Te kivonulsz a Facebookról? - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

Te kivonulsz a Facebookról?

Te kivonulsz a Facebookról?

Valósággá vált minden céges Facebook oldal rémálma: az új algoritmus a személyes tartalmakat részesíti előnyben a hírfolyamokon, és nagyjából véget vet az üzleti, média és brand megjelenítéseknek. Ezentúl inkább a nagybátyád kutyáját fogod látni, és nem a legfrissebb híreket vagy a kedvenc boltod akcióit.

A legnagyobb brazil újság, a Folha februárban bejelentette, hogy ezentúl megkerüli a közösségi média titánját, és több új hírt nem posztol a Facebookra. 

Merész lépés.

De mit tegyen az, aki felépített egy jól működő céges Facebook oldalt?

 A céges oldalak eddig sem voltak a Facebook kedvencei, de a legjobbakat nem tudta lenyomni. Lehet, hogy a te weboldalad forgalmának is egy része a Facebookról érkezik. Nyilván nem szeretnéd ezt a forgalmat elveszíteni.

Közösségi média túlélőtréning a Facebook Zéró korában

Akkor mi legyen? Lehúzod a redőnyt, és beletörődsz, h fokozatosan eltűnsz a hírfolyamokból?

Hogyan érd el továbbra is a vásárlóidat a Facebookon?

Bár az új algoritmus hírfolyamokra gyakorolt hatásának következményét még nem lehet pontosan látni, továbbra is léteznek lehetőségek a céges oldalak számára. Ezeket fogjuk bemutatni legújabb egésznapos tréningünkön, a Közösségi média túlélőtréningen.

A részletekről itt olvashatsz bővebben>>

Persze amíg a Facebook vacakol, nem árt erősíteni a többi fronton. A biztonság kedvéért felvértezzük magunkat néhány új módszerrel, már csak meg kell őket találni.


Mielőtt eluralkodna rajtad a sulis hangulat, jöjjön egy jó hír. Összehoztunk egy hatékony eszközt az online komminikáció felpörgetéséhez, ez a 30 napos online marketing kihívás. A lényege, hogy nem te kell felforgasd a fél netet, mi rendszereztük neked a legfontosabb lépéseket.

30 napos online marketing kihívás

Napi 1 apró lépés, és 30 nap múlva az üzleti kommunikációd kivirágzik: új ügyfelek, régi arcok, rendszeres rendelések.

Mit kell tenned? Feliratkozol a 30 napos online tréningre, és minden nap megvalósítod a soron következő online marketing fogást.

Egyszerű és szép. Hogy miért? Mert ingyenes.

Iratkozz fel már ma>>

Amúgy már készül a következő hasznos (és ingyenes) online marketinges eszközünk, ha nem akarsz lemaradni, figyeld a… Facebook oldalunkat! wink


A képek forrása: giphy.com

További bejegyzések

Még több szövegírás villámtipp – türelmetleneknek

Rózsát terem? Lehet. De ha a marketing és a sikeres szövegírás a tét, nem pedig a kertészet, akkor a türelem nem mindig erény! 

Úgyhogy a múltkori szövegírás villámtippek folytatásaként megint szuperszonikus sebességre kapcsolunk, és már már soroljuk is tovább a legjobban működő módszereket. A játékszabály ismét az, hogy gondolatonként csak egy-két mondatban. Mert az idő: pénz, ugye? ;)

Olvasom tovább...

Tálalási tippek, hogy jobban hasson a szövegírás

A tartalom nem minden – a szövegírás gyakorlatában sem! Hiába írja meg valaki világ legjobb értékesítési szövegét, ha ránézni is rossz, ahogyan a weboldalon vagy a közösségi fórumokon megjelenik. És fordítva is érvényes. Van néhány egyszerű vizuális trükk, amivel az egyébként is jól sikerült szövegek hatását fokozni lehet.

Olvasom tovább...

Villámtippek a sikeres szövegírás napi gyakorlatából

Nem atomfizika, se nem agysebészet! De azért a szövegírás is olyan terület, aminek bevett szabályai vannak. Sokan szeretik ezeket a magas „szakmaiság” halványlila ködébe burkolni, pedig alapjában véve egyszerűek. 

Itt röviden és velősen mutatunk be néhányat a szövegíró mesterség titkos fortélyai közül. Azokat a kedvenc fogásainkat, amiket napi rendszerességgel használunk arra, hogy ügyfeleink portékáját annak legszebb fényében mutassuk be a célközönségének

 Mindegyik tipp megérdemelne egy-egy külön írást is, de az összkép így néz ki:

Olvasom tovább...

Szeret? Nem szeret? Tartalommarketing szabályok a sikeres csábításhoz

Tudod, a szerelmet nem lehet erőltetni. Ugyanígy van ez a tartalommarketing és az eladás terén. Habár az értékesítési szöveg mit sem ér anélkül, ha a végén nincs ott a cselevésre való felszólítás (pl. „rendeld meg”, „iratkozz fel”), ez nem a olvasó, hanem a marketinges szempontja. Senki sem szereti, ha parancsolgatnak neki. De a csábításnak mindannyian annál szívesebben engedünk – nap mint nap fogyasztóként is.

Olvasom tovább...

Keresőoptimalizálás mítoszok 2. Avagy: szövegírás nélkül nincs SEO

Előítéleteket irtottunk, mítosztalanítottunk a múlt heti cikkben, de a szövegírás mint a sikeres keresőoptimalizálás (Search Engine Optimization, alias SEO) alapja még nem jött szóba. 

Persze a tévhitek kigyomlálása által épp ehhez készítettük elő a terepet. És ha már előkészítettük, akkor lássuk, miért (és hogyan) is működik!

Olvasom tovább...