A Viber az üzleti kommunikáció új modelljét ígéri - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

A Viber az üzleti kommunikáció új modelljét ígéri

A Viber az üzleti kommunikáció új modelljét ígéri

Ingyenes internetes hanghívások és üzenetküldés, ez a Viber. Kevésbé macerás, mint a Skype, az alkalmazás letöltésével ugyanis annyi a teendőnk, hogy beírjuk a telefonszámunkat. A Viber automatikusan detektálja, milyen kontaktjaink vannak már. Ha telefonálni szeretnénk vagy üzenetet küldeni, a Viber-felhasználókkal ez az interneten fog létrejönni – ingyen. Jól hangzik? 800 millió felhasználó már rábólintott. Eljött hát az ideje, hogy az üzleti szféra felé is nyissanak.

Hogyan tud az üzleti kommunikáció úgy működni, mint egy baráti telefonhívás?

Ezentúl a Vibert üzleti ügyekre is használhatjuk. Itt a Viber céges profilja, a Public Accounts: a céged, a márkád éppúgy része lehet egy telefonkönyvnek, mint a legközelebbi rokonok és barátok. A Viber azt ígéri, hogy az üzleti kommunikáció személyes, közvetlen és kreatív lesz. Megszólíthatod a vásárlóidat, illetve ők is beszédbe elegyedhetnek veled. Okosan használva a márkád családtaggá válik, csak rajtad múlik, mennyire szorosra fűzöd a baráti szálakat.

A Facebook elindította videós platformját

A Facebook eddig is mindent megtett azért, hogy a felhasználói videókat töltsenek fel. A vállalkozásokat is erre buzdította, hiszen a feltöltött videókkal lehetett megkapni a legtöbb elérést.
Elindult a Facebook Watch (tulajdonképpen a Facebook tévés változata), ami külön platform, de a Facebook szolgáltatásai között jelenik meg. A Facebook Watch a videós tartalmakat szedi össze egy helyre. Az első számú előny: ha videókat keresel, nem kell őket a posztok közül kimazsoláznod, mert itt egy helyen lesznek. Persze itt is minden személyre szabott lesz, helyet kapnak ajánlások, toplisták: legtöbb hozzászólás, legviccesebb, mit néznek az ismerősök. A második számú előnyt a saját műsorok jelentik, akárcsak egy profi tévécsatorna esetében.

Nézhető mobileszközön, asztali gépen, okostévén. A Facebook Watch egyelőre csak korlátozottan érhető el – az Egyesült Államokban tartózkodó felhasználók egy részének. Ha a teszt jól sikerül, valószínűleg nekünk sem kell túl sokáig várni rá.

Lassú weboldal? Ezentúl a Facebookon sem rúghat labdába

Ismét változik a Facebook hírfolyam-algoritmusa. Arról, hogy a Google nem szereti a lassú weblapokat, már jó ideje tudunk, írtunk róla például itt. Augusztustól a Facebook is hátrányosan fogja kezelni őket, vagyis kevesebb esélyük lesz megjelenni a hírfolyamban.

Az indok a már megszokott: a felhasználói élmény javításának érdekében teszi. Az emberek 40%-a ugyanis maximum 3 másodpercet vár egy oldalra, ezért a Facebook is arra buzdít, hogy gyorsítsunk. Mi történik azokkal, akiknek gyenge internetkapcsolata van? A gyengébb internet kapcsolattal rendelkező felhasználók számára a hírfolyam könnyen betölthető videókat és egyéb posztokat fog megjeleníteni.


Képbe akarsz kerülni az online kommunikációban? 
Gyere el ingyenes előadásunkra szeptember 7-én! 

További bejegyzések

Térj a tárgyra! Értékesítési szöveg profi lezárással

Kerülgetik a forró kását, misztikus-varázsolós szövegeket írnak, de az értékesítési szöveg nem erről szól. Az amatőröket onnan ismered fel, hogy sokat köntörfalaznak, amíg a tárgyra térnek, és közben szép lassan elveszítik az Olvasót.

Élére kell állítani a kérdést, mert túl kevés az időd arra, hogy olyanokhoz beszélj, akiknek nincs pénzük a vásárlásra, nem döntőképesek, vagy csak a piacot tesztelik. 

Szép számmal akadnak olyanok is, akik tőled szeretnének ingyen infóhoz jutni a szakterületről, hogy aztán, ha már alaposan kioktattad őket, egy másik értékesítőtől vásároljanak. A legrosszabb rémálmodban se forduljon elő ilyen! 

Mi kell hozzá, hogy ne félszeg puhatolózás legyen az értékesítés – akár élőben történik, akár szöveg által, írásban?

Értékesítési szöveg tippek a sikeres lezáráshoz

Olvasom tovább...

A 404-es hibaoldal, amitől vonzó lesz az online kommunikációd

Mikor meglátogatsz egy számodra érdekes weboldalt, biztosan téged sem dob fel, ha nem működik egy link vagy maga az URL cím rossz. Inkább feladod, és kattintasz tovább. Miért lenne ez másképp, ha a saját weboldaladról van szó? Hogyan teheti vonzóbbá az online kommunikációd egy 404-es hibaoldal?

Így tedd egyedivé: design ötletek a 404-es hibaoldalhoz

Olvasom tovább...

Szövegírás ötparancsolat az ütős promólevélhez

Ha a szövegírás leghatékonyabb műfaját keresed, akkor a promólevéllel máris megtaláltad. 

Múlt heti cikkemben olvashattál néhány tárgysorötletet, ami a megnyitást garantálja. Ehhez teszek most hozzá még 3 tippet a tárgysor kapcsán és 4 tanácsot, ami a leveledet még olvasmányosabbá varázsolja. 

Hírleveles szövegírás öt egyszerű lépésben

Olvasom tovább...

Szövegírás trükkök, hogy jobban tarolj a hírleveleiddel

Milyen szövegírás trükkök segítségével fogalmazz a kíváncsiságot garantáltan felkeltő tárgysorokat hírleveleidhez? 
 
Ha ismersz néhány jól működő fogást, máris közelebb fogsz járni a célodhoz: ahhoz, hogy az emailedet egyáltalán megnyissák, és fáradságos szövegírói munkát eredménye ne a levélszemétben landoljon olvasatlanul.

5 tárgysorsablon, amivel gyerekjáték a sikeres szövegírás

Olvasom tovább...