Pörögjön az üzlet egész évben!

Pörögjön az üzlet egész évben!

Pörögjön az üzlet egész évben!

Hogyan tervezd meg céges kommunikációdat, és hogyan legyél a nagybetűs Szakértő vásárlóid szemében?

A gyereknevelésnek van egy alapelve. Így szól:

Ha azt akarod, hogy gyermeked bízzon benned, légy mindig biztos pont az életében!

Az üzletben is pontosan így van.

Potenciális vásárlóidnak ki a biztos pont a problémájuk megoldásához?
Te – vagy a versenytársaid?

A szakértői státusz az a kulcsfontosságú pozíció, amiért a legsikeresebb vállalatok örökös élethalál harcot vívnak, míg a kisebb cégek gyakran nem szentelnek neki kellő figyelmet. Ezzel pedig saját gödrüket ássák!

Vannak, akik…

  • egyszer összeállítanak egy remek honlapot, de a szövegeik ásító rohamot okoznak…
  • lendületesen elkezdenek blogolni, majd „elmegy a kedvük”, és művüket hagyják elveszni a világháló temetőjében…
  • hallottak valamit a SEO-ról, és könnyfakasztó szóismétlésekkel próbálnak erőszakot tenni a Google keresőmotorján, éppen az ellenkező hatást érve el…

Te ne kövesd el ezeket az elkeserítő hibákat!

Stuart H. Britt amerikai marketingzseni azt mondta:
Egy üzletet nem reklámozni olyan, mint amikor kacsintasz egy lányra a sötétben. Te tudod, hogy mit csinálsz, de rajtad kívül senki más nem tudja.

Lépj ki a sötétből!

2014. november 26-án arról tartunk előadást, hogyan építsd fel és tartsd fenn kincset érő szakértői státuszodat, miként nyerd el vásárlóid bizalmát. Miért életbevágóan fontos ez neked?

A folyamatos kommunikáció pofonegyszerűnek tűnik, pedig gondos tervezést és állandó odafigyelést igényel. Akkor sem állhatsz le, ha épp szabadságon vagy, vagy új munkatársat vettél fel, vagy éppen nincs kedved hozzá. Mi azonban tudunk 49 kommunikációs trükköt, aminek segítségével egész évben megkerülhetetlen leszel az online piacon!

Ízelítő a Szakmai státuszépítő trénig tartalmából:

  • Hogyan készíts hírlevelet, és hogyan ne?
  • A gerillamarketing lehetőségei: maradj rejtve a konkurencia előtt!
  • Mondj búcsút az alkotói válságnak! Tervezd meg kommunikációdat fél évre előre.
  • A média hatalma: a PR cikkekben rejlő elementáris erő…

Te is szeretnél elvitathatatlan státuszt kivívni az iparágadban?

49 féle módszert gyűjtöttem össze hozzá. Az előadás ára 49.000 Ft + áfa, tehát ezt a tudást most 1000 Ft-os darabáron kínálom neked.

Ha Te is vágysz egy pontról pontra felépített, átlátható kommunikációs stratégiára, itt tudsz jelentkezni!

 

További bejegyzések

Mire jó a hőtérképes honlapelemzés?

A Google Analytics látogatottsági statisztika megjelenésével egy fantasztikus új eszköz került az online marketinggel foglalkozó szakemberek kezébe. Végre meg tudták mondani, hogy a weboldal-látogatók honnan érkeztek, milyen oldalakat tekintettek meg, és azt is, hogy ott mennyi időt töltöttek.

A Google Analytics megjelenése óta folyamatosan fejlődik, most már azt is meg tudjuk mondani egy látogatóról, hogy mennyi idős, milyen érdeklődési területei vannak, melyik országból érkezett és milyen eszközt, operációs rendszert használ.

Olvasom tovább...

Drogok, online marketing tippek és a bulizás

Az online marketing az élet minden területén megjelenik, sőt, máris mindenhol jelen van. Olyan, mint a drogok.

Hamarosan – 2019. április 27-én – immár 18. alkalommal indul útjára hazánk legnagyobb drogmegelőzési eseménye, a Drogmentes Magyarországért Maraton. Évek óta támogatjuk ezeket a csillogó szemű fiatalokat, akik évente több ezer gyereknek adnak megértést arról, hogy miért NE drogozzanak. Ennek apropóján április 9-én arról tartottam előadást, hogy hogyan beszéljünk gyermekünkkel a drogokról.

Olvasom tovább...

Légy képben! 4 új online marketing trend, ami tarol 2019-ben

Pénzt veszítesz, ha nem követed az újonnan felbukkanó online marketing trendeket! Érdemes folyamatosan képben lenned és az éppen aktuális igényekhez igazítanod az online marketing stratégiádat. A mai világban már nem ragaszkodhatunk a régi, jól bevált dolgainkhoz, hiszen nap mint nap felüti a fejét valami újabb, relevánsabb, divatosabb. A következőkben négy olyan módszerről olvashatsz, amelyek 2019 talán legnépszerűbb marketingeszközei lesznek.

Olvasom tovább...

A hatékony céges kommunikáció támogatása: a naprakész, profi fotó

Arról, hogy mi minden szükséges ahhoz, hogy a céges kommunikáció kellő hatékonysággal működjön, sokszor és sokféleképpen esik szó: írásban, előadásokon, képzéseken. Létezik a hatékony céges kommunikációnak egy olyan „hozzávalója” is, ami talán kevésbé kerül a rivaldafénybe: a naprakész, profi fotós által készített fénykép.

Olvasom tovább...

Hogyan működik a Pinterest algoritmusa?

Sokan ismerik már a Pinterest világát, a szórakoztató felületet, ahol nekünk tetsző képeket, tippeket, ötleteket, vagyis pineket vadászhatunk és menthetünk el magunknak saját táblánkra, mappánkba. Napjainkban már azt is sokan sejtik, hogy a Pinterest üzleti, illetve marketingcélokra is felhasználható, azt azonban kevesebben tudják, hogy pontosan  hogyan.

Olvasom tovább...