Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

Hogyan indítsd be a hírlevél kommunikációdat? (szervezés alatt)

Hogyan indítsd be a hírlevél kommunikációdat?A hírlevél költséghatékony, sőt, a legjobban konvertáló kommunikációs csatorna. 
 
A hétről hétre, napról napra gondosan vezetett statisztikáink szerint a hírlevél küldés nem csak olcsó, hanem eredményes is. Ráadásul nemcsak néhány iparágban, hanem minden ügyfelünknél. Büszkék vagyunk arra, hogy az ügyfeleink számára összerakott kampányok, sőt minden egyes, általunk írt hírlevél megnyitási aránya simán hozza, sőt túlteljesíti az elvárt eredményeket.
 
Ezért most a hírelvél küldésről tartunk díjmentes előadást. 
 
Mi a jól célzott hírlevél titka?

További információkért kattints ide >>
 

Hogyan használd a közösségi média eszközeit? (szervezés alatt)

Mindenhol azt olvasod, hogy a közösségi média segítségével tömegek váltak elérhetővé alacsony áron. Hogy csak fel kell lépned a Facebookra, és özönlenek hozzád a vevők?

Meg arról is folyton olvasni, mekkora népszerűségre tett szert egy brazíliai start-up egyetlen videóval! 

Csak ezek valahogy sosem a Te Facebook-oldaladon történnek.

De mi a teendőd, ha hatékonyabban szeretnéd használni a Facebook-oldaladat? Mi a kiút, ha a Facebook jelenléted halvány, eltörpül a versenytársaké mellett? Mit csinálj, ha a Facebookon úgy érzed magad, mint az a bizonyos hal a szatyorban? Milyen posztokat tegyél ki?

Többek között ezekre a kérdésre adok választ ingyenes szakmai előadásomon.

További információkért kattints ide >>