben. 

Mi már a múlt héten előre szóltunk ebben a marketing támpontokat kínáló cikkünkben. De ez még nem volt minden! Hiszen a Facebook bevetéséről ott nem is beszéltünk.

Olvasom tovább...

Angyali üzlet: marketingterv támpontok karácsonyra

Minek ide marketingterv? Hiszen a karácsony szerintünk is a szeretet és a család, nem pedig az „üzletek ünnepe”. De ha egyszer a Te célközönséged is szívesen fejezi ki most, év vége felé a szeretetét ajándék formájában, akkor vállalkozóként kötelességed, hogy ebben segíts. 

Íme, hogyan hívhatod fel magadra a figyelmet még jobban, ha egyszer valóban jobbá és szebbé tudod tenni az ügyfeleid életét a termékeddel és/vagy a szolgáltatásoddal!

Olvasom tovább...

  • Írta: Langmár Kommunikáció 2
  • 2018.10.30.

Kérdezz-felelek: közösségi média tippek, hogy menőbb légy a Facebookon

Nagyot változott a közösségi média világa, mióta a Facebookon a hozzászólás lett az új „tetszik” jel. (Sejthető volt, hogy ez lesz. Sőt előre szóltunk is erről az év elején.) 

Ha azt szeretnéd, hogy a céges oldalad minél több felhasználónak jelenjen meg, akkor arra kell hajtanod, hogy minél többen hozzászóljanak a bejegyzésedhez. Ez az, ami az algoritmus számára messziről azt üzeni, hogy a közzétett tartalom mutogatásra méltó. És hogyan érhetsz el a legkönnyebben minél több hozzászólást?

Olvasom tovább...

Tartalommarketing: így hozhatsz ki a legtöbbet belőle

Ha a hagyományos reklámtól eltérően a tartalommarketing módszerét használod, akkor hasznos üzeneteket hozol létre és kommunikálsz. Mégpedig azért, hogy ne a marketinbüdzséd feneketlen nagyságával és az erőszakosan harsogó üzenetekkel, hanem a tudásoddal hívd fel magadra a figyelmet. 

Milyen technikai részletekre érdemes figyelned ahhoz, hogy ez a stratégia a lehető legjobban el is érje az érdeklődőket, és elindítsa őket a vásárlás felé?

Olvasom tovább...

Még több szövegírás villámtipp – türelmetleneknek

Rózsát terem? Lehet. De ha a marketing és a sikeres szövegírás a tét, nem pedig a kertészet, akkor a türelem nem mindig erény! 

Úgyhogy a múltkori szövegírás villámtippek folytatásaként megint szuperszonikus sebességre kapcsolunk, és már már soroljuk is tovább a legjobban működő módszereket. A játékszabály ismét az, hogy gondolatonként csak egy-két mondatban. Mert az idő: pénz, ugye? ;)

Olvasom tovább...