Eladás 1 mondattal: címsortippek a blog írás sikeréhez - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

Eladás 1 mondattal: címsortippek a blog írás sikeréhez

Eladás 1 mondattal: címsortippek a blog írás sikeréhez

Nem az örökkévalóságnak szól. Az üzleti blog írás célja az, hogy itt és most eladjon. Mi kell ehhez? Az, hogy előbb magát a blogcikket „eladdˮ az olvasónak. 

Ehhez lesz szükséged olyan a tárgysorokra, amik hatására a célközönséged tagjai megnyitják a cikkedet kiajánló heti hírlevelet. Illetve címsorokra, amik később is frissként adják el a már kihelyezett szöveget. 

Sőt: az alábbi címsortippek még az ötleteket is meghozzák számodra, ha épp nem tudod, hogy miről és hogyan írj!

Ragyogóan teljesítő címsorok az üzleti blog írás gyakorlatában

Ebben a cikkünkben már adtunk egy (szó szerint!) mesés képletet a még vonzóbb blog írás biztosítására. Most ennek kiegészítésére 3 újabb fajtát mutatunk be. A következőket:

1. Társadalmi bizonyíték

„Más is így csinálja.ˮ  

„Ennyi sikeres ember nem tévedhet.ˮ  

Az emberek többsége azt teszi és választja, amiről úgy tudja, hogy a körülötte élők legtöbbje is!

Erre az elvre épülnek az ilyen sorok:

A szimpla módszer, ami már (szakterületed) x számú művelőjének segített abban, hogy…
Miért használja minden (csoport neve, melynek tagjaira az olvasód hasonlítani szeretne) ezt a dolgot – és amiért Neked is kellene!
Csatlakozz (nagy szám) hozzád hasonló emberhez, aki már elérte/megtette/megvette és élvezi (a vágyott dolgot)
(Csinálj valamit) úgy, mint (hiteles tekintélyszemély/híresség neve, akire olvasód felnéz)

2. Félelmet keltő címek

A „félelmetesˮ kategórianév ellenére nem kell rosszra gondolni. Egyszerűen arról van szó, hogy a veszteségtől való félelem még a nyereségvágynál is erősebb motivációs tényező tud lenni. Például:

Ha nem (csinálsz valamit) most, azt később nagyon megbánod
(Szakterületed) legnagyobb hazugsága – és a tények/az igazság...
Ha (nem hallgatsz rám), akkor lemaradsz (a vágyott eredményről)!
A (területed) rejtett kockázatai/buktatói/csapdái

3. Előnyt ígérő csábítás

Ez talán a legkorrektebb megközelítés a blog írás és a cikked elolvastatásának gyakorlatában, mert rögtön előrukkol a haszonnal, amiért megéri. 

Ha ezt a megközelítést szeretnéd használni, akkor ilyeneket írj a hírleveled tárgysorába vagy cikked tetejére:

Hol van (a vágyott eredmény), és hogyan szerezd meg?
Nem kell (probléma/nehézség/kifogás leküzdése) ahhoz, hogy (a vágyott eredmény elérése)
Hogyan lehet Neked is olyan (terméked, árud neve vagy a szolgáltatásod célja), amire igazán büszke lehetsz
Legyen (vágyott eredményed) anélkül, hogy (a cél elérését gátló körülmény, kifogás vagy nehézség)

Vigyázat! Egyetlen szöveg se állhat csak ütős címekből. A hangzatos ígéreteket teljesíteni kell, különben az olvasódat csak felbosszantja a hatásvadász hozzáállás. 

Kattints a linkre, és tudd meg, hogy a szuper címeken kívül mi kell még a blog írás sikeréhez!

További bejegyzések

Angyali üzlet: marketingterv támpontok karácsonyra

Minek ide marketingterv? Hiszen a karácsony szerintünk is a szeretet és a család, nem pedig az „üzletek ünnepe”. De ha egyszer a Te célközönséged is szívesen fejezi ki most, év vége felé a szeretetét ajándék formájában, akkor vállalkozóként kötelességed, hogy ebben segíts. 

Íme, hogyan hívhatod fel magadra a figyelmet még jobban, ha egyszer valóban jobbá és szebbé tudod tenni az ügyfeleid életét a termékeddel és/vagy a szolgáltatásoddal!

Olvasom tovább...

Ezt a tudástárat megéri figyelned: 0 Ft-os tartalommarketing források

Ismered? Van egy dal, ami szerint az életben a legjobb dolgok ingyenesek. Talán a tartalommarketing területére nem minden megszorítás nélkül érvényes csak úgy ez az igazság, hiszen a dalszerző a napfényre, a virágok illatára meg a szerelemre gondolt – nem az eladásra. De azért jópár tartalommarketing cucc díjmentesen is hozzáférhető ezen a weblapon, amit most olvasol. 

Mivel általában jobban értékeljük azokat a dolgokat, amikért fizetünk, pedig néha az ajándék sokkal többet ér, most ezeket a forrásokat ajánlom figyelmedbe. Használd őket kedvedre!

Olvasom tovább...

  • Írta: Langmár Kommunikáció 2
  • 2018.10.30.

Kérdezz-felelek: közösségi média tippek, hogy menőbb légy a Facebookon

Nagyot változott a közösségi média világa, mióta a Facebookon a hozzászólás lett az új „tetszik” jel. (Sejthető volt, hogy ez lesz. Sőt előre szóltunk is erről az év elején.) 

Ha azt szeretnéd, hogy a céges oldalad minél több felhasználónak jelenjen meg, akkor arra kell hajtanod, hogy minél többen hozzászóljanak a bejegyzésedhez. Ez az, ami az algoritmus számára messziről azt üzeni, hogy a közzétett tartalom mutogatásra méltó. És hogyan érhetsz el a legkönnyebben minél több hozzászólást?

Olvasom tovább...

Tartalommarketing: így hozhatsz ki a legtöbbet belőle

Ha a hagyományos reklámtól eltérően a tartalommarketing módszerét használod, akkor hasznos üzeneteket hozol létre és kommunikálsz. Mégpedig azért, hogy ne a marketinbüdzséd feneketlen nagyságával és az erőszakosan harsogó üzenetekkel, hanem a tudásoddal hívd fel magadra a figyelmet. 

Milyen technikai részletekre érdemes figyelned ahhoz, hogy ez a stratégia a lehető legjobban el is érje az érdeklődőket, és elindítsa őket a vásárlás felé?

Olvasom tovább...

Még több szövegírás villámtipp – türelmetleneknek

Rózsát terem? Lehet. De ha a marketing és a sikeres szövegírás a tét, nem pedig a kertészet, akkor a türelem nem mindig erény! 

Úgyhogy a múltkori szövegírás villámtippek folytatásaként megint szuperszonikus sebességre kapcsolunk, és már már soroljuk is tovább a legjobban működő módszereket. A játékszabály ismét az, hogy gondolatonként csak egy-két mondatban. Mert az idő: pénz, ugye? ;)

Olvasom tovább...