Keresőoptimalizálás változások jönnek nyugat felől - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

Keresőoptimalizálás változások jönnek nyugat felől

Keresőoptimalizálás változások jönnek nyugat felől

Adwords vagy SEO: ez itt a kérdés! Ha az érdeklődő információkeresése nyomán és a weboldalad keresőoptimalizálásának köszönhetően jut el hozzád, az azért jó, mert így kicselezted a reklámimmunitást. Szakértői státuszodnak köszönhetően fog hinni Neked a látogató és nem a fizetett hirdetésnek köszönhetően. Ha pedig az Adwords-hirdetésed vonzza hozzád, akkor legalább biztos lehetsz benne, hogy vásárolni szeretne, hiszen tudatosan kattintott a reklámra.

De ha az utóbbira, az Adwordsre adod a fejed, akkor tisztában kell lenned a terület legfrissebb fejleményével, ami egyelőre az angol nyelvű kereséseket érinti! De nem árt felkészülni.

Keresőoptimalizálás és pontosan egyező kulcsszavak

„Valaminek változnia kell, hogy minden ugyanúgy maradhasson!” –  Tomasi di Lampedusa A párduc című híres regényéből vett idézet akár a piacvezető pozícióját folyamatos újításaival biztosító Google mottója is lehetne. 

Hogy mit talált ki már megint az internetes keresőrendszer, aminek farvizein a fél világ online marketingje evez? 

Fanfár és dobpergés! :) Lazítani fog az Adwords kulcsszavak rendjén, így többé nem csupán a hajszálpontosan egyező találatok számítanak majd, hanem az azonos értelmű, de másképpen bepötyögött keresések is.

Mi a teendőd?

2014 óta a keresőoptimalizálásra és az Adwordsre egyaránt érvényes: az elírások, többes számú alakok és a ragozott szavak is telitalálatnak számítanak, és Hozzád vezetik az érdeklődőket. 

Ezzel a természetes emberi logikához alkalmazkodó fogással a „Gugli” máris 2%-kal növelte a kulcsszavak hatótávolságát. Az Adwords szabályok készülődő fellazítása hasonló hatást jelez előre: a szórendcserékhez és a változatos megfogalmazásokhoz való lazább Google-viszonyulás várhatóan még nagyobb növekedést hozhat számodra is a találatokban. 

Egyetlen feltétellel. Éspedig: ne várd el, hogy az internetezők feltétlenül a Te (egyébként helyes és szakmailag megalapozott) logikádhoz alkalmazkodjanak. A Google sem teszi, és pont ezért sikeres. 

Például: hiába „rheumatoid arthritis” a balzsamod által orvosolt probléma helyes megnevezése, ha egyszer a diagnózis pontos neve helyett a potenciális vásárlóid inkább következetesen azzal foglalkoznak, hogy „sajog a térdem … fáj a térdem” stb.

A lényeg tehát az, hogy ne a robotokra, hanem a hozzád hasonló hús-vér emberekre legyél tekintettel, amikor a keresőoptimalizálásra gondolsz.

Íme, a hatékony keresőoptimalizálás első és egyetlen nagy kérdése, amit elegendő megválaszolnod a sikeres eladáshoz: vajon milyen lehet ott lenni, ahol éppen nem vagy, vagyis a világot azok szemével látni, akik egy másik szögből tekintenek rá?


Ennél részletesebben pedig itt kaphatsz tippeket a személyedre szabott keresőoptimalizáláshoz!

További bejegyzések

Hatékony üzleti kommunikáció nyári időszámítás szerint is

Az üzleti kommunikáció terén sosincs megállás. Azt gondolnád, ha itt a nyár, és az ügyfeleid nyaralni mentek, akkor itt az ideje annak is, hogy hátradőlj, és élvezd a napsütést. De a vevőkkel folytatott kommunikáció ilyenkor se állhat le, sőt hasznosabb lehet, mint bármikor. 

Következetes üzleti kommunikáció, de könnyedebb témákról

Olvasom tovább...

A legújabb Facebook képméretek: 2018 – puskázz innen!

Az optimális Facebook képméreteket keresed? Aktualizáltuk a képméretek listáját, hogy 2018-ban is vonzó és figyelemfelkeltő posztokkal és hirdetésekkel öregbítsd a hírneved.

A Facebookon ugyanis nem elég végtelenül kreatívnak lenni: ha nem veszed figyelembe az ajánlott feltöltési méreteket, könnyen értelmezhetetlenné válik a kép. Ezeket a méreteket ráadásul nehéz nyomon követni, mivel a követelmények a kép típusától függően változnak, és maguk ajánlások is gyakran frissülnek (évente akár többször is).

Ezeket a méreteket használd, ha tökéletes Facebook posztot, hirdetést akarsz

Olvasom tovább...

Könnyed szövegírás 3 egyszerű lépésben

A szövegírás sokak számára valóságos küzdelem. Miről írjak? Hogyan írjam meg? Mi legyen benne? Sokszor az üres monitor előtt várunk az isteni szikrára. Aztán beindul a fantázia, és mire észbe kapunk, valami igazán nagyszerű szöveg a végeredmény. Ami érdekes, izgalmas, és elad. Mi kell ahhoz, hogy mindig így menjen?

Hogyan indul be a sikeres szövegírás?

Olvasom tovább...

Hogyan segíts dönteni? Neuro marketingterv a sikeres eladáshoz

Ha a marketingterv műfajára gondolunk, annak célja az, hogy segítsünk az ügyfélnek dönteni. Méghozzá nem akárhogy, hanem ugye „jól”: a vásárlás mellett. Ehhez érdemes a neuro marketingterv fogásait használnod. 

De mi is ez a neuro… izé? Az agykutatás eredményeit a marketing gyakorlatába beépítő módszer. Ezt azonban csak a pontosság kedvéért. Amit igazán érdemes tudnod róla, az most jön.

A neuro marketingterv 4 alapfogása

Olvasom tovább...

Adok vagy kapok? A tartalommarketing dilemmája

Ajándékozni vagy sem: a tudásod díjmentes felkínálását szorgalmazó tartalommarketing nagy kérdését vajon hogyan lehetne úgy megválaszolni, hogy kecske és káposzta szempontja egyaránt rendben legyen? 

Könnyen eldöntheted, hogy mikor mit és mennyit adj oda ingyen, és miért kérj pénzt, ha elolvasod a 2x3-as szabályt alább.

Mehet a tartalommarketing! Ne fukarkodj a tudásoddal, ha...

Olvasom tovább...