Kinek kell Instagram hirdetés? - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

Kinek kell Instagram hirdetés?

Kinek kell Instagram hirdetés?

Szeretnéd kibővíteni kampányaidat az Instagram hirdetés lehetőségeire is? Eleged van már abból, hogy a Facebook hirdetéseidet teszed ki folyton az Instagramra? Ha szeretnéd előzetes anyagi ráfordítás nélkül megtudni, vajon megéri-e neked ez az irány,  összeszedtünk hozzá pár tippet az alábbi bejegyzésben.
Ahhoz, hogy az Instagramon hirdess, nem neked, hanem a célközönségednek kell elsősorban Instagram fiókkal rendelkeznie. Az Insta hirdetéseket a Facebook fiókod hirdetéskezelőjében tudod beállítani. Sokkal jobban jársz azonban, ha Te is csinálsz magadnak egyet, hiszen így a hirdetésed kinézetét, eredményességét, statisztikáit is nyomon tudod követni.

Mikor éri meg a cégednek egy Instagram hirdetés?

Kutatások szerint sokkal nagyobb elköteleződést mutatnak a céges hirdetések felé az Instagram felhasználók, mint a Facebook vagy Twitter követők. Hogy lehet ez?
Az Instagram táborát a Z generáció (1996–2007 között születettek) uralják. Azt a döntést, hogy mi a trendi és mi éri meg, rábízzák az általuk követett vloggerekre, bloggerekre és sztárokra. Csak akkor lépj be ebbe a világba, ha lépést tudsz tartani az aktuálisan trendi termékekkel és szolgáltatásokkal. Figyelned és reagálnod kell arra, hogy mi idejét múlt és mi az, amiből itt és most ki lehet hozni a legtöbbet. Ha van olyan terméked vagy szolgáltatásod, amivel a Z generáció igényeit ki tudod elégíteni, ne habozz létrehozni üzleti Insta fiókodat, mert valódi elkötelezett fogyasztókat szerezhetsz magadnak!

Kik láthatják még az Instagram hirdetésedet?

Bár az uralkodó osztályt a Z generáció képezi ezen a platformon, az elmúlt pár évben megnövekedett a középkorúak jelenléte is. Ez azt jelenti, hogy az X (1960–1979 között születettek), de főként az Y generáció (1980–1995 között születettek) egyre inkább beleolvadnak  az Instagram felhasználók színes táborába. A MAU 2017-es kutatása szerint 700 millió aktív felhasználója van az Instagramnak, aminek egyharmada ma már az X és Y generációból kerül ki. Megmutatkozik tehát egy új trend, ami várhatóan tovább fog növekedni az elkövetkezendő hónapokban. Építhetsz erre az egyharmadra is, amennyiben céged az X és Y generációnak kínál termékeket vagy szolgáltatást. Arra mindenképp ügyelj, hogy ha az Instán jelen vannak e korosztály képviselői, bizonyára a kreatív, színes megoldásokat részesítik előnyben. Érdemes saját hirdetéseidet is e szempontok mentén az Insta nagyközönsége elé tárni.

Kell-e neked Instagram hirdetés?

Az Instagram hirdetés iránti elköteleződés lájkokat, megosztásokat, hivatkozásokat, visszatéréseket jelent. Nyomós ok lehet még, hogy az Instagramról érkező honlap látogatók messze a legtöbb időt töltik el a weboldalakon. Figyelemre méltó továbbá, hogy a 700 millió Insta felhasználó közül 30% vásárolt már olyan terméket, amivel Instagramon találkozott.

