Újdonság az üzleti kommunikációban: Instagram Stories - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

Újdonság az üzleti kommunikációban: Instagram Stories

Újdonság az üzleti kommunikációban: Instagram Stories

Talán nem túlzás azt állítani, hogy 2016-ban ez egyik legnagyobb újítás a közösségi média bugyraiban az Instagram Stories bevezetése volt. Ezzel a lépéssel az Instagram beépítette a Snapchetet a saját alkalmazásába. 
Ismered? Elmondjuk, miért érdemes használnod.

Meséld el a saját történeted az Instagrammon!

2017 a történetmesélés éve és a hatékonyságé is. A legtöbb embernek nincs ideje hosszú monológok olvasására mások életéről, ugyanakkor szívesen néznek szépen elkészített képeket.
Egy jó kép bemutat egy történetet, elmeséli a látógatónak, hogy miért éppen ezt a pillanatot ragadtad ki és osztod meg vele.
 
Az Instagram Stories kiválóan alkalmas arra, hogy elmeséld követőidnek a saját történetedet, anélkül, hogy Ő az túl soknak érezné. Soha nem lehet szájbarágós, nem bonyolult és nem erőlteti rá a kép látogatójára a Te, saját véleményedet. Azért készíted a képet, hogy beindítsd az Ő fantáziáját.
 

3 tipp, hogy miért érdemes az Instagram Storiest használnod

1.     Nagyobb láthatóság
 
Előzd meg versenytársaidat, és kezdd el mihamarabb megosztani történeteidet. Minél kevesebben használják követőid ismerősei közül ezt a funkciót, annál előkelőbb helyen találod magad.
 
2.     Nem lesz „túl sok”
 
Ahhoz, hogy aktívan jelen legyél a közösségi médiában, érdemes legalább naponta egy posztod elkészítened. Előfordulhat azonban, hogy a napi több poszt zavarhatja az embereket.
Remekül kivédheted ezt a kellemetlen helyzetet az Instagram Stories használatával.
 
3.     Tudatosan építheted fel a tartalmakat
 
Tegyük fel, hogy gasztro blogot vezetsz. Kiemelt helyzetben vagy, hiszen képekkel és szöveggel egyaránt eléred olvasóidat. Viszont még esetedben sem lesz elég, ha csak feltöltöd a képet és leírod a receptet.
 
Ugyanakkor, ha végig vezeted követőidet a sütés teljes folyamatán, máris többet adtál nekik, mint a konkurenciád. Az utolsó képen/videón pedig tüntesd fel, hogy a részletes receptet megtalálják a blogodon. Kész is a siker receptje. smiley
 
 
Ha nem csak a képekkel szeretnél versenyelőnyhöz jutni hanem a másik nagyágyút a videómarketinget is kitanulnád, nézd meg legújabb online tanfolyamunkat!

 

További bejegyzések

Offline üzleti kommunikáció a sikeres kapcsolatépítéshez

Közeledik az ünnepi szezon: remek alkalom kimozdulni, és az üzleti kommunikáció offline frontvonalán beerősíteni a kapcsolatépítést. Egymást érik ilyenkor a karácsonyi és évzáró partik, különféle rendezvények, amiken Neked is érdemes névjegyeddel és széles mosollyal felfegyverkezve részt venned. 
 
Ki tudja, talán éppen egy ilyen alkalom hozza majd a 2018-as év legszuperebb ügyfelét vagy stratégiai partnerét számodra – de csak ha az alábbi kapcsolatépítési tippjeink közül minél többet bevezetsz idén a gyakorlatodba.

Üzleti kommunikáció szemtől szemben: 7 tipp a sikerhez

Olvasom tovább...

Térj a tárgyra! Értékesítési szöveg profi lezárással

Kerülgetik a forró kását, misztikus-varázsolós szövegeket írnak, de az értékesítési szöveg nem erről szól. Az amatőröket onnan ismered fel, hogy sokat köntörfalaznak, amíg a tárgyra térnek, és közben szép lassan elveszítik az Olvasót.

Élére kell állítani a kérdést, mert túl kevés az időd arra, hogy olyanokhoz beszélj, akiknek nincs pénzük a vásárlásra, nem döntőképesek, vagy csak a piacot tesztelik. 

Szép számmal akadnak olyanok is, akik tőled szeretnének ingyen infóhoz jutni a szakterületről, hogy aztán, ha már alaposan kioktattad őket, egy másik értékesítőtől vásároljanak. A legrosszabb rémálmodban se forduljon elő ilyen! 

Mi kell hozzá, hogy ne félszeg puhatolózás legyen az értékesítés – akár élőben történik, akár szöveg által, írásban?

Értékesítési szöveg tippek a sikeres lezáráshoz

Olvasom tovább...

A 404-es hibaoldal, amitől vonzó lesz az online kommunikációd

Mikor meglátogatsz egy számodra érdekes weboldalt, biztosan téged sem dob fel, ha nem működik egy link vagy maga az URL cím rossz. Inkább feladod, és kattintasz tovább. Miért lenne ez másképp, ha a saját weboldaladról van szó? Hogyan teheti vonzóbbá az online kommunikációd egy 404-es hibaoldal?

Így tedd egyedivé: design ötletek a 404-es hibaoldalhoz

Olvasom tovább...

Szövegírás ötparancsolat az ütős promólevélhez

Ha a szövegírás leghatékonyabb műfaját keresed, akkor a promólevéllel máris megtaláltad. 

Múlt heti cikkemben olvashattál néhány tárgysorötletet, ami a megnyitást garantálja. Ehhez teszek most hozzá még 3 tippet a tárgysor kapcsán és 4 tanácsot, ami a leveledet még olvasmányosabbá varázsolja. 

Hírleveles szövegírás öt egyszerű lépésben

Olvasom tovább...

Szövegírás trükkök, hogy jobban tarolj a hírleveleiddel

Milyen szövegírás trükkök segítségével fogalmazz a kíváncsiságot garantáltan felkeltő tárgysorokat hírleveleidhez? 
 
Ha ismersz néhány jól működő fogást, máris közelebb fogsz járni a célodhoz: ahhoz, hogy az emailedet egyáltalán megnyissák, és fáradságos szövegírói munkát eredménye ne a levélszemétben landoljon olvasatlanul.

5 tárgysorsablon, amivel gyerekjáték a sikeres szövegírás

Olvasom tovább...