A közösségi média azt akarja, hogy kamerát ragadj - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

A közösségi média azt akarja, hogy kamerát ragadj

A közösségi média azt akarja, hogy kamerát ragadj

Videóktól zajos a közösségi média. Úgy tűnik, ha le akarjuk nyűgözni a közönségünket - esetleg el is akarunk adni neki valamit -, nem árt, ha felvértezzük magunkat néhány videóval. Az online videó megosztó közösségi oldalak fokozatos térnyerésével, illetve a videó hirdetési lehetőségek fejlődésével a videó marketing komoly eszközzé vált, amit kisebb cégek is megengedhetnek maguknak. A videó hirdetés ősatyja, a TV-reklám sohasem volt opciója a kisvállalkozásoknak, a csillagos eget megidéző költségvetések miatt a versenyzők többsége még a startvonalig sem jutott el.

Mit kíván a közösségi média népe?

Videókat. Nem egyet, minél többet. Egy friss felmérés szerint az internetezők 55%-a néz naponta videókat online, 78%-uk pedig legalább egyszer hetente. A videónézési kedvnek nincsenek határai: a szakértők szerint további növekedésre lehet számítani.

Ha a statok nem győztek meg, összegyűjtöttünk 5 érvet, amiért megéri online videóban gondolkodni:

1. A mozgókép népszerű: egy felmérés azt mutatja,ha az e-mail tárgysorában szerepel a “videó” szó, 13%-kal nő a megnyitási arány.

2. Segít kialakítani az érzelmi kapcsolatot a jelenlegi és a jövőbeli vásárlókkal: mély és személyes kapcsolatot tudsz kiépíteni. Egy jól sikerült videóra még évekkel később is emlékeznek, akárcsak az üzenetére.

3. Nem kell feláldozd a fél vagyonod: hála a technológia folyamatos fejlődésének, ma már bátran kérhetsz árajánlatot a különböző stúdióktól, mert alacsony költségvetéssel is születhet egy hatásos film.

4. Bizonyított tény, hogy az online videók növelik a konverziók számát. Egy videó megtekintése növeli a honlapodon eltöltött percek számát, maga a film pedig biztosíthat néhány nyomós érvet a vásárlás mellett.

5. A médiafogyasztási szokások átalakultak: a közösségi média népszerűsége és felhasználóbázisa töretlenül növekszik, míg a tévénézők száma a legtöbb országban stagnál vagy csökken.

Ha videó, akkor YouTube
A videóról elsőre a YouTube ugrik be? A videómogul rengeteg lehetőséget kínált és kínál az üzlethez, a márkaépítéshez, az új piacok eléréséhez. Ami mégis riasztó lehet: a túlságosan nagy tolongás. Közel egymilliárd felhasználója mind videókkal akar kitűnni a tömegből, versenyre kelni velük igazi erőpróba. Csekkold le a többi videómegosztó oldalt is, ha kis tóban nagy hal akarsz lenni, nem pedig fordítva.

A Facebook többet ígér?
A Facebook videó okos, megosztható és személyes. A legrövidebb út azokhoz, akiket el akarsz érni. Ha már elkészült a videód, feltöltötted a YouTubera is, miért hagynád ki a közösségi média nyújtotta lehetőségeket? Túl nagy közönségnek fordítanál hátat.
Ha tele akarod kürtölni a világot azzal, hogy elkészült az új videód, a közösségi média a legjobb szócső. A legcélszerűbb, ha feltöltöd a videódat a Facebookra. A Facebook algoritmusa ugyanis nem favorizálja nagy vetélytársa, a YouTube linkjeit. Így sokkal nagyobb esélyed lesz arra, hogy a videós posztodat minél többen lássák.

A közösségi média hasznos és fontos a vállalkozásod számára. Ha további hatékony eszközökre van szükséged, gyere el az ingyenes online kommunikációs előadásunkra!
 

További bejegyzések

Célállítás és üzleti kommunikáció tervezése az év finisére

Nem rossz célállítási szabály az üzleti kommunikáció területén se: célozd meg a Holdat, hogy eltaláld a kerítést! De ha a célod kellően nagy ahhoz, hogy lelkesíteni tudjon, az még nem elég. Néhány egyszerű szabályra még szükséged lesz ahhoz, hogy helyesen jelöld ki az idei éved elérendő sikereit úgy, hogy azok meg is valósuljanak.

Célok az üzleti kommunikáció sikeréhez

Olvasom tovább...

Nyári trendek a közösségi média oldalain

Nyáron az élet is megváltozik, lehetségessé válik a lehetetlen is. A közösségi média is pezseg az élettől. Vidámság, jókedv, napsütés, színek, kacagások köszönnek vissza a posztokból. Meleg időben látványosabban dübörög az élet. Élményeket, érzelmeket gyűjtenek az emberek, és ontják magukból azokat a közösségi média oldalaira. Te se maradj ki a jó posztokból, hass az emberekre! 

Maradj trendi nyáron is a közösségi média oldalain!

Olvasom tovább...

Így maxold ki a Facebook hirdetést

Irigykedve figyeled a konkurenciát? Kíváncsi vagy, ők vajon mit csinálnak másképp a Facebookon, miért van annyival több követőjük? Az egyik legkézenfekvőbb válasz, hogy versenytársaid ismerik az eredményes és célravezető Facebook hirdetés használatát.

Facebook hirdetés nélkül nem megy?

Olvasom tovább...

Eladás 1 mondattal: címsortippek a blog írás sikeréhez

Nem az örökkévalóságnak szól. Az üzleti blog írás célja az, hogy itt és most eladjon. Mi kell ehhez? Az, hogy előbb magát a blogcikket „eladdˮ az olvasónak. 

Ehhez lesz szükséged olyan a tárgysorokra, amik hatására a célközönséged tagjai megnyitják a cikkedet kiajánló heti hírlevelet. Illetve címsorokra, amik később is frissként adják el a már kihelyezett szöveget. 

Sőt: az alábbi címsortippek még az ötleteket is meghozzák számodra, ha épp nem tudod, hogy miről és hogyan írj!

Ragyogóan teljesítő címsorok az üzleti blog írás gyakorlatában

Olvasom tovább...