Pörögjön az üzlet egész évben!

Pörögjön az üzlet egész évben!

Pörögjön az üzlet egész évben!

Hogyan tervezd meg céges kommunikációdat, és hogyan legyél a nagybetűs Szakértő vásárlóid szemében?

A gyereknevelésnek van egy alapelve. Így szól:

Ha azt akarod, hogy gyermeked bízzon benned, légy mindig biztos pont az életében!

Az üzletben is pontosan így van.

Potenciális vásárlóidnak ki a biztos pont a problémájuk megoldásához?
Te – vagy a versenytársaid?

A szakértői státusz az a kulcsfontosságú pozíció, amiért a legsikeresebb vállalatok örökös élethalál harcot vívnak, míg a kisebb cégek gyakran nem szentelnek neki kellő figyelmet. Ezzel pedig saját gödrüket ássák!

Vannak, akik…

  • egyszer összeállítanak egy remek honlapot, de a szövegeik ásító rohamot okoznak…
  • lendületesen elkezdenek blogolni, majd „elmegy a kedvük”, és művüket hagyják elveszni a világháló temetőjében…
  • hallottak valamit a SEO-ról, és könnyfakasztó szóismétlésekkel próbálnak erőszakot tenni a Google keresőmotorján, éppen az ellenkező hatást érve el…

Te ne kövesd el ezeket az elkeserítő hibákat!

Stuart H. Britt amerikai marketingzseni azt mondta:
Egy üzletet nem reklámozni olyan, mint amikor kacsintasz egy lányra a sötétben. Te tudod, hogy mit csinálsz, de rajtad kívül senki más nem tudja.

Lépj ki a sötétből!

2014. november 26-án arról tartunk előadást, hogyan építsd fel és tartsd fenn kincset érő szakértői státuszodat, miként nyerd el vásárlóid bizalmát. Miért életbevágóan fontos ez neked?

A folyamatos kommunikáció pofonegyszerűnek tűnik, pedig gondos tervezést és állandó odafigyelést igényel. Akkor sem állhatsz le, ha épp szabadságon vagy, vagy új munkatársat vettél fel, vagy éppen nincs kedved hozzá. Mi azonban tudunk 49 kommunikációs trükköt, aminek segítségével egész évben megkerülhetetlen leszel az online piacon!

Ízelítő a Szakmai státuszépítő trénig tartalmából:

  • Hogyan készíts hírlevelet, és hogyan ne?
  • A gerillamarketing lehetőségei: maradj rejtve a konkurencia előtt!
  • Mondj búcsút az alkotói válságnak! Tervezd meg kommunikációdat fél évre előre.
  • A média hatalma: a PR cikkekben rejlő elementáris erő…

Te is szeretnél elvitathatatlan státuszt kivívni az iparágadban?

49 féle módszert gyűjtöttem össze hozzá. Az előadás ára 49.000 Ft + áfa, tehát ezt a tudást most 1000 Ft-os darabáron kínálom neked.

Ha Te is vágysz egy pontról pontra felépített, átlátható kommunikációs stratégiára, itt tudsz jelentkezni!

 

További bejegyzések

E-mail kampány – így kezdd el jól!

Szinte minden marketing eszköz használatánál, így az e-mail kampány kapcsán is igaz a mondás: ha jól kezdesz hozzá, a munka felét elvégezted. Egy több elektronikus levélből álló csomag előállítása átgondolt, strukturált tervezést igényel – pontos célokra, stratégiára és cselekvésre késztető gondolatokra van szükség. Nézzük, melyek a legfontosabb lépések egy sikeres e-mail kampány elindításához!

Olvasom tovább...

Google Ads - A Te cégednek is használnia kellene?

Vállalkozásod felvirágoztatásához a marketing útvesztőiben keresgélsz, hogy felvirágoztasd a vállalkozásodat? Az interneten böngészve arra gondolsz, milyen fantasztikus lenne a Te cégedet is a Google keresőjének találati élmezőnyében látni? A Google Ads (régebben Adwords) használatával egy szempillantás alatt elérheted ezt.

Olvasom tovább...

Legyél Te is emoji kutató!

Ha szívesen böngészed a telefonodon az emoji galériát, a matricákat vagy a hangulatjeleket, és az üzeneteidben vagy a bejegyzéseidben tucatnyit használsz belőlük, az akár egy igazán kreatív és változatos munkát is hozhat számodra. A nem túl távoli jövőben egyre inkább szükség lesz olyanokra, akik értik és tudják is használni a hangulatjeleket, így akár azok kutatója is válhat belőled. Hogyan? Mit kell ehhez tudni?

Beszéld az emoji nyelvet!

Olvasom tovább...