Hogyan írjunk meggyőzően egy klasszikus módszerrel? -Médiamegjelenés a KKV Plusz oldalán

Hogyan írjunk meggyőzően egy klasszikus módszerrel? -Médiamegjelenés a KKV Plusz oldalán

Hogyan írjunk meggyőzően egy klasszikus módszerrel? -Médiamegjelenés a KKV Plusz oldalán

Ismerős az Aida? Nem, most nem az operára gondolok. Ennek az AIDÁ-nak sokkal inkább az ötvenes évek amerikai szappanoperáihoz van köze. Az ott futó reklámok tuti receptjeként kezdték az értékesítési szövegírók az AIDA rövidítést használni. A sorozatok időközben kikoptak a divatból, de az AIDA maradt.

Az almaárusoktól az online piacig


Ha valami klasszikusnak számít, akkor érdemes figyelni rá. Nem véletlenül ilyen a reklámszövegírás terén az AIDA. Hosszú története ellenére fiatalos és csinos maradt, ráadásul gond nélkül túlélte az internet megjelenését is.

Miként lehetséges, hogy ilyen jól tartja magát? Töretlen népszerűségét, mint az almás pitétől a rock and rollig minden klasszikus recept, az AIDA is annak köszönheti, hogy nem igazán lehet rajta javítani, csak jól kell csinálni. Ehhez először is lássuk az alapokat, aztán néhány mai tippet, amivel a módszer használatán frissíteni lehet.

A cikk folytatódik a KKV Plusz oldalán!>>

További bejegyzések

E-mail kampány – így kezdd el jól!

Szinte minden marketing eszköz használatánál, így az e-mail kampány kapcsán is igaz a mondás: ha jól kezdesz hozzá, a munka felét elvégezted. Egy több elektronikus levélből álló csomag előállítása átgondolt, strukturált tervezést igényel – pontos célokra, stratégiára és cselekvésre késztető gondolatokra van szükség. Nézzük, melyek a legfontosabb lépések egy sikeres e-mail kampány elindításához!

Olvasom tovább...

Google Ads - A Te cégednek is használnia kellene?

Vállalkozásod felvirágoztatásához a marketing útvesztőiben keresgélsz, hogy felvirágoztasd a vállalkozásodat? Az interneten böngészve arra gondolsz, milyen fantasztikus lenne a Te cégedet is a Google keresőjének találati élmezőnyében látni? A Google Ads (régebben Adwords) használatával egy szempillantás alatt elérheted ezt.

Olvasom tovább...

Legyél Te is emoji kutató!

Ha szívesen böngészed a telefonodon az emoji galériát, a matricákat vagy a hangulatjeleket, és az üzeneteidben vagy a bejegyzéseidben tucatnyit használsz belőlük, az akár egy igazán kreatív és változatos munkát is hozhat számodra. A nem túl távoli jövőben egyre inkább szükség lesz olyanokra, akik értik és tudják is használni a hangulatjeleket, így akár azok kutatója is válhat belőled. Hogyan? Mit kell ehhez tudni?

Beszéld az emoji nyelvet!

Olvasom tovább...