Nyári trendek a közösségi média oldalain - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

Nyári trendek a közösségi média oldalain

Nyári trendek a közösségi média oldalain

Nyáron az élet is megváltozik, lehetségessé válik a lehetetlen is. A közösségi média is pezseg az élettől. Vidámság, jókedv, napsütés, színek, kacagások köszönnek vissza a posztokból. Meleg időben látványosabban dübörög az élet. Élményeket, érzelmeket gyűjtenek az emberek, és ontják magukból azokat a közösségi média oldalaira. Te se maradj ki a jó posztokból, hass az emberekre! 

Maradj trendi nyáron is a közösségi média oldalain!

A közösségi médiában is lehet a nyár egy külön világ. Egy boldogabb, szabadabb élet tükörképe. Légy szem előtt a forróságban is, az alábbi posztolási tippek segítenek benne.

Posztolj érzelmi állapotokat!

Vannak érzelmi állapotok, amiket az emberek szívesebben osztanak meg, és látnak viszont a közösségi médiában. Ilyen érzések pl.: boldogság, öröm, szórakozás, érdeklődés, izgatottság. Te is átéled naponta valamelyiket, ne habozz megosztani! Készíts vagy keress egy kapcsolódó képet, amit az érzelem kivált belőled, ez lehet akár: naplemente, egy színes virág, kék ég, vízpart, zöld mező, szép városkép. Vedd észre az élet szép dolgait, éld meg a pillanatot, posztold. Okozz kellemes hangulatot, mosolyt fakasztó posztokat a környezetedben lévő embereknek.

Készíts egyedi élményvideókat!

Tombol az élő bejelentkezések korszaka a közösségi médiában. Használd ki, készíts pár perces élménydús videókat! Népszerű nyári témák: nyaralás, kirándulás, strandolás, piknikezés, szabadtéri rendezvények, koncertek. Lecsúszol egy vízi csúszdán, hajókázni mész, este sütögetsz egy tábortűznél, körbebiciklized a Balatont? Jelentkezz be egy élőre! Mutasd meg, meséld el, merre jársz! Izgalmas hatással lehetsz ismerőseidre, ha bepillantást nyerhetnek az életedbe. Ne hagyd ki!

Trendi posztkellékek 2018 nyarán

Nyár, meleg, vízpart. Természetesen hozzájuk kapcsolódik az idei nyár trendi kelléke is: a felnőtt, madaras úszógumi, lehetőleg pink színben. Celebek pózolnak vele, cégek használják kampányokhoz ezt a kedves, mosolyt fakasztó kelléket. Pózolj állatos úszógumival! Játékra, mókára fel! Éljen a vidámság nyáron is! ☺ A 2018-as trendekről itt olvashatsz bővebben.

Nyári #hashtag kalauz

Nyáron is fontos a kapcsolatok építése és bővítése. Használd ki a hashtageket! Vannak kulcsszavak, amik mindig reflektorfényben szerepelnek a közösségi médiában. Pár ötlet a nyárra: 
#summer #summer2018 #fun #holidays #me #instagood #love #sea #smile #happy #bestoftheday  #friends #amazing  #sky  #cool  #loveit  #awesome #ilikeit #freetime #goodtime #family #moment
Használd őket posztjaidhoz, hashtagezz!

Amint a való életben, úgy a közösségi médiában is a nyár csak három hónapig tart, de még benne vagyunk, most jönnek a forró napok. Nyári közösségi kalandokra fel!
Annak érdekében, hogy teljesen felkészült legyél, és ne érjenek váratlan kihívások, olvasd el a közösségi média e-bookot!

További bejegyzések

Célállítás és üzleti kommunikáció tervezése az év finisére

Nem rossz célállítási szabály az üzleti kommunikáció területén se: célozd meg a Holdat, hogy eltaláld a kerítést! De ha a célod kellően nagy ahhoz, hogy lelkesíteni tudjon, az még nem elég. Néhány egyszerű szabályra még szükséged lesz ahhoz, hogy helyesen jelöld ki az idei éved elérendő sikereit úgy, hogy azok meg is valósuljanak.

Célok az üzleti kommunikáció sikeréhez

Olvasom tovább...

Így maxold ki a Facebook hirdetést

Irigykedve figyeled a konkurenciát? Kíváncsi vagy, ők vajon mit csinálnak másképp a Facebookon, miért van annyival több követőjük? Az egyik legkézenfekvőbb válasz, hogy versenytársaid ismerik az eredményes és célravezető Facebook hirdetés használatát.

Facebook hirdetés nélkül nem megy?

Olvasom tovább...

Eladás 1 mondattal: címsortippek a blog írás sikeréhez

Nem az örökkévalóságnak szól. Az üzleti blog írás célja az, hogy itt és most eladjon. Mi kell ehhez? Az, hogy előbb magát a blogcikket „eladdˮ az olvasónak. 

Ehhez lesz szükséged olyan a tárgysorokra, amik hatására a célközönséged tagjai megnyitják a cikkedet kiajánló heti hírlevelet. Illetve címsorokra, amik később is frissként adják el a már kihelyezett szöveget. 

Sőt: az alábbi címsortippek még az ötleteket is meghozzák számodra, ha épp nem tudod, hogy miről és hogyan írj!

Ragyogóan teljesítő címsorok az üzleti blog írás gyakorlatában

Olvasom tovább...