Fordítsd hasznodra a nyarat! Marketing eszközök uborkaszezon idejére - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

Fordítsd hasznodra a nyarat! Marketing eszközök uborkaszezon idejére

Fordítsd hasznodra a nyarat! Marketing eszközök uborkaszezon idejére

Ütős marketing eszközök nélkül nem a kellemes hőmérsékleten, hanem a bevételeden fogod érezni, hogy vééégre itt a nyár. Számolod a napokat, hogy szabadságra mehess, de közben, úgy ahogy van, kihagynád az uborkaszezont? Lassan a testtel, mert némi marketinges tudással felpezsdítheted a legforróbb hónapokat is!

Marketing eszközök, amikkel nyáron is mehet az eladás

Miről is van szó? Ne gondolj semmi ördöngösségre, csak sétálj egyet az irodád vagy az otthonod környékén, esetleg menj el kirándulni, vagy találkozz a barátaiddal este, munka után, és máris észreveheted, hogy a hirdetések körülötted mind-mind nyáron is működő marketing eszközök!

De ha most éppen nincs kedved felállni az asztalodtól, akkor olvass tovább, mert megosztok veled néhány ötletes tippet, amivel akár teljesen el is kerülheted az holtszezont.

1. Legyél még láthatóbb!

Nyáron mindenki a szabadban van. Az utcákon, a tereken, a kirándulóhelyeken, a fesztiválokon. Használd ki ezt, és hagyd, hogy a marketing eszközök beszéljenek helyetted! (Több mint 1 tucat kincset érő tippet olvashatsz ehhez itt is.)

Osztogass szórólapot, matricát, esetleg logózott tollat, jegyzettömböt a forgalmas helyeken, amikre természetesen az elérhetőségeidet (a honlapod címét és a telefonszámodat) is nyomtasd rá! 

Együttműködhetsz vendéglátóhelyekkel is, hiszen nyáron mindenki imád a szabadban ebédelni vagy vacsorázni. Beszéld meg a környékbeli éttermekkel, hogy az asztalokon lévő menükártyák közé a Te szórólapodat is tegyék be, és cserébe te is osztogathatod az ő reklámjukat!

2. Adj ajándékot!

Mindenki imád ajándékot kapni, és nem csak karácsonykor. Indíts akciót a honlapodon vagy a Facebook-oldaladon! Minden vásárló, aki a nyár folyamán vesz Tőled valamit, rendelése mellé kaphat valamilyen hangulatos-nyárias plusz meglepetést is. Ez lehet logózott strandtörölköző vagy labda, de kedvezménykupon is a következő nyári vásárlásához.

3. Mozdulj ki az ügyfeleiddel és/vagy a kollégáiddal együtt!

Egy közös ebéd vagy fesztiválélmény a legjobb ügyfeleiddel nagyon sok új impulzust, inspirációt adhat a vállalkozásod fejlesztéséhez, ezért semmiképpen ne hagyd ki! 

Bár a tankönyvi marketing eszközök között ritkán szerepelnek ezek, hidd el, megéri kipróbálni. Ugyanígy érdemes a nyarat arra is kihasználni, hogy a kollégáiddal tovább mélyüljön a jó kapcsolat. Egy szalonnasütés vagy bográcsozás tökéletes alkalom lehet arra, hogy ők is lojálisabbak legyenek feléd, illetve a céged felé.

+1 tipp: Nyári fotópályázat a Facebookon

Hirdess meg a követőidnek nyereményjátékot: töltsék fel a nyaralásuk legemlékezetesebb pillanatait megörökítő fotókat! Akinek a fotóját a legtöbben kedvelik, nyer tőled egy koncert- vagy fesztiváljegyet, esetleg valamelyik termékedet is felajánlhatod. Így rövid idő alatt jelentősen növelheted követőid számát, a már meglévőket pedig még elkötelezettebbé teheted.

Biztosra akarsz menni? Siess a jelentkezéssel Facebook-tréningünkre, hogy közösen felturbózzuk a közösségi marketing eszközök koronázatlan királyát a Te céged számára is!

További bejegyzések

Angyali üzlet: marketingterv támpontok karácsonyra

Minek ide marketingterv? Hiszen a karácsony szerintünk is a szeretet és a család, nem pedig az „üzletek ünnepe”. De ha egyszer a Te célközönséged is szívesen fejezi ki most, év vége felé a szeretetét ajándék formájában, akkor vállalkozóként kötelességed, hogy ebben segíts. 

Íme, hogyan hívhatod fel magadra a figyelmet még jobban, ha egyszer valóban jobbá és szebbé tudod tenni az ügyfeleid életét a termékeddel és/vagy a szolgáltatásoddal!

Olvasom tovább...

Ezt a tudástárat megéri figyelned: 0 Ft-os tartalommarketing források

Ismered? Van egy dal, ami szerint az életben a legjobb dolgok ingyenesek. Talán a tartalommarketing területére nem minden megszorítás nélkül érvényes csak úgy ez az igazság, hiszen a dalszerző a napfényre, a virágok illatára meg a szerelemre gondolt – nem az eladásra. De azért jópár tartalommarketing cucc díjmentesen is hozzáférhető ezen a weblapon, amit most olvasol. 

Mivel általában jobban értékeljük azokat a dolgokat, amikért fizetünk, pedig néha az ajándék sokkal többet ér, most ezeket a forrásokat ajánlom figyelmedbe. Használd őket kedvedre!

Olvasom tovább...

  • Írta: Langmár Kommunikáció 2
  • 2018.10.30.

Kérdezz-felelek: közösségi média tippek, hogy menőbb légy a Facebookon

Nagyot változott a közösségi média világa, mióta a Facebookon a hozzászólás lett az új „tetszik” jel. (Sejthető volt, hogy ez lesz. Sőt előre szóltunk is erről az év elején.) 

Ha azt szeretnéd, hogy a céges oldalad minél több felhasználónak jelenjen meg, akkor arra kell hajtanod, hogy minél többen hozzászóljanak a bejegyzésedhez. Ez az, ami az algoritmus számára messziről azt üzeni, hogy a közzétett tartalom mutogatásra méltó. És hogyan érhetsz el a legkönnyebben minél több hozzászólást?

Olvasom tovább...

Tartalommarketing: így hozhatsz ki a legtöbbet belőle

Ha a hagyományos reklámtól eltérően a tartalommarketing módszerét használod, akkor hasznos üzeneteket hozol létre és kommunikálsz. Mégpedig azért, hogy ne a marketinbüdzséd feneketlen nagyságával és az erőszakosan harsogó üzenetekkel, hanem a tudásoddal hívd fel magadra a figyelmet. 

Milyen technikai részletekre érdemes figyelned ahhoz, hogy ez a stratégia a lehető legjobban el is érje az érdeklődőket, és elindítsa őket a vásárlás felé?

Olvasom tovább...

Még több szövegírás villámtipp – türelmetleneknek

Rózsát terem? Lehet. De ha a marketing és a sikeres szövegírás a tét, nem pedig a kertészet, akkor a türelem nem mindig erény! 

Úgyhogy a múltkori szövegírás villámtippek folytatásaként megint szuperszonikus sebességre kapcsolunk, és már már soroljuk is tovább a legjobban működő módszereket. A játékszabály ismét az, hogy gondolatonként csak egy-két mondatban. Mert az idő: pénz, ugye? ;)

Olvasom tovább...