Még több szövegírás villámtipp – türelmetleneknek - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

Még több szövegírás villámtipp – türelmetleneknek

Még több szövegírás villámtipp – türelmetleneknek

Rózsát terem? Lehet. De ha a marketing és a sikeres szövegírás a tét, nem pedig a kertészet, akkor a türelem nem mindig erény! 

Úgyhogy a múltkori szövegírás villámtippek folytatásaként megint szuperszonikus sebességre kapcsolunk, és már már soroljuk is tovább a legjobban működő módszereket. A játékszabály ismét az, hogy gondolatonként csak egy-két mondatban. Mert az idő: pénz, ugye? ;)

Hatásos szövegírás: további 10 tanács

1. Egyetlen embernek írj, ne a „nagyközönségnekˮ! A vásárlód mindig az egyes ember, nem egy egész bizottság.

2. Hogyan fogod Te megoldani azt a problémát, amitől az Olvasód már piszokul régóta éjjel-nappal szenved? Na ezt írd le neki!

3. Piszkozatban mindig szabad a gazda. Amikor az első vázlatodat írod, ne törődj a központozással, a nyelvtannal, se a tömörséggel! Hagyd, hogy sodorjon a szöveg, és legyen miből dolgozni! 
...
De aztán másnap, miután aludtál rá, a saját magad legszigorúbb kritikusa kell legyél.

4. Add le a súlyfelesleget! Mindegyik szóra szükséged van? Töröld, ami nem tesz hozzá a hatáshoz – mert az elvesz belőle.

5. Megírtad az első, felvezető bekezdést? Szuper. Most felezd meg! Így hamarabb a tárgyra térsz.

6. Olvasd fel hangosan! Sután hangzik? Alakítsd! Olvasva se jobb, ami fennhangon nyikorog.

7. Az egyik (pofon)egyszerű képlet a sok közül, amit követhetsz: 1. Probléma 2. Ígéret 3. Bizonyíték 4. Ár.

8. Ha már az árnál tartunk: semmi sem olcsó vagy drága önmagában véve. Hanem ahhoz képest az egyik vagy a másik, hogy milyen értéket ad az árért cserébe. 

Hát akkor mit kell tenned, hogy kifizessék Neked az árat? Kedvezményt kell adnod? Dehogy. El kell mondanod a szövegben, hogy a terméked vagy szolgáltatásod által képviselt érték miért nagyobb az árnál.

9. Ha valami NAGYON FONTOSAT akarsz mondani, akkor néha használhatsz nagybetűket, sőt más bombasztikus, túlzó eszközöket (!!!) is. De ne feledd: aki mindent kihangsúlyoz, az semmit se hangsúlyoz. 

Ezt ki is próbálhatod egy kis felolvasással. Írásban is érvényes a szabály.

10. Használd a varázsszavakat: „könnyű”, „gyors”, „ingyenes”, „itt”, „most” és „garantált”.  „Képzeld elˮ, „fedezd felˮ, „eláruljukˮ, „titokˮ, „bizonyítottˮ.

Ui. Szeretnél még többet tudni arról, hogy mitől működik a jó marketingszöveg? 

Kövesd a linket, mert ettől a tréningtől GARANTÁLTAN több pénzt fog hozni Neked a szövegírás!
              

További bejegyzések

Karácsonyi kedvcsináló! Facebook versenyek az adventi szezonra

Felkészültél? Hamarosan a Facebook céges oldalain is indul a karácsonyi visszaszámlálás, és elkezdődik az évnek az az időszaka, amikor csak az nem ad el, aki nem akar – vagy nem tervezett időben. 

Mi már a múlt héten előre szóltunk ebben a marketing támpontokat kínáló cikkünkben. De ez még nem volt minden! Hiszen a Facebook bevetéséről ott nem is beszéltünk.

Olvasom tovább...

Angyali üzlet: marketingterv támpontok karácsonyra

Minek ide marketingterv? Hiszen a karácsony szerintünk is a szeretet és a család, nem pedig az „üzletek ünnepe”. De ha egyszer a Te célközönséged is szívesen fejezi ki most, év vége felé a szeretetét ajándék formájában, akkor vállalkozóként kötelességed, hogy ebben segíts. 

Íme, hogyan hívhatod fel magadra a figyelmet még jobban, ha egyszer valóban jobbá és szebbé tudod tenni az ügyfeleid életét a termékeddel és/vagy a szolgáltatásoddal!

Olvasom tovább...

Ezt a tudástárat megéri figyelned: 0 Ft-os tartalommarketing források

Ismered? Van egy dal, ami szerint az életben a legjobb dolgok ingyenesek. Talán a tartalommarketing területére nem minden megszorítás nélkül érvényes csak úgy ez az igazság, hiszen a dalszerző a napfényre, a virágok illatára meg a szerelemre gondolt – nem az eladásra. De azért jópár tartalommarketing cucc díjmentesen is hozzáférhető ezen a weblapon, amit most olvasol. 

Mivel általában jobban értékeljük azokat a dolgokat, amikért fizetünk, pedig néha az ajándék sokkal többet ér, most ezeket a forrásokat ajánlom figyelmedbe. Használd őket kedvedre!

Olvasom tovább...

  • Írta: Langmár Kommunikáció 2
  • 2018.10.30.

Kérdezz-felelek: közösségi média tippek, hogy menőbb légy a Facebookon

Nagyot változott a közösségi média világa, mióta a Facebookon a hozzászólás lett az új „tetszik” jel. (Sejthető volt, hogy ez lesz. Sőt előre szóltunk is erről az év elején.) 

Ha azt szeretnéd, hogy a céges oldalad minél több felhasználónak jelenjen meg, akkor arra kell hajtanod, hogy minél többen hozzászóljanak a bejegyzésedhez. Ez az, ami az algoritmus számára messziről azt üzeni, hogy a közzétett tartalom mutogatásra méltó. És hogyan érhetsz el a legkönnyebben minél több hozzászólást?

Olvasom tovább...

Tartalommarketing: így hozhatsz ki a legtöbbet belőle

Ha a hagyományos reklámtól eltérően a tartalommarketing módszerét használod, akkor hasznos üzeneteket hozol létre és kommunikálsz. Mégpedig azért, hogy ne a marketinbüdzséd feneketlen nagyságával és az erőszakosan harsogó üzenetekkel, hanem a tudásoddal hívd fel magadra a figyelmet. 

Milyen technikai részletekre érdemes figyelned ahhoz, hogy ez a stratégia a lehető legjobban el is érje az érdeklődőket, és elindítsa őket a vásárlás felé?

Olvasom tovább...