Pinterest, a mindig nyerő ötletautomata: hogyan indítsd be? - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

Pinterest, a mindig nyerő ötletautomata: hogyan indítsd be?

Pinterest, a mindig nyerő ötletautomata: hogyan indítsd be?

A Pinterest egy olyan közösségi oldal, ahol csak a külsőségek számítanak. Nem hangzik túl jól? Pedig igaz, ráadásul a legkevésbé sem rossz dolog. Sőt, ha egyszerűen és szórakozva akarod céged marketingjét felpörgetni, akkor egyenesen neked találták ki ezt a lehetőséget!

Pinterest, a kollektív agybörze

A közösségi oldal neve egy szóösszetétel, ami a pin = „tűzniˮ és az interest = „érdeklődésˮ szavakból ered. Az oldalon táblákat lehet létrehozni, amikre a felhasználók képeket tűznek

Egy pin képből, leírásból és a forrás linkjéből áll. A szép, kreatív képek itt mindent visznek. Mire lehet ez jó neked a gyakorlatban? Hát arra, hogy pinjeiddel megmutathatod a követőidnek: miért érdemes a márkádat használniuk. 

A képet egyenesen a honlapodról vagy blogodról tűzheted ki. Ezért ha az a Pinteresten megtetszik valakinek, és rákattint, hipp-hopp az oldaladon találja magát. Igen, ez egy ilyen egyszerű marketingeszköz. Még nem használod? :)

Kicsit olyan, mintha otthon lenne egy falitáblád, amire a jobbnál jobb ötleteidet tűzöd fel. Csakhogy itt a saját ötleteid mellett további 150 millió embertől is kaphatsz ihletet. Ez egy igazi kollektív tudatbörze, ahol akár hetekig is körbejár egy-egy jó gondolat. Aligha van jelenleg ennél egyszerűbben hozzáférhető online ihletforrás.

Így bánj a pinekkel

Ha gyorsan le akarsz akasztani magadnak egy jó ötletet, akkor regisztrálj a Pinterestre email- vagy Facebook-fiókoddal, és már jöhet is az ihletgyűjtés!

Tudatosan akarod használni ezt a felületet, és cégedet is népszerűsítenéd?  Törekedj arra, hogy minél többen tűzzék ki, osszák meg, vagyis „pineljék” a tartalmaidat. 

Hogyan kell eljárnod ehhez? Adj kreatív, figyelemfelkeltő neveket a tábláidnak, és lásd el őket a megfelelő kulcsszavakkal! Ezzel máris sokat tettél a márkád népszerűsítéséért. 

Mivel ez a közösségi felület a képekből él, mindig figyelj arra, hogy a legjobb minőségű képet töltsd fel, ami legyen legalább 800x600-as méretű. Itt nem csak a külsőség, de a méret is fontos.

Gyárts, szórakoztass, gyarapíts!

  1. Csinálj táblát a cégedről, termékedről, és szórd tele minőségi tartalmakkal!
  2. Szelektálj: viseld gondját profilodnak – főleg, ha márkádat is népszerűsíted!
  3. Határozd meg célközönségedet, hogy valódi fogyasztókra találj!
  4. Arról se feledkezz meg, hogy ez is egy közösségi médiafelület, ahol gondoskodnod kell a követőid szórakoztatásáról! Hozz létre külön táblákat a könnyed, vicces és egyéb, a márkádhoz közelről-távolról kapcsolódó érdekes témáknak is!

Miközben inspirációt gyűjtesz, szórakozol és másokat szórakoztatsz, a márkádat is népszerűsíted. Ehhez nem kell mást tenned, mint aktívan gyűjtened az ötleteidet a tábláidon, és pinelned a saját oldalaid képeit. Szórakozás és ingyen marketing egyben: ez a Pinterest, amiről ebben a cikkünkben olvashatsz még többet.

Kedvet kaptál egy kis könnyed pinelésre? Gyere el a következő díjmentes előadásra, ahol a Pinterest és az Instagram használatáról lesz szó!

További bejegyzések

Fordítsd hasznodra a nyarat! Marketing eszközök uborkaszezon idejére

Ütős marketing eszközök nélkül nem a kellemes hőmérsékleten, hanem a bevételeden fogod érezni, hogy vééégre itt a nyár. Számolod a napokat, hogy szabadságra mehess, de közben, úgy ahogy van, kihagynád az uborkaszezont? Lassan a testtel, mert némi marketinges tudással felpezsdítheted a legforróbb hónapokat is!

Marketing eszközök, amikkel nyáron is mehet az eladás

Olvasom tovább...

Végre a Te vállalkozásod is élvezheti az Instagram előnyeit

Az Instagram fejlesztői újabb ötletekkel álltak elő, hogy minél hatékonyabban tudj kommunikálni a leendő és a meglévő ügyfeleiddel. 

Mivel mostanra szinte nemzedéki hovatartozástól függetlenül mindennapi életünk részévé vált a közösségi média, népszerűséged növeléséhez elkerülhetetlen, hogy Te is jelen legyél általa az online világban, és folyamatosan kommunikálj a vevőiddel. 

Az Instagram segít, hogy legszebb fényében mutasd be portékádat

Olvasom tovább...

15+1 tartalommarketing tipp a sikeres vállalkozáshoz

Tartalommarketing: lehet, hogy sokszor hallottad már a szót, de még nincs pontos fogalmad arról, hogy mi az, és hogyan alkalmazd. Szeretnél hatásosabban kommunikálni a jelenlegi és a reménybeli ügyfeleiddel? Ha igen, akkor máris fejest ugrottál a témába. Olvass tovább!

Tartalommarketing fogások, amiktől profithozó tornádóövezet lesz a nyár

Olvasom tovább...

Hatékony üzleti kommunikáció nyári időszámítás szerint is

Az üzleti kommunikáció terén sosincs megállás. Azt gondolnád, ha itt a nyár, és az ügyfeleid nyaralni mentek, akkor itt az ideje annak is, hogy hátradőlj, és élvezd a napsütést. De a vevőkkel folytatott kommunikáció ilyenkor se állhat le, sőt hasznosabb lehet, mint bármikor. 

Következetes üzleti kommunikáció, de könnyedebb témákról

Olvasom tovább...

A legújabb Facebook képméretek: 2018 – puskázz innen!

Az optimális Facebook képméreteket keresed? Aktualizáltuk a képméretek listáját, hogy 2018-ban is vonzó és figyelemfelkeltő posztokkal és hirdetésekkel öregbítsd a hírneved.

A Facebookon ugyanis nem elég végtelenül kreatívnak lenni: ha nem veszed figyelembe az ajánlott feltöltési méreteket, könnyen értelmezhetetlenné válik a kép. Ezeket a méreteket ráadásul nehéz nyomon követni, mivel a követelmények a kép típusától függően változnak, és maguk ajánlások is gyakran frissülnek (évente akár többször is).

Ezeket a méreteket használd, ha tökéletes Facebook posztot, hirdetést akarsz

Olvasom tovább...