Kinek kell Instagram hirdetés? - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

Kinek kell Instagram hirdetés?

Kinek kell Instagram hirdetés?

Szeretnéd kibővíteni kampányaidat az Instagram hirdetés lehetőségeire is? Eleged van már abból, hogy a Facebook hirdetéseidet teszed ki folyton az Instagramra? Ha szeretnéd előzetes anyagi ráfordítás nélkül megtudni, vajon megéri-e neked ez az irány,  összeszedtünk hozzá pár tippet az alábbi bejegyzésben.
Ahhoz, hogy az Instagramon hirdess, nem neked, hanem a célközönségednek kell elsősorban Instagram fiókkal rendelkeznie. Az Insta hirdetéseket a Facebook fiókod hirdetéskezelőjében tudod beállítani. Sokkal jobban jársz azonban, ha Te is csinálsz magadnak egyet, hiszen így a hirdetésed kinézetét, eredményességét, statisztikáit is nyomon tudod követni.

Mikor éri meg a cégednek egy Instagram hirdetés?

Kutatások szerint sokkal nagyobb elköteleződést mutatnak a céges hirdetések felé az Instagram felhasználók, mint a Facebook vagy Twitter követők. Hogy lehet ez?
Az Instagram táborát a Z generáció (1996–2007 között születettek) uralják. Azt a döntést, hogy mi a trendi és mi éri meg, rábízzák az általuk követett vloggerekre, bloggerekre és sztárokra. Csak akkor lépj be ebbe a világba, ha lépést tudsz tartani az aktuálisan trendi termékekkel és szolgáltatásokkal. Figyelned és reagálnod kell arra, hogy mi idejét múlt és mi az, amiből itt és most ki lehet hozni a legtöbbet. Ha van olyan terméked vagy szolgáltatásod, amivel a Z generáció igényeit ki tudod elégíteni, ne habozz létrehozni üzleti Insta fiókodat, mert valódi elkötelezett fogyasztókat szerezhetsz magadnak!

Kik láthatják még az Instagram hirdetésedet?

Bár az uralkodó osztályt a Z generáció képezi ezen a platformon, az elmúlt pár évben megnövekedett a középkorúak jelenléte is. Ez azt jelenti, hogy az X (1960–1979 között születettek), de főként az Y generáció (1980–1995 között születettek) egyre inkább beleolvadnak  az Instagram felhasználók színes táborába. A MAU 2017-es kutatása szerint 700 millió aktív felhasználója van az Instagramnak, aminek egyharmada ma már az X és Y generációból kerül ki. Megmutatkozik tehát egy új trend, ami várhatóan tovább fog növekedni az elkövetkezendő hónapokban. Építhetsz erre az egyharmadra is, amennyiben céged az X és Y generációnak kínál termékeket vagy szolgáltatást. Arra mindenképp ügyelj, hogy ha az Instán jelen vannak e korosztály képviselői, bizonyára a kreatív, színes megoldásokat részesítik előnyben. Érdemes saját hirdetéseidet is e szempontok mentén az Insta nagyközönsége elé tárni.

Kell-e neked Instagram hirdetés?

Az Instagram hirdetés iránti elköteleződés lájkokat, megosztásokat, hivatkozásokat, visszatéréseket jelent. Nyomós ok lehet még, hogy az Instagramról érkező honlap látogatók messze a legtöbb időt töltik el a weboldalakon. Figyelemre méltó továbbá, hogy a 700 millió Insta felhasználó közül 30% vásárolt már olyan terméket, amivel Instagramon találkozott.

Mielőtt kampányaidat kiterjesztenéd az Instagram világára is, érdemes végiggondolnod, hogy akarsz-e nyitni egy olyan platform felé, ahol elsősorban fotókból építkezhetsz, és ahol a felhasználók viselkedése is más, mint ahogy azt a Facebookon megszokhattad. Ha vizuálisan jól meg tudod jeleníteni a termékedet, akkor érdemes elgondolkodnod azon, hogy nyiss az Instagram piaca felé. Itt nemcsak konverziós céllal hirdethetsz, de futótűzként népszerűsítheted márkádat, amennyiben a célcsoportodat is jól körülhatárolod. Ebben segít az Insta mögött álló Facebook rendszer, innentől pedig már csak a stratégiád és a kreativitásod szabhat határt hirdetéseid sikerességének.

A Langmár Kommunikáció csapata készséggel áll rendelkezésedre, amennyiben elakadtál az Instagram felfedezésével! Itt tanulhatsz a Facebookon túli közösségi médiaoldalakról.
 
Érdekelnek az online marketing új eszközei? Az egyik legnépszerűbb eszköz a videó. Épp a videó használatáról tartunk ingyenes előadást márciusban. Szeretettel várunk!

További bejegyzések

Célállítás és üzleti kommunikáció tervezése az év finisére

Nem rossz célállítási szabály az üzleti kommunikáció területén se: célozd meg a Holdat, hogy eltaláld a kerítést! De ha a célod kellően nagy ahhoz, hogy lelkesíteni tudjon, az még nem elég. Néhány egyszerű szabályra még szükséged lesz ahhoz, hogy helyesen jelöld ki az idei éved elérendő sikereit úgy, hogy azok meg is valósuljanak.

Célok az üzleti kommunikáció sikeréhez

Olvasom tovább...

Nyári trendek a közösségi média oldalain

Nyáron az élet is megváltozik, lehetségessé válik a lehetetlen is. A közösségi média is pezseg az élettől. Vidámság, jókedv, napsütés, színek, kacagások köszönnek vissza a posztokból. Meleg időben látványosabban dübörög az élet. Élményeket, érzelmeket gyűjtenek az emberek, és ontják magukból azokat a közösségi média oldalaira. Te se maradj ki a jó posztokból, hass az emberekre! 

Maradj trendi nyáron is a közösségi média oldalain!

Olvasom tovább...

Így maxold ki a Facebook hirdetést

Irigykedve figyeled a konkurenciát? Kíváncsi vagy, ők vajon mit csinálnak másképp a Facebookon, miért van annyival több követőjük? Az egyik legkézenfekvőbb válasz, hogy versenytársaid ismerik az eredményes és célravezető Facebook hirdetés használatát.

Facebook hirdetés nélkül nem megy?

Olvasom tovább...

Eladás 1 mondattal: címsortippek a blog írás sikeréhez

Nem az örökkévalóságnak szól. Az üzleti blog írás célja az, hogy itt és most eladjon. Mi kell ehhez? Az, hogy előbb magát a blogcikket „eladdˮ az olvasónak. 

Ehhez lesz szükséged olyan a tárgysorokra, amik hatására a célközönséged tagjai megnyitják a cikkedet kiajánló heti hírlevelet. Illetve címsorokra, amik később is frissként adják el a már kihelyezett szöveget. 

Sőt: az alábbi címsortippek még az ötleteket is meghozzák számodra, ha épp nem tudod, hogy miről és hogyan írj!

Ragyogóan teljesítő címsorok az üzleti blog írás gyakorlatában

Olvasom tovább...