Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

 

Népszerű Facebook-posztok és -hirdetések (2018.02.13.)

„Á, csak egy Facebook-poszt” – legyintesz, ha már megint nem lájkoltak a népek. De közben Te is sejted: nem jó jel, ha a közösségi médiában nem vagy túl népszerű.
 
Ha ritka látvány oldaladon a felfelé mutató hüvelykujj, és a posztjaid megosztási száma nagyjából annyi, mint béka hátán a toll, akkor olvass tovább!
 
Mert ha még nem mennek Neked igazán jól a Facebook-posztok és hirdetések, akkor kihasználatlanul hagyod a ma legnépszerűbb marketingcsatornát

Télen-nyáron Facebook: így húzz hasznot belőle

További információkért kattints ide >>



Hogyan használd bevételszerzésre a videomegosztó portálokat? (2018.03.08.)

Nem kell hollywoodi sztárnak lenned, hanem mindössze magadat kell adnod jól kigondolt kommunikációs stratégia alapján, hogy felhívd a figyelmet termékedre, rajongótábort építs, és bebetonozd a szakértői státuszodat.

Videomarketing a YouTube-sikerrecept alapján

Fények, kamera, profi stáb? Felejtsd el! Megmutatom neked, hogy máris rendelkezel mindennel, ami a sikeres online szerepléshez szükséges, ha követed a szakmai tanácsaimat.

További információkért kattints ide >>

 

Az Instagram használata és Pinterest útmutató (2018.04.10.)

Hát már a Facebook sem elég? Miért használd az Instagram és a Pinterest által kínált lehetőségeket?
 
Röviden: mert ezáltal új vizekre evezhetsz a vevőszerzésben. Hiszen nem érdemes többé ott tolongani az új ügyfelekért, ahol már amúgy is mindenki egymás lábát tapossa. 
 
Stabil vevőbázist, sőt akár követői (rajongói?) kört építhetsz ki profi kommunikációval, és (majdnem) díjmentesen megújíthatod a piaci arculatodat, ha beszállsz két olyan közösségi marketingcsatorna használatába, amivel hazánkban egyelőre kevesen foglalkoznak.

Miért bővítsd a marketingeszközeid palettáját az Instagram és a Pinterest segítségével?

További információkért kattints ide >>

 

Hogyan használd a közösségi média eszközeit? (2018.05.09.)

Mindenhol azt olvasod, hogy a közösségi média segítségével tömegek váltak elérhetővé alacsony áron. Hogy csak fel kell lépned a Facebookra, és özönlenek hozzád a vevők?

Meg arról is folyton olvasni, mekkora népszerűségre tett szert egy brazíliai start-up egyetlen videóval! 

Csak ezek valahogy sosem a Te Facebook-oldaladon történnek.

De mi a teendőd, ha hatékonyabban szeretnéd használni a Facebook-oldaladat? Mi a kiút, ha a Facebook jelenléted halvány, eltörpül a versenytársaké mellett? Mit csinálj, ha a Facebookon úgy érzed magad, mint az a bizonyos hal a szatyorban? Milyen posztokat tegyél ki?

Többek között ezekre a kérdésre adok választ ingyenes szakmai előadásomon.

További információkért kattints ide >>