5 gyilkos tipp vállalkozásodnak Halloweenre

5 gyilkos tipp vállalkozásodnak Halloweenre

5 gyilkos tipp vállalkozásodnak Halloweenre

Karácsonykor szinte minden cég akciókkal, nyereményjátékokkal árasztja el a felhasználókat, éppen ezért csak az ajánlatok kis százaléka jut el ténylegesen az emberekhez, hiszen annyi megkeresés éri őket, hogy képtelenek mindet feldolgozni. Ezért célszerű más időpontban is akciózni, kampányolni.

Külföldi hatásra már Magyarországon is egyre nagyobb népszerűségnek örvend a Halloween ünneplése, ezért itt az ideje, hogy ezt kihasználva többlet bevételre tegyél szert!

Cikkünkben ötleteket, tippeket adunk, hogyan használhatod céged online értékesítésében ezt az ünnepet.

Minikampány online értékesítésed megtöbbszörözésére

Ha plusz bevételre szeretnél szert tenni, hozz létre egy minikampányt az eseményre. A sales oldal kapjon halloweeni dizájnt, a szöveg is lehet egészen szokatlan eddigi kommunikációdtól. Találj ki valamilyen aktuális, vicces sztorit, amelyben indoklod a kampány létrejöttét. Ilyenkor nagyon jó eredményeket lehet elérni szokatlan történetekkel, így nem kell félned, ha valami hajmeresztő jut eszedbe! Légy kreatív és a siker nem fog elmaradni!

Építs adatbázist

Ha “csak” figyelemfelkeltő szeretnél lenni, hozz létre egy apró alkalmazást, játékot. Legjobb, ha a Facebookra programoztatsz le egy applikációt. Amennyiben tetszik rajongóidnak, kérd meg őket, hogy küldjék tovább, ajánlják ismerőseiknek, ezáltal sok új “rajongót”, feliratkozót szerezhetsz. A játékot felturbózhatod akár egy nyereményjátékkal is.

Adj ajándékot minden rendelés mellé

Mindenki szeret ajándékot kapni. Használd ki az ünnepi alkalmat és küldj ajándékot minden, az akció időtartalma alatt vásárlónak. Ez az ajándék lehet akár egy gondosan becsomagolt cukorka, egy bónusz kupon, amivel legközelebb akciósan tud vásárolni, belépő egy rendezvényre stb.

Ingyenes kiszállítás

Ehhez az akcióhoz is ki lehet találni egy frappáns sztorit, amelyben megmagyarázod, miért ingyenes most a házhozszállítás. (Pl.: a zombik díjmentesen kiviszik.) Ingyenes kiszállítással nagyon fel tudod dobni online értékesítésedet. Ha kis értékű termékeket forgalmazol és nem szeretnéd, hogy veszteséges legyen az akció, kösd egy minimális rendelési összeghez az ingyenes szállítást.

Bónusz tipp

Akciódnak, kampányodnak hozz létre egy eseményt Facebookon, ahol meghívhatod ismerőseidet, céged Facebook oldalának rajongóit.

Te kitaláltad már, mivel rukkolsz elő idén Mindenszentekkor, azaz Halloweenkor?

Még nem késő, hogy összeállíts egy minikampányt erre az ünnepre.

Véleményed írd meg nekünk hozzászólásban!

További bejegyzések

5G, a kommunikáció nem túl távoli jövője. De hova tartunk?

A mobilon zajló kommunikáció sokat fejlődött az elmúlt három évtizedben, amióta az első (akkor még fél tégla méretű) kütyükkel kezdtünk babrálni.

A kommunikáció hajdanán még jóval szerényebb volt a mostani változathoz képest, főként a telefonálás volt az egyetlen funkció, amire használhattad a mobilodat, később vált csak elérhetővé a hangposta és az sms funkciók. Emellett nem volt ekkora készülék és kiegészítő kínálat sem, mint manapság, amikor egymást érve adják ki az újabb és újabb eszközcsodákat.

Olvasom tovább...

Mitől lesz hiteles a blog írás a közönséged számára?

Amikor meglátod ezt a két szót: blog írás, sok dolog ugrik be róla.

Valaki ír valamit. Az interneten. Többször egymás után. Lehet üzleti kommunikációs eszköz vagy hobbikellék. Vagy útinapló szemet gyönyörködtető, földi paradicsomokról. Kimért és hivatalos, esetleg könnyed és játékos. Kedélyeket borzoló, talán álomba ringató.

Olvasom tovább...

Hogyan válnak vállalkozásod hasznára a negatív Facebook vélemények?

A Facebook vélemények varázslatos bája abban rejlik, hogy ezekben bárki kedvére kifordulhat önmagából (vagy épphogy valódi önmagát adhatja), látszólag következmények nélkül. Ha jobban belegondolsz, itt egyfajta fejlődési tendencia fedezhető fel, mert 10 éve az emberek még a chat oldalakon, egy nicknév oltalmában tették meg ugyanezt.

Olvasom tovább...

  • Írta: Langmár Kommunikáció 2
  • 2019.05.28.
  • Marketing

Móka és kommunikáció a Könyv 2019 konferencián

Rengeteg kiváló ember gyűlt össze múlt szombaton a 2019-es Könyv konferencia rendezvényen, ahol az inspiráció, a kommunikáció és a marketing került fókuszba. Ha részt vettél az eseményen, számos érdekes előadással, kiváló szakemberekkel és vidám hangulattal találkozhattál.

Olvasom tovább...