Újdonság az üzleti kommunikációban: Instagram Stories - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

Újdonság az üzleti kommunikációban: Instagram Stories

Újdonság az üzleti kommunikációban: Instagram Stories

Talán nem túlzás azt állítani, hogy 2016-ban ez egyik legnagyobb újítás a közösségi média bugyraiban az Instagram Stories bevezetése volt. Ezzel a lépéssel az Instagram beépítette a Snapchetet a saját alkalmazásába. 
Ismered? Elmondjuk, miért érdemes használnod.

Meséld el a saját történeted az Instagrammon!

2017 a történetmesélés éve és a hatékonyságé is. A legtöbb embernek nincs ideje hosszú monológok olvasására mások életéről, ugyanakkor szívesen néznek szépen elkészített képeket.
Egy jó kép bemutat egy történetet, elmeséli a látógatónak, hogy miért éppen ezt a pillanatot ragadtad ki és osztod meg vele.
 
Az Instagram Stories kiválóan alkalmas arra, hogy elmeséld követőidnek a saját történetedet, anélkül, hogy Ő az túl soknak érezné. Soha nem lehet szájbarágós, nem bonyolult és nem erőlteti rá a kép látogatójára a Te, saját véleményedet. Azért készíted a képet, hogy beindítsd az Ő fantáziáját.
 

3 tipp, hogy miért érdemes az Instagram Storiest használnod

1.     Nagyobb láthatóság
 
Előzd meg versenytársaidat, és kezdd el mihamarabb megosztani történeteidet. Minél kevesebben használják követőid ismerősei közül ezt a funkciót, annál előkelőbb helyen találod magad.
 
2.     Nem lesz „túl sok”
 
Ahhoz, hogy aktívan jelen legyél a közösségi médiában, érdemes legalább naponta egy posztod elkészítened. Előfordulhat azonban, hogy a napi több poszt zavarhatja az embereket.
Remekül kivédheted ezt a kellemetlen helyzetet az Instagram Stories használatával.
 
3.     Tudatosan építheted fel a tartalmakat
 
Tegyük fel, hogy gasztro blogot vezetsz. Kiemelt helyzetben vagy, hiszen képekkel és szöveggel egyaránt eléred olvasóidat. Viszont még esetedben sem lesz elég, ha csak feltöltöd a képet és leírod a receptet.
 
Ugyanakkor, ha végig vezeted követőidet a sütés teljes folyamatán, máris többet adtál nekik, mint a konkurenciád. Az utolsó képen/videón pedig tüntesd fel, hogy a részletes receptet megtalálják a blogodon. Kész is a siker receptje. smiley
 
 
Ha nem csak a képekkel szeretnél versenyelőnyhöz jutni hanem a másik nagyágyút a videómarketinget is kitanulnád, nézd meg legújabb online tanfolyamunkat!

 

További bejegyzések

Lájk vagy nem lájk? 7 tipp a közösségi média használatához

Csapjunk hát egyből a lecsóba! Mert ezért jöttél, nem? :) Mi kell hozzá, hogy ne csak a lájkok gyűljenek a Facebook-oldaladon vagy a közösségi média általad használt egyéb felületén, hanem konvertálni, azaz látogatóból vevőt varázsolni is tudj?

Így használd a közösségi média eszközeit ügyfélszerzésre

Olvasom tovább...

Ettől döglik a légy: az ütős értékesítési szöveg alapfogásai

Nem titok: bizalomépítő elemeket rejtünk el a szövegben, és vásárlásra ösztönző módszereket alkalmazunk, mindahányszor az a feladat, hogy a megrendelőnk számára megszülessen a tökéletesen hatékony értékesítési szöveg.

Ami titok, azt nem itt fogjuk elárulni, de tudásunkból adunk egy jókora szeletet, ha kéred. :)

Fülön csíp! Az értékesítési szöveg 3 alapfűszere

Olvasom tovább...

Divatfogalom vagy a marketing jövője? Growth hacking kisokos

Ha elsőre nem ugrik be, hogy ezt most eszik vagy isszák, nem vagy egyedül. Olyan új, hogy magyarul még jóformán szavunk sincs arra, hogy mi is a growth hacking. Mégis egyre többen hisznek abban, hogy ez a „trükkös növekedés” fogja felváltani a hagyományos marketinget.

Hogy mi lesz a jövője (lesz-e egyáltalán?), azt persze nem mi fogjuk ebben a cikkben eldönteni, hanem a piac. De addig is lássuk az új terület fogásait és alapszavait! Ki tudja, talán még hasznot is húzhatsz belőle, ha a versenytársaidnál hamarabb beszállsz…

Growth hacking: a leleményes, kis pénzigényű kreatív ötletek műfaja

Olvasom tovább...

Szövegírás GPS, hogy soha többé ne akadj el alkotás közben

A kész jobb, mint a tökéletes! Sok mindenre igaz az állítás, de talán a szövegírás területén a legigazabb. Sok ígéretes tehetséget a saját, túl magas elvárásai akadályoznak meg az alkotásban, vagy a nem létező, „ideális körülményekre” vár, hogy végre hozzákezdjen az íráshoz.

Miért nem megy a szövegírás, ha maximalista vagy?

Olvasom tovább...

A Viber az üzleti kommunikáció új modelljét ígéri

Ingyenes internetes hanghívások és üzenetküldés, ez a Viber. Kevésbé macerás, mint a Skype, az alkalmazás letöltésével ugyanis annyi a teendőnk, hogy beírjuk a telefonszámunkat. A Viber automatikusan detektálja, milyen kontaktjaink vannak már. Ha telefonálni szeretnénk vagy üzenetet küldeni, a Viber-felhasználókkal ez az interneten fog létrejönni – ingyen. Jól hangzik? 800 millió felhasználó már rábólintott. Eljött hát az ideje, hogy az üzleti szféra felé is nyissanak.

Hogyan tud az üzleti kommunikáció úgy működni, mint egy baráti telefonhívás?

Olvasom tovább...