Online kommunikációs hírek: Hogyan javít a webes kommunikáción a Google új büntetése? - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

Online kommunikációs hírek: Hogyan javít a webes kommunikáción a Google új büntetése?

Online kommunikációs hírek: Hogyan javít a webes kommunikáción a Google új büntetése?

Befellegzett a felugró ablakoknak! 

A felugró ablakokat mindenki utálja. Mindenki. Hihetetlen, de fél évet sem kell várnunk a Google új algoritmikus büntetéséig, ami lecsap a felugró ablakokra. 2017. január 10-től ugyanis büntetni fogják azokat a mobil oldalakat, amelyek túlzott mértékben használnak popupokat. A Google azzal magyarázta döntését, hogy a felugró ablakok kitakarják azt a tartalmat, ami miatt az emberek a keresőmotorból az adott weboldalra látogatnak, ez nagyban zavarja a felhasználói élményt. Ilyenek az appok letöltésére ösztönző ablakok is, amelyeket le kell zárni ahhoz, hogy tovább tudjunk navigálni. Emiatt januártól a Google a rangsorban lejjebb tolja azokat a mobil oldalakat, ahol a tartalom nem érhető el azonnal.

Persze továbbra is lehet használni a speciális felugró ablakokat, amelyek pl. valamilyen törvény betartásához kötődnek (cookie használat, korhatár), nyilvánosan nem elérhető oldalak belépési ablaka, olyan bannerek, amelyek nem takarják ki a tartalom nagy részét, vagyis nem akadályai a kommunikációnak.


A YouTube lesz az új Facebook?

Nem jött be a Google+? A Google most sokkal jobb ötlettel állt elő: megcsinálja a saját közösségi oldalát a már most is hipernépszerű YouTube-ból!
Közösségi oldallá bővül a YouTube: állítólag már ősztől elkezdik bevezetni a változásokat. A videómegosztó portál új felülettel bővül, a saját csatornán fotókat, szöveges üzeneteket, hivatkozásokat, kérdőíveket lehet majd megosztani másokkal. Ezzel a videókészítők nem kell más közösségi média felületet keressenek a rajongóikkal való kommunikációra, a YouTube-ot pedig nem érheti több kritika az elégtelen kommunikáció miatt.


Mit használ a magyar internetező kommunikációra?

A GfK Digital Connected Consumer (DCC) felmérésének augusztus 30-án közzétett adatai szerint az átlagos magyar internethasználó naponta közel három és fél órát tölt a weben. Ezalatt az idő alatt elsősorban ezzel foglalkozik: közösségi oldalakat látogat, emailezik, híroldalakat olvas.

Mennyire igaz Magyarországra a mobilvilág? A netezők 36%-a használ túlnyomórészt mobil eszközt, 70%-uk használja párhuzamosan a mobil és a fix technológiát. A mobil eszközöket kommunikációra, a fix eszközöket ügyintézésre szeretjük használni. Míg 2011-ben 3 percet szántunk naponta az okostelefonon való szörfölésre, az idén már 41 percet.

További bejegyzések

Hatékony üzleti kommunikáció nyári időszámítás szerint is

Az üzleti kommunikáció terén sosincs megállás. Azt gondolnád, ha itt a nyár, és az ügyfeleid nyaralni mentek, akkor itt az ideje annak is, hogy hátradőlj, és élvezd a napsütést. De a vevőkkel folytatott kommunikáció ilyenkor se állhat le, sőt hasznosabb lehet, mint bármikor. 

Következetes üzleti kommunikáció, de könnyedebb témákról

Olvasom tovább...

A legújabb Facebook képméretek: 2018 – puskázz innen!

Az optimális Facebook képméreteket keresed? Aktualizáltuk a képméretek listáját, hogy 2018-ban is vonzó és figyelemfelkeltő posztokkal és hirdetésekkel öregbítsd a hírneved.

A Facebookon ugyanis nem elég végtelenül kreatívnak lenni: ha nem veszed figyelembe az ajánlott feltöltési méreteket, könnyen értelmezhetetlenné válik a kép. Ezeket a méreteket ráadásul nehéz nyomon követni, mivel a követelmények a kép típusától függően változnak, és maguk ajánlások is gyakran frissülnek (évente akár többször is).

Ezeket a méreteket használd, ha tökéletes Facebook posztot, hirdetést akarsz

Olvasom tovább...

Könnyed szövegírás 3 egyszerű lépésben

A szövegírás sokak számára valóságos küzdelem. Miről írjak? Hogyan írjam meg? Mi legyen benne? Sokszor az üres monitor előtt várunk az isteni szikrára. Aztán beindul a fantázia, és mire észbe kapunk, valami igazán nagyszerű szöveg a végeredmény. Ami érdekes, izgalmas, és elad. Mi kell ahhoz, hogy mindig így menjen?

Hogyan indul be a sikeres szövegírás?

Olvasom tovább...

Hogyan segíts dönteni? Neuro marketingterv a sikeres eladáshoz

Ha a marketingterv műfajára gondolunk, annak célja az, hogy segítsünk az ügyfélnek dönteni. Méghozzá nem akárhogy, hanem ugye „jól”: a vásárlás mellett. Ehhez érdemes a neuro marketingterv fogásait használnod. 

De mi is ez a neuro… izé? Az agykutatás eredményeit a marketing gyakorlatába beépítő módszer. Ezt azonban csak a pontosság kedvéért. Amit igazán érdemes tudnod róla, az most jön.

A neuro marketingterv 4 alapfogása

Olvasom tovább...

Adok vagy kapok? A tartalommarketing dilemmája

Ajándékozni vagy sem: a tudásod díjmentes felkínálását szorgalmazó tartalommarketing nagy kérdését vajon hogyan lehetne úgy megválaszolni, hogy kecske és káposzta szempontja egyaránt rendben legyen? 

Könnyen eldöntheted, hogy mikor mit és mennyit adj oda ingyen, és miért kérj pénzt, ha elolvasod a 2x3-as szabályt alább.

Mehet a tartalommarketing! Ne fukarkodj a tudásoddal, ha...

Olvasom tovább...