Keresőoptimalizálás mítoszok, amik kinyírhatják a honlapodat - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

Keresőoptimalizálás mítoszok, amik kinyírhatják a honlapodat

Keresőoptimalizálás mítoszok, amik kinyírhatják a honlapodat

Ki minek nem mestere, hóhéra az annak! A keresőoptimalizálás esetére is érvényes a közmondás. Ha valaki nem ért hozzá, akkor nemhogy jobb Google-helyezést biztosítana, hanem lepontozást eredményez majd a weboldalad számára a munkája. 

Fuss, ha az alábbi mondatokat hallod a keresőoptimalizálás témában!

• „Holnap délutánra garantáljuk a TOP 10 helyezést!”

 Ilyesmit esetleg a Google maga tudna garantálni. Ha azt akarod, hogy szeressen a keresőmotor, ahhoz először is a rendszeres blogolás, hasznos és hetente frissülő tartalmak által kell belopnod magadat a közönséged gondolatai közé – sőt, a szívébe.

• „Ezt a webesünk egyedül is meg tudja csinálni… olcsóbban”

Meg tudja, de csak akkor, ha keze alá dolgozik a profi szövegíró, és a „csövön” folyamatosan érkezik a releváns tartalom. Különben a keresőmotor által (vélhetőleg) kedvelt kulcsszó halmozásának az a vége, hogy a Google diszkréten hátrébb utasít. 

Elvégre ők nem attól lettek az 1. számú keresőmotor, hogy értelmetlen szövegekkel nyomuló weboldalakat ajánlottak a felhasználóknak! És ezt a helyezésüket a jövőben is szeretnék megtartani…

• „Csak frissüljünk rendszeresen, és jönnek az érdeklődők”

Ez nem rossz tanács. Mert a keresőoptimalizálás kiindulópontja nem a robot, hanem az Ember: az, aki oldaladat olvasni fogja. Ha rá gondolsz, azzal máris közelebb jársz az előkelő Google-helyezéshez, mit arról itt is beszéltünk már. 

Csakhogy. Emellett van néhány olyan fortély is, amit ismerned kell, hogy a megfelelő kulcsszót a megfelelő helyen szerepeltesd. Ez olyan, mintha szonettet írnánk: rímelnie kell ott, ahol a szabály előírja. Ám ezeket a (ráadásul folyton változó) szabályokat csak azok ismerik, akiknek ez a kenyerük.

• „Elég a közösségi médiát etetni, mert az hozza az ügyfelet”

Talán a legsúlyosabb tévhit. Ha nem a honlapod a tudásbázis, amely az általa nyújtott értékes tartalom minőségénél fogva vonzza az érdeklődőket, akkor idegen telekre építgeted a marketingedet, és a Facebook fizetetlen médiamunkásaként dolgozol. Ha Zuckerberg egy reggel rosszul ébred (ami már meg is történt), akkor máris csavar egyet a feltételeken, és hoppon maradtál!

Na de ha nem így, akkor hogyan? Kattints a linkre, ha a keresőoptimalizálást profin szeretnéd végeztetni!

További bejegyzések

Karácsonyi kedvcsináló! Facebook versenyek az adventi szezonra

Felkészültél? Hamarosan a Facebook céges oldalain is indul a karácsonyi visszaszámlálás, és elkezdődik az évnek az az időszaka, amikor csak az nem ad el, aki nem akar – vagy nem tervezett időben. 

Mi már a múlt héten előre szóltunk ebben a marketing támpontokat kínáló cikkünkben. De ez még nem volt minden! Hiszen a Facebook bevetéséről ott nem is beszéltünk.

Olvasom tovább...

Angyali üzlet: marketingterv támpontok karácsonyra

Minek ide marketingterv? Hiszen a karácsony szerintünk is a szeretet és a család, nem pedig az „üzletek ünnepe”. De ha egyszer a Te célközönséged is szívesen fejezi ki most, év vége felé a szeretetét ajándék formájában, akkor vállalkozóként kötelességed, hogy ebben segíts. 

Íme, hogyan hívhatod fel magadra a figyelmet még jobban, ha egyszer valóban jobbá és szebbé tudod tenni az ügyfeleid életét a termékeddel és/vagy a szolgáltatásoddal!

Olvasom tovább...

Ezt a tudástárat megéri figyelned: 0 Ft-os tartalommarketing források

Ismered? Van egy dal, ami szerint az életben a legjobb dolgok ingyenesek. Talán a tartalommarketing területére nem minden megszorítás nélkül érvényes csak úgy ez az igazság, hiszen a dalszerző a napfényre, a virágok illatára meg a szerelemre gondolt – nem az eladásra. De azért jópár tartalommarketing cucc díjmentesen is hozzáférhető ezen a weblapon, amit most olvasol. 

Mivel általában jobban értékeljük azokat a dolgokat, amikért fizetünk, pedig néha az ajándék sokkal többet ér, most ezeket a forrásokat ajánlom figyelmedbe. Használd őket kedvedre!

Olvasom tovább...

  • Írta: Langmár Kommunikáció 2
  • 2018.10.30.

Kérdezz-felelek: közösségi média tippek, hogy menőbb légy a Facebookon

Nagyot változott a közösségi média világa, mióta a Facebookon a hozzászólás lett az új „tetszik” jel. (Sejthető volt, hogy ez lesz. Sőt előre szóltunk is erről az év elején.) 

Ha azt szeretnéd, hogy a céges oldalad minél több felhasználónak jelenjen meg, akkor arra kell hajtanod, hogy minél többen hozzászóljanak a bejegyzésedhez. Ez az, ami az algoritmus számára messziről azt üzeni, hogy a közzétett tartalom mutogatásra méltó. És hogyan érhetsz el a legkönnyebben minél több hozzászólást?

Olvasom tovább...

Tartalommarketing: így hozhatsz ki a legtöbbet belőle

Ha a hagyományos reklámtól eltérően a tartalommarketing módszerét használod, akkor hasznos üzeneteket hozol létre és kommunikálsz. Mégpedig azért, hogy ne a marketinbüdzséd feneketlen nagyságával és az erőszakosan harsogó üzenetekkel, hanem a tudásoddal hívd fel magadra a figyelmet. 

Milyen technikai részletekre érdemes figyelned ahhoz, hogy ez a stratégia a lehető legjobban el is érje az érdeklődőket, és elindítsa őket a vásárlás felé?

Olvasom tovább...