5 tipp az online kommunikációdhoz az év második felére - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

5 tipp az online kommunikációdhoz az év második felére

5 tipp az online kommunikációdhoz az év második felére

Szélsebesen ért végét a 2017-es év első fele, hipp-hopp máris júliust írunk. A nyár remek időszak arra, hogy mérlegeld az első félévet és kijelöld a következőre az utat.

Összeszedtünk Neked 5 tippet, amely megmutatja, hogyan fejleszd online kommunikációdat

1. Mobilbarát weboldal
 
Egy igényes weboldal ma már szinte alapvető, ugyanakkor néhány cégvezető nem gondol arra, hogy rengeteg potenciális vevőjük útközben, a telefonján keresztül böngészi az információkat.
 
Fontos tehát a mobiltelefonra is optimalizált weblap.
 
2. Minőségi tartalmak
 
Néhányan úgy gondolják, hogy a klasszikus értelemben vett blogolás a múlté. Te ne kövesd el ezt a hibát. Tekints egységként a különböző publikálási felületekre. Egy szépen megszerkesztett kép az Instagramon és a Pinteresten, ami felkelti az olvasód figyelmét és áttereli a weboldaladra.
 
A tudatosan megtervezett online kommunikáció segítségével, célcsoportod sokkal nagyobb részét értheted el.
 
3. Légy Te, aki megoldja a problémáját!
 
Az internetezők amikor rákeresnek egy témára nem csupán elmélkedést hanem megoldásokat keresnek. Légy hiteles és megbízható, és ha egy kérdés többször felmerül ügyfeleid körében készíts belőle bejegyzést.
 
4. Közvetlen kommunikáció
 
A közösségi média felületek újításai, mint például az Instagram Stories teljesen újszerű és közvetlen kommunikációt tesznek lehetővé közted és a követőid között. Mutasd be termékeidet képes történet formájában vagy használd aktívan a szintén új live – vagyis élő videó funkciót. Ennek segítségével például közvetlenül meg tudod válaszolni a feltett kérdéseket így egyszerre valósul meg a közvetlen online kommunikáció és a problémamegoldás.
 
5. Rendszeres videófogyasztás
 
A trendelemzők szerint a videófogyasztás a teljes forgalom közel 70%-át teszi ki 2017-ben. Érdemes tehát Neked is számolnod ezzel a platformmal. A videókommunikációd sikeressége nagyban függ attól, hogy hová posztolod őket.
 
A rövid, figyelemfelkeltő videók az Instagramra valók, míg a hosszabb problémamegoldó típusokat a YouTube-ra posztold.
 

Rengeteg potenciál van a videózásban, ha szeretnéd megtudni, hogyan hozhat bevételt vállalkozásod számára, itt megnézheted új online kurzusunkat! Siess, mert csak július 30-ig érhető el.

További bejegyzések

Katt a gombra! Értékesítési szövegírás hatékony lezárással

Felszólítás a cselekvésre (call to action): így hívják azokat a webszövekbe „belevarrtˮ gombokat, amik nélkül az értékesítési szövegírás csupán öncélú kreatív játék lenne.
 
„Feliratkozom … letöltöm … kosárba teszem … még több infó … kifizetemˮ vagy egyéb cselekvések (akciók) nevei díszelegnek rajtuk. Meg az is előfordul, hogy a szöveg végén található, linkesített mondat vagy szókapcsolat szólít fel a szerző számára kívánatos cselekvésre.
 
Milyenek legyenek ezek a felhívások azért, hogy a célszemély valóban engedelmeskedjen és továbbkattintson?

Milyen a felszólító gombokra összpontosító értékesítési szövegírás?

Olvasom tovább...

SEO haladóknak: keresőoptimalizálás a RankBrain algoritmusra

Ha számodra se ismeretlen szó a „keresőoptimalizálás” (SEO), akkor valószínűleg arról is tudsz, hogy mindannyiunk kedvenc keresőrendszere egy olyan algoritmust (utasítássorozatot) használ a weboldalak rangorolására, ami több mint 200 összetevőből, úgynevezett „rangsorolási szignálból” áll.

Ezek közül a az egyik legfrissebb és legfontosabb a RankBrain. Hogyan kell eljárnod, ha azt szeretnéd, hogy ez a számítógépes „rangsoroló agy” szeresse a weboldaladat?

RankBrain keresőoptimalizálás lépésről lépésre

Olvasom tovább...

Hogyan ad el az értékesítési szöveg csak címsorokkal?

Mielőtt az értékesítési szöveged bármit is eladna, előbb „el kell adnodˮ olvasóidnak magát az értékesítési szöveget. Más szóval: rá kell venned őket arra, hogy egyáltalán elolvassák. De vajon hogy is néz ki egy olyan cím, ami képes ezt megtenni?

Sokat ígérő, bombasztikus és kattintásvadász? Előnyökkel kecsegtet, vagy találós kérdésekkel piszkálja fel az olvasó kíváncsiságát? Esetleg újdonságokat, híreket közöl az illető területről?

Vagy csak a jó sok felkiáltójelen (!!!) és az olyan, kapabetűkkel kiemelt „varázsszavakonˮ múlik az egész, mint az AJÁNDÉK, az INGYENES és az AKCIÓ? :)

Miről szóljon az értékesítési szöveg címsora

Olvasom tovább...

Az év első közösségi média forradalma: változik a Facebook

Előnyödre vagy hátrányodra van a közösségi média éllovasa által beharangozott fordulat? Attól függ, melyik oldalon állsz: hirdetni szeretnél, vagy inkább minden vágyad az, hogy békén hagyjanak, mert a családoddal, barátaiddal való kommunikációra szereted használni a Facebookot.

Mark Zuckerberg friss, pár napos bejelentése alapján ezután a felhasználók hírfolyamát a barátaik és családtagjaik bejegyzései fogják uralni, mert a Facebook idéntől korlátozni fogja a hirdetéseket, reklámokat.

Tyűha! Vajon akkor mi, szövegírók és tartalomgyárosok már készülhetünk is szakmát váltani?

Mi lesz a közösségi média marketinges használatával?

Olvasom tovább...

2018-as közösségi média trendek

Ha valaki esetleg még kételkedne a közösségi média valóságalakító erejében, elegendő felidéznie a tavalyi amerikai elnökválasztás esetét. A várt eredmény feje tetejére állításában a Facebooknak oroszlánrésze volt. Sokan még most is felróják Zuckerbergnek, hogy olyan álhírek terjedését tette lehetővé, amik a most a Fehér Házban csücsülő győztesnek kedveztek. (Erről annak idején itt írtunk részletesebben.)

Idén „fokozódik a helyzetˮ a közösségi média fórumain

Olvasom tovább...