Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

Tartalommarketing, avagy az „okosmarketing”

Hogyan érjük el, hogy figyeljen ránk, és meghallgasson a piac? Erre a kérdésre a tartalommarketing ad korszerű választ. 

Bárki, aki az üzleti szektorban kezd el mozogni, hamarosan szembesül a keserű ténnyel, hogy az ügyfelek nem teremnek csak úgy maguktól. Ezt követően pedig sokan jutnak arra a felismerésre, hogy a megoldás erre a problémára a marketing. 

A tartalommarketing titkos tanai

Olvasom tovább...

Bullet journal – terv a kommunikációhoz és önmagadhoz

A bullet journal keretet ad nemcsak az üzleti, hanem a magánéleted számára is. Mindent tud, ami ahhoz kell, hogy hosszú távon produktív tudj maradni. Hogy mitől működik? Tőled. A bullet journal olyan eszköz, amelyet tulajdonképpen Te teremtesz magadnak, és Te is tartod életben.

Ha még nem hallottál róla, eláruljuk: egy olyan különleges naplóról van szó, ami első ránézésre pipálgatásra, rajzolgatásra, egy-egy szavas feljegyzések készítésére szolgál. Teszi mindezt olyan kreatív módon, hogy a végén egy egészen komoly önreflexiós képességet (reális önmagadra tekintést) alakíthatsz ki általa. 
Amiért a blogon foglalkozunk vele: kommunikációtervezéshez, tartalomgyártáshoz, szövegírási feladatok ütemezéséhez is remekül használhatod. Megtervezheted például, hogy milyen online kommunikációs trendeket építesz be a marketingedbe.
Mutatjuk a módszert.

Hogy kell ezt csinálni? Bullet journal készítés

Olvasom tovább...

Blogírás ötletek hónapról hónapra

Többet hozhat a rendszeres blogírás a fizetett reklámnál, mert szakértői státuszodat építed, és lojális követőket szerezhetsz vele. Ráadásul a Google-helyezéseddel is csodát tesz, mert a keresőmotor nagyra értékeli a frissülő, releváns tartalmakat. Egyetlen feltétellel. Ha rendszeresen csinálod, és legalább 1 évig kitartasz mellette. 
 
Vállalod a kihívást? Szuper! Akkor olvasd el hozzá ötleteinket, és a cikk végén egy kis letölthető ajándékkal is kedveskedni fogunk Neked. Kíváncsi vagy, mi az? Még ne görgess oda, mert a használatához kell ez az infó is!

Blogírás (legalább) havi egyszer – 12 tématippünk

Olvasom tovább...

Brandépítés lépésről lépésre

Fontos, hogy brandépítés esetén szem előtt tartsuk: a fogyasztónknak fogalma sincs arról, mit akarunk neki mutatni. Az egy dolog, hogy mit közvetítünk magunkról, az viszont egy másik, hogy mi áll össze ebből a fogyasztónk fejében rólunk. Márpedig a márkánk elsősorban az utóbbiból épül fel. Mindenki azt akarja, hogy szeressék a brandjét. Ehhez viszont hosszú, alaposan megfontolt út vezet, amihez most összeírtuk a legfontosabb lépéseket.

A brandépítés első lépései

Olvasom tovább...

Te kivonulsz a Facebookról?

Valósággá vált minden céges Facebook oldal rémálma: az új algoritmus a személyes tartalmakat részesíti előnyben a hírfolyamokon, és nagyjából véget vet az üzleti, média és brand megjelenítéseknek. Ezentúl inkább a nagybátyád kutyáját fogod látni, és nem a legfrissebb híreket vagy a kedvenc boltod akcióit.

A legnagyobb brazil újság, a Folha februárban bejelentette, hogy ezentúl megkerüli a közösségi média titánját, és több új hírt nem posztol a Facebookra. 

Merész lépés.

De mit tegyen az, aki felépített egy jól működő céges Facebook oldalt?

Olvasom tovább...

Kinek kell Instagram hirdetés?

