Ettől döglik a légy: az ütős értékesítési szöveg alapfogásai - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

Ettől döglik a légy: az ütős értékesítési szöveg alapfogásai

Ettől döglik a légy: az ütős értékesítési szöveg alapfogásai

Nem titok: bizalomépítő elemeket rejtünk el a szövegben, és vásárlásra ösztönző módszereket alkalmazunk, mindahányszor az a feladat, hogy a megrendelőnk számára megszülessen a tökéletesen hatékony értékesítési szöveg.

Ami titok, azt nem itt fogjuk elárulni, de tudásunkból adunk egy jókora szeletet, ha kéred. :)

Fülön csíp! Az értékesítési szöveg 3 alapfűszere

A recept úgy kezdődik, hogy vegyél egy dögunalmas értékesítési szöveget, és szórd meg jól a következőkkel:

1. Vágykeltő mondatok

Nem árt, ha említed a célpiacodnak, hogy különleges kiválasztási eljárás nyomán esett rájuk a választás (pl. ez az akció csak az ő szűkebb foglalkozási csoportjuknak szól), és ők az elsők, akik ezt a rövid ideig érvényes ajánlatot kapják.

Általuk nagyra becsült, nemzetközi piacvezető személyiségek ismerik és használják az általad ajánlott megoldást, de ezt egyelőre itt és most csak Te tudod nyújtani. 

Ha nem élnek a lehetőséggel, könnyen csatát veszthetnek az általuk legjobban gyűlölt versenytárssal szemben, ám a készleted nem tart örökké: csak azokat fogod tudni kiszolgálni, akik gyorsan döntenek.

A végén pedig hangsúlyozd, hogy mennyire megkönnyítetted számukra a rendelést. Ideális esetben ezáltal elérhető az úgynevezett „szövegírási csúszdahatás”, amiről részletesebben itt írtunk.

2. Bevált varázsszavak

Íme a lista: KÖNNYŰ, INGYENES, GYORS, GARANTÁLT, MOST és TE.

Használd minél gyakrabban ezeket az értékesítési szöveg során. Például ami a Te/Én arány illet, arra kell törekedned, hogy háromszor olyan gyakran beszélj az olvasódról, mint saját magadról.

Az is fontos, hogy hangsúlyozd, a megoldás karnyújtásnyira/kattintásnyira van (könnyű, gyors és ingyenes), sőt biztosan működik is (garantált), hiszen olyan embereknek próbálsz eladni a neten, akikkel szemtől szemben sohasem találkoztál.

3. Figyelemfenntartó fogások

Egy szuszra nem lehet mindent elmondani. De hogyan érd el azt, hogy egy hosszabb szöveg során fenntartsd az érdeklődést, és egyik rövid bekezdésről a másikra vezesd az olvasódat az értékesítési szöveg során?

Alkalmazz ilyen átkötéseket a blogcikkedben, hírleveledben, hogy fenntartsd az érdeklődést: „de ez még nem minden”, „és itt az ok, amiért még jobban megéri…”, vagy „itt van még 5 jó indok, hogy feliratkozz/rendelj/érdeklődj (lapozz tovább)”!

Egyszerűnek tűnik, pedig nagy hasznot hozhat ez a fogás is: lépten-nyomon visszautalni arra, hogy az Olvasód figyelmére folyamatosan számítasz, és a szövegedben még csak most jön a java (a VÁSÁRLÁS gombra kattintás).

És most a vizsgakérdés: Te vajon jól figyeltél már az elején? 

Bizalomépítő titkokat emlegettem, és azt mondtam, hogy ezekkel még jobban felturbózhatod az eladást. Kattints ide, ha szeretnéd profiktól ellesni az ütős értékesítési szöveg csínját-bínját!

További bejegyzések

Hatékony üzleti kommunikáció nyári időszámítás szerint is

Az üzleti kommunikáció terén sosincs megállás. Azt gondolnád, ha itt a nyár, és az ügyfeleid nyaralni mentek, akkor itt az ideje annak is, hogy hátradőlj, és élvezd a napsütést. De a vevőkkel folytatott kommunikáció ilyenkor se állhat le, sőt hasznosabb lehet, mint bármikor. 

Következetes üzleti kommunikáció, de könnyedebb témákról

Olvasom tovább...

A legújabb Facebook képméretek: 2018 – puskázz innen!

Az optimális Facebook képméreteket keresed? Aktualizáltuk a képméretek listáját, hogy 2018-ban is vonzó és figyelemfelkeltő posztokkal és hirdetésekkel öregbítsd a hírneved.

A Facebookon ugyanis nem elég végtelenül kreatívnak lenni: ha nem veszed figyelembe az ajánlott feltöltési méreteket, könnyen értelmezhetetlenné válik a kép. Ezeket a méreteket ráadásul nehéz nyomon követni, mivel a követelmények a kép típusától függően változnak, és maguk ajánlások is gyakran frissülnek (évente akár többször is).

Ezeket a méreteket használd, ha tökéletes Facebook posztot, hirdetést akarsz

Olvasom tovább...

Könnyed szövegírás 3 egyszerű lépésben

A szövegírás sokak számára valóságos küzdelem. Miről írjak? Hogyan írjam meg? Mi legyen benne? Sokszor az üres monitor előtt várunk az isteni szikrára. Aztán beindul a fantázia, és mire észbe kapunk, valami igazán nagyszerű szöveg a végeredmény. Ami érdekes, izgalmas, és elad. Mi kell ahhoz, hogy mindig így menjen?

Hogyan indul be a sikeres szövegírás?

Olvasom tovább...

Hogyan segíts dönteni? Neuro marketingterv a sikeres eladáshoz

Ha a marketingterv műfajára gondolunk, annak célja az, hogy segítsünk az ügyfélnek dönteni. Méghozzá nem akárhogy, hanem ugye „jól”: a vásárlás mellett. Ehhez érdemes a neuro marketingterv fogásait használnod. 

De mi is ez a neuro… izé? Az agykutatás eredményeit a marketing gyakorlatába beépítő módszer. Ezt azonban csak a pontosság kedvéért. Amit igazán érdemes tudnod róla, az most jön.

A neuro marketingterv 4 alapfogása

Olvasom tovább...

Adok vagy kapok? A tartalommarketing dilemmája

Ajándékozni vagy sem: a tudásod díjmentes felkínálását szorgalmazó tartalommarketing nagy kérdését vajon hogyan lehetne úgy megválaszolni, hogy kecske és káposzta szempontja egyaránt rendben legyen? 

Könnyen eldöntheted, hogy mikor mit és mennyit adj oda ingyen, és miért kérj pénzt, ha elolvasod a 2x3-as szabályt alább.

Mehet a tartalommarketing! Ne fukarkodj a tudásoddal, ha...

Olvasom tovább...