Keresőoptimalizálás mítoszok, amik kinyírhatják a honlapodat

Keresőoptimalizálás mítoszok, amik kinyírhatják a honlapodat

Keresőoptimalizálás mítoszok, amik kinyírhatják a honlapodat

Ki minek nem mestere, hóhéra az annak! A keresőoptimalizálás esetére is érvényes a közmondás. Ha valaki nem ért hozzá, akkor nemhogy jobb Google-helyezést biztosítana, hanem lepontozást eredményez majd a weboldalad számára a munkája. 

Fuss, ha az alábbi mondatokat hallod a keresőoptimalizálás témában!

• „Holnap délutánra garantáljuk a TOP 10 helyezést!”

 Ilyesmit esetleg a Google maga tudna garantálni. Ha azt akarod, hogy szeressen a keresőmotor, ahhoz először is a rendszeres blogolás, hasznos és hetente frissülő tartalmak által kell belopnod magadat a közönséged gondolatai közé – sőt, a szívébe.

• „Ezt a webesünk egyedül is meg tudja csinálni… olcsóbban”

Meg tudja, de csak akkor, ha keze alá dolgozik a profi szövegíró, és a „csövön” folyamatosan érkezik a releváns tartalom. Különben a keresőmotor által (vélhetőleg) kedvelt kulcsszó halmozásának az a vége, hogy a Google diszkréten hátrébb utasít. 

Elvégre ők nem attól lettek az 1. számú keresőmotor, hogy értelmetlen szövegekkel nyomuló weboldalakat ajánlottak a felhasználóknak! És ezt a helyezésüket a jövőben is szeretnék megtartani…

• „Csak frissüljünk rendszeresen, és jönnek az érdeklődők”

Ez nem rossz tanács. Mert a keresőoptimalizálás kiindulópontja nem a robot, hanem az Ember: az, aki oldaladat olvasni fogja. Ha rá gondolsz, azzal máris közelebb jársz az előkelő Google-helyezéshez, mit arról itt is beszéltünk már. 

Csakhogy. Emellett van néhány olyan fortély is, amit ismerned kell, hogy a megfelelő kulcsszót a megfelelő helyen szerepeltesd. Ez olyan, mintha szonettet írnánk: rímelnie kell ott, ahol a szabály előírja. Ám ezeket a (ráadásul folyton változó) szabályokat csak azok ismerik, akiknek ez a kenyerük.

• „Elég a közösségi médiát etetni, mert az hozza az ügyfelet”

Talán a legsúlyosabb tévhit. Ha nem a honlapod a tudásbázis, amely az általa nyújtott értékes tartalom minőségénél fogva vonzza az érdeklődőket, akkor idegen telekre építgeted a marketingedet, és a Facebook fizetetlen médiamunkásaként dolgozol. Ha Zuckerberg egy reggel rosszul ébred (ami már meg is történt), akkor máris csavar egyet a feltételeken, és hoppon maradtál!

Na de ha nem így, akkor hogyan? Kattints a linkre, ha a keresőoptimalizálást profin szeretnéd végeztetni!

További bejegyzések

5G, a kommunikáció nem túl távoli jövője. De hova tartunk?

A mobilon zajló kommunikáció sokat fejlődött az elmúlt három évtizedben, amióta az első (akkor még fél tégla méretű) kütyükkel kezdtünk babrálni.

A kommunikáció hajdanán még jóval szerényebb volt a mostani változathoz képest, főként a telefonálás volt az egyetlen funkció, amire használhattad a mobilodat, később vált csak elérhetővé a hangposta és az sms funkciók. Emellett nem volt ekkora készülék és kiegészítő kínálat sem, mint manapság, amikor egymást érve adják ki az újabb és újabb eszközcsodákat.

Olvasom tovább...

Mitől lesz hiteles a blog írás a közönséged számára?

Amikor meglátod ezt a két szót: blog írás, sok dolog ugrik be róla.

Valaki ír valamit. Az interneten. Többször egymás után. Lehet üzleti kommunikációs eszköz vagy hobbikellék. Vagy útinapló szemet gyönyörködtető, földi paradicsomokról. Kimért és hivatalos, esetleg könnyed és játékos. Kedélyeket borzoló, talán álomba ringató.

Olvasom tovább...

Hogyan válnak vállalkozásod hasznára a negatív Facebook vélemények?

A Facebook vélemények varázslatos bája abban rejlik, hogy ezekben bárki kedvére kifordulhat önmagából (vagy épphogy valódi önmagát adhatja), látszólag következmények nélkül. Ha jobban belegondolsz, itt egyfajta fejlődési tendencia fedezhető fel, mert 10 éve az emberek még a chat oldalakon, egy nicknév oltalmában tették meg ugyanezt.

Olvasom tovább...

  • Írta: Langmár Kommunikáció 2
  • 2019.05.28.
  • Marketing

Móka és kommunikáció a Könyv 2019 konferencián

Rengeteg kiváló ember gyűlt össze múlt szombaton a 2019-es Könyv konferencia rendezvényen, ahol az inspiráció, a kommunikáció és a marketing került fókuszba. Ha részt vettél az eseményen, számos érdekes előadással, kiváló szakemberekkel és vidám hangulattal találkozhattál.

Olvasom tovább...