Keresőoptimalizálás mítoszok, amik kinyírhatják a honlapodat - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

Keresőoptimalizálás mítoszok, amik kinyírhatják a honlapodat

Keresőoptimalizálás mítoszok, amik kinyírhatják a honlapodat

Ki minek nem mestere, hóhéra az annak! A keresőoptimalizálás esetére is érvényes a közmondás. Ha valaki nem ért hozzá, akkor nemhogy jobb Google-helyezést biztosítana, hanem lepontozást eredményez majd a weboldalad számára a munkája. 

Fuss, ha az alábbi mondatokat hallod a keresőoptimalizálás témában!

• „Holnap délutánra garantáljuk a TOP 10 helyezést!”

 Ilyesmit esetleg a Google maga tudna garantálni. Ha azt akarod, hogy szeressen a keresőmotor, ahhoz először is a rendszeres blogolás, hasznos és hetente frissülő tartalmak által kell belopnod magadat a közönséged gondolatai közé – sőt, a szívébe.

• „Ezt a webesünk egyedül is meg tudja csinálni… olcsóbban”

Meg tudja, de csak akkor, ha keze alá dolgozik a profi szövegíró, és a „csövön” folyamatosan érkezik a releváns tartalom. Különben a keresőmotor által (vélhetőleg) kedvelt kulcsszó halmozásának az a vége, hogy a Google diszkréten hátrébb utasít. 

Elvégre ők nem attól lettek az 1. számú keresőmotor, hogy értelmetlen szövegekkel nyomuló weboldalakat ajánlottak a felhasználóknak! És ezt a helyezésüket a jövőben is szeretnék megtartani…

• „Csak frissüljünk rendszeresen, és jönnek az érdeklődők”

Ez nem rossz tanács. Mert a keresőoptimalizálás kiindulópontja nem a robot, hanem az Ember: az, aki oldaladat olvasni fogja. Ha rá gondolsz, azzal máris közelebb jársz az előkelő Google-helyezéshez, mit arról itt is beszéltünk már. 

Csakhogy. Emellett van néhány olyan fortély is, amit ismerned kell, hogy a megfelelő kulcsszót a megfelelő helyen szerepeltesd. Ez olyan, mintha szonettet írnánk: rímelnie kell ott, ahol a szabály előírja. Ám ezeket a (ráadásul folyton változó) szabályokat csak azok ismerik, akiknek ez a kenyerük.

• „Elég a közösségi médiát etetni, mert az hozza az ügyfelet”

Talán a legsúlyosabb tévhit. Ha nem a honlapod a tudásbázis, amely az általa nyújtott értékes tartalom minőségénél fogva vonzza az érdeklődőket, akkor idegen telekre építgeted a marketingedet, és a Facebook fizetetlen médiamunkásaként dolgozol. Ha Zuckerberg egy reggel rosszul ébred (ami már meg is történt), akkor máris csavar egyet a feltételeken, és hoppon maradtál!

Na de ha nem így, akkor hogyan? Kattints a linkre, ha a keresőoptimalizálást profin szeretnéd végeztetni!

További bejegyzések

Curtis és a drogrehab esete: mi a tanulság a blog írás szempontjából?

A múlt héten olvashattál nálunk Perez Hiltonról, a blog írás fenegyerekéről, aki egyáltalán nem profizmusáról és alapos forráshasználatáról, hanem a pletykák terjesztéséről ismert. 

Kétségtelenül jól is megy neki, hiszen mindig van egy olyan réteg, amely szereti, ha az éppen általa piedesztálra helyezett személyeket lejáratják, lerántják. De vigyázat! Finoman fogalmazva:

A blog írás esetében sem árt, ha igazat írsz ;)

Olvasom tovább...

A sikeres blog titka. Avagy: tanulj a legnagyobbaktól!

A blog elengedhetetlen kelléke egy sikeres üzleti vállalkozásnak. Sokkal több követőre tehetsz szert, ha blogolsz, ezáltal pedig a bevételed is növekedhet. 2018-ban a legsikeresebb amerikai blogoknak havonta több millió látogatója volt. Érdemes belegondolni, hogy ennyi olvasó mennyi bevételt eredményezhet, illetve abba is, hogy a reklámmarketingesek mennyi pénzt fektetnek egy-egy ilyen sikeres blogba.

Olvasom tovább...

Nem az ördögtől való: hírlevél tippek a sikeres eladáshoz

Ugye hírlevél a Te postafiókodban is naponta landol? Ahogy megnyitod a levelezőrendszeredet, máris nyomod a pipákat, hogy küldhesd is őket mihamarabb az internet mély és fekete bugyrába, valahová egy messzi-messzi galaxisba. Te is járhatsz így. Azaz Te és a hírleveled. De azért vagyunk mi, hogy az általad írt hírlevél ne csak egy legyen a százból.

Olvasom tovább...

Pénzt pazarolsz a hírlevél listáddal?

Sokan és sokféleképpen építenek hírlevél listát. Van, aki nyereményjátékokkal, más kuponokkal kivitelezi a listaépítést. Ezek mindegyike elfogadott dolog, hiszen a kecske is jóllakik, és a káposzta is megmarad, tehát voltaképpen mindkét fél jól jár. Azonban amikor egy ideje folyamatosan csak duzzad és duzzad a lista, érdemes arra is gondolni, hogy elérkezett a karbantartás ideje, vagyis egy idő után szükségessé válik a megtisztítása a sallangoktól.

Olvasom tovább...