A Viber az üzleti kommunikáció új modelljét ígéri - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

A Viber az üzleti kommunikáció új modelljét ígéri

A Viber az üzleti kommunikáció új modelljét ígéri

Ingyenes internetes hanghívások és üzenetküldés, ez a Viber. Kevésbé macerás, mint a Skype, az alkalmazás letöltésével ugyanis annyi a teendőnk, hogy beírjuk a telefonszámunkat. A Viber automatikusan detektálja, milyen kontaktjaink vannak már. Ha telefonálni szeretnénk vagy üzenetet küldeni, a Viber-felhasználókkal ez az interneten fog létrejönni – ingyen. Jól hangzik? 800 millió felhasználó már rábólintott. Eljött hát az ideje, hogy az üzleti szféra felé is nyissanak.

Hogyan tud az üzleti kommunikáció úgy működni, mint egy baráti telefonhívás?

Ezentúl a Vibert üzleti ügyekre is használhatjuk. Itt a Viber céges profilja, a Public Accounts: a céged, a márkád éppúgy része lehet egy telefonkönyvnek, mint a legközelebbi rokonok és barátok. A Viber azt ígéri, hogy az üzleti kommunikáció személyes, közvetlen és kreatív lesz. Megszólíthatod a vásárlóidat, illetve ők is beszédbe elegyedhetnek veled. Okosan használva a márkád családtaggá válik, csak rajtad múlik, mennyire szorosra fűzöd a baráti szálakat.

A Facebook elindította videós platformját

A Facebook eddig is mindent megtett azért, hogy a felhasználói videókat töltsenek fel. A vállalkozásokat is erre buzdította, hiszen a feltöltött videókkal lehetett megkapni a legtöbb elérést.
Elindult a Facebook Watch (tulajdonképpen a Facebook tévés változata), ami külön platform, de a Facebook szolgáltatásai között jelenik meg. A Facebook Watch a videós tartalmakat szedi össze egy helyre. Az első számú előny: ha videókat keresel, nem kell őket a posztok közül kimazsoláznod, mert itt egy helyen lesznek. Persze itt is minden személyre szabott lesz, helyet kapnak ajánlások, toplisták: legtöbb hozzászólás, legviccesebb, mit néznek az ismerősök. A második számú előnyt a saját műsorok jelentik, akárcsak egy profi tévécsatorna esetében.

Nézhető mobileszközön, asztali gépen, okostévén. A Facebook Watch egyelőre csak korlátozottan érhető el – az Egyesült Államokban tartózkodó felhasználók egy részének. Ha a teszt jól sikerül, valószínűleg nekünk sem kell túl sokáig várni rá.

Lassú weboldal? Ezentúl a Facebookon sem rúghat labdába

Ismét változik a Facebook hírfolyam-algoritmusa. Arról, hogy a Google nem szereti a lassú weblapokat, már jó ideje tudunk, írtunk róla például itt. Augusztustól a Facebook is hátrányosan fogja kezelni őket, vagyis kevesebb esélyük lesz megjelenni a hírfolyamban.

Az indok a már megszokott: a felhasználói élmény javításának érdekében teszi. Az emberek 40%-a ugyanis maximum 3 másodpercet vár egy oldalra, ezért a Facebook is arra buzdít, hogy gyorsítsunk. Mi történik azokkal, akiknek gyenge internetkapcsolata van? A gyengébb internet kapcsolattal rendelkező felhasználók számára a hírfolyam könnyen betölthető videókat és egyéb posztokat fog megjeleníteni.


Képbe akarsz kerülni az online kommunikációban? 
Gyere el ingyenes előadásunkra szeptember 7-én! 

További bejegyzések

Hatékony üzleti kommunikáció nyári időszámítás szerint is

Az üzleti kommunikáció terén sosincs megállás. Azt gondolnád, ha itt a nyár, és az ügyfeleid nyaralni mentek, akkor itt az ideje annak is, hogy hátradőlj, és élvezd a napsütést. De a vevőkkel folytatott kommunikáció ilyenkor se állhat le, sőt hasznosabb lehet, mint bármikor. 

Következetes üzleti kommunikáció, de könnyedebb témákról

Olvasom tovább...

A legújabb Facebook képméretek: 2018 – puskázz innen!

Az optimális Facebook képméreteket keresed? Aktualizáltuk a képméretek listáját, hogy 2018-ban is vonzó és figyelemfelkeltő posztokkal és hirdetésekkel öregbítsd a hírneved.

A Facebookon ugyanis nem elég végtelenül kreatívnak lenni: ha nem veszed figyelembe az ajánlott feltöltési méreteket, könnyen értelmezhetetlenné válik a kép. Ezeket a méreteket ráadásul nehéz nyomon követni, mivel a követelmények a kép típusától függően változnak, és maguk ajánlások is gyakran frissülnek (évente akár többször is).

Ezeket a méreteket használd, ha tökéletes Facebook posztot, hirdetést akarsz

Olvasom tovább...

Könnyed szövegírás 3 egyszerű lépésben

A szövegírás sokak számára valóságos küzdelem. Miről írjak? Hogyan írjam meg? Mi legyen benne? Sokszor az üres monitor előtt várunk az isteni szikrára. Aztán beindul a fantázia, és mire észbe kapunk, valami igazán nagyszerű szöveg a végeredmény. Ami érdekes, izgalmas, és elad. Mi kell ahhoz, hogy mindig így menjen?

Hogyan indul be a sikeres szövegírás?

Olvasom tovább...

Hogyan segíts dönteni? Neuro marketingterv a sikeres eladáshoz

Ha a marketingterv műfajára gondolunk, annak célja az, hogy segítsünk az ügyfélnek dönteni. Méghozzá nem akárhogy, hanem ugye „jól”: a vásárlás mellett. Ehhez érdemes a neuro marketingterv fogásait használnod. 

De mi is ez a neuro… izé? Az agykutatás eredményeit a marketing gyakorlatába beépítő módszer. Ezt azonban csak a pontosság kedvéért. Amit igazán érdemes tudnod róla, az most jön.

A neuro marketingterv 4 alapfogása

Olvasom tovább...

Adok vagy kapok? A tartalommarketing dilemmája

Ajándékozni vagy sem: a tudásod díjmentes felkínálását szorgalmazó tartalommarketing nagy kérdését vajon hogyan lehetne úgy megválaszolni, hogy kecske és káposzta szempontja egyaránt rendben legyen? 

Könnyen eldöntheted, hogy mikor mit és mennyit adj oda ingyen, és miért kérj pénzt, ha elolvasod a 2x3-as szabályt alább.

Mehet a tartalommarketing! Ne fukarkodj a tudásoddal, ha...

Olvasom tovább...