Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

 

A letisztult üzenet titka: az üzleti kommunikáció 7 alaplépése (2017.11.22.)

Mi a titkuk azoknak a cégeknek, akik kirobbanó eredményeket érnek el az online kommunikációjukkal?

A sikeres vezetők tudják, hogy az online kommunikáció akkor hozza a legjobb eredményt, ha támogatja a marketing- és az értékesítési célokat. Folyamatos kommunikációval Te is elérheted, hogy a blogkommunikációdnak, hírlevelednek köszönhetően mindig legyenek forró jelöltjeid, tehát potenciális vásárlóid. Jól megírt értékesítési szövegekkel, sales oldalakkal pedig lezárod ezeket a jelölteket, vagy (prémiumtermékek esetén) előkészíted az értékesítőid munkáját. Ilyen háttértámogatással ők könnyebben és gyorsabban kötnek üzletet, és így több bevételed lesz. Ráadásul, ha mindezt tudatosan építed fel, akkor a Google találati listáján is előrekerülhetsz…

Melyik a fontosabb?
Hírlevek, blogbejegyzések, értékesítési szöveg, hirdetések, letölthető tanulmány, Facebook kommunikáció, AdWords, SEO, linkmarketing, PR, szórólapok, újságcikkek, YouTube videók, Linkedin, kulcsszókutatás, Google+, Kommunikációs mátrix…
Hidd el, nem csak neked vannak kérdéseid.

Segítség!
Hogyan építsem fel az online kommunikációmat?

További információkért kattints ide >>

 
 

Online képzés: Közösségi média e-book

Mivel a Facebook megkerülhetetlen, óriási lett rajta a zaj. 
Mind az üzenőfalon torlódó ingyenes posztokon keresztül, mind a hirdetésekről túl sokan kiabálnak. Ezzel az a legnagyobb baj, hogy pont a Facebook eredeti funkcióját nem tudod kihasználni: hogy közvetlen módon kommunikálj a leendő és meglévő vásárlóiddal.

Szerencsére vannak olyan közösségi média oldalak, ahol ezt megteheted: ilyen az Instagram, a Linkedin és a Youtube.

Hozd Magad képbe ezzel a 3 közösségi média oldallal kapcsolatban. Az e-bookból megtudod, melyiket hogyan használd, így el tudod dönteni, melyik illik a legjobban a célközönségedhez és a cégedhez. 

További információkért kattints ide >>

 
 

Mennyit hozhat neked egy jó webszöveg? (szervezés alatt)

A profin megírt szöveg, ami elad helyetted, a leggyorsabb módja annak, hogy növeld a bevételed. Minimum megkönnyíti az értékesítési munkát, mert a személyes találkozásnál nem a nulláról, hanem egy lépéssel a lezárás előtt kell kezdened. Ez így működik olyankor, ha az előkészítést elvégezte helyetted az értékesítési szöveg. 
 
Legtöbbször azonban már a honlapodról elkezdenek jönni a forró érdeklődők, mert nem Te akarsz eladni, hanem ők akarnak vásárolni. Neked mennyivel lenne nagyobb a bevételed, ha néhány százalékkal többet adnál el?  Az értékesítési szövegírás-képzés egyetlen cég számára sem úri luxus, hanem milliókat érő tudás. Nem véletlen, hogy az amerikai piacon milliókért írják a webszövegeket, az értékesítési szövegeket, mert egy sikeres honlap a megfelelő üzenettel úgy működik, mint egy pénztermelő gépezet
 
Egy gond van, amiért nem pörög a kassza

További információkért kattints ide >>