Még több szövegírás villámtipp – türelmetleneknek

Még több szövegírás villámtipp – türelmetleneknek

Még több szövegírás villámtipp – türelmetleneknek

Rózsát terem? Lehet. De ha a marketing és a sikeres szövegírás a tét, nem pedig a kertészet, akkor a türelem nem mindig erény! 

Úgyhogy a múltkori szövegírás villámtippek folytatásaként megint szuperszonikus sebességre kapcsolunk, és már már soroljuk is tovább a legjobban működő módszereket. A játékszabály ismét az, hogy gondolatonként csak egy-két mondatban. Mert az idő: pénz, ugye? ;)

Hatásos szövegírás: további 10 tanács

1. Egyetlen embernek írj, ne a „nagyközönségnekˮ! A vásárlód mindig az egyes ember, nem egy egész bizottság.

2. Hogyan fogod Te megoldani azt a problémát, amitől az Olvasód már piszokul régóta éjjel-nappal szenved? Na ezt írd le neki!

3. Piszkozatban mindig szabad a gazda. Amikor az első vázlatodat írod, ne törődj a központozással, a nyelvtannal, se a tömörséggel! Hagyd, hogy sodorjon a szöveg, és legyen miből dolgozni! 
...
De aztán másnap, miután aludtál rá, a saját magad legszigorúbb kritikusa kell legyél.

4. Add le a súlyfelesleget! Mindegyik szóra szükséged van? Töröld, ami nem tesz hozzá a hatáshoz – mert az elvesz belőle.

5. Megírtad az első, felvezető bekezdést? Szuper. Most felezd meg! Így hamarabb a tárgyra térsz.

6. Olvasd fel hangosan! Sután hangzik? Alakítsd! Olvasva se jobb, ami fennhangon nyikorog.

7. Az egyik (pofon)egyszerű képlet a sok közül, amit követhetsz: 1. Probléma 2. Ígéret 3. Bizonyíték 4. Ár.

8. Ha már az árnál tartunk: semmi sem olcsó vagy drága önmagában véve. Hanem ahhoz képest az egyik vagy a másik, hogy milyen értéket ad az árért cserébe. 

Hát akkor mit kell tenned, hogy kifizessék Neked az árat? Kedvezményt kell adnod? Dehogy. El kell mondanod a szövegben, hogy a terméked vagy szolgáltatásod által képviselt érték miért nagyobb az árnál.

9. Ha valami NAGYON FONTOSAT akarsz mondani, akkor néha használhatsz nagybetűket, sőt más bombasztikus, túlzó eszközöket (!!!) is. De ne feledd: aki mindent kihangsúlyoz, az semmit se hangsúlyoz. 

Ezt ki is próbálhatod egy kis felolvasással. Írásban is érvényes a szabály.

10. Használd a varázsszavakat: „könnyű”, „gyors”, „ingyenes”, „itt”, „most” és „garantált”.  „Képzeld elˮ, „fedezd felˮ, „eláruljukˮ, „titokˮ, „bizonyítottˮ.

Ui. Szeretnél még többet tudni arról, hogy mitől működik a jó marketingszöveg? 

Kövesd a linket, mert ettől a tréningtől GARANTÁLTAN több pénzt fog hozni Neked a szövegírás!
              

További bejegyzések

E-mail kampány – így kezdd el jól!

Szinte minden marketing eszköz használatánál, így az e-mail kampány kapcsán is igaz a mondás: ha jól kezdesz hozzá, a munka felét elvégezted. Egy több elektronikus levélből álló csomag előállítása átgondolt, strukturált tervezést igényel – pontos célokra, stratégiára és cselekvésre késztető gondolatokra van szükség. Nézzük, melyek a legfontosabb lépések egy sikeres e-mail kampány elindításához!

Olvasom tovább...

Google Ads - A Te cégednek is használnia kellene?

Vállalkozásod felvirágoztatásához a marketing útvesztőiben keresgélsz, hogy felvirágoztasd a vállalkozásodat? Az interneten böngészve arra gondolsz, milyen fantasztikus lenne a Te cégedet is a Google keresőjének találati élmezőnyében látni? A Google Ads (régebben Adwords) használatával egy szempillantás alatt elérheted ezt.

Olvasom tovább...

Legyél Te is emoji kutató!

Ha szívesen böngészed a telefonodon az emoji galériát, a matricákat vagy a hangulatjeleket, és az üzeneteidben vagy a bejegyzéseidben tucatnyit használsz belőlük, az akár egy igazán kreatív és változatos munkát is hozhat számodra. A nem túl távoli jövőben egyre inkább szükség lesz olyanokra, akik értik és tudják is használni a hangulatjeleket, így akár azok kutatója is válhat belőled. Hogyan? Mit kell ehhez tudni?

Beszéld az emoji nyelvet!

Olvasom tovább...