13 MARKETING LEHÚZÁS – ÍGY FÜLELD LE

Megmuatjuk, milyen típusú marketingeszközre nem érdemes pénzt költeni!

Ezekre ne dobj ki pénzt: minden, ami nem működik a marketingben

Az évek alatt (2008 óta) rengeteg sztorit hallunk az ügyfeleinktől arról, hogy milyen marketing szolgáltatást vettek korábban, ami balul sült el. Úgy gondoltuk, itt az ideje egy „Best of” válogatásnak, hogy mostantól a cégvezetők ne essenek bele ugyanabba a gödörbe. 

Mi nem lesz ebben?

Nem arról fog szólni, hogy név szerint melyik cégtől ne vásárolj. Hiszen ez nagyjából a rágalmazás fogalmát merítené ki. smiley Még akkor is, ha igaz. 

Inkább azt szeretnénk megmutatni, hogy milyen típusú marketingeszközre nem érdemes pénzt költeni. Mi az, ami nem csak jól hangzik, de logikusan is, mégsem hoz bevételt?

Ízelítő a tartalomjegyzékből

Itt jön egy jó pár fejezetcím, de azért nem lövünk le minden poént:
1. „Ez a következő Facebook, legyél ott időben!” 
2. Túszejtés webes módra 
4. Konferenciaturizmus vagy cégvezető-túráztatás?
6. Váóóó, de jó a marketingjük, biztos nekünk is így szolgáltatnak!
7. Google-trükkök a keresőóriás megtévesztésére
8. Konzervmegoldás, vagy igazi?
12. „A hírlevél halott!” „A Facebook már nem működik!” és társaik
13. A mennyiség megtévesztő varázsa

13 marketing lehúzás

A 13 marketing lehúzás egy 33 oldalas tudásanyag. Összeszedtük sok év tapasztalatát, 33 velős oldalba gyűjtve mindazt, ami nem jött be. Valós cégek valós történetei alapján készült minden rész. 

Máris szeretnéd elolvasni? 

Meg akarsz spórolni Magadnak egy halom macerát, és még több nehezen megkeresett forintot? Akkor csapj le rá most! A tudásanyag ára 8500 FT + ÁFA.

 

Rendeld meg itt:

 

Scroll to Top