Pinterest, a mindig nyerő ötletautomata: hogyan indítsd be?

Pinterest, a mindig nyerő ötletautomata: hogyan indítsd be?

Pinterest, a mindig nyerő ötletautomata: hogyan indítsd be?

A Pinterest egy olyan közösségi oldal, ahol csak a külsőségek számítanak. Nem hangzik túl jól? Pedig igaz, ráadásul a legkevésbé sem rossz dolog. Sőt, ha egyszerűen és szórakozva akarod céged marketingjét felpörgetni, akkor egyenesen neked találták ki ezt a lehetőséget!

Pinterest, a kollektív agybörze

A közösségi oldal neve egy szóösszetétel, ami a pin = „tűzniˮ és az interest = „érdeklődésˮ szavakból ered. Az oldalon táblákat lehet létrehozni, amikre a felhasználók képeket tűznek

Egy pin képből, leírásból és a forrás linkjéből áll. A szép, kreatív képek itt mindent visznek. Mire lehet ez jó neked a gyakorlatban? Hát arra, hogy pinjeiddel megmutathatod a követőidnek: miért érdemes a márkádat használniuk. 

A képet egyenesen a honlapodról vagy blogodról tűzheted ki. Ezért ha az a Pinteresten megtetszik valakinek, és rákattint, hipp-hopp az oldaladon találja magát. Igen, ez egy ilyen egyszerű marketingeszköz. Még nem használod? :)

Kicsit olyan, mintha otthon lenne egy falitáblád, amire a jobbnál jobb ötleteidet tűzöd fel. Csakhogy itt a saját ötleteid mellett további 150 millió embertől is kaphatsz ihletet. Ez egy igazi kollektív tudatbörze, ahol akár hetekig is körbejár egy-egy jó gondolat. Aligha van jelenleg ennél egyszerűbben hozzáférhető online ihletforrás.

Így bánj a pinekkel

Ha gyorsan le akarsz akasztani magadnak egy jó ötletet, akkor regisztrálj a Pinterestre email- vagy Facebook-fiókoddal, és már jöhet is az ihletgyűjtés!

Tudatosan akarod használni ezt a felületet, és cégedet is népszerűsítenéd?  Törekedj arra, hogy minél többen tűzzék ki, osszák meg, vagyis „pineljék” a tartalmaidat. 

Hogyan kell eljárnod ehhez? Adj kreatív, figyelemfelkeltő neveket a tábláidnak, és lásd el őket a megfelelő kulcsszavakkal! Ezzel máris sokat tettél a márkád népszerűsítéséért. 

Mivel ez a közösségi felület a képekből él, mindig figyelj arra, hogy a legjobb minőségű képet töltsd fel, ami legyen legalább 800x600-as méretű. Itt nem csak a külsőség, de a méret is fontos.

Gyárts, szórakoztass, gyarapíts!

  1. Csinálj táblát a cégedről, termékedről, és szórd tele minőségi tartalmakkal!
  2. Szelektálj: viseld gondját profilodnak – főleg, ha márkádat is népszerűsíted!
  3. Határozd meg célközönségedet, hogy valódi fogyasztókra találj!
  4. Arról se feledkezz meg, hogy ez is egy közösségi médiafelület, ahol gondoskodnod kell a követőid szórakoztatásáról! Hozz létre külön táblákat a könnyed, vicces és egyéb, a márkádhoz közelről-távolról kapcsolódó érdekes témáknak is!

Miközben inspirációt gyűjtesz, szórakozol és másokat szórakoztatsz, a márkádat is népszerűsíted. Ehhez nem kell mást tenned, mint aktívan gyűjtened az ötleteidet a tábláidon, és pinelned a saját oldalaid képeit. Szórakozás és ingyen marketing egyben: ez a Pinterest, amiről ebben a cikkünkben olvashatsz még többet.

Kedvet kaptál egy kis könnyed pinelésre? Gyere el a következő díjmentes előadásra, ahol a Pinterest és az Instagram használatáról lesz szó!

További bejegyzések

Mutasd meg magad és vállalkozásod – Instagram

A mai üzleti világban mindenki rendelkezik céges Facebook-oldallal, aki egy kicsit is számít a saját területén. Ezen túlmutatóan szépen lassan már eljutottunk oda, hogy ez is kevés, és az, aki az Instagramon nem jeleníti meg vállalkozását, esélytelenül veszi fel a versenyt a konkurenciával szemben. A széles körű reklámozás egy még egyenlőre kevésbé „birtokba vett” területének, a professzionális Instagram-fióknak a működtetésében rejlő potenciált egy személyi edző sem hagyhatja figyelmen kívül. A továbbiakban megmutatjuk Neked, hogy mennyire egyszerű és praktikus egy ilyen profil kezelése, és azt is, hogy milyen előnyökre tehetsz szert az alkalmazásával.

Olvasom tovább...

Erre figyel a célpiac! Milyen a problémaközpontú termékleírás?

A termékleírás is figyelembe kell hogy vegye a marketing alapszabályát, amely abból indul ki, hogy arról kell beszélnünk, ami az embereket elsősorban érdekli. Kitalálod, hogy mi az? Bizony, az első számú téma a célközönségedet alkotó személyek számára sem más, mint önmaguk és a saját problémáik. Ebből pedig először is egy negatív következmény adódik, éspedig:

Olvasom tovább...