Kinek kell Instagram hirdetés? - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

Kinek kell Instagram hirdetés?

Kinek kell Instagram hirdetés?

Szeretnéd kibővíteni kampányaidat az Instagram hirdetés lehetőségeire is? Eleged van már abból, hogy a Facebook hirdetéseidet teszed ki folyton az Instagramra? Ha szeretnéd előzetes anyagi ráfordítás nélkül megtudni, vajon megéri-e neked ez az irány,  összeszedtünk hozzá pár tippet az alábbi bejegyzésben.
Ahhoz, hogy az Instagramon hirdess, nem neked, hanem a célközönségednek kell elsősorban Instagram fiókkal rendelkeznie. Az Insta hirdetéseket a Facebook fiókod hirdetéskezelőjében tudod beállítani. Sokkal jobban jársz azonban, ha Te is csinálsz magadnak egyet, hiszen így a hirdetésed kinézetét, eredményességét, statisztikáit is nyomon tudod követni.

Mikor éri meg a cégednek egy Instagram hirdetés?

Kutatások szerint sokkal nagyobb elköteleződést mutatnak a céges hirdetések felé az Instagram felhasználók, mint a Facebook vagy Twitter követők. Hogy lehet ez?
Az Instagram táborát a Z generáció (1996–2007 között születettek) uralják. Azt a döntést, hogy mi a trendi és mi éri meg, rábízzák az általuk követett vloggerekre, bloggerekre és sztárokra. Csak akkor lépj be ebbe a világba, ha lépést tudsz tartani az aktuálisan trendi termékekkel és szolgáltatásokkal. Figyelned és reagálnod kell arra, hogy mi idejét múlt és mi az, amiből itt és most ki lehet hozni a legtöbbet. Ha van olyan terméked vagy szolgáltatásod, amivel a Z generáció igényeit ki tudod elégíteni, ne habozz létrehozni üzleti Insta fiókodat, mert valódi elkötelezett fogyasztókat szerezhetsz magadnak!

Kik láthatják még az Instagram hirdetésedet?

Bár az uralkodó osztályt a Z generáció képezi ezen a platformon, az elmúlt pár évben megnövekedett a középkorúak jelenléte is. Ez azt jelenti, hogy az X (1960–1979 között születettek), de főként az Y generáció (1980–1995 között születettek) egyre inkább beleolvadnak  az Instagram felhasználók színes táborába. A MAU 2017-es kutatása szerint 700 millió aktív felhasználója van az Instagramnak, aminek egyharmada ma már az X és Y generációból kerül ki. Megmutatkozik tehát egy új trend, ami várhatóan tovább fog növekedni az elkövetkezendő hónapokban. Építhetsz erre az egyharmadra is, amennyiben céged az X és Y generációnak kínál termékeket vagy szolgáltatást. Arra mindenképp ügyelj, hogy ha az Instán jelen vannak e korosztály képviselői, bizonyára a kreatív, színes megoldásokat részesítik előnyben. Érdemes saját hirdetéseidet is e szempontok mentén az Insta nagyközönsége elé tárni.

Kell-e neked Instagram hirdetés?

Az Instagram hirdetés iránti elköteleződés lájkokat, megosztásokat, hivatkozásokat, visszatéréseket jelent. Nyomós ok lehet még, hogy az Instagramról érkező honlap látogatók messze a legtöbb időt töltik el a weboldalakon. Figyelemre méltó továbbá, hogy a 700 millió Insta felhasználó közül 30% vásárolt már olyan terméket, amivel Instagramon találkozott.

Mielőtt kampányaidat kiterjesztenéd az Instagram világára is, érdemes végiggondolnod, hogy akarsz-e nyitni egy olyan platform felé, ahol elsősorban fotókból építkezhetsz, és ahol a felhasználók viselkedése is más, mint ahogy azt a Facebookon megszokhattad. Ha vizuálisan jól meg tudod jeleníteni a termékedet, akkor érdemes elgondolkodnod azon, hogy nyiss az Instagram piaca felé. Itt nemcsak konverziós céllal hirdethetsz, de futótűzként népszerűsítheted márkádat, amennyiben a célcsoportodat is jól körülhatárolod. Ebben segít az Insta mögött álló Facebook rendszer, innentől pedig már csak a stratégiád és a kreativitásod szabhat határt hirdetéseid sikerességének.

A Langmár Kommunikáció csapata készséggel áll rendelkezésedre, amennyiben elakadtál az Instagram felfedezésével! Itt tanulhatsz a Facebookon túli közösségi médiaoldalakról.
 
Érdekelnek az online marketing új eszközei? Az egyik legnépszerűbb eszköz a videó. Épp a videó használatáról tartunk ingyenes előadást márciusban. Szeretettel várunk!

További bejegyzések

Még több szövegírás villámtipp – türelmetleneknek

Rózsát terem? Lehet. De ha a marketing és a sikeres szövegírás a tét, nem pedig a kertészet, akkor a türelem nem mindig erény! 

Úgyhogy a múltkori szövegírás villámtippek folytatásaként megint szuperszonikus sebességre kapcsolunk, és már már soroljuk is tovább a legjobban működő módszereket. A játékszabály ismét az, hogy gondolatonként csak egy-két mondatban. Mert az idő: pénz, ugye? ;)

Olvasom tovább...

Tálalási tippek, hogy jobban hasson a szövegírás

A tartalom nem minden – a szövegírás gyakorlatában sem! Hiába írja meg valaki világ legjobb értékesítési szövegét, ha ránézni is rossz, ahogyan a weboldalon vagy a közösségi fórumokon megjelenik. És fordítva is érvényes. Van néhány egyszerű vizuális trükk, amivel az egyébként is jól sikerült szövegek hatását fokozni lehet.

Olvasom tovább...

Villámtippek a sikeres szövegírás napi gyakorlatából

Nem atomfizika, se nem agysebészet! De azért a szövegírás is olyan terület, aminek bevett szabályai vannak. Sokan szeretik ezeket a magas „szakmaiság” halványlila ködébe burkolni, pedig alapjában véve egyszerűek. 

Itt röviden és velősen mutatunk be néhányat a szövegíró mesterség titkos fortélyai közül. Azokat a kedvenc fogásainkat, amiket napi rendszerességgel használunk arra, hogy ügyfeleink portékáját annak legszebb fényében mutassuk be a célközönségének

 Mindegyik tipp megérdemelne egy-egy külön írást is, de az összkép így néz ki:

Olvasom tovább...

Szeret? Nem szeret? Tartalommarketing szabályok a sikeres csábításhoz

Tudod, a szerelmet nem lehet erőltetni. Ugyanígy van ez a tartalommarketing és az eladás terén. Habár az értékesítési szöveg mit sem ér anélkül, ha a végén nincs ott a cselevésre való felszólítás (pl. „rendeld meg”, „iratkozz fel”), ez nem a olvasó, hanem a marketinges szempontja. Senki sem szereti, ha parancsolgatnak neki. De a csábításnak mindannyian annál szívesebben engedünk – nap mint nap fogyasztóként is.

Olvasom tovább...

Keresőoptimalizálás mítoszok 2. Avagy: szövegírás nélkül nincs SEO

Előítéleteket irtottunk, mítosztalanítottunk a múlt heti cikkben, de a szövegírás mint a sikeres keresőoptimalizálás (Search Engine Optimization, alias SEO) alapja még nem jött szóba. 

Persze a tévhitek kigyomlálása által épp ehhez készítettük elő a terepet. És ha már előkészítettük, akkor lássuk, miért (és hogyan) is működik!

Olvasom tovább...