Eladás 1 mondattal: címsortippek a blog írás sikeréhez - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

Eladás 1 mondattal: címsortippek a blog írás sikeréhez

Eladás 1 mondattal: címsortippek a blog írás sikeréhez

Nem az örökkévalóságnak szól. Az üzleti blog írás célja az, hogy itt és most eladjon. Mi kell ehhez? Az, hogy előbb magát a blogcikket „eladdˮ az olvasónak. 

Ehhez lesz szükséged olyan a tárgysorokra, amik hatására a célközönséged tagjai megnyitják a cikkedet kiajánló heti hírlevelet. Illetve címsorokra, amik később is frissként adják el a már kihelyezett szöveget. 

Sőt: az alábbi címsortippek még az ötleteket is meghozzák számodra, ha épp nem tudod, hogy miről és hogyan írj!

Ragyogóan teljesítő címsorok az üzleti blog írás gyakorlatában

Ebben a cikkünkben már adtunk egy (szó szerint!) mesés képletet a még vonzóbb blog írás biztosítására. Most ennek kiegészítésére 3 újabb fajtát mutatunk be. A következőket:

1. Társadalmi bizonyíték

„Más is így csinálja.ˮ  

„Ennyi sikeres ember nem tévedhet.ˮ  

Az emberek többsége azt teszi és választja, amiről úgy tudja, hogy a körülötte élők legtöbbje is!

Erre az elvre épülnek az ilyen sorok:

A szimpla módszer, ami már (szakterületed) x számú művelőjének segített abban, hogy…
Miért használja minden (csoport neve, melynek tagjaira az olvasód hasonlítani szeretne) ezt a dolgot – és amiért Neked is kellene!
Csatlakozz (nagy szám) hozzád hasonló emberhez, aki már elérte/megtette/megvette és élvezi (a vágyott dolgot)
(Csinálj valamit) úgy, mint (hiteles tekintélyszemély/híresség neve, akire olvasód felnéz)

2. Félelmet keltő címek

A „félelmetesˮ kategórianév ellenére nem kell rosszra gondolni. Egyszerűen arról van szó, hogy a veszteségtől való félelem még a nyereségvágynál is erősebb motivációs tényező tud lenni. Például:

Ha nem (csinálsz valamit) most, azt később nagyon megbánod
(Szakterületed) legnagyobb hazugsága – és a tények/az igazság...
Ha (nem hallgatsz rám), akkor lemaradsz (a vágyott eredményről)!
A (területed) rejtett kockázatai/buktatói/csapdái

3. Előnyt ígérő csábítás

Ez talán a legkorrektebb megközelítés a blog írás és a cikked elolvastatásának gyakorlatában, mert rögtön előrukkol a haszonnal, amiért megéri. 

Ha ezt a megközelítést szeretnéd használni, akkor ilyeneket írj a hírleveled tárgysorába vagy cikked tetejére:

Hol van (a vágyott eredmény), és hogyan szerezd meg?
Nem kell (probléma/nehézség/kifogás leküzdése) ahhoz, hogy (a vágyott eredmény elérése)
Hogyan lehet Neked is olyan (terméked, árud neve vagy a szolgáltatásod célja), amire igazán büszke lehetsz
Legyen (vágyott eredményed) anélkül, hogy (a cél elérését gátló körülmény, kifogás vagy nehézség)

Vigyázat! Egyetlen szöveg se állhat csak ütős címekből. A hangzatos ígéreteket teljesíteni kell, különben az olvasódat csak felbosszantja a hatásvadász hozzáállás. 

Kattints a linkre, és tudd meg, hogy a szuper címeken kívül mi kell még a blog írás sikeréhez!

További bejegyzések

Válasz a dilemmára: online marketing szakember vagy külsős cég?

Irigykedtél már valaha a versenytársad online marketing kampányára? Bosszantott, hogy nem neked jutott eszedbe az ötlet? 

Ne ostorozd magad! Lehet, hogy nem is neked kellett volna eszedbe jutnia. Hiszen a Te fejedet a céged mindennapos gondjai-bajai kötik le. A marketinges cégek kreatív koponyáiban viszont már ott lehet a megoldás, ami a Te életedet is megkönnyíti.

Az online marketing nem egyszemélyes küldetés

Olvasom tovább...

Fordítsd hasznodra a nyarat! Marketing eszközök uborkaszezon idejére

Ütős marketing eszközök nélkül nem a kellemes hőmérsékleten, hanem a bevételeden fogod érezni, hogy vééégre itt a nyár. Számolod a napokat, hogy szabadságra mehess, de közben, úgy ahogy van, kihagynád az uborkaszezont? Lassan a testtel, mert némi marketinges tudással felpezsdítheted a legforróbb hónapokat is!

Marketing eszközök, amikkel nyáron is mehet az eladás

Olvasom tovább...

Végre a Te vállalkozásod is élvezheti az Instagram előnyeit

Az Instagram fejlesztői újabb ötletekkel álltak elő, hogy minél hatékonyabban tudj kommunikálni a leendő és a meglévő ügyfeleiddel. 

Mivel mostanra szinte nemzedéki hovatartozástól függetlenül mindennapi életünk részévé vált a közösségi média, népszerűséged növeléséhez elkerülhetetlen, hogy Te is jelen legyél általa az online világban, és folyamatosan kommunikálj a vevőiddel. 

Az Instagram segít, hogy legszebb fényében mutasd be portékádat

Olvasom tovább...