Az értékesítési szövegírás esszenciája - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

Az értékesítési szövegírás esszenciája

Az értékesítési szövegírás esszenciája

Lehet bármennyire kiváló a terméked, az internetes vevőket  elsősorban az értékesítési szöveged csábítja igazán.
Ha egyelőre nincs meg a tőkéd, hogy profi szakemberre bízd értékesítési szöveged megírását, néhány sarokpont és kötelező szövegelem betartásával Te magad is hatékony sales oldalt tudsz írni.

Sokan már a legelején feladják, nem mernek nekikezdeni a szövegírásnak, mert úgy gondolják, nem sikerülhet jól a szöveg. Ha Te is közéjük tartozol, vagy szeretnél javítani értékesítési szövegeiden, ez a bejegyzés neked szól.

Szakértők szerint a hatékony értékesítési szöveg 10%-a sablon, 80%-a technika és csak 10%-a kreativitás, tehát, ha sikerül elsajátítanod a helyes technikát, nyert ügyed van.

5 + 1 sarokpont a sikeres értékesítési szövegedhez:

  • Sztori, ami elad
    A sztori célja, hogy felkeltsd az olvasók érdeklődését. Mesélj egy történetet, ami a termékhez kapcsolódik. Az emberek szeretik a történeteket, nem hiába nézik nap mint nap a szappanoperákat és egyéb sorozatokat. Megfelelő sztorival bizalmat és szimpátiát kelthetsz az olvasókban.
  • Hatásos főcím és alcímek
    Ezek az értékesítési szöveged legjelentősebb mondatai. A címsorok célja szintén a figyelemfelkeltés, de kiválthat indulatot, kíváncsiságot, sajnálatot stb. Érdemes még a teljes szöveg megírása előtt összeírnod 20-30 alcímet, melyek közül a legjobbakat a szövegedbe fűzheted.
  • Korlátozások
    Ahhoz, hogy azonnali vásárlásra bírd az olvasókat, célszerű korlátozásokkal sürgetned őket. Ez lehet időbeli (például csak 10 napig vásárolható meg a termék kedvezményes áron, vagy     darabszám-korlátozás, például összesen 100 termék érhető el). Adhatsz ajándékot is a leggyorsabb vásárlóknak.
  • Garancia
    Vállalj a törvény által előírtnál hosszabb időtartamú pénzvisszafizetési garanciát. Nem kell attól félned, hogy így mindenki visszakéri a pénzét. Ha valóban jó a terméked, ne aggódj, hiszen nem számottevő az az arány, ahányan visszakérik a pénzüket.
    Nyugodtan vállalj más garanciákat is, amik termékedre vagy szolgáltatásodra alkalmazhatóak.
  • Az ár felértékelése
    Nem elég, ha csak tényszerűen közlöd az árat. Írd le, hogy mit kap a pénzéért, sorold fel az ajándékokat, kedvezményeket. Az a lényeg, hogy az olvasó érezze, hogy rendkívül jól jár a     termékeddel.
  • Referenciák
    Ha nem egy bevezető kampányról van szó, mindenképpen szerepeltess referenciákat. Egy korábbi cikkünkben már írtunk a vevővéleményekről. Fontos, hogy mindenképpen valódi véleményeket használj.

Amennyiben bevezető kampányt készítesz, akkor a robbanás előtt add oda néhány VIP-ügyfelednek a terméket, hogy elmondhassák róla a véleményüket.

Próbáld ki ezeket a trükköket az értékesítési szövegedben, hiszen ha alkalmazod az itt leírtakat, kampányod sokkal eredményesebb lesz.
Mielőtt nekilátsz a szövegírásnak, nézd meg néhány profi szövegíró sales oldalát, és jegyzeteld le, ők hogyan alkalmazzák ezeket a pontokat.

Szerinted melyik tényező a legfontosabb az itt felsoroltak közül?
Írd meg nekünk, milyen elemeket alkalmazol sales szövegeidben.

További bejegyzések

Pénzt pazarolsz a hírlevél listáddal?

Sokan és sokféleképpen építenek hírlevél listát. Van, aki nyereményjátékokkal, más kuponokkal kivitelezi a listaépítést. Ezek mindegyike elfogadott dolog, hiszen a kecske is jóllakik, és a káposzta is megmarad, tehát voltaképpen mindkét fél jól jár. Azonban amikor egy ideje folyamatosan csak duzzad és duzzad a lista, érdemes arra is gondolni, hogy elérkezett a karbantartás ideje, vagyis egy idő után szükségessé válik a megtisztítása a sallangoktól.

Olvasom tovább...

A céges blog felturbózása 2018 legnépszerűbb témáival

A blog remek platformot kínál arra, hogy a szakmai bejegyzéseket időnként az embereket foglalkoztató, népszerű témakörökkel színesítsd, fokozva ezáltal érdeklődésüket.
A Google minden évben nyilvánosságra hozza a legnépszerűbb keresőkifejezések listáját, vagyis közzéteszi, hogy melyek voltak azok a kedvelt szókapcsolatok, amelyekre az emberek a legtöbbször rákerestek az adott évben. 

Magyarország legnépszerűbb keresőkifejezései 2018-ban

Olvasom tovább...

Mik a jó szövegíró ismérvei?

Sok helyen olvasható az az állítás, miszerint szövegíró bárkiből lehet. Sokat gondolkodtam ezen a megállapításon, hiszen akár igaz is lehetne, mégis azt gondolom, hogy nem állja meg teljesen a helyét. Szövegírónak lenni életforma. Optimális esetben nem pusztán munka, hanem hivatás. Nagy adag elhivatottság szükséges hozzá, és természetesen a grafománia sem hátrány. 

Olvasom tovább...