Te kivonulsz a Facebookról? - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

Te kivonulsz a Facebookról?

Te kivonulsz a Facebookról?

Valósággá vált minden céges Facebook oldal rémálma: az új algoritmus a személyes tartalmakat részesíti előnyben a hírfolyamokon, és nagyjából véget vet az üzleti, média és brand megjelenítéseknek. Ezentúl inkább a nagybátyád kutyáját fogod látni, és nem a legfrissebb híreket vagy a kedvenc boltod akcióit.

A legnagyobb brazil újság, a Folha februárban bejelentette, hogy ezentúl megkerüli a közösségi média titánját, és több új hírt nem posztol a Facebookra. 

Merész lépés.

De mit tegyen az, aki felépített egy jól működő céges Facebook oldalt?

 A céges oldalak eddig sem voltak a Facebook kedvencei, de a legjobbakat nem tudta lenyomni. Lehet, hogy a te weboldalad forgalmának is egy része a Facebookról érkezik. Nyilván nem szeretnéd ezt a forgalmat elveszíteni.

Közösségi média túlélőtréning a Facebook Zéró korában

Akkor mi legyen? Lehúzod a redőnyt, és beletörődsz, h fokozatosan eltűnsz a hírfolyamokból?

Hogyan érd el továbbra is a vásárlóidat a Facebookon?

Bár az új algoritmus hírfolyamokra gyakorolt hatásának következményét még nem lehet pontosan látni, továbbra is léteznek lehetőségek a céges oldalak számára. Ezeket fogjuk bemutatni legújabb egésznapos tréningünkön, a Közösségi média túlélőtréningen.

A részletekről itt olvashatsz bővebben>>

Persze amíg a Facebook vacakol, nem árt erősíteni a többi fronton. A biztonság kedvéért felvértezzük magunkat néhány új módszerrel, már csak meg kell őket találni.


Mielőtt eluralkodna rajtad a sulis hangulat, jöjjön egy jó hír. Összehoztunk egy hatékony eszközt az online komminikáció felpörgetéséhez, ez a 30 napos online marketing kihívás. A lényege, hogy nem te kell felforgasd a fél netet, mi rendszereztük neked a legfontosabb lépéseket.

30 napos online marketing kihívás

Napi 1 apró lépés, és 30 nap múlva az üzleti kommunikációd kivirágzik: új ügyfelek, régi arcok, rendszeres rendelések.

Mit kell tenned? Feliratkozol a 30 napos online tréningre, és minden nap megvalósítod a soron következő online marketing fogást.

Egyszerű és szép. Hogy miért? Mert ingyenes.

Iratkozz fel már ma>>

Amúgy már készül a következő hasznos (és ingyenes) online marketinges eszközünk, ha nem akarsz lemaradni, figyeld a… Facebook oldalunkat! wink


A képek forrása: giphy.com

További bejegyzések

Hatékony üzleti kommunikáció nyári időszámítás szerint is

Az üzleti kommunikáció terén sosincs megállás. Azt gondolnád, ha itt a nyár, és az ügyfeleid nyaralni mentek, akkor itt az ideje annak is, hogy hátradőlj, és élvezd a napsütést. De a vevőkkel folytatott kommunikáció ilyenkor se állhat le, sőt hasznosabb lehet, mint bármikor. 

Következetes üzleti kommunikáció, de könnyedebb témákról

Olvasom tovább...

A legújabb Facebook képméretek: 2018 – puskázz innen!

Az optimális Facebook képméreteket keresed? Aktualizáltuk a képméretek listáját, hogy 2018-ban is vonzó és figyelemfelkeltő posztokkal és hirdetésekkel öregbítsd a hírneved.

A Facebookon ugyanis nem elég végtelenül kreatívnak lenni: ha nem veszed figyelembe az ajánlott feltöltési méreteket, könnyen értelmezhetetlenné válik a kép. Ezeket a méreteket ráadásul nehéz nyomon követni, mivel a követelmények a kép típusától függően változnak, és maguk ajánlások is gyakran frissülnek (évente akár többször is).

Ezeket a méreteket használd, ha tökéletes Facebook posztot, hirdetést akarsz

Olvasom tovább...

Könnyed szövegírás 3 egyszerű lépésben

A szövegírás sokak számára valóságos küzdelem. Miről írjak? Hogyan írjam meg? Mi legyen benne? Sokszor az üres monitor előtt várunk az isteni szikrára. Aztán beindul a fantázia, és mire észbe kapunk, valami igazán nagyszerű szöveg a végeredmény. Ami érdekes, izgalmas, és elad. Mi kell ahhoz, hogy mindig így menjen?

Hogyan indul be a sikeres szövegírás?

Olvasom tovább...

Hogyan segíts dönteni? Neuro marketingterv a sikeres eladáshoz

Ha a marketingterv műfajára gondolunk, annak célja az, hogy segítsünk az ügyfélnek dönteni. Méghozzá nem akárhogy, hanem ugye „jól”: a vásárlás mellett. Ehhez érdemes a neuro marketingterv fogásait használnod. 

De mi is ez a neuro… izé? Az agykutatás eredményeit a marketing gyakorlatába beépítő módszer. Ezt azonban csak a pontosság kedvéért. Amit igazán érdemes tudnod róla, az most jön.

A neuro marketingterv 4 alapfogása

Olvasom tovább...

Adok vagy kapok? A tartalommarketing dilemmája

Ajándékozni vagy sem: a tudásod díjmentes felkínálását szorgalmazó tartalommarketing nagy kérdését vajon hogyan lehetne úgy megválaszolni, hogy kecske és káposzta szempontja egyaránt rendben legyen? 

Könnyen eldöntheted, hogy mikor mit és mennyit adj oda ingyen, és miért kérj pénzt, ha elolvasod a 2x3-as szabályt alább.

Mehet a tartalommarketing! Ne fukarkodj a tudásoddal, ha...

Olvasom tovább...