Az értékesítési szövegírás esszenciája

Az értékesítési szövegírás esszenciája

Az értékesítési szövegírás esszenciája

Lehet bármennyire kiváló a terméked, az internetes vevőket  elsősorban az értékesítési szöveged csábítja igazán.
Ha egyelőre nincs meg a tőkéd, hogy profi szakemberre bízd értékesítési szöveged megírását, néhány sarokpont és kötelező szövegelem betartásával Te magad is hatékony sales oldalt tudsz írni.

Sokan már a legelején feladják, nem mernek nekikezdeni a szövegírásnak, mert úgy gondolják, nem sikerülhet jól a szöveg. Ha Te is közéjük tartozol, vagy szeretnél javítani értékesítési szövegeiden, ez a bejegyzés neked szól.

Szakértők szerint a hatékony értékesítési szöveg 10%-a sablon, 80%-a technika és csak 10%-a kreativitás, tehát, ha sikerül elsajátítanod a helyes technikát, nyert ügyed van.

5 + 1 sarokpont a sikeres értékesítési szövegedhez:

  • Sztori, ami elad
    A sztori célja, hogy felkeltsd az olvasók érdeklődését. Mesélj egy történetet, ami a termékhez kapcsolódik. Az emberek szeretik a történeteket, nem hiába nézik nap mint nap a szappanoperákat és egyéb sorozatokat. Megfelelő sztorival bizalmat és szimpátiát kelthetsz az olvasókban.
  • Hatásos főcím és alcímek
    Ezek az értékesítési szöveged legjelentősebb mondatai. A címsorok célja szintén a figyelemfelkeltés, de kiválthat indulatot, kíváncsiságot, sajnálatot stb. Érdemes még a teljes szöveg megírása előtt összeírnod 20-30 alcímet, melyek közül a legjobbakat a szövegedbe fűzheted.
  • Korlátozások
    Ahhoz, hogy azonnali vásárlásra bírd az olvasókat, célszerű korlátozásokkal sürgetned őket. Ez lehet időbeli (például csak 10 napig vásárolható meg a termék kedvezményes áron, vagy     darabszám-korlátozás, például összesen 100 termék érhető el). Adhatsz ajándékot is a leggyorsabb vásárlóknak.
  • Garancia
    Vállalj a törvény által előírtnál hosszabb időtartamú pénzvisszafizetési garanciát. Nem kell attól félned, hogy így mindenki visszakéri a pénzét. Ha valóban jó a terméked, ne aggódj, hiszen nem számottevő az az arány, ahányan visszakérik a pénzüket.
    Nyugodtan vállalj más garanciákat is, amik termékedre vagy szolgáltatásodra alkalmazhatóak.
  • Az ár felértékelése
    Nem elég, ha csak tényszerűen közlöd az árat. Írd le, hogy mit kap a pénzéért, sorold fel az ajándékokat, kedvezményeket. Az a lényeg, hogy az olvasó érezze, hogy rendkívül jól jár a     termékeddel.
  • Referenciák
    Ha nem egy bevezető kampányról van szó, mindenképpen szerepeltess referenciákat. Egy korábbi cikkünkben már írtunk a vevővéleményekről. Fontos, hogy mindenképpen valódi véleményeket használj.

Amennyiben bevezető kampányt készítesz, akkor a robbanás előtt add oda néhány VIP-ügyfelednek a terméket, hogy elmondhassák róla a véleményüket.

Próbáld ki ezeket a trükköket az értékesítési szövegedben, hiszen ha alkalmazod az itt leírtakat, kampányod sokkal eredményesebb lesz.
Mielőtt nekilátsz a szövegírásnak, nézd meg néhány profi szövegíró sales oldalát, és jegyzeteld le, ők hogyan alkalmazzák ezeket a pontokat.

Szerinted melyik tényező a legfontosabb az itt felsoroltak közül?
Írd meg nekünk, milyen elemeket alkalmazol sales szövegeidben.

További bejegyzések

Mire jó a hőtérképes honlapelemzés?

A Google Analytics látogatottsági statisztika megjelenésével egy fantasztikus új eszköz került az online marketinggel foglalkozó szakemberek kezébe. Végre meg tudták mondani, hogy a weboldal-látogatók honnan érkeztek, milyen oldalakat tekintettek meg, és azt is, hogy ott mennyi időt töltöttek.

A Google Analytics megjelenése óta folyamatosan fejlődik, most már azt is meg tudjuk mondani egy látogatóról, hogy mennyi idős, milyen érdeklődési területei vannak, melyik országból érkezett és milyen eszközt, operációs rendszert használ.

Olvasom tovább...

Drogok, online marketing tippek és a bulizás

Az online marketing az élet minden területén megjelenik, sőt, máris mindenhol jelen van. Olyan, mint a drogok.

Hamarosan – 2019. április 27-én – immár 18. alkalommal indul útjára hazánk legnagyobb drogmegelőzési eseménye, a Drogmentes Magyarországért Maraton. Évek óta támogatjuk ezeket a csillogó szemű fiatalokat, akik évente több ezer gyereknek adnak megértést arról, hogy miért NE drogozzanak. Ennek apropóján április 9-én arról tartottam előadást, hogy hogyan beszéljünk gyermekünkkel a drogokról.

Olvasom tovább...

Légy képben! 4 új online marketing trend, ami tarol 2019-ben

Pénzt veszítesz, ha nem követed az újonnan felbukkanó online marketing trendeket! Érdemes folyamatosan képben lenned és az éppen aktuális igényekhez igazítanod az online marketing stratégiádat. A mai világban már nem ragaszkodhatunk a régi, jól bevált dolgainkhoz, hiszen nap mint nap felüti a fejét valami újabb, relevánsabb, divatosabb. A következőkben négy olyan módszerről olvashatsz, amelyek 2019 talán legnépszerűbb marketingeszközei lesznek.

Olvasom tovább...

A hatékony céges kommunikáció támogatása: a naprakész, profi fotó

Arról, hogy mi minden szükséges ahhoz, hogy a céges kommunikáció kellő hatékonysággal működjön, sokszor és sokféleképpen esik szó: írásban, előadásokon, képzéseken. Létezik a hatékony céges kommunikációnak egy olyan „hozzávalója” is, ami talán kevésbé kerül a rivaldafénybe: a naprakész, profi fotós által készített fénykép.

Olvasom tovább...

Hogyan működik a Pinterest algoritmusa?

Sokan ismerik már a Pinterest világát, a szórakoztató felületet, ahol nekünk tetsző képeket, tippeket, ötleteket, vagyis pineket vadászhatunk és menthetünk el magunknak saját táblánkra, mappánkba. Napjainkban már azt is sokan sejtik, hogy a Pinterest üzleti, illetve marketingcélokra is felhasználható, azt azonban kevesebben tudják, hogy pontosan  hogyan.

Olvasom tovább...

Curtis és a drogrehab esete: mi a tanulság a blog írás szempontjából?

A múlt héten olvashattál nálunk Perez Hiltonról, a blog írás fenegyerekéről, aki egyáltalán nem profizmusáról és alapos forráshasználatáról, hanem a pletykák terjesztéséről ismert. 

Kétségtelenül jól is megy neki, hiszen mindig van egy olyan réteg, amely szereti, ha az éppen általa piedesztálra helyezett személyeket lejáratják, lerántják. De vigyázat! Finoman fogalmazva:

A blog írás esetében sem árt, ha igazat írsz ;)

Olvasom tovább...