Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

Pörögjön az üzlet egész évben!

Potenciális vásárlóidnak ki jut eszébe, ha meg kell oldani a problémájukat? Te – vagy a versenytársad?

Ha a szakterületeden Te vagy a legjobb és a legismertebb, akkor a jó ügyfelek téged hívnak fel.

Hogyan legyél a nagybetűs Szakértő a célközönséged szemében?

A szakértői státusz az a kulcsfontosságú pozíció, amiért a legsikeresebb vállalatok örökös élethalál harcot vívnak, míg a kisebb cégek gyakran nem szentelnek neki kellő figyelmet. Ezzel pedig saját gödrüket ássák!

Vannak, akik…

  • egyszer összeállítanak egy remek honlapot, de a szövegeik ásító rohamot okoznak…
     
  • lendületesen elkezdenek blogolni, majd „elmegy a kedvük”, és művüket hagyják elveszni a világháló temetőjében…
     
  • hallottak valamit a SEO-ról, és könnyfakasztó szóismétlésekkel próbálnak erőszakot tenni a Google keresőmotorján, éppen az ellenkező hatást érve el…

     

Te ne kövesd el ezeket az elkeserítő hibákat!

Stuart H. Britt amerikai marketingzseni azt mondta:
Egy üzletet nem reklámozni olyan, mint amikor kacsintasz egy lányra a sötétben. Te tudod, hogy mit csinálsz, de rajtad kívül senki más nem tudja.

Lépj ki a sötétből!

Ez az előadás arról szól, hogyan építsd fel és tartsd fenn kincset érő szakértői státuszodat, miként nyerd el vásárlóid bizalmát. Miért életbevágóan fontos ez neked?

Ma már nem elég jónak lenni.
Jónak is kell látszani!

A folyamatos kommunikáció pofonegyszerűnek tűnik, pedig gondos tervezést és állandó odafigyelést igényel. Akkor sem állhatsz le, ha épp szabadságon vagy, vagy új munkatársat vettél fel, vagy éppen nincs kedved hozzá. Mi azonban tudunk 49 kommunikációs trükköt, aminek segítségével egész évben megkerülhetetlen leszel az online piacon!

Ízelítő a Szakértői státuszépítő tréning tartalmából:

  • Hogyan készíts hírlevelet, és hogyan ne?
  • A gerillamarketing lehetőségei: maradj rejtve a konkurencia előtt!
  • Mondj búcsút az alkotói válságnak! Tervezd meg kommunikációdat fél évre előre.
  • A média hatalma: a PR cikkekben rejlő elementáris erő…
     

Te is szeretnél elvitathatatlan státuszt kivívni az iparágadban?
 

49 féle módszert gyűjtöttem össze hozzá.
Az előadás ára 49.000 Ft + áfa, tehát ezt a tudást most 1000 Ft-os darabáron kínálom neked.

A jól ismert konstrukció, melyet minden tréningünkön használunk. Tartalma:

  • 7 órás előadás + workshop a szakértői státuszépítés 49 módszeréről
  • 41 oldalas, hazavihető munkafüzet

A csomag ára: 49 000 Ft + ÁFA.

Időpont: 2017. október 25., szerda, 9 óra

Helyszín: H2 Rendezvényközpont (régen Renault szalon)
Cím: 1135 Budapest, Róbert Károly krt. 96-98.

 

Jelentkezés

Mit mondanak azok, akik elvégezték a tréninget?

Májer Attila:
„Rávilágított a vállalkozásom leginkább kiaknázatlan lehetőségeire, és cselekvési tervet készítettünk a fejlesztésre.”

Bán Orsolya:
„Magabiztosságot, inspirációt, tippeket, melyek önállóan is segítségemre lesznek a hatékony kommunikációm terén.”

Handl Tamara:
„Iránymutatást, hogy érdemes felépíteni a kommunikációt, szakértői státuszt. Ötleteket, inspirációt.”

Sebestyén Szilvia:
„A megoldásokat, sikereket a mindennapokban könnyen, örömmel elérni.” 
 

Piros Erika:
„Elsősorban önbizalmam erősített. Magabiztosabban tudok majd kommunikálni az ügyfeleimmel.”

Miknyóczki Szandi:
„Magabiztosságot a kommunikációban, logikus felépítést a gyakorlatban.

Kolinek Nóra:
„Rengeteg új ötletet, motivációt, folyamatos tanulni akarás vágyát.”

Bölkő Károly:
„Útmutatást a tudatos kommunikációban.”

Mezőcsáti László:
„Egy áttekinthető és követhető rendszer szemléletet és jó pár ötletet.”

Ha Te is vágysz egy pontról pontra felépített, átlátható kommunikációs stratégiára, itt tudsz jelentkezni:

Jelentkezés