Szeretnéd kibővíteni kampányaidat az Instagram hirdetés lehetőségeire is? Eleged van már abból, hogy a Facebook hirdetéseidet teszed ki folyton az Instagramra? Ha szeretnéd előzetes anyagi ráfordítás nélkül megtudni, vajon megéri-e neked ez az irány,  összeszedtünk hozzá pár tippet az alábbi bejegyzésben.
Ahhoz, hogy az Instagramon hirdess, nem neked, hanem a célközönségednek kell elsősorban Instagram fiókkal rendelkeznie. Az Insta hirdetéseket a Facebook fiókod hirdetéskezelőjében tudod beállítani. Sokkal jobban jársz azonban, ha Te is csinálsz magadnak egyet, hiszen így a hirdetésed kinézetét, eredményességét, statisztikáit is nyomon tudod követni.

Mikor éri meg a cégednek egy Instagram hirdetés?

Olvasom tovább...

Az online kommunikáció 5+1 trendje 2018-ban

Hogyan optimalizálható a legjobban az online kommunikáció 2018-ban? Milyen új trendeket kövess, és mi az, amire már nem érdemes túl sok időt fordítanod? Aki az online marketing világát ismeri, jól tudja, hogy ebben a szélsebesen változó üzletágban az első és legfontosabb, hogy jól informáltak legyünk. A 2018-as változásokról és előrejelzésekről alábbi összefoglalónkban olvashatsz.
 

1. Az online kommunikáció törzse: az e-mail marketing

Olvasom tovább...

Katt a gombra! Értékesítési szövegírás hatékony lezárással

Felszólítás a cselekvésre (call to action): így hívják azokat a webszövekbe „belevarrtˮ gombokat, amik nélkül az értékesítési szövegírás csupán öncélú kreatív játék lenne.
 
„Feliratkozom … letöltöm … kosárba teszem … még több infó … kifizetemˮ vagy egyéb cselekvések (akciók) nevei díszelegnek rajtuk. Meg az is előfordul, hogy a szöveg végén található, linkesített mondat vagy szókapcsolat szólít fel a szerző számára kívánatos cselekvésre.
 
Milyenek legyenek ezek a felhívások azért, hogy a célszemély valóban engedelmeskedjen és továbbkattintson?

Milyen a felszólító gombokra összpontosító értékesítési szövegírás?

Olvasom tovább...

SEO haladóknak: keresőoptimalizálás a RankBrain algoritmusra

Ha számodra se ismeretlen szó a „keresőoptimalizálás” (SEO), akkor valószínűleg arról is tudsz, hogy mindannyiunk kedvenc keresőrendszere egy olyan algoritmust (utasítássorozatot) használ a weboldalak rangorolására, ami több mint 200 összetevőből, úgynevezett „rangsorolási szignálból” áll.

Ezek közül a az egyik legfrissebb és legfontosabb a RankBrain. Hogyan kell eljárnod, ha azt szeretnéd, hogy ez a számítógépes „rangsoroló agy” szeresse a weboldaladat?

RankBrain keresőoptimalizálás lépésről lépésre

Olvasom tovább...

Hogyan ad el az értékesítési szöveg csak címsorokkal?

Mielőtt az értékesítési szöveged bármit is eladna, előbb „el kell adnodˮ olvasóidnak magát az értékesítési szöveget. Más szóval: rá kell venned őket arra, hogy egyáltalán elolvassák. De vajon hogy is néz ki egy olyan cím, ami képes ezt megtenni?

Sokat ígérő, bombasztikus és kattintásvadász? Előnyökkel kecsegtet, vagy találós kérdésekkel piszkálja fel az olvasó kíváncsiságát? Esetleg újdonságokat, híreket közöl az illető területről?

Vagy csak a jó sok felkiáltójelen (!!!) és az olyan, kapabetűkkel kiemelt „varázsszavakonˮ múlik az egész, mint az AJÁNDÉK, az INGYENES és az AKCIÓ? :)

Miről szóljon az értékesítési szöveg címsora

Olvasom tovább...