Végre a Te vállalkozásod is élvezheti az Instagram előnyeit - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

Végre a Te vállalkozásod is élvezheti az Instagram előnyeit

Végre a Te vállalkozásod is élvezheti az Instagram előnyeit

Az Instagram fejlesztői újabb ötletekkel álltak elő, hogy minél hatékonyabban tudj kommunikálni a leendő és a meglévő ügyfeleiddel. 

Mivel mostanra szinte nemzedéki hovatartozástól függetlenül mindennapi életünk részévé vált a közösségi média, népszerűséged növeléséhez elkerülhetetlen, hogy Te is jelen legyél általa az online világban, és folyamatosan kommunikálj a vevőiddel. 

Az Instagram segít, hogy legszebb fényében mutasd be portékádat

Ha már rendelkezel üzleti profillal, és arról is olvastál a blogunkon, hogy miként használd az Insta felületét a leghatékonyabban, akkor itt az ideje, hogy megismerkedj a közösségi oldal legújabb marketingfogásaival.

Az Insta-sztori bevezetése óta az üzleti felhasználók egyik leggyorsabban megtérülő befektetésévé nőtte ki magát. Körükben jelenleg ez az egyik legkedveltebb funkció. 

Legyen szó akár személyes, akár üzleti profilról, innen szerezhetők leggyorsabban információk az aktuális eseményekről: ismerőseink megérdemelt (vagy némileg irigyelt) álomnyaralásáról éppúgy, mint a követett italmárkák legújabb ízkombinációjáról vagy a Te vállalkozásod által indított, óriási nyári akcióról.

Hogyan tartsd magadon a figyelmet?

Megesett veled is, hogy sztoriban osztottál meg egy közelgő eseményt, de 24 óra múlva eltűnt? Talán épp emiatt nem szántál időt arra, hogy ütős promóciót dobj össze. Pedig tudtad, hogy ezzel jelentősen növelhetnéd a bevételedet. 

Nos, az Insta most megoldotta, hogy a sztoriban közzétett marketinges tartalom továbbra is elérhető maradjon, méghozzá kiemelt helyen, a profilodon. Követőidnek nem szükséges többé keresgélniük a korábban feltöltött képek, videók között. A vállalkozásod oldalán közvetlenül a bemutatkozó szöveged alatt jelennek meg kiemelt bejegyzéseid. Ezeket rövid címkékkel is elláthatod, így a profilodra látogatók könnyebben elérik az általad fontosnak tartott tartalmakat.

Kösd össze a hasznosat a még hasznosabbal!

Akár termékedre, szolgáltatásodra vagy aktuális előadásodra szeretnéd felhívni célközönséged figyelmét a sztorid által, fontos, hogy minél több – legalábbis egy átlagos bejegyzést meghaladó – információt közölj velük. 

Ennek legkézenfekvőbb eszköze a látogatók saját honlapodra való irányítása. Erre korábban csak a profilod biójában volt lehetőség. Üzleti felhasználóként azonban az Insta-sztorival egyszerűen hozzá tudod kapcsolni weboldaladat a megosztott tartalomhoz. 

Engedd szabadjára kreativitásodat, hogy minél több érdeklődő látogasson honlapodra! Mi több, ezeket a sztoriként közzétett tartalmakat később lementheted a profilodba kiemelt bejegyzésként.

Még többet szeretnél elérni az ismeretségi hálózatok segítségével? Ismerd meg a közösségi média további elemeit, amelyek által vállalkozásodat tovább népszerűsítheted! Találd meg a célközönségedet, és érd el könnyedén: kattints erre a linkre az Instagram, a YouTube és társaik profi használatáért!

 

További bejegyzések

Szeret? Nem szeret? Tartalommarketing szabályok a sikeres csábításhoz

Tudod, a szerelmet nem lehet erőltetni. Ugyanígy van ez a tartalommarketing és az eladás terén. Habár az értékesítési szöveg mit sem ér anélkül, ha a végén nincs ott a cselevésre való felszólítás (pl. „rendeld meg”, „iratkozz fel”), ez nem a olvasó, hanem a marketinges szempontja. Senki sem szereti, ha parancsolgatnak neki. De a csábításnak mindannyian annál szívesebben engedünk – nap mint nap fogyasztóként is.

Kapcsolatépítés a fogyasztóval: a sikeres tartalommarketing alapja

Olvasom tovább...

Keresőoptimalizálás mítoszok 2. Avagy: szövegírás nélkül nincs SEO

Előítéleteket irtottunk, mítosztalanítottunk a múlt heti cikkben, de a szövegírás mint a sikeres keresőoptimalizálás (Search Engine Optimization, alias SEO) alapja még nem jött szóba. 

Persze a tévhitek kigyomlálása által épp ehhez készítettük elő a terepet. És ha már előkészítettük, akkor lássuk, miért (és hogyan) is működik!

SEO és szövegírás – együtt vagy sehogy se

Olvasom tovább...

Okos célállítás, hogy sikeres legyen az idei marketingterv

Marketingterv – ilyenkor? Hisz mindjárt finisébe fordul az év! Hát pontosan ezért érdemes most, 2018. utolsó negyedévébe lépve átnézned kicsit a csatatervet. 

Ha pedig épp nincs ilyen Nálad raktáron, vagy már feledésbe merült január óta, hát semmi gond. Olvasd el itt, amit elöljáróban tudnod kell róla, és élj a díjmentes előadás lehetőségével!

Az okos marketingterv alapja, a SMART

Olvasom tovább...

Építs az akadályra! Értékesítési szövegírás kifogáskezeléssel

Amiről nem veszünk tudomást, az nem is létezik? Ez a struccpolitika a szövegírás területén se túl sikeres. 

Érthető persze, hogy inkább a terméked vagy a szolgáltatásod dicséretét van kedved zengedezni az érkezőoldaladon, mintsem a fenntartásokkal foglalkozni. De ne tedd! Mert a kifogáskezeléssel sokkal többet érhetsz el, ha az alábbiak szerint csinálod.

Hogyan kezelheti az ügyfél kifogásait a szövegírás?

Olvasom tovább...

Célállítás és üzleti kommunikáció tervezése az év finisére

Nem rossz célállítási szabály az üzleti kommunikáció területén se: célozd meg a Holdat, hogy eltaláld a kerítést! De ha a célod kellően nagy ahhoz, hogy lelkesíteni tudjon, az még nem elég. Néhány egyszerű szabályra még szükséged lesz ahhoz, hogy helyesen jelöld ki az idei éved elérendő sikereit úgy, hogy azok meg is valósuljanak.

Célok az üzleti kommunikáció sikeréhez

Olvasom tovább...