A szövegírás és a marketing kommunikáció kéz a kézben járnak

A szövegírás és a marketing kommunikáció kéz a kézben járnak

A szövegírás és a marketing kommunikáció kéz a kézben járnak

Vállalkozóként biztosan Te is tisztában vagy vele, milyen fontos a jól megtervezett marketing kommunikáció. Manapság már nem elegendő kiváló terméked mellé egy forgalmas helyen fekvő üzlethelyiség és egy honlap. Ha nem teszel lépéseket a vevők felé, egész nap csak malmoznak majd munkatársaid, vásárlód pedig csak elvétve lesz. Ezek miatt nem lehet eleget beszélni a marketing kommunikáció fontosságáról, melynek egyik alappillére a szövegírás.

Miért szükséges a profi szövegírás a hatásos marketing kommunikációhoz?

Lehet, hogy Te rádió- és tévéreklámokban hirdetsz elsősorban, vagy rendezvényeken értékesítesz, s azt gondolod, számodra a szövegírás egy sokadrangú dolog. Ez azonban tévedés. Egy mérnökien megtervezett szöveggel minden reklám, minden marketing kommunikációs megjelenés mérföldekkel eredményesebb lehet azzal szemben, mint amikor a képi világ tökéletes ugyan, de a mondanivaló kissé döcögős.

Hogyan turbózd fel marketing kommunikációdat sales szöveg segítségével?

Egy értékesítési oldal (sales szöveg) elkészítése kemény munka, és nagy odafigyelést igényel, azonban gyümölcsét hosszú ideig és több területen élvezheted. Egy jól átgondolt sales szöveget rengeteg helyen alkalmazhatsz, így minden egyes perc, amit a szövegírással töltesz, busásan megtérül majd. A marketing kommunikációs anyagaid elkészítése gyerekjáték lesz, ha terméked, szolgáltatásod rendelkezik profi sales szöveggel.

7 terület, ahol hasznát veszed mesterien kidolgozott sales szövegednek

  • weboldaladon
  • szórólapokon
  • hirdetőtáblán
  • értékesítőid az írott és szóbeli kommunikáció során
  • ajánlataidban
  • audio és video reklámokon
  • prezentációkban

Mit tehetsz, ha azonnal szeretnél egy sales szöveget?

Ha még kezdő vállalkozó vagy, és nincs tőkéd, azt javaslom, készítsd el magad a sales szövegedet. Később, ha már be tudsz vállalni ilyen költségeket, mindenképpen érdemes szakember segítségével átdolgozni a szöveget.
Ha azonban már megteheted, hogy inkább azzal foglalkozz, amihez igazán értesz, koncentrálj a vállalkozásod építésére, és bízz meg egy szövegírással foglalkozó alvállalkozót, aki pontosan tudja, hogyan irányítsa az olvasót/hallgatót a vásárlás felé.

Mennyibe kerül egy professzionális sales szöveg?

Mi a Szövegírásblognál A/4-es oldalanként 30 ezer Ft-ért készítünk keresőoptimalizált sales oldalakat. Bár elsőre lehet, hogy magasnak találod az árát, ez egy olyan hosszú távú befektetés, ami kiváló szolgáltatások esetében már az első hónapban visszahozza az árát.
A keresőoptimalizált sales szövegeket legfontosabb kulcsszavaidra építjük fel, ugyanakkor egy profi lektor ellenőrzi a helyesírási és stilisztikai hibákat, így biztos lehetsz benne, hogy a kézhez kapott anyag hibátlan.

Profi szövegírás ingyen egy szerencsés olvasónknak

Februári nyereményjátékunk keretében kisorsolunk egy 60 ezer Ft értékű sales szöveget, amit akár Te is megnyerhetsz, ha kitöltöd rövid kérdőívünket:
Szövegírásblog februári nyereményjáték

Szerinted mitől lesz igazán ütős egy sales szöveg?
Ha tudsz mutatni példát, linkeld be nekünk hozzászólásban!

További bejegyzések

Mire jó a hőtérképes honlapelemzés?

A Google Analytics látogatottsági statisztika megjelenésével egy fantasztikus új eszköz került az online marketinggel foglalkozó szakemberek kezébe. Végre meg tudták mondani, hogy a weboldal-látogatók honnan érkeztek, milyen oldalakat tekintettek meg, és azt is, hogy ott mennyi időt töltöttek.

A Google Analytics megjelenése óta folyamatosan fejlődik, most már azt is meg tudjuk mondani egy látogatóról, hogy mennyi idős, milyen érdeklődési területei vannak, melyik országból érkezett és milyen eszközt, operációs rendszert használ.

Olvasom tovább...

Drogok, online marketing tippek és a bulizás

Az online marketing az élet minden területén megjelenik, sőt, máris mindenhol jelen van. Olyan, mint a drogok.

Hamarosan – 2019. április 27-én – immár 18. alkalommal indul útjára hazánk legnagyobb drogmegelőzési eseménye, a Drogmentes Magyarországért Maraton. Évek óta támogatjuk ezeket a csillogó szemű fiatalokat, akik évente több ezer gyereknek adnak megértést arról, hogy miért NE drogozzanak. Ennek apropóján április 9-én arról tartottam előadást, hogy hogyan beszéljünk gyermekünkkel a drogokról.

Olvasom tovább...

Légy képben! 4 új online marketing trend, ami tarol 2019-ben

Pénzt veszítesz, ha nem követed az újonnan felbukkanó online marketing trendeket! Érdemes folyamatosan képben lenned és az éppen aktuális igényekhez igazítanod az online marketing stratégiádat. A mai világban már nem ragaszkodhatunk a régi, jól bevált dolgainkhoz, hiszen nap mint nap felüti a fejét valami újabb, relevánsabb, divatosabb. A következőkben négy olyan módszerről olvashatsz, amelyek 2019 talán legnépszerűbb marketingeszközei lesznek.

Olvasom tovább...

A hatékony céges kommunikáció támogatása: a naprakész, profi fotó

Arról, hogy mi minden szükséges ahhoz, hogy a céges kommunikáció kellő hatékonysággal működjön, sokszor és sokféleképpen esik szó: írásban, előadásokon, képzéseken. Létezik a hatékony céges kommunikációnak egy olyan „hozzávalója” is, ami talán kevésbé kerül a rivaldafénybe: a naprakész, profi fotós által készített fénykép.

Olvasom tovább...

Hogyan működik a Pinterest algoritmusa?

Sokan ismerik már a Pinterest világát, a szórakoztató felületet, ahol nekünk tetsző képeket, tippeket, ötleteket, vagyis pineket vadászhatunk és menthetünk el magunknak saját táblánkra, mappánkba. Napjainkban már azt is sokan sejtik, hogy a Pinterest üzleti, illetve marketingcélokra is felhasználható, azt azonban kevesebben tudják, hogy pontosan  hogyan.

Olvasom tovább...