Te kivonulsz a Facebookról? - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

Te kivonulsz a Facebookról?

Te kivonulsz a Facebookról?

Valósággá vált minden céges Facebook oldal rémálma: az új algoritmus a személyes tartalmakat részesíti előnyben a hírfolyamokon, és nagyjából véget vet az üzleti, média és brand megjelenítéseknek. Ezentúl inkább a nagybátyád kutyáját fogod látni, és nem a legfrissebb híreket vagy a kedvenc boltod akcióit.

A legnagyobb brazil újság, a Folha februárban bejelentette, hogy ezentúl megkerüli a közösségi média titánját, és több új hírt nem posztol a Facebookra. 

Merész lépés.

De mit tegyen az, aki felépített egy jól működő céges Facebook oldalt?

 A céges oldalak eddig sem voltak a Facebook kedvencei, de a legjobbakat nem tudta lenyomni. Lehet, hogy a te weboldalad forgalmának is egy része a Facebookról érkezik. Nyilván nem szeretnéd ezt a forgalmat elveszíteni.

Közösségi média túlélőtréning a Facebook Zéró korában

Akkor mi legyen? Lehúzod a redőnyt, és beletörődsz, h fokozatosan eltűnsz a hírfolyamokból?

Hogyan érd el továbbra is a vásárlóidat a Facebookon?

Bár az új algoritmus hírfolyamokra gyakorolt hatásának következményét még nem lehet pontosan látni, továbbra is léteznek lehetőségek a céges oldalak számára. Ezeket fogjuk bemutatni legújabb egésznapos tréningünkön, a Közösségi média túlélőtréningen.

A részletekről itt olvashatsz bővebben>>

Persze amíg a Facebook vacakol, nem árt erősíteni a többi fronton. A biztonság kedvéért felvértezzük magunkat néhány új módszerrel, már csak meg kell őket találni.


Mielőtt eluralkodna rajtad a sulis hangulat, jöjjön egy jó hír. Összehoztunk egy hatékony eszközt az online komminikáció felpörgetéséhez, ez a 30 napos online marketing kihívás. A lényege, hogy nem te kell felforgasd a fél netet, mi rendszereztük neked a legfontosabb lépéseket.

30 napos online marketing kihívás

Napi 1 apró lépés, és 30 nap múlva az üzleti kommunikációd kivirágzik: új ügyfelek, régi arcok, rendszeres rendelések.

Mit kell tenned? Feliratkozol a 30 napos online tréningre, és minden nap megvalósítod a soron következő online marketing fogást.

Egyszerű és szép. Hogy miért? Mert ingyenes.

Iratkozz fel már ma>>

Amúgy már készül a következő hasznos (és ingyenes) online marketinges eszközünk, ha nem akarsz lemaradni, figyeld a… Facebook oldalunkat! wink


A képek forrása: giphy.com

További bejegyzések

Célállítás és üzleti kommunikáció tervezése az év finisére

Nem rossz célállítási szabály az üzleti kommunikáció területén se: célozd meg a Holdat, hogy eltaláld a kerítést! De ha a célod kellően nagy ahhoz, hogy lelkesíteni tudjon, az még nem elég. Néhány egyszerű szabályra még szükséged lesz ahhoz, hogy helyesen jelöld ki az idei éved elérendő sikereit úgy, hogy azok meg is valósuljanak.

Célok az üzleti kommunikáció sikeréhez

Olvasom tovább...

Nyári trendek a közösségi média oldalain

Nyáron az élet is megváltozik, lehetségessé válik a lehetetlen is. A közösségi média is pezseg az élettől. Vidámság, jókedv, napsütés, színek, kacagások köszönnek vissza a posztokból. Meleg időben látványosabban dübörög az élet. Élményeket, érzelmeket gyűjtenek az emberek, és ontják magukból azokat a közösségi média oldalaira. Te se maradj ki a jó posztokból, hass az emberekre! 

Maradj trendi nyáron is a közösségi média oldalain!

Olvasom tovább...

Így maxold ki a Facebook hirdetést

Irigykedve figyeled a konkurenciát? Kíváncsi vagy, ők vajon mit csinálnak másképp a Facebookon, miért van annyival több követőjük? Az egyik legkézenfekvőbb válasz, hogy versenytársaid ismerik az eredményes és célravezető Facebook hirdetés használatát.

Facebook hirdetés nélkül nem megy?

Olvasom tovább...

Eladás 1 mondattal: címsortippek a blog írás sikeréhez

Nem az örökkévalóságnak szól. Az üzleti blog írás célja az, hogy itt és most eladjon. Mi kell ehhez? Az, hogy előbb magát a blogcikket „eladdˮ az olvasónak. 

Ehhez lesz szükséged olyan a tárgysorokra, amik hatására a célközönséged tagjai megnyitják a cikkedet kiajánló heti hírlevelet. Illetve címsorokra, amik később is frissként adják el a már kihelyezett szöveget. 

Sőt: az alábbi címsortippek még az ötleteket is meghozzák számodra, ha épp nem tudod, hogy miről és hogyan írj!

Ragyogóan teljesítő címsorok az üzleti blog írás gyakorlatában

Olvasom tovább...