Nyári trendek a közösségi média oldalain - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

Nyári trendek a közösségi média oldalain

Nyári trendek a közösségi média oldalain

Nyáron az élet is megváltozik, lehetségessé válik a lehetetlen is. A közösségi média is pezseg az élettől. Vidámság, jókedv, napsütés, színek, kacagások köszönnek vissza a posztokból. Meleg időben látványosabban dübörög az élet. Élményeket, érzelmeket gyűjtenek az emberek, és ontják magukból azokat a közösségi média oldalaira. Te se maradj ki a jó posztokból, hass az emberekre! 

Maradj trendi nyáron is a közösségi média oldalain!

A közösségi médiában is lehet a nyár egy külön világ. Egy boldogabb, szabadabb élet tükörképe. Légy szem előtt a forróságban is, az alábbi posztolási tippek segítenek benne.

Posztolj érzelmi állapotokat!

Vannak érzelmi állapotok, amiket az emberek szívesebben osztanak meg, és látnak viszont a közösségi médiában. Ilyen érzések pl.: boldogság, öröm, szórakozás, érdeklődés, izgatottság. Te is átéled naponta valamelyiket, ne habozz megosztani! Készíts vagy keress egy kapcsolódó képet, amit az érzelem kivált belőled, ez lehet akár: naplemente, egy színes virág, kék ég, vízpart, zöld mező, szép városkép. Vedd észre az élet szép dolgait, éld meg a pillanatot, posztold. Okozz kellemes hangulatot, mosolyt fakasztó posztokat a környezetedben lévő embereknek.

Készíts egyedi élményvideókat!

Tombol az élő bejelentkezések korszaka a közösségi médiában. Használd ki, készíts pár perces élménydús videókat! Népszerű nyári témák: nyaralás, kirándulás, strandolás, piknikezés, szabadtéri rendezvények, koncertek. Lecsúszol egy vízi csúszdán, hajókázni mész, este sütögetsz egy tábortűznél, körbebiciklized a Balatont? Jelentkezz be egy élőre! Mutasd meg, meséld el, merre jársz! Izgalmas hatással lehetsz ismerőseidre, ha bepillantást nyerhetnek az életedbe. Ne hagyd ki!

Trendi posztkellékek 2018 nyarán

Nyár, meleg, vízpart. Természetesen hozzájuk kapcsolódik az idei nyár trendi kelléke is: a felnőtt, madaras úszógumi, lehetőleg pink színben. Celebek pózolnak vele, cégek használják kampányokhoz ezt a kedves, mosolyt fakasztó kelléket. Pózolj állatos úszógumival! Játékra, mókára fel! Éljen a vidámság nyáron is! ☺ A 2018-as trendekről itt olvashatsz bővebben.

Nyári #hashtag kalauz

Nyáron is fontos a kapcsolatok építése és bővítése. Használd ki a hashtageket! Vannak kulcsszavak, amik mindig reflektorfényben szerepelnek a közösségi médiában. Pár ötlet a nyárra: 
#summer #summer2018 #fun #holidays #me #instagood #love #sea #smile #happy #bestoftheday  #friends #amazing  #sky  #cool  #loveit  #awesome #ilikeit #freetime #goodtime #family #moment
Használd őket posztjaidhoz, hashtagezz!

Amint a való életben, úgy a közösségi médiában is a nyár csak három hónapig tart, de még benne vagyunk, most jönnek a forró napok. Nyári közösségi kalandokra fel!
Annak érdekében, hogy teljesen felkészült legyél, és ne érjenek váratlan kihívások, olvasd el a közösségi média e-bookot!

További bejegyzések

Villámtippek a sikeres szövegírás napi gyakorlatából

Nem atomfizika, se nem agysebészet! De azért a szövegírás is olyan terület, aminek bevett szabályai vannak. Sokan szeretik ezeket a magas „szakmaiság” halványlila ködébe burkolni, pedig alapjában véve egyszerűek. 

Itt röviden és velősen mutatunk be néhányat a szövegíró mesterség titkos fortélyai közül. Azokat a kedvenc fogásainkat, amiket napi rendszerességgel használunk arra, hogy ügyfeleink portékáját annak legszebb fényében mutassuk be a célközönségének

 Mindegyik tipp megérdemelne egy-egy külön írást is, de az összkép így néz ki:

Olvasom tovább...

Szeret? Nem szeret? Tartalommarketing szabályok a sikeres csábításhoz

Tudod, a szerelmet nem lehet erőltetni. Ugyanígy van ez a tartalommarketing és az eladás terén. Habár az értékesítési szöveg mit sem ér anélkül, ha a végén nincs ott a cselevésre való felszólítás (pl. „rendeld meg”, „iratkozz fel”), ez nem a olvasó, hanem a marketinges szempontja. Senki sem szereti, ha parancsolgatnak neki. De a csábításnak mindannyian annál szívesebben engedünk – nap mint nap fogyasztóként is.

Olvasom tovább...

Keresőoptimalizálás mítoszok 2. Avagy: szövegírás nélkül nincs SEO

Előítéleteket irtottunk, mítosztalanítottunk a múlt heti cikkben, de a szövegírás mint a sikeres keresőoptimalizálás (Search Engine Optimization, alias SEO) alapja még nem jött szóba. 

Persze a tévhitek kigyomlálása által épp ehhez készítettük elő a terepet. És ha már előkészítettük, akkor lássuk, miért (és hogyan) is működik!

Olvasom tovább...

Okos célállítás, hogy sikeres legyen az idei marketingterv

Marketingterv – ilyenkor? Hisz mindjárt finisébe fordul az év! Hát pontosan ezért érdemes most, 2018. utolsó negyedévébe lépve átnézned kicsit a csatatervet. 

Ha pedig épp nincs ilyen Nálad raktáron, vagy már feledésbe merült január óta, hát semmi gond. Olvasd el itt, amit elöljáróban tudnod kell róla, és élj a díjmentes előadás lehetőségével!

Olvasom tovább...

Építs az akadályra! Értékesítési szövegírás kifogáskezeléssel

Amiről nem veszünk tudomást, az nem is létezik? Ez a struccpolitika a szövegírás területén se túl sikeres. 

Érthető persze, hogy inkább a terméked vagy a szolgáltatásod dicséretét van kedved zengedezni az érkezőoldaladon, mintsem a fenntartásokkal foglalkozni. De ne tedd! Mert a kifogáskezeléssel sokkal többet érhetsz el, ha az alábbiak szerint csinálod.

Olvasom tovább...