Végre a Te vállalkozásod is élvezheti az Instagram előnyeit - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

Végre a Te vállalkozásod is élvezheti az Instagram előnyeit

Végre a Te vállalkozásod is élvezheti az Instagram előnyeit

Az Instagram fejlesztői újabb ötletekkel álltak elő, hogy minél hatékonyabban tudj kommunikálni a leendő és a meglévő ügyfeleiddel. 

Mivel mostanra szinte nemzedéki hovatartozástól függetlenül mindennapi életünk részévé vált a közösségi média, népszerűséged növeléséhez elkerülhetetlen, hogy Te is jelen legyél általa az online világban, és folyamatosan kommunikálj a vevőiddel. 

Az Instagram segít, hogy legszebb fényében mutasd be portékádat

Ha már rendelkezel üzleti profillal, és arról is olvastál a blogunkon, hogy miként használd az Insta felületét a leghatékonyabban, akkor itt az ideje, hogy megismerkedj a közösségi oldal legújabb marketingfogásaival.

Az Insta-sztori bevezetése óta az üzleti felhasználók egyik leggyorsabban megtérülő befektetésévé nőtte ki magát. Körükben jelenleg ez az egyik legkedveltebb funkció. 

Legyen szó akár személyes, akár üzleti profilról, innen szerezhetők leggyorsabban információk az aktuális eseményekről: ismerőseink megérdemelt (vagy némileg irigyelt) álomnyaralásáról éppúgy, mint a követett italmárkák legújabb ízkombinációjáról vagy a Te vállalkozásod által indított, óriási nyári akcióról.

Hogyan tartsd magadon a figyelmet?

Megesett veled is, hogy sztoriban osztottál meg egy közelgő eseményt, de 24 óra múlva eltűnt? Talán épp emiatt nem szántál időt arra, hogy ütős promóciót dobj össze. Pedig tudtad, hogy ezzel jelentősen növelhetnéd a bevételedet. 

Nos, az Insta most megoldotta, hogy a sztoriban közzétett marketinges tartalom továbbra is elérhető maradjon, méghozzá kiemelt helyen, a profilodon. Követőidnek nem szükséges többé keresgélniük a korábban feltöltött képek, videók között. A vállalkozásod oldalán közvetlenül a bemutatkozó szöveged alatt jelennek meg kiemelt bejegyzéseid. Ezeket rövid címkékkel is elláthatod, így a profilodra látogatók könnyebben elérik az általad fontosnak tartott tartalmakat.

Kösd össze a hasznosat a még hasznosabbal!

Akár termékedre, szolgáltatásodra vagy aktuális előadásodra szeretnéd felhívni célközönséged figyelmét a sztorid által, fontos, hogy minél több – legalábbis egy átlagos bejegyzést meghaladó – információt közölj velük. 

Ennek legkézenfekvőbb eszköze a látogatók saját honlapodra való irányítása. Erre korábban csak a profilod biójában volt lehetőség. Üzleti felhasználóként azonban az Insta-sztorival egyszerűen hozzá tudod kapcsolni weboldaladat a megosztott tartalomhoz. 

Engedd szabadjára kreativitásodat, hogy minél több érdeklődő látogasson honlapodra! Mi több, ezeket a sztoriként közzétett tartalmakat később lementheted a profilodba kiemelt bejegyzésként.

Még többet szeretnél elérni az ismeretségi hálózatok segítségével? Ismerd meg a közösségi média további elemeit, amelyek által vállalkozásodat tovább népszerűsítheted! Találd meg a célközönségedet, és érd el könnyedén: kattints erre a linkre az Instagram, a YouTube és társaik profi használatáért!

 

További bejegyzések

Eladás 1 mondattal: címsortippek a blog írás sikeréhez

Nem az örökkévalóságnak szól. Az üzleti blog írás célja az, hogy itt és most eladjon. Mi kell ehhez? Az, hogy előbb magát a blogcikket „eladdˮ az olvasónak. 

Ehhez lesz szükséged olyan a tárgysorokra, amik hatására a célközönséged tagjai megnyitják a cikkedet kiajánló heti hírlevelet. Illetve címsorokra, amik később is frissként adják el a már kihelyezett szöveget. 

Sőt: az alábbi címsortippek még az ötleteket is meghozzák számodra, ha épp nem tudod, hogy miről és hogyan írj!

Ragyogóan teljesítő címsorok az üzleti blog írás gyakorlatában

Olvasom tovább...

Válasz a dilemmára: online marketing szakember vagy külsős cég?

Irigykedtél már valaha a versenytársad online marketing kampányára? Bosszantott, hogy nem neked jutott eszedbe az ötlet? 

Ne ostorozd magad! Lehet, hogy nem is neked kellett volna eszedbe jutnia. Hiszen a Te fejedet a céged mindennapos gondjai-bajai kötik le. A marketinges cégek kreatív koponyáiban viszont már ott lehet a megoldás, ami a Te életedet is megkönnyíti.

Az online marketing nem egyszemélyes küldetés

Olvasom tovább...

Fordítsd hasznodra a nyarat! Marketing eszközök uborkaszezon idejére

Ütős marketing eszközök nélkül nem a kellemes hőmérsékleten, hanem a bevételeden fogod érezni, hogy vééégre itt a nyár. Számolod a napokat, hogy szabadságra mehess, de közben, úgy ahogy van, kihagynád az uborkaszezont? Lassan a testtel, mert némi marketinges tudással felpezsdítheted a legforróbb hónapokat is!

Marketing eszközök, amikkel nyáron is mehet az eladás

Olvasom tovább...