Előadás a Hiltonban az online kommunikációs trükkökről - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

Előadás a Hiltonban az online kommunikációs trükkökről

Hétfőn előadást tartottam a Hilton szállodában az online kommunikációs trükkökről, ahol a szállodaipar jeles vezetői, marketingesei és értékesítési vezetői voltak jelen.

Köszönöm Juhász Istvánnak, a HSM (Hospitality Sales Marketing) Szakmai Baráti Kör elnökének a profi szervezőmunkát és a felkérést!

Kommunikációs témakörben volt még egy értékes előadás, amit Horváth Gábor tartott, ő a „Győztes-győztes kommunikáció az üzleti életben” címmel készült remek tippekkel.

Az előadások után, a szálloda bemutatása során szintén remek élményekkel lehettünk gazdagabbak. A Hilton Budapest vezérigazgatója Árvai Zoltán, ámulatba ejtő profizmussal mutatta meg a résztvevőknek a hotel szobáit. Rengeteg lakosztályból megcsodálhattuk a varázslatos panorámát, ami bearanyozta az estét.

A szálloda bebarangolása közben további nagyszerű kérdéseket kaptam a turizmusban tevékenykedő szakemberektől, aminek hatására remek párbeszédek alakultak ki.
A beszélgetéseket folytatjuk majd a Webszöveg Átvilágítások során, a héten és a jövő héten.

Nagyszerű embereket ismerhettem meg, és a visszajelzések alapján a vezetők is értékes információkkal lettek gazdagabbak, úgyhogy köszönöm a lehetőséget Istvánnak.
Ott leszünk kollégámmal a következő HSM rendezvényen is!

További bejegyzések

Volt egyszer egy... értékesítési szöveg „mesemondással”

Lehet a gyerekednek szánt történet, hollywoodi film vagy értékesítési szöveg: közös bennük, hogy egy olyan logikára épülnek, ami „eladja” nekünk őket, vagyis eléri, hogy feszülten figyeljünk arra, amit látunk, hallunk vagy olvasunk. Márpedig – ha most már egészen a felnőttek világára térünk át – ahol a figyelmünk van, oda áramlik a pénzünk is. Ezért az az értékesítési szöveg, amely először is eladja nekünk önmagát, képes lesz a terméket is eladni. Milyen kell legyen ehhez?

Olvasom tovább...

Instagram Stories - hogyan használd az üzleti életben?

A világon hozzávetőlegesen 300 millió ember használja az Instagram Storiest. A hétköznapi emberektől a hírességeken át egészen a vállalkozásokig terjed a felhasználók köre, akik követik, figyelemmel kísérik a mások által feltett és megosztott történeteket. Vannak, akik szinte kizárólag az Instagramról tájékozódnak, tehát egyedüli hírforrásként az Instagram Stories van jelen az életükben, a mindennapjaikban. Az Instagram Stories tehát egy speciális csatorna, amely lehetőséget biztosít számodra, hogy felhívd az emberek figyelmét az üzleti tevékenységedre. Az Instagram Stories a legjobb hely arra, hogy bemutasd üzletedet!

Olvasom tovább...