Hogyan írjunk meggyőzően egy klasszikus módszerrel? -Médiamegjelenés a KKV Plusz oldalán - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

Hogyan írjunk meggyőzően egy klasszikus módszerrel? -Médiamegjelenés a KKV Plusz oldalán

Hogyan írjunk meggyőzően egy klasszikus módszerrel? -Médiamegjelenés a KKV Plusz oldalán

Ismerős az Aida? Nem, most nem az operára gondolok. Ennek az AIDÁ-nak sokkal inkább az ötvenes évek amerikai szappanoperáihoz van köze. Az ott futó reklámok tuti receptjeként kezdték az értékesítési szövegírók az AIDA rövidítést használni. A sorozatok időközben kikoptak a divatból, de az AIDA maradt.

Az almaárusoktól az online piacig


Ha valami klasszikusnak számít, akkor érdemes figyelni rá. Nem véletlenül ilyen a reklámszövegírás terén az AIDA. Hosszú története ellenére fiatalos és csinos maradt, ráadásul gond nélkül túlélte az internet megjelenését is.

Miként lehetséges, hogy ilyen jól tartja magát? Töretlen népszerűségét, mint az almás pitétől a rock and rollig minden klasszikus recept, az AIDA is annak köszönheti, hogy nem igazán lehet rajta javítani, csak jól kell csinálni. Ehhez először is lássuk az alapokat, aztán néhány mai tippet, amivel a módszer használatán frissíteni lehet.

A cikk folytatódik a KKV Plusz oldalán!>>

További bejegyzések

Pénzt pazarolsz a hírlevél listáddal?

Sokan és sokféleképpen építenek hírlevél listát. Van, aki nyereményjátékokkal, más kuponokkal kivitelezi a listaépítést. Ezek mindegyike elfogadott dolog, hiszen a kecske is jóllakik, és a káposzta is megmarad, tehát voltaképpen mindkét fél jól jár. Azonban amikor egy ideje folyamatosan csak duzzad és duzzad a lista, érdemes arra is gondolni, hogy elérkezett a karbantartás ideje, vagyis egy idő után szükségessé válik a megtisztítása a sallangoktól.

Olvasom tovább...

A céges blog felturbózása 2018 legnépszerűbb témáival

A blog remek platformot kínál arra, hogy a szakmai bejegyzéseket időnként az embereket foglalkoztató, népszerű témakörökkel színesítsd, fokozva ezáltal érdeklődésüket.
A Google minden évben nyilvánosságra hozza a legnépszerűbb keresőkifejezések listáját, vagyis közzéteszi, hogy melyek voltak azok a kedvelt szókapcsolatok, amelyekre az emberek a legtöbbször rákerestek az adott évben. 

Magyarország legnépszerűbb keresőkifejezései 2018-ban

Olvasom tovább...

Mik a jó szövegíró ismérvei?

Sok helyen olvasható az az állítás, miszerint szövegíró bárkiből lehet. Sokat gondolkodtam ezen a megállapításon, hiszen akár igaz is lehetne, mégis azt gondolom, hogy nem állja meg teljesen a helyét. Szövegírónak lenni életforma. Optimális esetben nem pusztán munka, hanem hivatás. Nagy adag elhivatottság szükséges hozzá, és természetesen a grafománia sem hátrány. 

Olvasom tovább...