2 PERCES WEBTESZT: pillants rá a Facebook oldaladra - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

2 PERCES WEBTESZT: pillants rá a Facebook oldaladra

2 PERCES WEBTESZT: pillants rá a Facebook oldaladra

Milyen rendszeresen kommunikálsz a Facebook oldaladon? Vannak, akik naponta többször is tesznek fel bejegyzéseket, mások időpazarlásnak tartják, és csak havonta mennek fel a közösségi oldalra. Veled mi a helyzet? Ha hetente egyszer azért odatévedsz, akkor már nem nulláról indulunk, ez ugyanis a Facebook reklámhoz vezető út első lépése!

Mit kell tudni a Facebook reklámokról?

Azok a Facebook oldalak, amiken nem történik semmi érdekes, egy idő után érdektelenné válnak látogatóik számára. Hogy miért? Először is, mert az ifjú zseni, Mark Zuckerberg helyett egy algoritmus dönti el, mi kerül ki az olvasók falára és mi nem. Azoknak az oldalaknak a tartalmai kerülnek ki többször, amiket az emberek gyakrabban néznek. Vagyis ahhoz, hogy sokan látogassák az oldaladat, eleve sok látogató kell. Ördögi kör… De van kiút akkor is, ha nem akarsz kattintás alapú fizetett Facebook hirdetéseket futtatni!

Mit tehetsz, hogy sok látogatód legyen?

Ha rendszeresen kommunikálsz érdekes, izgalmas tartalmakat, odavonzod az embereket. Minél többen olvassák el, osztják meg és kedvelik az általad kihelyezett tartalmakat, annál többen fogják látni az oldaladat! Ezt nevezzük ingyenes Facebook reklámnak. Ingyenes felületed van, ahol bármit kommunikálhatsz. Használd ki!

Hogy kezdj neki?

Heti egy bejegyzés kommunikálása a kiscsoportos verzió. Naponta törekedj minimum egy posztra. Ennél kevesebb semmiféle Facebook reklámhoz nem elég. Ha nem szeretnél minden héten órákat eltölteni céltalan bolyongással az interneten azzal a kérdéssel a fejedben: „Vajon mit posztoljak mára?” – tervezd meg a kommunikációdat, azaz használj konzerveket. A konzervek: előre megírt cikkek, előkészített tartalmak, amiket előhúzhatsz a spájzból – akarom mondani a drive-ról –, amikor szükség van rá.

Készíts előzetes tervet a kommunikációs stratégiádról! Mi legyen benne?


  • milyen tartalmakat fogsz kommunikálni

  • mikor fogod kommunikálni

  • készíts statisztikát: milyen látogatottságot ért el az adott tartalom

  • mindig legyen néhány előre megírt „konzerv” cikked a blogodban, a tervezett tartalmakkal


Megvan? Akkor már nyert ügyed van a Facebook reklám felé vezető úton, és elkerülhető, hogy kizárólag cuki cicukákat és vicces kisgyerekes képeket posztolgass hasztalanul. Legyen stratégiád, legyen konzerved és legyen Facebook reklámod!

Ha érdekel, mi mindennel javíthatod még Facebook reklámod, Neked szól szakértői státuszépítő tréningünk május 27-én – ahol sok más hasznos stratégiát is elsajátíthatsz.

Tarts velünk, és ismerd fel, mennyi eszköz van a kezedben a sikerhez!

További bejegyzések

Curtis és a drogrehab esete: mi a tanulság a blog írás szempontjából?

A múlt héten olvashattál nálunk Perez Hiltonról, a blog írás fenegyerekéről, aki egyáltalán nem profizmusáról és alapos forráshasználatáról, hanem a pletykák terjesztéséről ismert. 

Kétségtelenül jól is megy neki, hiszen mindig van egy olyan réteg, amely szereti, ha az éppen általa piedesztálra helyezett személyeket lejáratják, lerántják. De vigyázat! Finoman fogalmazva:

A blog írás esetében sem árt, ha igazat írsz ;)

Olvasom tovább...

A sikeres blog titka. Avagy: tanulj a legnagyobbaktól!

A blog elengedhetetlen kelléke egy sikeres üzleti vállalkozásnak. Sokkal több követőre tehetsz szert, ha blogolsz, ezáltal pedig a bevételed is növekedhet. 2018-ban a legsikeresebb amerikai blogoknak havonta több millió látogatója volt. Érdemes belegondolni, hogy ennyi olvasó mennyi bevételt eredményezhet, illetve abba is, hogy a reklámmarketingesek mennyi pénzt fektetnek egy-egy ilyen sikeres blogba.

Olvasom tovább...

Nem az ördögtől való: hírlevél tippek a sikeres eladáshoz

Ugye hírlevél a Te postafiókodban is naponta landol? Ahogy megnyitod a levelezőrendszeredet, máris nyomod a pipákat, hogy küldhesd is őket mihamarabb az internet mély és fekete bugyrába, valahová egy messzi-messzi galaxisba. Te is járhatsz így. Azaz Te és a hírleveled. De azért vagyunk mi, hogy az általad írt hírlevél ne csak egy legyen a százból.

Olvasom tovább...

Pénzt pazarolsz a hírlevél listáddal?

Sokan és sokféleképpen építenek hírlevél listát. Van, aki nyereményjátékokkal, más kuponokkal kivitelezi a listaépítést. Ezek mindegyike elfogadott dolog, hiszen a kecske is jóllakik, és a káposzta is megmarad, tehát voltaképpen mindkét fél jól jár. Azonban amikor egy ideje folyamatosan csak duzzad és duzzad a lista, érdemes arra is gondolni, hogy elérkezett a karbantartás ideje, vagyis egy idő után szükségessé válik a megtisztítása a sallangoktól.

Olvasom tovább...