Mi az értékesítési oldal?

Mi az értékesítési oldal?

Mi az értékesítési oldal?

Az értékesítési weboldalak, aloldalak már hosszú évek óta hazánkban is jelen vannak, anélkül hogy az olvasó tudná, hogy a szöveg, amit éppen olvas, egy értékesítési szöveg, ami egy gondosan megtervezett értékesítési gépezet magja.

Személyes tanácsadás során időnként én is tapasztalom egy-egy ügyfelemnél, hogy amikor szóba kerül az értékesítési (sales) oldal fogalma, akkor ezt a témát kicsit körbe kell járni. Mivel ez nem volt érettségi tétel, ezért néhány vállalkozónak csak sejtése van arról, hogy milyen előnyei vannak egy jól strukturált értékesítési oldalnak. Teljesen érthető, hogy még nem épült be a köztudatba az „értékesítési oldal” kifejezés, hiszen ezt elsősorban a marketingesek és az értékesítők használják. Mivel az üzleti kommunikáció alapkövei a marketing, értékesítés és a pszichológia, így ma ezt járjuk kicsit körbe, hiszen egy vállalkozónak ehhez is kell kicsit értenie.

E heti cikkünkből megtudhatod, mi az értékesítési (sales) oldal és hogy miért elengedhetetlen céged számára.

Mit érdemes tudni az értékesítési szövegről?

Az értékesítési (sales) szöveg  általában néhány (pl. 3-4 darab A/4-es) oldal terjedelmű, kiemelésekkel, bekezdésekkel, jól megfogalmazott alcímekkel gazdagított figyelemfelkeltő írás, ami képes arra, hogy felkeltse az olvasóban a terméked megvásárlása iránti vágyat. Az ideális sales oldal a célpiacod problématudatát erősíti, majd megmutatja, hogy az adott problémára miért a Te terméked az egyik legjobb megoldás. Az értékesítési szöveged legfőbb célja az eladás.

Értékesítési szöveg alkalmazása az üzleti kommunikációdban.

„Oké, értem, hogy mi az az értékesítési (sales) szöveg, de hol alkalmazhatom én?”
Ha szolgáltatással foglalkozik céged, akkor mutasd be a szolgáltatásod által nyújtott előnyöket a weboldaladon egy „sales oldal” segítségével. Ma már nem elegendő, hogy leírod, mivel foglalkozol, mit tudsz nyújtani az ügyfeleidnek. Céged kiemelkedő minőségű szolgáltatásait érdekfeszítő stílusban kell bemutatnod potenciális vevőidnek, ezért amíg nincs weboldaladon értékesítési szöveg, addig vevőket veszítesz.

Ha webshopod van vagy csak néhány terméket értékesítesz, mutasd meg lehetséges vevőidnek, hogy miért a Te termékedet vegyék meg, azaz miért tőled szerezzék be az értékes portékát. Egy egyszerű termékbemutató oldallal csak információt adsz át, azonban ha ezt értékesítési szöveg formájában mutatod be, kimutathatóan nagyobb bevételt hoz számodra.

Értékesítési oldalad nem más, egy hatékony üzleti tárgyalás.

Az értékesítési oldalad ideális esetben egy jól felkészült értékesítő munkáját végzi el. Míg egyes iparágakban az üzletkötők személyesen vagy telefonon értékesítenek, addig számos területen ezek kiválthatóak az internetes kommunikáció fortélyaival. Amennyiben egy gondosan megtervezett értékesítési szöveget használsz az értékesítési oldaladon, akkor az értékesítői munkát lerövidítheted, vagy akár ki is válthatod. Ennek az eszköznek abban rejlik az ereje, hogy ezt alkalmazva nem kell minden egyes tárgyaláson vért izzadva a maximumra törekedünk, hiszen értékesítési oldalunk elvégzi helyettünk a feladat oroszlánrészét.

Milyen az ütős értékesítési oldal?

Egy jó értékesítési oldalt élmény olvasni, nem tukmál, nem próbálja meg erőszakosan rávenni az olvasót, hogy vásároljon, hanem észrevétlen pszichológiai praktikákkal megteremti a vágyat, az igényt a termék vagy szolgáltatás iránt. Indulásként az AIDA modellre mindig lehet támaszkodni, hiszen ebből nőtte ki magát a legtöbb sablon.

