5 tipp az online kommunikációdhoz az év második felére - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

5 tipp az online kommunikációdhoz az év második felére

5 tipp az online kommunikációdhoz az év második felére

Szélsebesen ért végét a 2017-es év első fele, hipp-hopp máris júliust írunk. A nyár remek időszak arra, hogy mérlegeld az első félévet és kijelöld a következőre az utat.

Összeszedtünk Neked 5 tippet, amely megmutatja, hogyan fejleszd online kommunikációdat

1. Mobilbarát weboldal
 
Egy igényes weboldal ma már szinte alapvető, ugyanakkor néhány cégvezető nem gondol arra, hogy rengeteg potenciális vevőjük útközben, a telefonján keresztül böngészi az információkat.
 
Fontos tehát a mobiltelefonra is optimalizált weblap.
 
2. Minőségi tartalmak
 
Néhányan úgy gondolják, hogy a klasszikus értelemben vett blogolás a múlté. Te ne kövesd el ezt a hibát. Tekints egységként a különböző publikálási felületekre. Egy szépen megszerkesztett kép az Instagramon és a Pinteresten, ami felkelti az olvasód figyelmét és áttereli a weboldaladra.
 
A tudatosan megtervezett online kommunikáció segítségével, célcsoportod sokkal nagyobb részét értheted el.
 
3. Légy Te, aki megoldja a problémáját!
 
Az internetezők amikor rákeresnek egy témára nem csupán elmélkedést hanem megoldásokat keresnek. Légy hiteles és megbízható, és ha egy kérdés többször felmerül ügyfeleid körében készíts belőle bejegyzést.
 
4. Közvetlen kommunikáció
 
A közösségi média felületek újításai, mint például az Instagram Stories teljesen újszerű és közvetlen kommunikációt tesznek lehetővé közted és a követőid között. Mutasd be termékeidet képes történet formájában vagy használd aktívan a szintén új live – vagyis élő videó funkciót. Ennek segítségével például közvetlenül meg tudod válaszolni a feltett kérdéseket így egyszerre valósul meg a közvetlen online kommunikáció és a problémamegoldás.
 
5. Rendszeres videófogyasztás
 
A trendelemzők szerint a videófogyasztás a teljes forgalom közel 70%-át teszi ki 2017-ben. Érdemes tehát Neked is számolnod ezzel a platformmal. A videókommunikációd sikeressége nagyban függ attól, hogy hová posztolod őket.
 
A rövid, figyelemfelkeltő videók az Instagramra valók, míg a hosszabb problémamegoldó típusokat a YouTube-ra posztold.
 

Rengeteg potenciál van a videózásban, ha szeretnéd megtudni, hogyan hozhat bevételt vállalkozásod számára, itt megnézheted új online kurzusunkat! Siess, mert csak július 30-ig érhető el.

További bejegyzések

Offline üzleti kommunikáció a sikeres kapcsolatépítéshez

Közeledik az ünnepi szezon: remek alkalom kimozdulni, és az üzleti kommunikáció offline frontvonalán beerősíteni a kapcsolatépítést. Egymást érik ilyenkor a karácsonyi és évzáró partik, különféle rendezvények, amiken Neked is érdemes névjegyeddel és széles mosollyal felfegyverkezve részt venned. 
 
Ki tudja, talán éppen egy ilyen alkalom hozza majd a 2018-as év legszuperebb ügyfelét vagy stratégiai partnerét számodra – de csak ha az alábbi kapcsolatépítési tippjeink közül minél többet bevezetsz idén a gyakorlatodba.

Üzleti kommunikáció szemtől szemben: 7 tipp a sikerhez

Olvasom tovább...

Térj a tárgyra! Értékesítési szöveg profi lezárással

Kerülgetik a forró kását, misztikus-varázsolós szövegeket írnak, de az értékesítési szöveg nem erről szól. Az amatőröket onnan ismered fel, hogy sokat köntörfalaznak, amíg a tárgyra térnek, és közben szép lassan elveszítik az Olvasót.

Élére kell állítani a kérdést, mert túl kevés az időd arra, hogy olyanokhoz beszélj, akiknek nincs pénzük a vásárlásra, nem döntőképesek, vagy csak a piacot tesztelik. 

Szép számmal akadnak olyanok is, akik tőled szeretnének ingyen infóhoz jutni a szakterületről, hogy aztán, ha már alaposan kioktattad őket, egy másik értékesítőtől vásároljanak. A legrosszabb rémálmodban se forduljon elő ilyen! 

Mi kell hozzá, hogy ne félszeg puhatolózás legyen az értékesítés – akár élőben történik, akár szöveg által, írásban?

Értékesítési szöveg tippek a sikeres lezáráshoz

Olvasom tovább...

A 404-es hibaoldal, amitől vonzó lesz az online kommunikációd

Mikor meglátogatsz egy számodra érdekes weboldalt, biztosan téged sem dob fel, ha nem működik egy link vagy maga az URL cím rossz. Inkább feladod, és kattintasz tovább. Miért lenne ez másképp, ha a saját weboldaladról van szó? Hogyan teheti vonzóbbá az online kommunikációd egy 404-es hibaoldal?

Így tedd egyedivé: design ötletek a 404-es hibaoldalhoz

Olvasom tovább...

Szövegírás ötparancsolat az ütős promólevélhez

Ha a szövegírás leghatékonyabb műfaját keresed, akkor a promólevéllel máris megtaláltad. 

Múlt heti cikkemben olvashattál néhány tárgysorötletet, ami a megnyitást garantálja. Ehhez teszek most hozzá még 3 tippet a tárgysor kapcsán és 4 tanácsot, ami a leveledet még olvasmányosabbá varázsolja. 

Hírleveles szövegírás öt egyszerű lépésben

Olvasom tovább...

Szövegírás trükkök, hogy jobban tarolj a hírleveleiddel

Milyen szövegírás trükkök segítségével fogalmazz a kíváncsiságot garantáltan felkeltő tárgysorokat hírleveleidhez? 
 
Ha ismersz néhány jól működő fogást, máris közelebb fogsz járni a célodhoz: ahhoz, hogy az emailedet egyáltalán megnyissák, és fáradságos szövegírói munkát eredménye ne a levélszemétben landoljon olvasatlanul.

5 tárgysorsablon, amivel gyerekjáték a sikeres szövegírás

Olvasom tovább...