Hogyan írjunk meggyőzően egy klasszikus módszerrel? -Médiamegjelenés a KKV Plusz oldalán

Hogyan írjunk meggyőzően egy klasszikus módszerrel? -Médiamegjelenés a KKV Plusz oldalán

Hogyan írjunk meggyőzően egy klasszikus módszerrel? -Médiamegjelenés a KKV Plusz oldalán

Ismerős az Aida? Nem, most nem az operára gondolok. Ennek az AIDÁ-nak sokkal inkább az ötvenes évek amerikai szappanoperáihoz van köze. Az ott futó reklámok tuti receptjeként kezdték az értékesítési szövegírók az AIDA rövidítést használni. A sorozatok időközben kikoptak a divatból, de az AIDA maradt.

Az almaárusoktól az online piacig


Ha valami klasszikusnak számít, akkor érdemes figyelni rá. Nem véletlenül ilyen a reklámszövegírás terén az AIDA. Hosszú története ellenére fiatalos és csinos maradt, ráadásul gond nélkül túlélte az internet megjelenését is.

Miként lehetséges, hogy ilyen jól tartja magát? Töretlen népszerűségét, mint az almás pitétől a rock and rollig minden klasszikus recept, az AIDA is annak köszönheti, hogy nem igazán lehet rajta javítani, csak jól kell csinálni. Ehhez először is lássuk az alapokat, aztán néhány mai tippet, amivel a módszer használatán frissíteni lehet.

A cikk folytatódik a KKV Plusz oldalán!>>

További bejegyzések

Mire jó a hőtérképes honlapelemzés?

A Google Analytics látogatottsági statisztika megjelenésével egy fantasztikus új eszköz került az online marketinggel foglalkozó szakemberek kezébe. Végre meg tudták mondani, hogy a weboldal-látogatók honnan érkeztek, milyen oldalakat tekintettek meg, és azt is, hogy ott mennyi időt töltöttek.

A Google Analytics megjelenése óta folyamatosan fejlődik, most már azt is meg tudjuk mondani egy látogatóról, hogy mennyi idős, milyen érdeklődési területei vannak, melyik országból érkezett és milyen eszközt, operációs rendszert használ.

Olvasom tovább...

Drogok, online marketing tippek és a bulizás

Az online marketing az élet minden területén megjelenik, sőt, máris mindenhol jelen van. Olyan, mint a drogok.

Hamarosan – 2019. április 27-én – immár 18. alkalommal indul útjára hazánk legnagyobb drogmegelőzési eseménye, a Drogmentes Magyarországért Maraton. Évek óta támogatjuk ezeket a csillogó szemű fiatalokat, akik évente több ezer gyereknek adnak megértést arról, hogy miért NE drogozzanak. Ennek apropóján április 9-én arról tartottam előadást, hogy hogyan beszéljünk gyermekünkkel a drogokról.

Olvasom tovább...

Légy képben! 4 új online marketing trend, ami tarol 2019-ben

Pénzt veszítesz, ha nem követed az újonnan felbukkanó online marketing trendeket! Érdemes folyamatosan képben lenned és az éppen aktuális igényekhez igazítanod az online marketing stratégiádat. A mai világban már nem ragaszkodhatunk a régi, jól bevált dolgainkhoz, hiszen nap mint nap felüti a fejét valami újabb, relevánsabb, divatosabb. A következőkben négy olyan módszerről olvashatsz, amelyek 2019 talán legnépszerűbb marketingeszközei lesznek.

Olvasom tovább...

A hatékony céges kommunikáció támogatása: a naprakész, profi fotó

Arról, hogy mi minden szükséges ahhoz, hogy a céges kommunikáció kellő hatékonysággal működjön, sokszor és sokféleképpen esik szó: írásban, előadásokon, képzéseken. Létezik a hatékony céges kommunikációnak egy olyan „hozzávalója” is, ami talán kevésbé kerül a rivaldafénybe: a naprakész, profi fotós által készített fénykép.

Olvasom tovább...

Hogyan működik a Pinterest algoritmusa?

Sokan ismerik már a Pinterest világát, a szórakoztató felületet, ahol nekünk tetsző képeket, tippeket, ötleteket, vagyis pineket vadászhatunk és menthetünk el magunknak saját táblánkra, mappánkba. Napjainkban már azt is sokan sejtik, hogy a Pinterest üzleti, illetve marketingcélokra is felhasználható, azt azonban kevesebben tudják, hogy pontosan  hogyan.

Olvasom tovább...