Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

Mennyit hozhat neked egy jó webszöveg? (2017.09.20.)

A profin megírt szöveg, ami elad helyetted, a leggyorsabb módja annak, hogy növeld a bevételed. Minimum megkönnyíti az értékesítési munkát, mert a személyes találkozásnál nem a nulláról, hanem egy lépéssel a lezárás előtt kell kezdened. Ez így működik olyankor, ha az előkészítést elvégezte helyetted az értékesítési szöveg. 
 
Legtöbbször azonban már a honlapodról elkezdenek jönni a forró érdeklődők, mert nem Te akarsz eladni, hanem ők akarnak vásárolni. Neked mennyivel lenne nagyobb a bevételed, ha néhány százalékkal többet adnál el?  Az értékesítési szövegírás-képzés egyetlen cég számára sem úri luxus, hanem milliókat érő tudás. Nem véletlen, hogy az amerikai piacon milliókért írják a webszövegeket, az értékesítési szövegeket, mert egy sikeres honlap a megfelelő üzenettel úgy működik, mint egy pénztermelő gépezet
 
Egy gond van, amiért nem pörög a kassza

További információkért kattints ide >>

 


Pörögjön az üzlet egész évben! (2017.10.25.)

A szakértői státusz az a kulcsfontosságú pozíció, amiért a legsikeresebb vállalatok örökös élethalál harcot vívnak, míg a kisebb cégek gyakran nem szentelnek neki kellő figyelmet. Ezzel pedig saját gödrüket ássák!

Te ne kövesd el ezt az elkeserítő hibát!

A folyamatos kommunikáció pofonegyszerűnek tűnik, pedig gondos tervezést és állandó odafigyelést igényel. Akkor sem állhatsz le, ha épp szabadságon vagy, vagy új munkatársat vettél fel, vagy éppen nincs kedved hozzá. Mi azonban tudunk 49 kommunikációs trükköt, aminek segítségével egész évben megkerülhetetlen leszel az online piacon!

Lépj ki a sötétből!

További információkért kattints ide >>


 

A letisztult üzenet titka: az üzleti kommunikáció 7 alaplépése (2017.11.22.)

Mi a titkuk azoknak a cégeknek, akik kirobbanó eredményeket érnek el az online kommunikációjukkal?

A sikeres vezetők tudják, hogy az online kommunikáció akkor hozza a legjobb eredményt, ha támogatja a marketing- és az értékesítési célokat. Folyamatos kommunikációval Te is elérheted, hogy a blogkommunikációdnak, hírlevelednek köszönhetően mindig legyenek forró jelöltjeid, tehát potenciális vásárlóid. Jól megírt értékesítési szövegekkel, sales oldalakkal pedig lezárod ezeket a jelölteket, vagy (prémiumtermékek esetén) előkészíted az értékesítőid munkáját. Ilyen háttértámogatással ők könnyebben és gyorsabban kötnek üzletet, és így több bevételed lesz. Ráadásul, ha mindezt tudatosan építed fel, akkor a Google találati listáján is előrekerülhetsz…

Melyik a fontosabb?
Hírlevek, blogbejegyzések, értékesítési szöveg, hirdetések, letölthető tanulmány, Facebook kommunikáció, AdWords, SEO, linkmarketing, PR, szórólapok, újságcikkek, YouTube videók, Linkedin, kulcsszókutatás, Google+, Kommunikációs mátrix…
Hidd el, nem csak neked vannak kérdéseid.

Segítség!
Hogyan építsem fel az online kommunikációmat?

További információkért kattints ide >>