Pörögjön az üzlet egész évben! - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

Pörögjön az üzlet egész évben!

Pörögjön az üzlet egész évben!

Hogyan tervezd meg céges kommunikációdat, és hogyan legyél a nagybetűs Szakértő vásárlóid szemében?

A gyereknevelésnek van egy alapelve. Így szól:

Ha azt akarod, hogy gyermeked bízzon benned, légy mindig biztos pont az életében!

Az üzletben is pontosan így van.

Potenciális vásárlóidnak ki a biztos pont a problémájuk megoldásához?
Te – vagy a versenytársaid?

A szakértői státusz az a kulcsfontosságú pozíció, amiért a legsikeresebb vállalatok örökös élethalál harcot vívnak, míg a kisebb cégek gyakran nem szentelnek neki kellő figyelmet. Ezzel pedig saját gödrüket ássák!

Vannak, akik…

  • egyszer összeállítanak egy remek honlapot, de a szövegeik ásító rohamot okoznak…
  • lendületesen elkezdenek blogolni, majd „elmegy a kedvük”, és művüket hagyják elveszni a világháló temetőjében…
  • hallottak valamit a SEO-ról, és könnyfakasztó szóismétlésekkel próbálnak erőszakot tenni a Google keresőmotorján, éppen az ellenkező hatást érve el…

Te ne kövesd el ezeket az elkeserítő hibákat!

Stuart H. Britt amerikai marketingzseni azt mondta:
Egy üzletet nem reklámozni olyan, mint amikor kacsintasz egy lányra a sötétben. Te tudod, hogy mit csinálsz, de rajtad kívül senki más nem tudja.

Lépj ki a sötétből!

2014. november 26-án arról tartunk előadást, hogyan építsd fel és tartsd fenn kincset érő szakértői státuszodat, miként nyerd el vásárlóid bizalmát. Miért életbevágóan fontos ez neked?

A folyamatos kommunikáció pofonegyszerűnek tűnik, pedig gondos tervezést és állandó odafigyelést igényel. Akkor sem állhatsz le, ha épp szabadságon vagy, vagy új munkatársat vettél fel, vagy éppen nincs kedved hozzá. Mi azonban tudunk 49 kommunikációs trükköt, aminek segítségével egész évben megkerülhetetlen leszel az online piacon!

Ízelítő a Szakmai státuszépítő trénig tartalmából:

  • Hogyan készíts hírlevelet, és hogyan ne?
  • A gerillamarketing lehetőségei: maradj rejtve a konkurencia előtt!
  • Mondj búcsút az alkotói válságnak! Tervezd meg kommunikációdat fél évre előre.
  • A média hatalma: a PR cikkekben rejlő elementáris erő…

Te is szeretnél elvitathatatlan státuszt kivívni az iparágadban?

49 féle módszert gyűjtöttem össze hozzá. Az előadás ára 49.000 Ft + áfa, tehát ezt a tudást most 1000 Ft-os darabáron kínálom neked.

Ha Te is vágysz egy pontról pontra felépített, átlátható kommunikációs stratégiára, itt tudsz jelentkezni!

 

További bejegyzések

Pénzt pazarolsz a hírlevél listáddal?

Sokan és sokféleképpen építenek hírlevél listát. Van, aki nyereményjátékokkal, más kuponokkal kivitelezi a listaépítést. Ezek mindegyike elfogadott dolog, hiszen a kecske is jóllakik, és a káposzta is megmarad, tehát voltaképpen mindkét fél jól jár. Azonban amikor egy ideje folyamatosan csak duzzad és duzzad a lista, érdemes arra is gondolni, hogy elérkezett a karbantartás ideje, vagyis egy idő után szükségessé válik a megtisztítása a sallangoktól.

Olvasom tovább...

A céges blog felturbózása 2018 legnépszerűbb témáival

A blog remek platformot kínál arra, hogy a szakmai bejegyzéseket időnként az embereket foglalkoztató, népszerű témakörökkel színesítsd, fokozva ezáltal érdeklődésüket.
A Google minden évben nyilvánosságra hozza a legnépszerűbb keresőkifejezések listáját, vagyis közzéteszi, hogy melyek voltak azok a kedvelt szókapcsolatok, amelyekre az emberek a legtöbbször rákerestek az adott évben. 

Magyarország legnépszerűbb keresőkifejezései 2018-ban

Olvasom tovább...

Mik a jó szövegíró ismérvei?

Sok helyen olvasható az az állítás, miszerint szövegíró bárkiből lehet. Sokat gondolkodtam ezen a megállapításon, hiszen akár igaz is lehetne, mégis azt gondolom, hogy nem állja meg teljesen a helyét. Szövegírónak lenni életforma. Optimális esetben nem pusztán munka, hanem hivatás. Nagy adag elhivatottság szükséges hozzá, és természetesen a grafománia sem hátrány. 

Olvasom tovább...