A Viber az üzleti kommunikáció új modelljét ígéri - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

A Viber az üzleti kommunikáció új modelljét ígéri

A Viber az üzleti kommunikáció új modelljét ígéri

Ingyenes internetes hanghívások és üzenetküldés, ez a Viber. Kevésbé macerás, mint a Skype, az alkalmazás letöltésével ugyanis annyi a teendőnk, hogy beírjuk a telefonszámunkat. A Viber automatikusan detektálja, milyen kontaktjaink vannak már. Ha telefonálni szeretnénk vagy üzenetet küldeni, a Viber-felhasználókkal ez az interneten fog létrejönni – ingyen. Jól hangzik? 800 millió felhasználó már rábólintott. Eljött hát az ideje, hogy az üzleti szféra felé is nyissanak.

Hogyan tud az üzleti kommunikáció úgy működni, mint egy baráti telefonhívás?

Ezentúl a Vibert üzleti ügyekre is használhatjuk. Itt a Viber céges profilja, a Public Accounts: a céged, a márkád éppúgy része lehet egy telefonkönyvnek, mint a legközelebbi rokonok és barátok. A Viber azt ígéri, hogy az üzleti kommunikáció személyes, közvetlen és kreatív lesz. Megszólíthatod a vásárlóidat, illetve ők is beszédbe elegyedhetnek veled. Okosan használva a márkád családtaggá válik, csak rajtad múlik, mennyire szorosra fűzöd a baráti szálakat.

A Facebook elindította videós platformját

A Facebook eddig is mindent megtett azért, hogy a felhasználói videókat töltsenek fel. A vállalkozásokat is erre buzdította, hiszen a feltöltött videókkal lehetett megkapni a legtöbb elérést.
Elindult a Facebook Watch (tulajdonképpen a Facebook tévés változata), ami külön platform, de a Facebook szolgáltatásai között jelenik meg. A Facebook Watch a videós tartalmakat szedi össze egy helyre. Az első számú előny: ha videókat keresel, nem kell őket a posztok közül kimazsoláznod, mert itt egy helyen lesznek. Persze itt is minden személyre szabott lesz, helyet kapnak ajánlások, toplisták: legtöbb hozzászólás, legviccesebb, mit néznek az ismerősök. A második számú előnyt a saját műsorok jelentik, akárcsak egy profi tévécsatorna esetében.

Nézhető mobileszközön, asztali gépen, okostévén. A Facebook Watch egyelőre csak korlátozottan érhető el – az Egyesült Államokban tartózkodó felhasználók egy részének. Ha a teszt jól sikerül, valószínűleg nekünk sem kell túl sokáig várni rá.

Lassú weboldal? Ezentúl a Facebookon sem rúghat labdába

Ismét változik a Facebook hírfolyam-algoritmusa. Arról, hogy a Google nem szereti a lassú weblapokat, már jó ideje tudunk, írtunk róla például itt. Augusztustól a Facebook is hátrányosan fogja kezelni őket, vagyis kevesebb esélyük lesz megjelenni a hírfolyamban.

Az indok a már megszokott: a felhasználói élmény javításának érdekében teszi. Az emberek 40%-a ugyanis maximum 3 másodpercet vár egy oldalra, ezért a Facebook is arra buzdít, hogy gyorsítsunk. Mi történik azokkal, akiknek gyenge internetkapcsolata van? A gyengébb internet kapcsolattal rendelkező felhasználók számára a hírfolyam könnyen betölthető videókat és egyéb posztokat fog megjeleníteni.


Képbe akarsz kerülni az online kommunikációban? 
Gyere el ingyenes előadásunkra szeptember 7-én! 

További bejegyzések

Lájk vagy nem lájk? 7 tipp a közösségi média használatához

Csapjunk hát egyből a lecsóba! Mert ezért jöttél, nem? :) Mi kell hozzá, hogy ne csak a lájkok gyűljenek a Facebook-oldaladon vagy a közösségi média általad használt egyéb felületén, hanem konvertálni, azaz látogatóból vevőt varázsolni is tudj?

Így használd a közösségi média eszközeit ügyfélszerzésre

Olvasom tovább...

Ettől döglik a légy: az ütős értékesítési szöveg alapfogásai

Nem titok: bizalomépítő elemeket rejtünk el a szövegben, és vásárlásra ösztönző módszereket alkalmazunk, mindahányszor az a feladat, hogy a megrendelőnk számára megszülessen a tökéletesen hatékony értékesítési szöveg.

Ami titok, azt nem itt fogjuk elárulni, de tudásunkból adunk egy jókora szeletet, ha kéred. :)

Fülön csíp! Az értékesítési szöveg 3 alapfűszere

Olvasom tovább...

Divatfogalom vagy a marketing jövője? Growth hacking kisokos

Ha elsőre nem ugrik be, hogy ezt most eszik vagy isszák, nem vagy egyedül. Olyan új, hogy magyarul még jóformán szavunk sincs arra, hogy mi is a growth hacking. Mégis egyre többen hisznek abban, hogy ez a „trükkös növekedés” fogja felváltani a hagyományos marketinget.

Hogy mi lesz a jövője (lesz-e egyáltalán?), azt persze nem mi fogjuk ebben a cikkben eldönteni, hanem a piac. De addig is lássuk az új terület fogásait és alapszavait! Ki tudja, talán még hasznot is húzhatsz belőle, ha a versenytársaidnál hamarabb beszállsz…

Growth hacking: a leleményes, kis pénzigényű kreatív ötletek műfaja

Olvasom tovább...

Szövegírás GPS, hogy soha többé ne akadj el alkotás közben

A kész jobb, mint a tökéletes! Sok mindenre igaz az állítás, de talán a szövegírás területén a legigazabb. Sok ígéretes tehetséget a saját, túl magas elvárásai akadályoznak meg az alkotásban, vagy a nem létező, „ideális körülményekre” vár, hogy végre hozzákezdjen az íráshoz.

Miért nem megy a szövegírás, ha maximalista vagy?

Olvasom tovább...

Hatékonyabb lesz a kommunikáció, ha robotokra bízod?

Az automatizálás forradalmasította azokat a területeket, ahol bevezették, és az életnek ma már alig van olyan területe, ami kivonhatná magát a hatása alól. Lehet, hogy elsőre meredeknek tűnik, de az üzleti kommunikáció sem kivétel ez alól.

Ha helyesen használják, a marketingautomatizálás nagy segítség az értékesítési és a marketinges csapatnak, mert leegyszerűsíti a munkájukat. Pontosabban mondva, megkíméli őket a gépies, kreativitást a legkevésbé sem igénylő munkától. Miért nem használja akkor mindenki? Mert rengeteg félreértés kering még most is körülötte, érdemes hát tisztázni, hogy mit jelent automatizálni bizonyos marketinges, illetve értékesítési folyamatokat.

Hatékonyabb a kommunikáció, ha használod a marketingautomatizálást

Olvasom tovább...