Végre a Te vállalkozásod is élvezheti az Instagram előnyeit - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

Végre a Te vállalkozásod is élvezheti az Instagram előnyeit

Végre a Te vállalkozásod is élvezheti az Instagram előnyeit

Az Instagram fejlesztői újabb ötletekkel álltak elő, hogy minél hatékonyabban tudj kommunikálni a leendő és a meglévő ügyfeleiddel. 

Mivel mostanra szinte nemzedéki hovatartozástól függetlenül mindennapi életünk részévé vált a közösségi média, népszerűséged növeléséhez elkerülhetetlen, hogy Te is jelen legyél általa az online világban, és folyamatosan kommunikálj a vevőiddel. 

Az Instagram segít, hogy legszebb fényében mutasd be portékádat

Ha már rendelkezel üzleti profillal, és arról is olvastál a blogunkon, hogy miként használd az Insta felületét a leghatékonyabban, akkor itt az ideje, hogy megismerkedj a közösségi oldal legújabb marketingfogásaival.

Az Insta-sztori bevezetése óta az üzleti felhasználók egyik leggyorsabban megtérülő befektetésévé nőtte ki magát. Körükben jelenleg ez az egyik legkedveltebb funkció. 

Legyen szó akár személyes, akár üzleti profilról, innen szerezhetők leggyorsabban információk az aktuális eseményekről: ismerőseink megérdemelt (vagy némileg irigyelt) álomnyaralásáról éppúgy, mint a követett italmárkák legújabb ízkombinációjáról vagy a Te vállalkozásod által indított, óriási nyári akcióról.

Hogyan tartsd magadon a figyelmet?

Megesett veled is, hogy sztoriban osztottál meg egy közelgő eseményt, de 24 óra múlva eltűnt? Talán épp emiatt nem szántál időt arra, hogy ütős promóciót dobj össze. Pedig tudtad, hogy ezzel jelentősen növelhetnéd a bevételedet. 

Nos, az Insta most megoldotta, hogy a sztoriban közzétett marketinges tartalom továbbra is elérhető maradjon, méghozzá kiemelt helyen, a profilodon. Követőidnek nem szükséges többé keresgélniük a korábban feltöltött képek, videók között. A vállalkozásod oldalán közvetlenül a bemutatkozó szöveged alatt jelennek meg kiemelt bejegyzéseid. Ezeket rövid címkékkel is elláthatod, így a profilodra látogatók könnyebben elérik az általad fontosnak tartott tartalmakat.

Kösd össze a hasznosat a még hasznosabbal!

Akár termékedre, szolgáltatásodra vagy aktuális előadásodra szeretnéd felhívni célközönséged figyelmét a sztorid által, fontos, hogy minél több – legalábbis egy átlagos bejegyzést meghaladó – információt közölj velük. 

Ennek legkézenfekvőbb eszköze a látogatók saját honlapodra való irányítása. Erre korábban csak a profilod biójában volt lehetőség. Üzleti felhasználóként azonban az Insta-sztorival egyszerűen hozzá tudod kapcsolni weboldaladat a megosztott tartalomhoz. 

Engedd szabadjára kreativitásodat, hogy minél több érdeklődő látogasson honlapodra! Mi több, ezeket a sztoriként közzétett tartalmakat később lementheted a profilodba kiemelt bejegyzésként.

Még többet szeretnél elérni az ismeretségi hálózatok segítségével? Ismerd meg a közösségi média további elemeit, amelyek által vállalkozásodat tovább népszerűsítheted! Találd meg a célközönségedet, és érd el könnyedén: kattints erre a linkre az Instagram, a YouTube és társaik profi használatáért!

 

További bejegyzések

Angyali üzlet: marketingterv támpontok karácsonyra

Minek ide marketingterv? Hiszen a karácsony szerintünk is a szeretet és a család, nem pedig az „üzletek ünnepe”. De ha egyszer a Te célközönséged is szívesen fejezi ki most, év vége felé a szeretetét ajándék formájában, akkor vállalkozóként kötelességed, hogy ebben segíts. 

Íme, hogyan hívhatod fel magadra a figyelmet még jobban, ha egyszer valóban jobbá és szebbé tudod tenni az ügyfeleid életét a termékeddel és/vagy a szolgáltatásoddal!

Olvasom tovább...

Ezt a tudástárat megéri figyelned: 0 Ft-os tartalommarketing források

Ismered? Van egy dal, ami szerint az életben a legjobb dolgok ingyenesek. Talán a tartalommarketing területére nem minden megszorítás nélkül érvényes csak úgy ez az igazság, hiszen a dalszerző a napfényre, a virágok illatára meg a szerelemre gondolt – nem az eladásra. De azért jópár tartalommarketing cucc díjmentesen is hozzáférhető ezen a weblapon, amit most olvasol. 

Mivel általában jobban értékeljük azokat a dolgokat, amikért fizetünk, pedig néha az ajándék sokkal többet ér, most ezeket a forrásokat ajánlom figyelmedbe. Használd őket kedvedre!

Olvasom tovább...

  • Írta: Langmár Kommunikáció 2
  • 2018.10.30.

Kérdezz-felelek: közösségi média tippek, hogy menőbb légy a Facebookon

Nagyot változott a közösségi média világa, mióta a Facebookon a hozzászólás lett az új „tetszik” jel. (Sejthető volt, hogy ez lesz. Sőt előre szóltunk is erről az év elején.) 

Ha azt szeretnéd, hogy a céges oldalad minél több felhasználónak jelenjen meg, akkor arra kell hajtanod, hogy minél többen hozzászóljanak a bejegyzésedhez. Ez az, ami az algoritmus számára messziről azt üzeni, hogy a közzétett tartalom mutogatásra méltó. És hogyan érhetsz el a legkönnyebben minél több hozzászólást?

Olvasom tovább...

Tartalommarketing: így hozhatsz ki a legtöbbet belőle

Ha a hagyományos reklámtól eltérően a tartalommarketing módszerét használod, akkor hasznos üzeneteket hozol létre és kommunikálsz. Mégpedig azért, hogy ne a marketinbüdzséd feneketlen nagyságával és az erőszakosan harsogó üzenetekkel, hanem a tudásoddal hívd fel magadra a figyelmet. 

Milyen technikai részletekre érdemes figyelned ahhoz, hogy ez a stratégia a lehető legjobban el is érje az érdeklődőket, és elindítsa őket a vásárlás felé?

Olvasom tovább...

Még több szövegírás villámtipp – türelmetleneknek

Rózsát terem? Lehet. De ha a marketing és a sikeres szövegírás a tét, nem pedig a kertészet, akkor a türelem nem mindig erény! 

Úgyhogy a múltkori szövegírás villámtippek folytatásaként megint szuperszonikus sebességre kapcsolunk, és már már soroljuk is tovább a legjobban működő módszereket. A játékszabály ismét az, hogy gondolatonként csak egy-két mondatban. Mert az idő: pénz, ugye? ;)

Olvasom tovább...