Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

Hogyan használd a közösségi média eszközeit?
És hogyan ne?

 
Mindenhol azt olvasod, hogy a közösségi média segítségével tömegek váltak elérhetővé alacsony áron. Hogy csak fel kell lépned a Facebookra, és özönlenek hozzád a vevők? 

Meg arról is folyton olvasni, mekkora népszerűségre tett szert egy brazíliai start-up egyetlen videóval! 

Csak ezek valahogy sosem a Te Facebook-oldaladon történnek. 

De mi a teendőd, ha hatékonyabban szeretnéd használni a Facebook-oldaladat?

  • Mi a kiút, ha a Facebook jelenléted halvány, eltörpül a versenytársaké mellett?
  • Mit csinálj, ha a Facebookon úgy érzed magad, mint az a bizonyos hal a szatyorban?
  • Milyen posztokat tegyél ki?

Többek között ezekre a kérdésre adok választ ingyenes szakmai előadásomon.
 
Hogyan használd a közösségi média eszközeit? címmel előadás október 3-án, kedden, 13 órától.

     

Milyen közösségi média eszközökről lesz még szó a Facebookon kívül:

Hogyan használd a YouTube-ot

  • „Csajos” Pinterest,  vagy fiatalos és aktív Instagram. Érdemes-e időt szánnod ezekre?
  • A legjobb üzleti közösségi hálózat a Linkedin, ahol szinte mindenki elérhető, aki vállalkozik. 
  • Kell-e Neked Google+ vagy Twitter? Mi az a Snapchat?

Ha tudni szeretnéd, hogy téged mi tehet jobban láthatóvá a közösségi médiában, akkor foglald le helyedet most az ingyenes szakmai előadásra. 

Időpont:  szervezés alatt
Helyszín: H2 Rendezvényközpont
Cím: 1135 Budapest, Róbert Károly krt. 96–98.
A részvétel díjmentes, csak regisztrációhoz kötött. 

 

Nagyon tartalmas 2 óra volt. Tele van zsongással a fejem. Végig jegyzeteltem, otthon át kell néznem, és kiválogatni, hogy ezekből mit tudok alkalmazni. 
T. Erika
 
Átfogó, részletes áttekintést kaptam a közösségi média csatornáiról és az alkalmazott kommunikációról.
Motivációt kaptam, hogy foglalkozzak többet a cégemmel és a saját képzésemmel.
 
D. Zsófia


Jelentkezz itt:

 

Jelentkezés

Nekem minden tetszett. Rengeteg infót kaptam, hogy mennyi mindent nem tudok. 
H. Judit

Egy általános átfogó képet kaptam az online média megjelenésének lehetőségeiről. 
L. Katalin

Sok hasznos infót, kiváló előadást kaptam. 
L. Ágnes

Átláthatóságot és új gondolatokat kaptam: stratégiai tervezés kell. 
Z. Zita

Sok új ötletet, információt kaptam a megfelelő kommunikáció felépítéséhez. 
R. Judit

Áttekintést kaptam a közösségi médiáról, rálátást a mai trendekre. 
V. Zsuzsa

Áttekintést adott a XXI. századi lehetőségekről ebben a témában. 
J. Mária

Új ötleteket kaptam a cégem reklámozásához. 
J. Kolos

Motivációt kaptam arra, hogy gondolkozzak azon mivel tudnám fejleszteni cégem online kommunkációját. 
K. Bianka