Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

Hogyan lesznek a változás után népszerű Facebook-posztjaid és hirdetéseid?

„Á, csak egy Facebook-poszt” – legyintesz, ha már megint nem lájkoltak a népek. De közben Te is sejted: nem jó jel, ha a közösségi médiában nem vagy túl népszerű.
 
Ha ritka látvány oldaladon a felfelé mutató hüvelykujj, és a posztjaid megosztási száma nagyjából annyi, mint béka hátán a toll, akkor olvass tovább!
 
Mert ha még nem mennek Neked igazán jól a Facebook-posztok és hirdetések, akkor kihasználatlanul hagyod a ma legnépszerűbb marketingcsatornát

Ráadásul ez most még inkább igaz, mert a Facebook csökkenti a céges oldalak posztjainak elérését. Mi lesz így?

Télen-nyáron Facebook: így húzz hasznot belőle

Ismerős, ugye: az embereknek mára elegük lett a tévé- meg rádióreklámból, és ötmillió csatorna van, amire azonnal átkapcsolnak, ha jön a hirdetés. 
Légy a Facebook következő nagy sztárja!
Na de a Facebook: szórakozás, amivel fizetetlen médiamunkásként még akkor is órákon át szívesen foglalkoznak a célközönséged tagjai, ha szabadságon vannak, és hatástalan lenne pl. az e-mail kampány, mert az elektronikus postaládájukat sem nyitják napokig… ám annál inkább foglalkoznak a „pofakönyv”-profiljukkal! 
 
„Nemcsak a húszéveseké a világ” – és a közösségi média sem. Akár a fiatalabb, akár az idősebb korosztály tagjait próbálod megszólítani, az ismeretségi hálózatok célszerű üzleti kommunikációs használatára mindenképpen szükséged lesz.
 
Itt kell keresned őket, ha vásárlókat szeretnél!

Hogyan lehet barátod a Facebook? Díjmentes előadás

1001 okod van arra, hogy megpróbálj végre a saját oldaladon is olyan sikeres akciókat beindítani, mint amilyenekről a marketinges hírekben gyakran hallani. 
 
Vírusreklám, kirobbanó népszerűségű startupok és nézettségi rekordok: lehet, hogy mindez most még sci-finek tűnik számodra. De ne aggódj, nem is ezzel a „csillagot az égről” stílussal fogjuk kezdeni!

Népszerűségnövelés és szakértői státuszépítés a közösségi médiában lépésről lépésre

Hangzatos, de semmitmondó közhelyek helyett néhány hasznos adatot és egyszerű trükköt kapsz ingyenesen, amivel elkezdheted önállóan felépíteni a minden eddiginél népszerűbb profilodat.
 
Emellett azt is jól kivesézzük majd, hogy mitől működik a közösségi marketing, magyarán: az ismeretségi hálózatok üzleti célú használata. Önként megosztott reklámüzenetek, digitális szájreklám, terméked vagy szolgáltatásod másoknak ajánlása a facebookozók által: ez az, ami manapság a marketingben aranyat ér, mert hitelesebb bármilyen fizetett hirdetésnél!
Miről tanulhatsz az ingyenes Facebook-tréningen?
Díjmentes előadásunkon most arról tanulhatsz, hogy mit kell tenned, ha azt szeretnéd, hogy a posztjaid sikeresebbek legyenek, sőt a Facebook-hirdetés se pénzégetés legyen, hanem ügyfeleiddé tegye a precízen megcélzott célközönséged tagjait.

Miről tanulhatsz az ingyenes Facebook-tréningen?

Itt nem csak arról lesz szó, hogy mit tehetsz, ha síri csönd a válasz a bejegyzéseidre. Arról is hallani fogsz, hogy miként tereld az érdeklődőket a honlapodra, ahol pénzre válthatod az ismertségedet. 
 
Ezáltal a közösségi média használata online időrablóból marketingfegyvertárad hasznos eszközévé válik.
 
Az előadás tartalmából:

  • az „akinek van, még többet kap” elv, avagy az ismertség- és népszerűségnövelés ördögi(en) hasznos köre – hogyan indíthatod be a magad számára?
  • melyek azok a Facebook-törvények, amelyek működését átlagos felhasználóként nem ismerjük, nem is ismerhetjük teljes egészében, de meghatározzák a jelenlétünk sikerét?
  • mikor, miről és hányszor: hiteles adatok a sikeres posztoláshoz
  • módszerek, amikkel még akkor is lekörözheted a versenytársaidat, ha a közösségi médiajelenléted jelenleg eltörpül mellettük
  • erőszakmentes ügyfélhódítás, csábító eszközök a nyomulás nélküli üzleti kommunikációhoz
  • „nulláról a csúcsra” típusú sikersztorik – mi igaz mindebből, és milyen meló van a háttérben, a kulisszák mögött

 

Miért épp MOST kell ezzel foglalkoznod?

Mert Zuckerberg nemrég hatalmasat mondott. Változtat a Facebook! Friss nyilatkozata alapján többé nem abban fog segíteni a felhasználóknak, hogy releváns tartalmakat (értsd: reklámot) ajánl a figyelmükbe érdeklődési körük alapján. Ehelyett inkább az „értelmesebb társas interakciókat” segíti elő ezentúl.
 
Magyarul: idéntől keményen korlátozza a marketinget – legalábbis annak hagyományos formáit! Na de a tréningen elsajátított kétirányú üzleti kommunikációs módszerek és a minőségi posztok előtt a Facebook kapuja továbbra is tárva-nyitva áll – miközben a régebbi stílusú bejegyzéseket többé szinte senki sem fogja látni.

 

Toborozz követőket, és váltsd be profitra!

 

Lehet, hogy nem Te leszel a közösségi média következő nagy sztárja. De hogy ismertséged és profitod növekedni fog, az biztos.
 
Itt a lehetőség, hogy követőket toborozz, és bevételeden is megérződjön a jobb online PR hatása. Két előadót (Langmár Zsuzsa üzleti kommunikációs szakértőt és Radó Ancsi kommunikációs menedzsert) felvonultató díjmentes előadásunkon tippeket fogsz kapni, hogy bizalmat építs önmagad iránt, és nagyobb ismertségre tegyél szert. 
 
Gyere el, mert ma bármilyen reklámnál többet nyom a latban a közösségi fórumokon Rólad kialakított kép!

Mikor?

2018. február 13., kedd, 13.00 óra
Időtartam: 2 óra

Hol?

Bijó Rendezvényközpont (régen Renault szalon)
Cím: 1135 Budapest, Róbert Károly krt. 96-98.

Jelentkezz itt: