Vállalkozásod elengedhetetlen eszköze: Google kérdőív

Vállalkozásod elengedhetetlen eszköze: Google kérdőív

Vállalkozásod elengedhetetlen eszköze: Google kérdőív

Már több cikkünkben foglalkoztunk a keresőóriás ingyenesen használható és rendkívül hasznos szolgáltatásaival. Nagy előnyük a díjtalan használaton túl abban rejlik, hogy kezelésüket nagyon hamar el lehet sajátítani, ugyanakkor jelentősen fel is gyorsítja a munkát egy-egy Google alkalmazás.

Hogyan aknázd ki a kérdőívekben rejlő lehetőségeket?

A felhasználási módoknak csupán a képzeleted szab határt, azonban vállalkozóként van néhány fontos feladat, amit egyszerűen el tudsz végezni a kérdőívek segítségével.

Piackutatás egy projekt megkezdése (termékbevezetés) előtt
Mielőtt belevágnál egy új szolgáltatásba vagy vállalkozásba, nem árt először egy gyors piackutatást végezni, hogy megtudd, érdemes-e időt és pénzt költened. Kérdőív segítségével felmérheted a piacodat.

Az elengedhetetlen vevővélemény-kérés
Ez egy nélkülözhetetlen feladat a hatékony értékesítéshez, hiszen bármi is legyen a terméked, árulhatsz a túrafelszereléstől a receptkönyvekig akármit, nagyon fontos, hogy tudd, milyen véleménnyel vannak róla vásárlóid. Téged érdekel ügyfeleid véleménye? című cikkünkben részletesen foglalkozunk a témával.

Egyszerű nyereményjátékok
Egyszerű nyereményjáték levezénylésére kiválóan alkalmas. A jelentkező megadja adatait és a helyes választ. Ha olyan a játék, választ tud adni a kérdésre stb.

Szavazás
Ha nem akarsz bonyolultabb alkalmazásokat, pluginokat használni, a Google kérdőív tökéletesen megfelel arra, hogy az olvasóid leadják szavazataikat.

A Google kérdőív 3 fő előnye

Könnyedén, pár kattintással el tudod készíteni.
A kérdőív linkjét beillesztheted weboldaladba, megoszthatod e-mailben vagy a Facebook fiókodban.
A beérkezett adatokat a Google Dokumentumokban egy excel táblában átláthatóan megjeleníti, amit meg is oszthatsz munkatársaiddal.

Kérdőív létrehozása 2 egyszerű lépésben

Ha rendelkezel gmail-es e-mail címmel, vagy használod a Google Apps-et, a kérdőív pár kattintással elkészíthető, és már meg is oszthatod vevőiddel, látogatóiddal.

lépés: nyisd meg a Google Dokumentumokat, és kattints bal oldalon a Létrehozás gombra, majd válaszd az Űrlapot (angol nyelvű verziónál „Form”). Ekkor egy új oldal nyílik meg böngésződben.
lépés: töltsd ki a neked megfelelő kérésekkel, majd kattints a Mentés gombra.
lépés: a felső szürke fejlécben állítsd be, hogy ki láthatja a kérdőívedet.
lépés: a láblécben található linket használd, ha publikálni akarod.

Ezennel elkészült a Kérdőíved. A jobb felső sarokban egyből megoszthatod a Google+- jelzésen, elküldheted e-mailben, vagy a További műveletekre kattintva egy weboldaladba ágyazható kódot is ki tudsz másolni.

Te készítettél már kérdőívet a Google segítségével? Mire használod ezt a szolgáltatást?

Tetszett a cikkünk?

További bejegyzések

Mire jó a hőtérképes honlapelemzés?

A Google Analytics látogatottsági statisztika megjelenésével egy fantasztikus új eszköz került az online marketinggel foglalkozó szakemberek kezébe. Végre meg tudták mondani, hogy a weboldal-látogatók honnan érkeztek, milyen oldalakat tekintettek meg, és azt is, hogy ott mennyi időt töltöttek.

A Google Analytics megjelenése óta folyamatosan fejlődik, most már azt is meg tudjuk mondani egy látogatóról, hogy mennyi idős, milyen érdeklődési területei vannak, melyik országból érkezett és milyen eszközt, operációs rendszert használ.

Olvasom tovább...

Drogok, online marketing tippek és a bulizás

Az online marketing az élet minden területén megjelenik, sőt, máris mindenhol jelen van. Olyan, mint a drogok.

Hamarosan – 2019. április 27-én – immár 18. alkalommal indul útjára hazánk legnagyobb drogmegelőzési eseménye, a Drogmentes Magyarországért Maraton. Évek óta támogatjuk ezeket a csillogó szemű fiatalokat, akik évente több ezer gyereknek adnak megértést arról, hogy miért NE drogozzanak. Ennek apropóján április 9-én arról tartottam előadást, hogy hogyan beszéljünk gyermekünkkel a drogokról.

Olvasom tovább...

Légy képben! 4 új online marketing trend, ami tarol 2019-ben

Pénzt veszítesz, ha nem követed az újonnan felbukkanó online marketing trendeket! Érdemes folyamatosan képben lenned és az éppen aktuális igényekhez igazítanod az online marketing stratégiádat. A mai világban már nem ragaszkodhatunk a régi, jól bevált dolgainkhoz, hiszen nap mint nap felüti a fejét valami újabb, relevánsabb, divatosabb. A következőkben négy olyan módszerről olvashatsz, amelyek 2019 talán legnépszerűbb marketingeszközei lesznek.

Olvasom tovább...

A hatékony céges kommunikáció támogatása: a naprakész, profi fotó

Arról, hogy mi minden szükséges ahhoz, hogy a céges kommunikáció kellő hatékonysággal működjön, sokszor és sokféleképpen esik szó: írásban, előadásokon, képzéseken. Létezik a hatékony céges kommunikációnak egy olyan „hozzávalója” is, ami talán kevésbé kerül a rivaldafénybe: a naprakész, profi fotós által készített fénykép.

Olvasom tovább...

Hogyan működik a Pinterest algoritmusa?

Sokan ismerik már a Pinterest világát, a szórakoztató felületet, ahol nekünk tetsző képeket, tippeket, ötleteket, vagyis pineket vadászhatunk és menthetünk el magunknak saját táblánkra, mappánkba. Napjainkban már azt is sokan sejtik, hogy a Pinterest üzleti, illetve marketingcélokra is felhasználható, azt azonban kevesebben tudják, hogy pontosan  hogyan.

Olvasom tovább...