2 PERCES WEBTESZT: pillants rá a Facebook oldaladra - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

2 PERCES WEBTESZT: pillants rá a Facebook oldaladra

2 PERCES WEBTESZT: pillants rá a Facebook oldaladra

Milyen rendszeresen kommunikálsz a Facebook oldaladon? Vannak, akik naponta többször is tesznek fel bejegyzéseket, mások időpazarlásnak tartják, és csak havonta mennek fel a közösségi oldalra. Veled mi a helyzet? Ha hetente egyszer azért odatévedsz, akkor már nem nulláról indulunk, ez ugyanis a Facebook reklámhoz vezető út első lépése!

Mit kell tudni a Facebook reklámokról?

Azok a Facebook oldalak, amiken nem történik semmi érdekes, egy idő után érdektelenné válnak látogatóik számára. Hogy miért? Először is, mert az ifjú zseni, Mark Zuckerberg helyett egy algoritmus dönti el, mi kerül ki az olvasók falára és mi nem. Azoknak az oldalaknak a tartalmai kerülnek ki többször, amiket az emberek gyakrabban néznek. Vagyis ahhoz, hogy sokan látogassák az oldaladat, eleve sok látogató kell. Ördögi kör… De van kiút akkor is, ha nem akarsz kattintás alapú fizetett Facebook hirdetéseket futtatni!

Mit tehetsz, hogy sok látogatód legyen?

Ha rendszeresen kommunikálsz érdekes, izgalmas tartalmakat, odavonzod az embereket. Minél többen olvassák el, osztják meg és kedvelik az általad kihelyezett tartalmakat, annál többen fogják látni az oldaladat! Ezt nevezzük ingyenes Facebook reklámnak. Ingyenes felületed van, ahol bármit kommunikálhatsz. Használd ki!

Hogy kezdj neki?

Heti egy bejegyzés kommunikálása a kiscsoportos verzió. Naponta törekedj minimum egy posztra. Ennél kevesebb semmiféle Facebook reklámhoz nem elég. Ha nem szeretnél minden héten órákat eltölteni céltalan bolyongással az interneten azzal a kérdéssel a fejedben: „Vajon mit posztoljak mára?” – tervezd meg a kommunikációdat, azaz használj konzerveket. A konzervek: előre megírt cikkek, előkészített tartalmak, amiket előhúzhatsz a spájzból – akarom mondani a drive-ról –, amikor szükség van rá.

Készíts előzetes tervet a kommunikációs stratégiádról! Mi legyen benne?


  • milyen tartalmakat fogsz kommunikálni

  • mikor fogod kommunikálni

  • készíts statisztikát: milyen látogatottságot ért el az adott tartalom

  • mindig legyen néhány előre megírt „konzerv” cikked a blogodban, a tervezett tartalmakkal


Megvan? Akkor már nyert ügyed van a Facebook reklám felé vezető úton, és elkerülhető, hogy kizárólag cuki cicukákat és vicces kisgyerekes képeket posztolgass hasztalanul. Legyen stratégiád, legyen konzerved és legyen Facebook reklámod!

Ha érdekel, mi mindennel javíthatod még Facebook reklámod, Neked szól szakértői státuszépítő tréningünk május 27-én – ahol sok más hasznos stratégiát is elsajátíthatsz.

Tarts velünk, és ismerd fel, mennyi eszköz van a kezedben a sikerhez!

További bejegyzések

Még több szövegírás villámtipp – türelmetleneknek

Rózsát terem? Lehet. De ha a marketing és a sikeres szövegírás a tét, nem pedig a kertészet, akkor a türelem nem mindig erény! 

Úgyhogy a múltkori szövegírás villámtippek folytatásaként megint szuperszonikus sebességre kapcsolunk, és már már soroljuk is tovább a legjobban működő módszereket. A játékszabály ismét az, hogy gondolatonként csak egy-két mondatban. Mert az idő: pénz, ugye? ;)

Olvasom tovább...

Tálalási tippek, hogy jobban hasson a szövegírás

A tartalom nem minden – a szövegírás gyakorlatában sem! Hiába írja meg valaki világ legjobb értékesítési szövegét, ha ránézni is rossz, ahogyan a weboldalon vagy a közösségi fórumokon megjelenik. És fordítva is érvényes. Van néhány egyszerű vizuális trükk, amivel az egyébként is jól sikerült szövegek hatását fokozni lehet.

Olvasom tovább...

Villámtippek a sikeres szövegírás napi gyakorlatából

Nem atomfizika, se nem agysebészet! De azért a szövegírás is olyan terület, aminek bevett szabályai vannak. Sokan szeretik ezeket a magas „szakmaiság” halványlila ködébe burkolni, pedig alapjában véve egyszerűek. 

Itt röviden és velősen mutatunk be néhányat a szövegíró mesterség titkos fortélyai közül. Azokat a kedvenc fogásainkat, amiket napi rendszerességgel használunk arra, hogy ügyfeleink portékáját annak legszebb fényében mutassuk be a célközönségének

 Mindegyik tipp megérdemelne egy-egy külön írást is, de az összkép így néz ki:

Olvasom tovább...

Szeret? Nem szeret? Tartalommarketing szabályok a sikeres csábításhoz

Tudod, a szerelmet nem lehet erőltetni. Ugyanígy van ez a tartalommarketing és az eladás terén. Habár az értékesítési szöveg mit sem ér anélkül, ha a végén nincs ott a cselevésre való felszólítás (pl. „rendeld meg”, „iratkozz fel”), ez nem a olvasó, hanem a marketinges szempontja. Senki sem szereti, ha parancsolgatnak neki. De a csábításnak mindannyian annál szívesebben engedünk – nap mint nap fogyasztóként is.

Olvasom tovább...

Keresőoptimalizálás mítoszok 2. Avagy: szövegírás nélkül nincs SEO

Előítéleteket irtottunk, mítosztalanítottunk a múlt heti cikkben, de a szövegírás mint a sikeres keresőoptimalizálás (Search Engine Optimization, alias SEO) alapja még nem jött szóba. 

Persze a tévhitek kigyomlálása által épp ehhez készítettük elő a terepet. És ha már előkészítettük, akkor lássuk, miért (és hogyan) is működik!

Olvasom tovább...