2 perces webteszt: a jó öreg probléma... - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

2 perces webteszt: a jó öreg probléma...

2 perces webteszt: a jó öreg probléma...

Folytatjuk a péntekenkénti 2 perces webteszt sorozatunkat. Tudod, ez az, amellyel csupán 2 perc alatt leellenőrizheted, hogy jó irányba haladnak-e webszövegeid vagy sem.

Íme, e heti kérdésünk:

Orvosolod vevőid problématudatát? Nem problémáját, problématudatát!

A probléma az, ami a vásárlóval van. A problématudat pedig az, amit a vásárló gondol.
Tehát: lehet, hogy aki szoláriumba megy, az sápadt és pattanásos. Ez azonban csak a probléma. A száraz tény nem az, ami a vásárló fejében van. A problématudat az, hogy nem érzi magát szépnek, egészségesnek, vonzónak. Ez a Te nyomógombod.

Ha ezt tudod, akkor nem állsz meg a ragyogó barna bőr ígéreténél. Kitérsz az irigykedő pillantásokra, a potenciális randiajánlatokra és az elégedett tükörbe nézésre. Az olvasó szinte érzi a vágyakozó pillantásokat, amellyel végigmérik!

Ha még nem gondolkoztál ezen, térj vissza az olvasód vágyaira, és gondold tovább őket. Hozzásegíted őket valamihez… és attól hogy fogják érezni magukat? Na, ez kell neked! Írd le!

***
Ui.
Te regisztráltál már az év HR eseményére? Vészesen fogynak a jegyek a március 19-ei HR konferenciára, a szakma piacvezető előadóival (Dr. Dobay Róbert, Kelkó Tamás, Tonk Emil és jómagam tartjuk az előadást).

Uui.
Teljes körű tanácsadásra lenne szükséged online kommunikációddal kapcsolatban? Kérj időpontot személyes konzultációra!

További bejegyzések

Pénzt pazarolsz a hírlevél listáddal?

Sokan és sokféleképpen építenek hírlevél listát. Van, aki nyereményjátékokkal, más kuponokkal kivitelezi a listaépítést. Ezek mindegyike elfogadott dolog, hiszen a kecske is jóllakik, és a káposzta is megmarad, tehát voltaképpen mindkét fél jól jár. Azonban amikor egy ideje folyamatosan csak duzzad és duzzad a lista, érdemes arra is gondolni, hogy elérkezett a karbantartás ideje, vagyis egy idő után szükségessé válik a megtisztítása a sallangoktól.

Olvasom tovább...

A céges blog felturbózása 2018 legnépszerűbb témáival

A blog remek platformot kínál arra, hogy a szakmai bejegyzéseket időnként az embereket foglalkoztató, népszerű témakörökkel színesítsd, fokozva ezáltal érdeklődésüket.
A Google minden évben nyilvánosságra hozza a legnépszerűbb keresőkifejezések listáját, vagyis közzéteszi, hogy melyek voltak azok a kedvelt szókapcsolatok, amelyekre az emberek a legtöbbször rákerestek az adott évben. 

Magyarország legnépszerűbb keresőkifejezései 2018-ban

Olvasom tovább...

Mik a jó szövegíró ismérvei?

Sok helyen olvasható az az állítás, miszerint szövegíró bárkiből lehet. Sokat gondolkodtam ezen a megállapításon, hiszen akár igaz is lehetne, mégis azt gondolom, hogy nem állja meg teljesen a helyét. Szövegírónak lenni életforma. Optimális esetben nem pusztán munka, hanem hivatás. Nagy adag elhivatottság szükséges hozzá, és természetesen a grafománia sem hátrány. 

Olvasom tovább...