Még több szövegírás villámtipp – türelmetleneknek - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

Még több szövegírás villámtipp – türelmetleneknek

Még több szövegírás villámtipp – türelmetleneknek

Rózsát terem? Lehet. De ha a marketing és a sikeres szövegírás a tét, nem pedig a kertészet, akkor a türelem nem mindig erény! 

Úgyhogy a múltkori szövegírás villámtippek folytatásaként megint szuperszonikus sebességre kapcsolunk, és már már soroljuk is tovább a legjobban működő módszereket. A játékszabály ismét az, hogy gondolatonként csak egy-két mondatban. Mert az idő: pénz, ugye? ;)

Hatásos szövegírás: további 10 tanács

1. Egyetlen embernek írj, ne a „nagyközönségnekˮ! A vásárlód mindig az egyes ember, nem egy egész bizottság.

2. Hogyan fogod Te megoldani azt a problémát, amitől az Olvasód már piszokul régóta éjjel-nappal szenved? Na ezt írd le neki!

3. Piszkozatban mindig szabad a gazda. Amikor az első vázlatodat írod, ne törődj a központozással, a nyelvtannal, se a tömörséggel! Hagyd, hogy sodorjon a szöveg, és legyen miből dolgozni! 
...
De aztán másnap, miután aludtál rá, a saját magad legszigorúbb kritikusa kell legyél.

4. Add le a súlyfelesleget! Mindegyik szóra szükséged van? Töröld, ami nem tesz hozzá a hatáshoz – mert az elvesz belőle.

5. Megírtad az első, felvezető bekezdést? Szuper. Most felezd meg! Így hamarabb a tárgyra térsz.

6. Olvasd fel hangosan! Sután hangzik? Alakítsd! Olvasva se jobb, ami fennhangon nyikorog.

7. Az egyik (pofon)egyszerű képlet a sok közül, amit követhetsz: 1. Probléma 2. Ígéret 3. Bizonyíték 4. Ár.

8. Ha már az árnál tartunk: semmi sem olcsó vagy drága önmagában véve. Hanem ahhoz képest az egyik vagy a másik, hogy milyen értéket ad az árért cserébe. 

Hát akkor mit kell tenned, hogy kifizessék Neked az árat? Kedvezményt kell adnod? Dehogy. El kell mondanod a szövegben, hogy a terméked vagy szolgáltatásod által képviselt érték miért nagyobb az árnál.

9. Ha valami NAGYON FONTOSAT akarsz mondani, akkor néha használhatsz nagybetűket, sőt más bombasztikus, túlzó eszközöket (!!!) is. De ne feledd: aki mindent kihangsúlyoz, az semmit se hangsúlyoz. 

Ezt ki is próbálhatod egy kis felolvasással. Írásban is érvényes a szabály.

10. Használd a varázsszavakat: „könnyű”, „gyors”, „ingyenes”, „itt”, „most” és „garantált”.  „Képzeld elˮ, „fedezd felˮ, „eláruljukˮ, „titokˮ, „bizonyítottˮ.

Ui. Szeretnél még többet tudni arról, hogy mitől működik a jó marketingszöveg? 

Kövesd a linket, mert ettől a tréningtől GARANTÁLTAN több pénzt fog hozni Neked a szövegírás!
              

További bejegyzések

Curtis és a drogrehab esete: mi a tanulság a blog írás szempontjából?

A múlt héten olvashattál nálunk Perez Hiltonról, a blog írás fenegyerekéről, aki egyáltalán nem profizmusáról és alapos forráshasználatáról, hanem a pletykák terjesztéséről ismert. 

Kétségtelenül jól is megy neki, hiszen mindig van egy olyan réteg, amely szereti, ha az éppen általa piedesztálra helyezett személyeket lejáratják, lerántják. De vigyázat! Finoman fogalmazva:

A blog írás esetében sem árt, ha igazat írsz ;)

Olvasom tovább...

A sikeres blog titka. Avagy: tanulj a legnagyobbaktól!

A blog elengedhetetlen kelléke egy sikeres üzleti vállalkozásnak. Sokkal több követőre tehetsz szert, ha blogolsz, ezáltal pedig a bevételed is növekedhet. 2018-ban a legsikeresebb amerikai blogoknak havonta több millió látogatója volt. Érdemes belegondolni, hogy ennyi olvasó mennyi bevételt eredményezhet, illetve abba is, hogy a reklámmarketingesek mennyi pénzt fektetnek egy-egy ilyen sikeres blogba.

Olvasom tovább...

Nem az ördögtől való: hírlevél tippek a sikeres eladáshoz

Ugye hírlevél a Te postafiókodban is naponta landol? Ahogy megnyitod a levelezőrendszeredet, máris nyomod a pipákat, hogy küldhesd is őket mihamarabb az internet mély és fekete bugyrába, valahová egy messzi-messzi galaxisba. Te is járhatsz így. Azaz Te és a hírleveled. De azért vagyunk mi, hogy az általad írt hírlevél ne csak egy legyen a százból.

Olvasom tovább...

Pénzt pazarolsz a hírlevél listáddal?

Sokan és sokféleképpen építenek hírlevél listát. Van, aki nyereményjátékokkal, más kuponokkal kivitelezi a listaépítést. Ezek mindegyike elfogadott dolog, hiszen a kecske is jóllakik, és a káposzta is megmarad, tehát voltaképpen mindkét fél jól jár. Azonban amikor egy ideje folyamatosan csak duzzad és duzzad a lista, érdemes arra is gondolni, hogy elérkezett a karbantartás ideje, vagyis egy idő után szükségessé válik a megtisztítása a sallangoktól.

Olvasom tovább...