5 tipp az online kommunikációdhoz az év második felére - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

5 tipp az online kommunikációdhoz az év második felére

5 tipp az online kommunikációdhoz az év második felére

Szélsebesen ért végét a 2017-es év első fele, hipp-hopp máris júliust írunk. A nyár remek időszak arra, hogy mérlegeld az első félévet és kijelöld a következőre az utat.

Összeszedtünk Neked 5 tippet, amely megmutatja, hogyan fejleszd online kommunikációdat

1. Mobilbarát weboldal
 
Egy igényes weboldal ma már szinte alapvető, ugyanakkor néhány cégvezető nem gondol arra, hogy rengeteg potenciális vevőjük útközben, a telefonján keresztül böngészi az információkat.
 
Fontos tehát a mobiltelefonra is optimalizált weblap.
 
2. Minőségi tartalmak
 
Néhányan úgy gondolják, hogy a klasszikus értelemben vett blogolás a múlté. Te ne kövesd el ezt a hibát. Tekints egységként a különböző publikálási felületekre. Egy szépen megszerkesztett kép az Instagramon és a Pinteresten, ami felkelti az olvasód figyelmét és áttereli a weboldaladra.
 
A tudatosan megtervezett online kommunikáció segítségével, célcsoportod sokkal nagyobb részét értheted el.
 
3. Légy Te, aki megoldja a problémáját!
 
Az internetezők amikor rákeresnek egy témára nem csupán elmélkedést hanem megoldásokat keresnek. Légy hiteles és megbízható, és ha egy kérdés többször felmerül ügyfeleid körében készíts belőle bejegyzést.
 
4. Közvetlen kommunikáció
 
A közösségi média felületek újításai, mint például az Instagram Stories teljesen újszerű és közvetlen kommunikációt tesznek lehetővé közted és a követőid között. Mutasd be termékeidet képes történet formájában vagy használd aktívan a szintén új live – vagyis élő videó funkciót. Ennek segítségével például közvetlenül meg tudod válaszolni a feltett kérdéseket így egyszerre valósul meg a közvetlen online kommunikáció és a problémamegoldás.
 
5. Rendszeres videófogyasztás
 
A trendelemzők szerint a videófogyasztás a teljes forgalom közel 70%-át teszi ki 2017-ben. Érdemes tehát Neked is számolnod ezzel a platformmal. A videókommunikációd sikeressége nagyban függ attól, hogy hová posztolod őket.
 
A rövid, figyelemfelkeltő videók az Instagramra valók, míg a hosszabb problémamegoldó típusokat a YouTube-ra posztold.
 

Rengeteg potenciál van a videózásban, ha szeretnéd megtudni, hogyan hozhat bevételt vállalkozásod számára, itt megnézheted új online kurzusunkat! Siess, mert csak július 30-ig érhető el.

További bejegyzések

Lájk vagy nem lájk? 7 tipp a közösségi média használatához

Csapjunk hát egyből a lecsóba! Mert ezért jöttél, nem? :) Mi kell hozzá, hogy ne csak a lájkok gyűljenek a Facebook-oldaladon vagy a közösségi média általad használt egyéb felületén, hanem konvertálni, azaz látogatóból vevőt varázsolni is tudj?

Így használd a közösségi média eszközeit ügyfélszerzésre

Olvasom tovább...

Ettől döglik a légy: az ütős értékesítési szöveg alapfogásai

Nem titok: bizalomépítő elemeket rejtünk el a szövegben, és vásárlásra ösztönző módszereket alkalmazunk, mindahányszor az a feladat, hogy a megrendelőnk számára megszülessen a tökéletesen hatékony értékesítési szöveg.

Ami titok, azt nem itt fogjuk elárulni, de tudásunkból adunk egy jókora szeletet, ha kéred. :)

Fülön csíp! Az értékesítési szöveg 3 alapfűszere

Olvasom tovább...

Divatfogalom vagy a marketing jövője? Growth hacking kisokos

Ha elsőre nem ugrik be, hogy ezt most eszik vagy isszák, nem vagy egyedül. Olyan új, hogy magyarul még jóformán szavunk sincs arra, hogy mi is a growth hacking. Mégis egyre többen hisznek abban, hogy ez a „trükkös növekedés” fogja felváltani a hagyományos marketinget.

Hogy mi lesz a jövője (lesz-e egyáltalán?), azt persze nem mi fogjuk ebben a cikkben eldönteni, hanem a piac. De addig is lássuk az új terület fogásait és alapszavait! Ki tudja, talán még hasznot is húzhatsz belőle, ha a versenytársaidnál hamarabb beszállsz…

Growth hacking: a leleményes, kis pénzigényű kreatív ötletek műfaja

Olvasom tovább...

Szövegírás GPS, hogy soha többé ne akadj el alkotás közben

A kész jobb, mint a tökéletes! Sok mindenre igaz az állítás, de talán a szövegírás területén a legigazabb. Sok ígéretes tehetséget a saját, túl magas elvárásai akadályoznak meg az alkotásban, vagy a nem létező, „ideális körülményekre” vár, hogy végre hozzákezdjen az íráshoz.

Miért nem megy a szövegírás, ha maximalista vagy?

Olvasom tovább...

A Viber az üzleti kommunikáció új modelljét ígéri

Ingyenes internetes hanghívások és üzenetküldés, ez a Viber. Kevésbé macerás, mint a Skype, az alkalmazás letöltésével ugyanis annyi a teendőnk, hogy beírjuk a telefonszámunkat. A Viber automatikusan detektálja, milyen kontaktjaink vannak már. Ha telefonálni szeretnénk vagy üzenetet küldeni, a Viber-felhasználókkal ez az interneten fog létrejönni – ingyen. Jól hangzik? 800 millió felhasználó már rábólintott. Eljött hát az ideje, hogy az üzleti szféra felé is nyissanak.

Hogyan tud az üzleti kommunikáció úgy működni, mint egy baráti telefonhívás?

Olvasom tovább...