2 perces webteszt: a jó öreg probléma...

2 perces webteszt: a jó öreg probléma...

2 perces webteszt: a jó öreg probléma...

Folytatjuk a péntekenkénti 2 perces webteszt sorozatunkat. Tudod, ez az, amellyel csupán 2 perc alatt leellenőrizheted, hogy jó irányba haladnak-e webszövegeid vagy sem.

Íme, e heti kérdésünk:

Orvosolod vevőid problématudatát? Nem problémáját, problématudatát!

A probléma az, ami a vásárlóval van. A problématudat pedig az, amit a vásárló gondol.
Tehát: lehet, hogy aki szoláriumba megy, az sápadt és pattanásos. Ez azonban csak a probléma. A száraz tény nem az, ami a vásárló fejében van. A problématudat az, hogy nem érzi magát szépnek, egészségesnek, vonzónak. Ez a Te nyomógombod.

Ha ezt tudod, akkor nem állsz meg a ragyogó barna bőr ígéreténél. Kitérsz az irigykedő pillantásokra, a potenciális randiajánlatokra és az elégedett tükörbe nézésre. Az olvasó szinte érzi a vágyakozó pillantásokat, amellyel végigmérik!

Ha még nem gondolkoztál ezen, térj vissza az olvasód vágyaira, és gondold tovább őket. Hozzásegíted őket valamihez… és attól hogy fogják érezni magukat? Na, ez kell neked! Írd le!

***
Ui.
Te regisztráltál már az év HR eseményére? Vészesen fogynak a jegyek a március 19-ei HR konferenciára, a szakma piacvezető előadóival (Dr. Dobay Róbert, Kelkó Tamás, Tonk Emil és jómagam tartjuk az előadást).

Uui.
Teljes körű tanácsadásra lenne szükséged online kommunikációddal kapcsolatban? Kérj időpontot személyes konzultációra!

További bejegyzések

Mire jó a hőtérképes honlapelemzés?

A Google Analytics látogatottsági statisztika megjelenésével egy fantasztikus új eszköz került az online marketinggel foglalkozó szakemberek kezébe. Végre meg tudták mondani, hogy a weboldal-látogatók honnan érkeztek, milyen oldalakat tekintettek meg, és azt is, hogy ott mennyi időt töltöttek.

A Google Analytics megjelenése óta folyamatosan fejlődik, most már azt is meg tudjuk mondani egy látogatóról, hogy mennyi idős, milyen érdeklődési területei vannak, melyik országból érkezett és milyen eszközt, operációs rendszert használ.

Olvasom tovább...

Drogok, online marketing tippek és a bulizás

Az online marketing az élet minden területén megjelenik, sőt, máris mindenhol jelen van. Olyan, mint a drogok.

Hamarosan – 2019. április 27-én – immár 18. alkalommal indul útjára hazánk legnagyobb drogmegelőzési eseménye, a Drogmentes Magyarországért Maraton. Évek óta támogatjuk ezeket a csillogó szemű fiatalokat, akik évente több ezer gyereknek adnak megértést arról, hogy miért NE drogozzanak. Ennek apropóján április 9-én arról tartottam előadást, hogy hogyan beszéljünk gyermekünkkel a drogokról.

Olvasom tovább...

Légy képben! 4 új online marketing trend, ami tarol 2019-ben

Pénzt veszítesz, ha nem követed az újonnan felbukkanó online marketing trendeket! Érdemes folyamatosan képben lenned és az éppen aktuális igényekhez igazítanod az online marketing stratégiádat. A mai világban már nem ragaszkodhatunk a régi, jól bevált dolgainkhoz, hiszen nap mint nap felüti a fejét valami újabb, relevánsabb, divatosabb. A következőkben négy olyan módszerről olvashatsz, amelyek 2019 talán legnépszerűbb marketingeszközei lesznek.

Olvasom tovább...

A hatékony céges kommunikáció támogatása: a naprakész, profi fotó

Arról, hogy mi minden szükséges ahhoz, hogy a céges kommunikáció kellő hatékonysággal működjön, sokszor és sokféleképpen esik szó: írásban, előadásokon, képzéseken. Létezik a hatékony céges kommunikációnak egy olyan „hozzávalója” is, ami talán kevésbé kerül a rivaldafénybe: a naprakész, profi fotós által készített fénykép.

Olvasom tovább...

Hogyan működik a Pinterest algoritmusa?

Sokan ismerik már a Pinterest világát, a szórakoztató felületet, ahol nekünk tetsző képeket, tippeket, ötleteket, vagyis pineket vadászhatunk és menthetünk el magunknak saját táblánkra, mappánkba. Napjainkban már azt is sokan sejtik, hogy a Pinterest üzleti, illetve marketingcélokra is felhasználható, azt azonban kevesebben tudják, hogy pontosan  hogyan.

Olvasom tovább...