Hogyan legyen ütős a Facebook hirdetés? - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

Hogyan legyen ütős a Facebook hirdetés?

Hogyan legyen ütős a Facebook hirdetés?

Minden vállalkozó számára az a legfontosabb, hogy sikeres legyen, és kitűnjön a tömegből. Manapság ez csak akkor lehetséges, ha fel tudod venni a versenyt, és haladsz a korral. Ma már a sikeres cégek hatalmas hangsúlyt fektetnek az online kommunikációra. Ezen belül a közösségi média és a Facebook hirdetés az egyik legnépszerűbb irány, hiszen számos iparágban tömegeket tudsz ezen keresztül elérni.

Miért pont a Facebook hirdetés?

A Facebook évek óta tartó népszerűsége nem véletlen: pont azt nyújtja, amire az embereknek szükségük van. Szinte már elképzelhetetlen, hogy valaki nincs fent a közösségi oldalon, ezért a Facebook hirdetés használatával nem lőhetsz mellé. Ügyes Facebook kommunikációval hatalmas népszerűségre tehetsz szert.

A Facebook hirdetés 3 fontos szempontja:

  • A fiataloktól az idősebb korosztályig szinte mindenki használja. Nyilván a fiataloknak több eszközük van, hogy a neten lógjanak órákat, de ma már egyre több nagyszülő az interneten keresztül tartja a kapcsolatot az unokáival. Így nem csak egy réteget érhetsz el vele.
  • A legtöbben napi több alkalommal is rápillantanak az oldalra, így biztos lehetsz benne, hogy előbb-utóbb felfigyelnek a Facebook hirdetés jelenlétére.
  • Minden fontos információt feltüntethetsz, így könnyen szerezheted meg leendő vásárlóid bizalmát.


Nehezen kezdesz neki? Segítünk!

Ugyan bonyolultnak tűnhet, hogy figyelemfelkeltő legyen a tervezett Facebook hirdetés, de néhány egyszerű praktikával könnyen elérheted a kívánt sikert.

1. Legyen meg a pontos cél
A legfontosabb, hogy meghatározd, mit akarsz elérni a Facebook hirdetés használatával. Ha ez megvan, már könnyebb lesz elindulni valamilyen irányba.

2. Mindig figyelemfelkeltő!
A Facebookon annyi inger éri a felhasználókat, hogy egy unalmas, mindennapi Facebook hirdetés felett könnyen elsiklanak. A tömör, lényegre törő Facebook kommunikáció a legsikeresebb! Ezt színesítheted képekkel, videókkal.

3. Az egyediség mindig kifizetődő
Semmi esetre se próbálkozz a versenytársaidhoz hasonló Facebook hirdetés használatával. Ezt a felhasználók könnyen kiszúrják, és pont a várttól eltérő hatást érhetsz el vele.

4. Megfelelő mennyiségű szöveg
A hosszú bejegyzéseket valószínűleg senki sem olvassa végig, ezért törekedj a tömörségre. Ugyanakkor a túl rövid, pár szavas Facebook hirdetése is negatív hatást kelthet. Meg kell találnod az egyensúlyt!

5. Ne veszítsd el a bizalmat
Természetes, hogy a legjobb színben szeretnéd magad feltüntetni, de mindig maradj őszinte! Valós információkat közölj, hogy elnyerd és meg is tartsd az érdeklődők bizalmát.

Amennyiben odafigyelsz ezekre az apróságokra, máris több eséllyel indulsz, hogy egy figyelemfelkeltő Facebook hirdetés álljon a szolgálatodban. Ezzel könnyedén növelve az ismertségedet és vállalkozásod népszerűségét.

Ne maradj le, vess be mindent, hogy sikeres legyél!

Ha szeretnél még több hasznos információhoz és tanácshoz jutni, akkor fordulj hozzánk bizalommal. Rendeld meg a Webszöveg átvilágításunkat, és megnézzük, hogy a közösségi médiajelenléted mennyire támogatja a céged marketing és értékesítési stratégiáját. Ez a szolgáltatás egy 60 perces Skype tanácsadás formájában történik – Svédországtól Romániáig már több nemzet polgára is igénybe vette. Neked is objektív képet és számos ötletet ad majd a 7-8 oldalas elemzésünk, ami egy kincses térkép ahhoz, hogy bevételt hozzon neked a kommunikációd. Ráadásul mindez csupán nettó 10.000 Ft. Ne késlekedj, kérd most az online tanácsadást!

 

További bejegyzések

Kezdd az évet profittal! Szövegírás tippek, hogy jó irányba indulj

Türelmetleneknek szánt szövegírás villámtippek sorozatunk epizódjában először is eláruljuk Neked, hogy mi az a szabály, amit 10-ből 8 marketinges figyelmen kívül hagy, saját maga és ügyfelei legnagyobb kárára. 

Kíváncsi vagy? Érdemes megnézned, sőt a többi elvet is tartsd idén szem előtt, hogy sikeres évet zárj!

Olvasom tovább...

8 kérdés, amit fel kell tenned, mielőtt nekiállsz a hírlevelél írásnak

Sokszor beszéltünk már az ütős hírlevél gyakorlati felépítéséről, például itt. Lehet, hogy már biztosan sorolod is magadban: fontos, hogy figyelemfelkeltő, frappáns, logikus, könnyen értelmezhető és cselekvésre késztető legyen. :) Azonban tudnod kell, hogy a hírlevél megírása csak a jéghegy csúcsa!

Olvasom tovább...