Valentin-napi randevú – üzleti kommunikációs tanácsadással

Valentin-napi randevú – üzleti kommunikációs tanácsadással

Valentin-napi randevú – üzleti kommunikációs tanácsadással

Nekünk a kommunikáció a szenvedélyünk, imádjuk ügyfeleinket, és szeretünk adni! Talán ez olyan „csajosan” hangzik, de ez van. És ez egy fontos varázsfűszer, ha a sikeres üzleti kommunikáció receptjére vágyik valaki...

Sokat gondolkoztunk rajta, hogyan fejezhetnénk ki ezt Neked idén, Valentin-napkor. Hívjunk meg moziba, vagy üljünk be veled egy gyertyafényes vacsorára? :)

Hogy ne legyen féltékenység belőle, és elő ne kerüljön a sodrófa, ezt a programot inkább meghagyjuk Neked és kedvesednek február 14-ére. De a következő napod már csakis a miénk lesz!

Február 15-én exkluzív Valentin-napi randevúra hívjuk kedves ügyfeleinket, azonban szerelmes, macis képeslap helyett inkább szakterületünk újdonságaival kedveskedünk nekik.

Azazhogy Neked. Mert ezen a napon a mienk leszel, ugye?

Elfogadod a meglepetésünket? 

Üzleti kommunikációs tippek csokis bonbon helyett

A Valentin-ünnep másnapján – ha régebbi ügyfelünkként Te is a szerencsés kiszemeltek között vagy – újdonságokat hallhatsz Zsuzsától közös szenvedélyünkről, az üzleti kommunikáció és a szakértői státuszépítés területéről.

Olyasmit is, amit csak az arra érdemeseknek susogunk a fülébe. Meghitt randevúnkon lerántjuk a leplet egy hosszú ideje dédelgetett tervünkről. Egy olyan intenzív kommunikációs programról hallhatsz majd, amihez hasonlót még nem kínált a hazai piac.

A lényege: folyamatos külső szakértői támogatással elérheted a legmerészebb céljaidat is, mert szakértőink folyamatosan a rendelkezésedre állnak, és ez évtől hónapról hónapra támogatni fognak a célpiacod meghódításához vezető, sikeres „udvarlásban”.

Veled együtt sok, a maga területén kiváló szakember és sikeres vállalkozó jön össze. A kapcsolati tőkédet ezzel gyarapíthatod, és akár egy nagyobb stratégiai együttműködés is összejöhet közted és egy másik szuper partnerünk között.

Mi nem bánjuk, ha Valentin-napon másnak viszel virágot, vagy a kedvesed bókjait fogadod, de a február 15-ét karikázd be már most egy piros szívvel, mert ez a dátum csakis a miénk! 

13–15 óra között ingyenes évtervező előadás (kérlek, erre külön regisztrálj, ha ezen is ott leszel). 

16–18 óra között ügyféltalálkozó

Helyszín: H2 Rendezvényközpont (régen Renault szalon)
Cím: 1135 Budapest, Róbert Károly krt. 96-98.

Ha viszontszeretsz minket, akkor foglald le most a helyedet!

Ott szeretnék lenni a Valentin-napi randevún>>

További bejegyzések

Legyél Te is emoji kutató!

Ha szívesen böngészed a telefonodon az emoji galériát, a matricákat vagy a hangulatjeleket, és az üzeneteidben vagy a bejegyzéseidben tucatnyit használsz belőlük, az akár egy igazán kreatív és változatos munkát is hozhat számodra. A nem túl távoli jövőben egyre inkább szükség lesz olyanokra, akik értik és tudják is használni a hangulatjeleket, így akár azok kutatója is válhat belőled. Hogyan? Mit kell ehhez tudni?

Beszéld az emoji nyelvet!

Olvasom tovább...

Színekkel teli marketing eszközök

A szívedben a színek kívülről is látszanak.”

A héten botlottam ebbe a mondatba, amely tökéletesen megfogta a lényegét annak, hogy miért fontos láttatnod az egyéniségedet. Nem csak a magánéletben, de az üzleti tevékenység során is kiváló marketing eszközök lehetnek a színek. Az alábbi összeállításban megmutatom Neked, hogy milyen hatást válthatsz ki a marketing eszközök és a színek együttes használatával.

Olvasom tovább...

Jöhet végre a kulturált kommentek ideje a Facebook kommunikációban

Téged is bosszantanak azok a kommenthuszárok, akik értékes véleménynyilvánítás vagy kommunikáció helyett mások posztjait és hozzászólásait trollkodva és veszekedéseket generálva élik mindennapjaikat a közösségi oldalakon?

Úgy tűnik, hogy a Facebook is megelégelte az offenzív trollkodást az oldalán. Lépéseket tettek ugyanis a konzekvens kommentek előtérbe helyezésére, a nem titkolt cél ezzel egy élhető online kommunikációs kultúra kialakítása.

Olvasom tovább...

5G, a kommunikáció nem túl távoli jövője. De hova tartunk?

A mobilon zajló kommunikáció sokat fejlődött az elmúlt három évtizedben, amióta az első (akkor még fél tégla méretű) kütyükkel kezdtünk babrálni.

A kommunikáció hajdanán még jóval szerényebb volt a mostani változathoz képest, főként a telefonálás volt az egyetlen funkció, amire használhattad a mobilodat, később vált csak elérhetővé a hangposta és az sms funkciók. Emellett nem volt ekkora készülék és kiegészítő kínálat sem, mint manapság, amikor egymást érve adják ki az újabb és újabb eszközcsodákat.

Olvasom tovább...

Mitől lesz hiteles a blog írás a közönséged számára?

Amikor meglátod ezt a két szót: blog írás, sok dolog ugrik be róla.

Valaki ír valamit. Az interneten. Többször egymás után. Lehet üzleti kommunikációs eszköz vagy hobbikellék. Vagy útinapló szemet gyönyörködtető, földi paradicsomokról. Kimért és hivatalos, esetleg könnyed és játékos. Kedélyeket borzoló, talán álomba ringató.

Olvasom tovább...