AIDA, mint
Attention (Figyelem)
Interest (Érdeklődés)
Desire (Vágy)
Action (Akció)

Hozd létre ma első értékesítési oldaladat.

Nem baj, ha még sosem írtál sales szöveget, vagy ha nem vagy kellőképpen gyakorlott, hiszen egy gyenge értékesítési oldal is jobb, mint amikor egyáltalán nincs értékesítési oldalad. Mielőtt hozzáfogsz, érdemes elolvasnod egyik korábbi cikkünket az értékesítési szöveg 4 fontos eleméről.

Ha úgy érzed, hogy elakadtál, ám mégis akarsz egy igazán hatékony értékesítési oldalt,
akkor bízd profikra a szöveg megírását. Mi A/4-es oldalanként 30 ezer forintért vállaljuk ezt a munkát, tehát egy 3 oldalas értékesítési szöveg nettó 90 eFt. Ezt a legtöbb projektben azért igénylik az ügyfeleink, mert ez egy remek befektetés, ami folyamatosan hozza a profitot. Ha neked is segítségre van szükséged, akkor keress meg minket a kapcsolat aloldalon található elérhetőségeink valamelyikén.

Segített cikkünk az értékesítési oldal fogalmának megismerésében?
Kérlek, pipáld be a Rád jellemző választ!

További bejegyzések

Mire jó a hőtérképes honlapelemzés?

A Google Analytics látogatottsági statisztika megjelenésével egy fantasztikus új eszköz került az online marketinggel foglalkozó szakemberek kezébe. Végre meg tudták mondani, hogy a weboldal-látogatók honnan érkeztek, milyen oldalakat tekintettek meg, és azt is, hogy ott mennyi időt töltöttek.

A Google Analytics megjelenése óta folyamatosan fejlődik, most már azt is meg tudjuk mondani egy látogatóról, hogy mennyi idős, milyen érdeklődési területei vannak, melyik országból érkezett és milyen eszközt, operációs rendszert használ.

Olvasom tovább...

Drogok, online marketing tippek és a bulizás

Az online marketing az élet minden területén megjelenik, sőt, máris mindenhol jelen van. Olyan, mint a drogok.

Hamarosan – 2019. április 27-én – immár 18. alkalommal indul útjára hazánk legnagyobb drogmegelőzési eseménye, a Drogmentes Magyarországért Maraton. Évek óta támogatjuk ezeket a csillogó szemű fiatalokat, akik évente több ezer gyereknek adnak megértést arról, hogy miért NE drogozzanak. Ennek apropóján április 9-én arról tartottam előadást, hogy hogyan beszéljünk gyermekünkkel a drogokról.

Olvasom tovább...

Légy képben! 4 új online marketing trend, ami tarol 2019-ben

Pénzt veszítesz, ha nem követed az újonnan felbukkanó online marketing trendeket! Érdemes folyamatosan képben lenned és az éppen aktuális igényekhez igazítanod az online marketing stratégiádat. A mai világban már nem ragaszkodhatunk a régi, jól bevált dolgainkhoz, hiszen nap mint nap felüti a fejét valami újabb, relevánsabb, divatosabb. A következőkben négy olyan módszerről olvashatsz, amelyek 2019 talán legnépszerűbb marketingeszközei lesznek.

Olvasom tovább...

A hatékony céges kommunikáció támogatása: a naprakész, profi fotó

Arról, hogy mi minden szükséges ahhoz, hogy a céges kommunikáció kellő hatékonysággal működjön, sokszor és sokféleképpen esik szó: írásban, előadásokon, képzéseken. Létezik a hatékony céges kommunikációnak egy olyan „hozzávalója” is, ami talán kevésbé kerül a rivaldafénybe: a naprakész, profi fotós által készített fénykép.

Olvasom tovább...

Hogyan működik a Pinterest algoritmusa?

Sokan ismerik már a Pinterest világát, a szórakoztató felületet, ahol nekünk tetsző képeket, tippeket, ötleteket, vagyis pineket vadászhatunk és menthetünk el magunknak saját táblánkra, mappánkba. Napjainkban már azt is sokan sejtik, hogy a Pinterest üzleti, illetve marketingcélokra is felhasználható, azt azonban kevesebben tudják, hogy pontosan  hogyan.

Olvasom tovább...