Keresőoptimalizálás mítoszok, amik kinyírhatják a honlapodat - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

Keresőoptimalizálás mítoszok, amik kinyírhatják a honlapodat

Keresőoptimalizálás mítoszok, amik kinyírhatják a honlapodat

Ki minek nem mestere, hóhéra az annak! A keresőoptimalizálás esetére is érvényes a közmondás. Ha valaki nem ért hozzá, akkor nemhogy jobb Google-helyezést biztosítana, hanem lepontozást eredményez majd a weboldalad számára a munkája. 

Fuss, ha az alábbi mondatokat hallod a keresőoptimalizálás témában!

• „Holnap délutánra garantáljuk a TOP 10 helyezést!”

 Ilyesmit esetleg a Google maga tudna garantálni. Ha azt akarod, hogy szeressen a keresőmotor, ahhoz először is a rendszeres blogolás, hasznos és hetente frissülő tartalmak által kell belopnod magadat a közönséged gondolatai közé – sőt, a szívébe.

• „Ezt a webesünk egyedül is meg tudja csinálni… olcsóbban”

Meg tudja, de csak akkor, ha keze alá dolgozik a profi szövegíró, és a „csövön” folyamatosan érkezik a releváns tartalom. Különben a keresőmotor által (vélhetőleg) kedvelt kulcsszó halmozásának az a vége, hogy a Google diszkréten hátrébb utasít. 

Elvégre ők nem attól lettek az 1. számú keresőmotor, hogy értelmetlen szövegekkel nyomuló weboldalakat ajánlottak a felhasználóknak! És ezt a helyezésüket a jövőben is szeretnék megtartani…

• „Csak frissüljünk rendszeresen, és jönnek az érdeklődők”

Ez nem rossz tanács. Mert a keresőoptimalizálás kiindulópontja nem a robot, hanem az Ember: az, aki oldaladat olvasni fogja. Ha rá gondolsz, azzal máris közelebb jársz az előkelő Google-helyezéshez, mit arról itt is beszéltünk már. 

Csakhogy. Emellett van néhány olyan fortély is, amit ismerned kell, hogy a megfelelő kulcsszót a megfelelő helyen szerepeltesd. Ez olyan, mintha szonettet írnánk: rímelnie kell ott, ahol a szabály előírja. Ám ezeket a (ráadásul folyton változó) szabályokat csak azok ismerik, akiknek ez a kenyerük.

• „Elég a közösségi médiát etetni, mert az hozza az ügyfelet”

Talán a legsúlyosabb tévhit. Ha nem a honlapod a tudásbázis, amely az általa nyújtott értékes tartalom minőségénél fogva vonzza az érdeklődőket, akkor idegen telekre építgeted a marketingedet, és a Facebook fizetetlen médiamunkásaként dolgozol. Ha Zuckerberg egy reggel rosszul ébred (ami már meg is történt), akkor máris csavar egyet a feltételeken, és hoppon maradtál!

Na de ha nem így, akkor hogyan? Kattints a linkre, ha a keresőoptimalizálást profin szeretnéd végeztetni!

További bejegyzések

Szeret? Nem szeret? Tartalommarketing szabályok a sikeres csábításhoz

Tudod, a szerelmet nem lehet erőltetni. Ugyanígy van ez a tartalommarketing és az eladás terén. Habár az értékesítési szöveg mit sem ér anélkül, ha a végén nincs ott a cselevésre való felszólítás (pl. „rendeld meg”, „iratkozz fel”), ez nem a olvasó, hanem a marketinges szempontja. Senki sem szereti, ha parancsolgatnak neki. De a csábításnak mindannyian annál szívesebben engedünk – nap mint nap fogyasztóként is.

Kapcsolatépítés a fogyasztóval: a sikeres tartalommarketing alapja

Olvasom tovább...

Keresőoptimalizálás mítoszok 2. Avagy: szövegírás nélkül nincs SEO

Előítéleteket irtottunk, mítosztalanítottunk a múlt heti cikkben, de a szövegírás mint a sikeres keresőoptimalizálás (Search Engine Optimization, alias SEO) alapja még nem jött szóba. 

Persze a tévhitek kigyomlálása által épp ehhez készítettük elő a terepet. És ha már előkészítettük, akkor lássuk, miért (és hogyan) is működik!

SEO és szövegírás – együtt vagy sehogy se

Olvasom tovább...

Okos célállítás, hogy sikeres legyen az idei marketingterv

Marketingterv – ilyenkor? Hisz mindjárt finisébe fordul az év! Hát pontosan ezért érdemes most, 2018. utolsó negyedévébe lépve átnézned kicsit a csatatervet. 

Ha pedig épp nincs ilyen Nálad raktáron, vagy már feledésbe merült január óta, hát semmi gond. Olvasd el itt, amit elöljáróban tudnod kell róla, és élj a díjmentes előadás lehetőségével!

Az okos marketingterv alapja, a SMART

Olvasom tovább...

Építs az akadályra! Értékesítési szövegírás kifogáskezeléssel

Amiről nem veszünk tudomást, az nem is létezik? Ez a struccpolitika a szövegírás területén se túl sikeres. 

Érthető persze, hogy inkább a terméked vagy a szolgáltatásod dicséretét van kedved zengedezni az érkezőoldaladon, mintsem a fenntartásokkal foglalkozni. De ne tedd! Mert a kifogáskezeléssel sokkal többet érhetsz el, ha az alábbiak szerint csinálod.

Hogyan kezelheti az ügyfél kifogásait a szövegírás?

Olvasom tovább...

Célállítás és üzleti kommunikáció tervezése az év finisére

Nem rossz célállítási szabály az üzleti kommunikáció területén se: célozd meg a Holdat, hogy eltaláld a kerítést! De ha a célod kellően nagy ahhoz, hogy lelkesíteni tudjon, az még nem elég. Néhány egyszerű szabályra még szükséged lesz ahhoz, hogy helyesen jelöld ki az idei éved elérendő sikereit úgy, hogy azok meg is valósuljanak.

Célok az üzleti kommunikáció sikeréhez

Olvasom tovább...

Nyári trendek a közösségi média oldalain

Nyáron az élet is megváltozik, lehetségessé válik a lehetetlen is. A közösségi média is pezseg az élettől. Vidámság, jókedv, napsütés, színek, kacagások köszönnek vissza a posztokból. Meleg időben látványosabban dübörög az élet. Élményeket, érzelmeket gyűjtenek az emberek, és ontják magukból azokat a közösségi média oldalaira. Te se maradj ki a jó posztokból, hass az emberekre! 

Maradj trendi nyáron is a közösségi média oldalain!

Olvasom tovább...