Válasz a dilemmára: online marketing szakember vagy külsős cég? - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

Válasz a dilemmára: online marketing szakember vagy külsős cég?

Válasz a dilemmára: online marketing szakember vagy külsős cég?

Irigykedtél már valaha a versenytársad online marketing kampányára? Bosszantott, hogy nem neked jutott eszedbe az ötlet? 

Ne ostorozd magad! Lehet, hogy nem is neked kellett volna eszedbe jutnia. Hiszen a Te fejedet a céged mindennapos gondjai-bajai kötik le. A marketinges cégek kreatív koponyáiban viszont már ott lehet a megoldás, ami a Te életedet is megkönnyíti.

Az online marketing nem egyszemélyes küldetés

Egy marketinges csapat attól lesz hatékony, hogy tagjai hozzáadják a saját látásmódjukat, tapasztalataikat a kampányok sikeréhez. Minél sokszínűbb a csapat, annál több a nézőpont, és annál hatásosabb tud lenni az online marketing aktivitás. 

A külső cég szakértői olyan tényezőkre is felhívhatják a figyelmedet, amik a Te radarod alatt simán átsiklanak, hiszen a saját vállalkozásodat nem feltétlenül látod külső szemmel.
 
Félreértés ne essék! Egy-két belső emberrel is sikeres lehet a kampányod. Ebben az esetben azonban vedd figyelembe, hogy rövid idő alatt kialakulhat a simlédereffektus. A látókörnek az a beszűkülése, ami biztosan nem fogja tudni előrébb lendíteni a cégedet. Még veszélyesebb persze az, ha a belső embereid az ügyfél nézőpontját sem tudják már felvenni, és terveik elbuknak a híres „na és akkor mi van?” teszten, amiről itt olvashatsz bővebben.

Belsősökkel a kampányok hamar önismétlésbe fulladhatnak. Hiszen ugyanaz az agy nem tud huszadszorra is az újdonság erejével hatni, amikor ugyanahhoz a termékhez vagy szolgáltatáshoz keres átütő ötleteket – legyen bármennyire kreatív is.

Alakzatban repülnek igazán messzire!

Az „egyszemélyes hadsereg” vagy egy kreatív páros könnyen szem elől tudja téveszteni a célt, mert olykor hajlamos „túlkreatívkodni” a megvalósítást. Ezzel szemben egy online marketing csapatban le vannak osztva a részfeladatok. Mindenki a saját területéért felel, és fókuszált figyelemmel, a többiekkel párhuzamosan tud dolgozni. A határidők ellenére ezáltal kisebb a nyomás, és gyorsabb, hatékonyabb a haladás a magasztos végeredmény: az eladás felé.
  
Az online marketing területei közti átjárhatóság és karriermobilizáció (pozícióról pozícióra való fejlődés) révén biztosan akad valaki a csapaton belül, aki be tud ugrani. Ezáltal el lehet érni, hogy a megvalósulás ne szenvedjen csorbát sem időben, sem minőségben.

Az online marketing csapat jót tesz az egészségnek

Mi történik, ha egyetlen marketinges bástyád vagy a kis csapatodból akár csak egy ember is náthás lesz, vagy szabadságra megy? A munkafolyamatok lelassulnak, akadozóbbá válnak. Ezzel szemben a csapatos mozgósulásnak (mobilizációnak) köszönhetően a munkatársak össze tudnak zárni az átmenetileg nem bevethető kolléga helyett.
 
Egy kis csapatnál vagy egyetlen szakembernél nagyobb a kiégés, motivációvesztés veszélye is. A céges csapaton belül több az inger, könnyebb házon belül fejlődni és ezáltal fenntartani az állandó pozitív feszültséget, amelynek hozadéka az eredeti marketingötletekben tud lecsapódni.

Az olcsónak hígabb a leve – és nem csak a levesnél 

Az online marketing napjaink egyik legdinamikusabban változó területe. A trendek követése nem divatmajmolás, hanem alapvető elvárás. Biztosítani, hogy a saját szakembered tudása naprakész legyen: költséges feladat. 
 
A rutinosabb külsős cégek árajánlataiba és ütemezéseibe bele vannak építve az elengedhetetlen képzések és tréningek, amelyek által naprakészen tartják a csapatuk tudását. Megrendelésed által Te is hozzájárulsz a szakemberek képzéséhez, de a költségei nem 100%-ban Téged terhelnek. A naprakész megoldásokból származó nyereséget viszont érezni fogod a pénztárcádon!

Olyasmi is van persze, ami minőségi, és díjmentes is. Kattints a linkre egy ilyen letöltésért, ami sokat segíthet abban, hogy tisztábban láss, és elindulj az online marketing terén!

További bejegyzések

Eladás 1 mondattal: címsortippek a blog írás sikeréhez

Nem az örökkévalóságnak szól. Az üzleti blog írás célja az, hogy itt és most eladjon. Mi kell ehhez? Az, hogy előbb magát a blogcikket „eladdˮ az olvasónak. 

Ehhez lesz szükséged olyan a tárgysorokra, amik hatására a célközönséged tagjai megnyitják a cikkedet kiajánló heti hírlevelet. Illetve címsorokra, amik később is frissként adják el a már kihelyezett szöveget. 

Sőt: az alábbi címsortippek még az ötleteket is meghozzák számodra, ha épp nem tudod, hogy miről és hogyan írj!

Ragyogóan teljesítő címsorok az üzleti blog írás gyakorlatában

Olvasom tovább...

Fordítsd hasznodra a nyarat! Marketing eszközök uborkaszezon idejére

Ütős marketing eszközök nélkül nem a kellemes hőmérsékleten, hanem a bevételeden fogod érezni, hogy vééégre itt a nyár. Számolod a napokat, hogy szabadságra mehess, de közben, úgy ahogy van, kihagynád az uborkaszezont? Lassan a testtel, mert némi marketinges tudással felpezsdítheted a legforróbb hónapokat is!

Marketing eszközök, amikkel nyáron is mehet az eladás

Olvasom tovább...

Végre a Te vállalkozásod is élvezheti az Instagram előnyeit

Az Instagram fejlesztői újabb ötletekkel álltak elő, hogy minél hatékonyabban tudj kommunikálni a leendő és a meglévő ügyfeleiddel. 

Mivel mostanra szinte nemzedéki hovatartozástól függetlenül mindennapi életünk részévé vált a közösségi média, népszerűséged növeléséhez elkerülhetetlen, hogy Te is jelen legyél általa az online világban, és folyamatosan kommunikálj a vevőiddel. 

Az Instagram segít, hogy legszebb fényében mutasd be portékádat

Olvasom tovább...