Újdonság az üzleti kommunikációban: Instagram Stories - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

Újdonság az üzleti kommunikációban: Instagram Stories

Újdonság az üzleti kommunikációban: Instagram Stories

Talán nem túlzás azt állítani, hogy 2016-ban ez egyik legnagyobb újítás a közösségi média bugyraiban az Instagram Stories bevezetése volt. Ezzel a lépéssel az Instagram beépítette a Snapchetet a saját alkalmazásába. 
Ismered? Elmondjuk, miért érdemes használnod.

Meséld el a saját történeted az Instagrammon!

2017 a történetmesélés éve és a hatékonyságé is. A legtöbb embernek nincs ideje hosszú monológok olvasására mások életéről, ugyanakkor szívesen néznek szépen elkészített képeket.
Egy jó kép bemutat egy történetet, elmeséli a látógatónak, hogy miért éppen ezt a pillanatot ragadtad ki és osztod meg vele.
 
Az Instagram Stories kiválóan alkalmas arra, hogy elmeséld követőidnek a saját történetedet, anélkül, hogy Ő az túl soknak érezné. Soha nem lehet szájbarágós, nem bonyolult és nem erőlteti rá a kép látogatójára a Te, saját véleményedet. Azért készíted a képet, hogy beindítsd az Ő fantáziáját.
 

3 tipp, hogy miért érdemes az Instagram Storiest használnod

1.     Nagyobb láthatóság
 
Előzd meg versenytársaidat, és kezdd el mihamarabb megosztani történeteidet. Minél kevesebben használják követőid ismerősei közül ezt a funkciót, annál előkelőbb helyen találod magad.
 
2.     Nem lesz „túl sok”
 
Ahhoz, hogy aktívan jelen legyél a közösségi médiában, érdemes legalább naponta egy posztod elkészítened. Előfordulhat azonban, hogy a napi több poszt zavarhatja az embereket.
Remekül kivédheted ezt a kellemetlen helyzetet az Instagram Stories használatával.
 
3.     Tudatosan építheted fel a tartalmakat
 
Tegyük fel, hogy gasztro blogot vezetsz. Kiemelt helyzetben vagy, hiszen képekkel és szöveggel egyaránt eléred olvasóidat. Viszont még esetedben sem lesz elég, ha csak feltöltöd a képet és leírod a receptet.
 
Ugyanakkor, ha végig vezeted követőidet a sütés teljes folyamatán, máris többet adtál nekik, mint a konkurenciád. Az utolsó képen/videón pedig tüntesd fel, hogy a részletes receptet megtalálják a blogodon. Kész is a siker receptje. smiley
 
 
Ha nem csak a képekkel szeretnél versenyelőnyhöz jutni hanem a másik nagyágyút a videómarketinget is kitanulnád, nézd meg legújabb online tanfolyamunkat!

 

További bejegyzések

Katt a gombra! Értékesítési szövegírás hatékony lezárással

Felszólítás a cselekvésre (call to action): így hívják azokat a webszövekbe „belevarrtˮ gombokat, amik nélkül az értékesítési szövegírás csupán öncélú kreatív játék lenne.
 
„Feliratkozom … letöltöm … kosárba teszem … még több infó … kifizetemˮ vagy egyéb cselekvések (akciók) nevei díszelegnek rajtuk. Meg az is előfordul, hogy a szöveg végén található, linkesített mondat vagy szókapcsolat szólít fel a szerző számára kívánatos cselekvésre.
 
Milyenek legyenek ezek a felhívások azért, hogy a célszemély valóban engedelmeskedjen és továbbkattintson?

Milyen a felszólító gombokra összpontosító értékesítési szövegírás?

Olvasom tovább...

SEO haladóknak: keresőoptimalizálás a RankBrain algoritmusra

Ha számodra se ismeretlen szó a „keresőoptimalizálás” (SEO), akkor valószínűleg arról is tudsz, hogy mindannyiunk kedvenc keresőrendszere egy olyan algoritmust (utasítássorozatot) használ a weboldalak rangorolására, ami több mint 200 összetevőből, úgynevezett „rangsorolási szignálból” áll.

Ezek közül a az egyik legfrissebb és legfontosabb a RankBrain. Hogyan kell eljárnod, ha azt szeretnéd, hogy ez a számítógépes „rangsoroló agy” szeresse a weboldaladat?

RankBrain keresőoptimalizálás lépésről lépésre

Olvasom tovább...

Hogyan ad el az értékesítési szöveg csak címsorokkal?

Mielőtt az értékesítési szöveged bármit is eladna, előbb „el kell adnodˮ olvasóidnak magát az értékesítési szöveget. Más szóval: rá kell venned őket arra, hogy egyáltalán elolvassák. De vajon hogy is néz ki egy olyan cím, ami képes ezt megtenni?

Sokat ígérő, bombasztikus és kattintásvadász? Előnyökkel kecsegtet, vagy találós kérdésekkel piszkálja fel az olvasó kíváncsiságát? Esetleg újdonságokat, híreket közöl az illető területről?

Vagy csak a jó sok felkiáltójelen (!!!) és az olyan, kapabetűkkel kiemelt „varázsszavakonˮ múlik az egész, mint az AJÁNDÉK, az INGYENES és az AKCIÓ? :)

Miről szóljon az értékesítési szöveg címsora

Olvasom tovább...

Az év első közösségi média forradalma: változik a Facebook

Előnyödre vagy hátrányodra van a közösségi média éllovasa által beharangozott fordulat? Attól függ, melyik oldalon állsz: hirdetni szeretnél, vagy inkább minden vágyad az, hogy békén hagyjanak, mert a családoddal, barátaiddal való kommunikációra szereted használni a Facebookot.

Mark Zuckerberg friss, pár napos bejelentése alapján ezután a felhasználók hírfolyamát a barátaik és családtagjaik bejegyzései fogják uralni, mert a Facebook idéntől korlátozni fogja a hirdetéseket, reklámokat.

Tyűha! Vajon akkor mi, szövegírók és tartalomgyárosok már készülhetünk is szakmát váltani?

Mi lesz a közösségi média marketinges használatával?

Olvasom tovább...

2018-as közösségi média trendek

Ha valaki esetleg még kételkedne a közösségi média valóságalakító erejében, elegendő felidéznie a tavalyi amerikai elnökválasztás esetét. A várt eredmény feje tetejére állításában a Facebooknak oroszlánrésze volt. Sokan még most is felróják Zuckerbergnek, hogy olyan álhírek terjedését tette lehetővé, amik a most a Fehér Házban csücsülő győztesnek kedveztek. (Erről annak idején itt írtunk részletesebben.)

Idén „fokozódik a helyzetˮ a közösségi média fórumain

Olvasom tovább...