Mielőtt kampányaidat kiterjesztenéd az Instagram világára is, érdemes végiggondolnod, hogy akarsz-e nyitni egy olyan platform felé, ahol elsősorban fotókból építkezhetsz, és ahol a felhasználók viselkedése is más, mint ahogy azt a Facebookon megszokhattad. Ha vizuálisan jól meg tudod jeleníteni a termékedet, akkor érdemes elgondolkodnod azon, hogy nyiss az Instagram piaca felé. Itt nemcsak konverziós céllal hirdethetsz, de futótűzként népszerűsítheted márkádat, amennyiben a célcsoportodat is jól körülhatárolod. Ebben segít az Insta mögött álló Facebook rendszer, innentől pedig már csak a stratégiád és a kreativitásod szabhat határt hirdetéseid sikerességének.

A Langmár Kommunikáció csapata készséggel áll rendelkezésedre, amennyiben elakadtál az Instagram felfedezésével! Itt tanulhatsz a Facebookon túli közösségi médiaoldalakról.
 
Érdekelnek az online marketing új eszközei? Az egyik legnépszerűbb eszköz a videó. Épp a videó használatáról tartunk ingyenes előadást márciusban. Szeretettel várunk!

További bejegyzések

Hatékony üzleti kommunikáció nyári időszámítás szerint is

Az üzleti kommunikáció terén sosincs megállás. Azt gondolnád, ha itt a nyár, és az ügyfeleid nyaralni mentek, akkor itt az ideje annak is, hogy hátradőlj, és élvezd a napsütést. De a vevőkkel folytatott kommunikáció ilyenkor se állhat le, sőt hasznosabb lehet, mint bármikor. 

Következetes üzleti kommunikáció, de könnyedebb témákról

Olvasom tovább...

A legújabb Facebook képméretek: 2018 – puskázz innen!

Az optimális Facebook képméreteket keresed? Aktualizáltuk a képméretek listáját, hogy 2018-ban is vonzó és figyelemfelkeltő posztokkal és hirdetésekkel öregbítsd a hírneved.

A Facebookon ugyanis nem elég végtelenül kreatívnak lenni: ha nem veszed figyelembe az ajánlott feltöltési méreteket, könnyen értelmezhetetlenné válik a kép. Ezeket a méreteket ráadásul nehéz nyomon követni, mivel a követelmények a kép típusától függően változnak, és maguk ajánlások is gyakran frissülnek (évente akár többször is).

Ezeket a méreteket használd, ha tökéletes Facebook posztot, hirdetést akarsz

Olvasom tovább...

Könnyed szövegírás 3 egyszerű lépésben

A szövegírás sokak számára valóságos küzdelem. Miről írjak? Hogyan írjam meg? Mi legyen benne? Sokszor az üres monitor előtt várunk az isteni szikrára. Aztán beindul a fantázia, és mire észbe kapunk, valami igazán nagyszerű szöveg a végeredmény. Ami érdekes, izgalmas, és elad. Mi kell ahhoz, hogy mindig így menjen?

Hogyan indul be a sikeres szövegírás?

Olvasom tovább...

Hogyan segíts dönteni? Neuro marketingterv a sikeres eladáshoz

Ha a marketingterv műfajára gondolunk, annak célja az, hogy segítsünk az ügyfélnek dönteni. Méghozzá nem akárhogy, hanem ugye „jól”: a vásárlás mellett. Ehhez érdemes a neuro marketingterv fogásait használnod. 

De mi is ez a neuro… izé? Az agykutatás eredményeit a marketing gyakorlatába beépítő módszer. Ezt azonban csak a pontosság kedvéért. Amit igazán érdemes tudnod róla, az most jön.

A neuro marketingterv 4 alapfogása

Olvasom tovább...

Adok vagy kapok? A tartalommarketing dilemmája

Ajándékozni vagy sem: a tudásod díjmentes felkínálását szorgalmazó tartalommarketing nagy kérdését vajon hogyan lehetne úgy megválaszolni, hogy kecske és káposzta szempontja egyaránt rendben legyen? 

Könnyen eldöntheted, hogy mikor mit és mennyit adj oda ingyen, és miért kérj pénzt, ha elolvasod a 2x3-as szabályt alább.

Mehet a tartalommarketing! Ne fukarkodj a tudásoddal, ha...

Olvasom tovább...