Előadás a Hiltonban az online kommunikációs trükkökről

Előadás a Hiltonban az online kommunikációs trükkökről

Hétfőn előadást tartottam a Hilton szállodában az online kommunikációs trükkökről, ahol a szállodaipar jeles vezetői, marketingesei és értékesítési vezetői voltak jelen.

Köszönöm Juhász Istvánnak, a HSM (Hospitality Sales Marketing) Szakmai Baráti Kör elnökének a profi szervezőmunkát és a felkérést!

Kommunikációs témakörben volt még egy értékes előadás, amit Horváth Gábor tartott, ő a „Győztes-győztes kommunikáció az üzleti életben” címmel készült remek tippekkel.

Az előadások után, a szálloda bemutatása során szintén remek élményekkel lehettünk gazdagabbak. A Hilton Budapest vezérigazgatója Árvai Zoltán, ámulatba ejtő profizmussal mutatta meg a résztvevőknek a hotel szobáit. Rengeteg lakosztályból megcsodálhattuk a varázslatos panorámát, ami bearanyozta az estét.

A szálloda bebarangolása közben további nagyszerű kérdéseket kaptam a turizmusban tevékenykedő szakemberektől, aminek hatására remek párbeszédek alakultak ki.
A beszélgetéseket folytatjuk majd a Webszöveg Átvilágítások során, a héten és a jövő héten.

Nagyszerű embereket ismerhettem meg, és a visszajelzések alapján a vezetők is értékes információkkal lettek gazdagabbak, úgyhogy köszönöm a lehetőséget Istvánnak.
Ott leszünk kollégámmal a következő HSM rendezvényen is!

További bejegyzések

Ilyen gombot varrj rá: értékesítési szöveg hatékony lezárással

Az értékesítési szöveg (vagy hunglish nyelven: sales oldal, landing page) ugyan nem kabát, de gomb nélkül mit sem ér. „Feliratkozom … letöltöm … kosárba teszem … még több infó … kifizetemˮ és egyéb cselekvések (akciók) nevei díszelegnek rikítóan színesen, felkiáltójelekkel sűrűn megtűzdelve azokon a gombokon, amik a cselekvésre való felszólítást (call to action) képviselik. Milyen kell legyen ez a lezárás ahhoz, hogy lehetőleg azonnal hasson? Az elterjedt gyakorlat ellenére az alapszabály:

Olvasom tovább...

42 napos kommunikációs kihívás a Drogmentes Magyarországért

A Drogmentes Maraton csapata 18 éve minden tavasszal körbefutja az országot, és felvilágosító előadást tart a diákoknak a drogok káros hatásairól. Évek óta példaképeim ezek a csillogó szemű fiatalok, akik évente több ezer gyereknek adnak igaz adatokat a drogokról. Idén 320 települést érintenek, és számos iskolában mesélnek a diákoknak a kábítószerek káros hatásairól. Ezt a felvilágosító munkát nem lehet elég korán kezdeni, mert a felmérések azt mutatják, hogy már az általános iskolákban találkoznak a gyerekek a drogokkal.

Olvasom tovább...