Hogyan használd a közösségi média eszközeit?
És hogyan ne?
Mindenhol azt olvasod, hogy a közösségi média segítségével tömegek váltak elérhetővé alacsony áron. Hogy csak fel kell lépned a Facebookra, és özönlenek hozzád a vevők?
Meg arról is folyton olvasni, mekkora népszerűségre tett szert egy brazíliai start-up egyetlen videóval!
Csak ezek valahogy sosem a Te Facebook-oldaladon történnek.
De mi a teendőd, ha hatékonyabban szeretnéd használni a Facebook-oldaladat?
- Mi a kiút, ha a Facebook jelenléted halvány, eltörpül a versenytársaké mellett?
- Mit csinálj, ha a Facebookon úgy érzed magad, mint az a bizonyos hal a szatyorban?
- Milyen posztokat tegyél ki?
Többek között ezekre a kérdésre adok választ ingyenes szakmai előadásomon.
Hogyan használd a közösségi média eszközeit? címmel előadás október 3-án, kedden, 13 órától.
Milyen közösségi média eszközökről lesz még szó a Facebookon kívül:
Hogyan használd a YouTube-ot?
- „Csajos” Pinterest, vagy fiatalos és aktív Instagram. Érdemes-e időt szánnod ezekre?
- A legjobb üzleti közösségi hálózat a Linkedin, ahol szinte mindenki elérhető, aki vállalkozik.
- Kell-e Neked Google+ vagy Twitter? Mi az a Snapchat?
Ha tudni szeretnéd, hogy téged mi tehet jobban láthatóvá a közösségi médiában, akkor foglald le helyedet most az ingyenes szakmai előadásra.
Időpont: 2018. május 9., szerda, 13.00-15.00
Helyszín: Bijó Rendezvényközpont
Cím: 1135 Budapest, Róbert Károly krt. 96–98.
A részvétel díjmentes, csak regisztrációhoz kötött.
Nagyon tartalmas 2 óra volt. Tele van zsongással a fejem. Végig jegyzeteltem, otthon át kell néznem, és kiválogatni, hogy ezekből mit tudok alkalmazni.
T. Erika
Átfogó, részletes áttekintést kaptam a közösségi média csatornáiról és az alkalmazott kommunikációról.
Motivációt kaptam, hogy foglalkozzak többet a cégemmel és a saját képzésemmel.
D. Zsófia
Jelentkezz itt:
Nekem minden tetszett. Rengeteg infót kaptam, hogy mennyi mindent nem tudok.
H. JuditEgy általános átfogó képet kaptam az online média megjelenésének lehetőségeiről.
L. KatalinSok hasznos infót, kiváló előadást kaptam.
L. ÁgnesÁtláthatóságot és új gondolatokat kaptam: stratégiai tervezés kell.
Z. ZitaSok új ötletet, információt kaptam a megfelelő kommunikáció felépítéséhez.
R. JuditÁttekintést kaptam a közösségi médiáról, rálátást a mai trendekre.
V. ZsuzsaÁttekintést adott a XXI. századi lehetőségekről ebben a témában.
J. MáriaÚj ötleteket kaptam a cégem reklámozásához.
J. KolosMotivációt kaptam arra, hogy gondolkozzak azon mivel tudnám fejleszteni cégem online kommunkációját.
K. Bianka