Még több szövegírás villámtipp – türelmetleneknek

Még több szövegírás villámtipp – türelmetleneknek

Még több szövegírás villámtipp – türelmetleneknek

Rózsát terem? Lehet. De ha a marketing és a sikeres szövegírás a tét, nem pedig a kertészet, akkor a türelem nem mindig erény! 

Úgyhogy a múltkori szövegírás villámtippek folytatásaként megint szuperszonikus sebességre kapcsolunk, és már már soroljuk is tovább a legjobban működő módszereket. A játékszabály ismét az, hogy gondolatonként csak egy-két mondatban. Mert az idő: pénz, ugye? ;)

Hatásos szövegírás: további 10 tanács

1. Egyetlen embernek írj, ne a „nagyközönségnekˮ! A vásárlód mindig az egyes ember, nem egy egész bizottság.

2. Hogyan fogod Te megoldani azt a problémát, amitől az Olvasód már piszokul régóta éjjel-nappal szenved? Na ezt írd le neki!

3. Piszkozatban mindig szabad a gazda. Amikor az első vázlatodat írod, ne törődj a központozással, a nyelvtannal, se a tömörséggel! Hagyd, hogy sodorjon a szöveg, és legyen miből dolgozni! 
...
De aztán másnap, miután aludtál rá, a saját magad legszigorúbb kritikusa kell legyél.

4. Add le a súlyfelesleget! Mindegyik szóra szükséged van? Töröld, ami nem tesz hozzá a hatáshoz – mert az elvesz belőle.

5. Megírtad az első, felvezető bekezdést? Szuper. Most felezd meg! Így hamarabb a tárgyra térsz.

6. Olvasd fel hangosan! Sután hangzik? Alakítsd! Olvasva se jobb, ami fennhangon nyikorog.

7. Az egyik (pofon)egyszerű képlet a sok közül, amit követhetsz: 1. Probléma 2. Ígéret 3. Bizonyíték 4. Ár.

8. Ha már az árnál tartunk: semmi sem olcsó vagy drága önmagában véve. Hanem ahhoz képest az egyik vagy a másik, hogy milyen értéket ad az árért cserébe. 

Hát akkor mit kell tenned, hogy kifizessék Neked az árat? Kedvezményt kell adnod? Dehogy. El kell mondanod a szövegben, hogy a terméked vagy szolgáltatásod által képviselt érték miért nagyobb az árnál.

9. Ha valami NAGYON FONTOSAT akarsz mondani, akkor néha használhatsz nagybetűket, sőt más bombasztikus, túlzó eszközöket (!!!) is. De ne feledd: aki mindent kihangsúlyoz, az semmit se hangsúlyoz. 

Ezt ki is próbálhatod egy kis felolvasással. Írásban is érvényes a szabály.

10. Használd a varázsszavakat: „könnyű”, „gyors”, „ingyenes”, „itt”, „most” és „garantált”.  „Képzeld elˮ, „fedezd felˮ, „eláruljukˮ, „titokˮ, „bizonyítottˮ.

Ui. Szeretnél még többet tudni arról, hogy mitől működik a jó marketingszöveg? 

Kövesd a linket, mert ettől a tréningtől GARANTÁLTAN több pénzt fog hozni Neked a szövegírás!
              

További bejegyzések

Ilyen gombot varrj rá: értékesítési szöveg hatékony lezárással

Az értékesítési szöveg (vagy hunglish nyelven: sales oldal, landing page) ugyan nem kabát, de gomb nélkül mit sem ér. „Feliratkozom … letöltöm … kosárba teszem … még több infó … kifizetemˮ és egyéb cselekvések (akciók) nevei díszelegnek rikítóan színesen, felkiáltójelekkel sűrűn megtűzdelve azokon a gombokon, amik a cselekvésre való felszólítást (call to action) képviselik. Milyen kell legyen ez a lezárás ahhoz, hogy lehetőleg azonnal hasson? Az elterjedt gyakorlat ellenére az alapszabály:

Olvasom tovább...

42 napos kommunikációs kihívás a Drogmentes Magyarországért

A Drogmentes Maraton csapata 18 éve minden tavasszal körbefutja az országot, és felvilágosító előadást tart a diákoknak a drogok káros hatásairól. Évek óta példaképeim ezek a csillogó szemű fiatalok, akik évente több ezer gyereknek adnak igaz adatokat a drogokról. Idén 320 települést érintenek, és számos iskolában mesélnek a diákoknak a kábítószerek káros hatásairól. Ezt a felvilágosító munkát nem lehet elég korán kezdeni, mert a felmérések azt mutatják, hogy már az általános iskolákban találkoznak a gyerekek a drogokkal.

Olvasom tovább...