Valentin-napi randevú – üzleti kommunikációs tanácsadással

Valentin-napi randevú – üzleti kommunikációs tanácsadással

Valentin-napi randevú – üzleti kommunikációs tanácsadással

Nekünk a kommunikáció a szenvedélyünk, imádjuk ügyfeleinket, és szeretünk adni! Talán ez olyan „csajosan” hangzik, de ez van. És ez egy fontos varázsfűszer, ha a sikeres üzleti kommunikáció receptjére vágyik valaki...

Sokat gondolkoztunk rajta, hogyan fejezhetnénk ki ezt Neked idén, Valentin-napkor. Hívjunk meg moziba, vagy üljünk be veled egy gyertyafényes vacsorára? :)

Hogy ne legyen féltékenység belőle, és elő ne kerüljön a sodrófa, ezt a programot inkább meghagyjuk Neked és kedvesednek február 14-ére. De a következő napod már csakis a miénk lesz!

Február 15-én exkluzív Valentin-napi randevúra hívjuk kedves ügyfeleinket, azonban szerelmes, macis képeslap helyett inkább szakterületünk újdonságaival kedveskedünk nekik.

Azazhogy Neked. Mert ezen a napon a mienk leszel, ugye?

Elfogadod a meglepetésünket? 

Üzleti kommunikációs tippek csokis bonbon helyett

A Valentin-ünnep másnapján – ha régebbi ügyfelünkként Te is a szerencsés kiszemeltek között vagy – újdonságokat hallhatsz Zsuzsától közös szenvedélyünkről, az üzleti kommunikáció és a szakértői státuszépítés területéről.

Olyasmit is, amit csak az arra érdemeseknek susogunk a fülébe. Meghitt randevúnkon lerántjuk a leplet egy hosszú ideje dédelgetett tervünkről. Egy olyan intenzív kommunikációs programról hallhatsz majd, amihez hasonlót még nem kínált a hazai piac.

A lényege: folyamatos külső szakértői támogatással elérheted a legmerészebb céljaidat is, mert szakértőink folyamatosan a rendelkezésedre állnak, és ez évtől hónapról hónapra támogatni fognak a célpiacod meghódításához vezető, sikeres „udvarlásban”.

Veled együtt sok, a maga területén kiváló szakember és sikeres vállalkozó jön össze. A kapcsolati tőkédet ezzel gyarapíthatod, és akár egy nagyobb stratégiai együttműködés is összejöhet közted és egy másik szuper partnerünk között.

Mi nem bánjuk, ha Valentin-napon másnak viszel virágot, vagy a kedvesed bókjait fogadod, de a február 15-ét karikázd be már most egy piros szívvel, mert ez a dátum csakis a miénk! 

13–15 óra között ingyenes évtervező előadás (kérlek, erre külön regisztrálj, ha ezen is ott leszel). 

16–18 óra között ügyféltalálkozó

Helyszín: H2 Rendezvényközpont (régen Renault szalon)
Cím: 1135 Budapest, Róbert Károly krt. 96-98.

Ha viszontszeretsz minket, akkor foglald le most a helyedet!

Ott szeretnék lenni a Valentin-napi randevún>>

További bejegyzések

Mire jó a hőtérképes honlapelemzés?

A Google Analytics látogatottsági statisztika megjelenésével egy fantasztikus új eszköz került az online marketinggel foglalkozó szakemberek kezébe. Végre meg tudták mondani, hogy a weboldal-látogatók honnan érkeztek, milyen oldalakat tekintettek meg, és azt is, hogy ott mennyi időt töltöttek.

A Google Analytics megjelenése óta folyamatosan fejlődik, most már azt is meg tudjuk mondani egy látogatóról, hogy mennyi idős, milyen érdeklődési területei vannak, melyik országból érkezett és milyen eszközt, operációs rendszert használ.

Olvasom tovább...

Drogok, online marketing tippek és a bulizás

Az online marketing az élet minden területén megjelenik, sőt, máris mindenhol jelen van. Olyan, mint a drogok.

Hamarosan – 2019. április 27-én – immár 18. alkalommal indul útjára hazánk legnagyobb drogmegelőzési eseménye, a Drogmentes Magyarországért Maraton. Évek óta támogatjuk ezeket a csillogó szemű fiatalokat, akik évente több ezer gyereknek adnak megértést arról, hogy miért NE drogozzanak. Ennek apropóján április 9-én arról tartottam előadást, hogy hogyan beszéljünk gyermekünkkel a drogokról.

Olvasom tovább...

Légy képben! 4 új online marketing trend, ami tarol 2019-ben

Pénzt veszítesz, ha nem követed az újonnan felbukkanó online marketing trendeket! Érdemes folyamatosan képben lenned és az éppen aktuális igényekhez igazítanod az online marketing stratégiádat. A mai világban már nem ragaszkodhatunk a régi, jól bevált dolgainkhoz, hiszen nap mint nap felüti a fejét valami újabb, relevánsabb, divatosabb. A következőkben négy olyan módszerről olvashatsz, amelyek 2019 talán legnépszerűbb marketingeszközei lesznek.

Olvasom tovább...

A hatékony céges kommunikáció támogatása: a naprakész, profi fotó

Arról, hogy mi minden szükséges ahhoz, hogy a céges kommunikáció kellő hatékonysággal működjön, sokszor és sokféleképpen esik szó: írásban, előadásokon, képzéseken. Létezik a hatékony céges kommunikációnak egy olyan „hozzávalója” is, ami talán kevésbé kerül a rivaldafénybe: a naprakész, profi fotós által készített fénykép.

Olvasom tovább...

Hogyan működik a Pinterest algoritmusa?

Sokan ismerik már a Pinterest világát, a szórakoztató felületet, ahol nekünk tetsző képeket, tippeket, ötleteket, vagyis pineket vadászhatunk és menthetünk el magunknak saját táblánkra, mappánkba. Napjainkban már azt is sokan sejtik, hogy a Pinterest üzleti, illetve marketingcélokra is felhasználható, azt azonban kevesebben tudják, hogy pontosan  hogyan.

Olvasom tovább...