2 perces webteszt: a jó öreg probléma...

2 perces webteszt: a jó öreg probléma...

2 perces webteszt: a jó öreg probléma...

Folytatjuk a péntekenkénti 2 perces webteszt sorozatunkat. Tudod, ez az, amellyel csupán 2 perc alatt leellenőrizheted, hogy jó irányba haladnak-e webszövegeid vagy sem.

Íme, e heti kérdésünk:

Orvosolod vevőid problématudatát? Nem problémáját, problématudatát!

A probléma az, ami a vásárlóval van. A problématudat pedig az, amit a vásárló gondol.
Tehát: lehet, hogy aki szoláriumba megy, az sápadt és pattanásos. Ez azonban csak a probléma. A száraz tény nem az, ami a vásárló fejében van. A problématudat az, hogy nem érzi magát szépnek, egészségesnek, vonzónak. Ez a Te nyomógombod.

Ha ezt tudod, akkor nem állsz meg a ragyogó barna bőr ígéreténél. Kitérsz az irigykedő pillantásokra, a potenciális randiajánlatokra és az elégedett tükörbe nézésre. Az olvasó szinte érzi a vágyakozó pillantásokat, amellyel végigmérik!

Ha még nem gondolkoztál ezen, térj vissza az olvasód vágyaira, és gondold tovább őket. Hozzásegíted őket valamihez… és attól hogy fogják érezni magukat? Na, ez kell neked! Írd le!

***
Ui.
Te regisztráltál már az év HR eseményére? Vészesen fogynak a jegyek a március 19-ei HR konferenciára, a szakma piacvezető előadóival (Dr. Dobay Róbert, Kelkó Tamás, Tonk Emil és jómagam tartjuk az előadást).

Uui.
Teljes körű tanácsadásra lenne szükséged online kommunikációddal kapcsolatban? Kérj időpontot személyes konzultációra!

További bejegyzések

E-mail kampány – így kezdd el jól!

Szinte minden marketing eszköz használatánál, így az e-mail kampány kapcsán is igaz a mondás: ha jól kezdesz hozzá, a munka felét elvégezted. Egy több elektronikus levélből álló csomag előállítása átgondolt, strukturált tervezést igényel – pontos célokra, stratégiára és cselekvésre késztető gondolatokra van szükség. Nézzük, melyek a legfontosabb lépések egy sikeres e-mail kampány elindításához!

Olvasom tovább...

Google Ads - A Te cégednek is használnia kellene?

Vállalkozásod felvirágoztatásához a marketing útvesztőiben keresgélsz, hogy felvirágoztasd a vállalkozásodat? Az interneten böngészve arra gondolsz, milyen fantasztikus lenne a Te cégedet is a Google keresőjének találati élmezőnyében látni? A Google Ads (régebben Adwords) használatával egy szempillantás alatt elérheted ezt.

Olvasom tovább...

Legyél Te is emoji kutató!

Ha szívesen böngészed a telefonodon az emoji galériát, a matricákat vagy a hangulatjeleket, és az üzeneteidben vagy a bejegyzéseidben tucatnyit használsz belőlük, az akár egy igazán kreatív és változatos munkát is hozhat számodra. A nem túl távoli jövőben egyre inkább szükség lesz olyanokra, akik értik és tudják is használni a hangulatjeleket, így akár azok kutatója is válhat belőled. Hogyan? Mit kell ehhez tudni?

Beszéld az emoji nyelvet!

Olvasom tovább...