Online kommunikációs hírek: Hogyan javít a webes kommunikáción a Google új büntetése? - Tippek értékesítési üzenetek, üzleti kommunikáció, szövegírás, hirdetések és hírlevelek írásához

Online kommunikációs hírek: Hogyan javít a webes kommunikáción a Google új büntetése?

Online kommunikációs hírek: Hogyan javít a webes kommunikáción a Google új büntetése?

Befellegzett a felugró ablakoknak! 

A felugró ablakokat mindenki utálja. Mindenki. Hihetetlen, de fél évet sem kell várnunk a Google új algoritmikus büntetéséig, ami lecsap a felugró ablakokra. 2017. január 10-től ugyanis büntetni fogják azokat a mobil oldalakat, amelyek túlzott mértékben használnak popupokat. A Google azzal magyarázta döntését, hogy a felugró ablakok kitakarják azt a tartalmat, ami miatt az emberek a keresőmotorból az adott weboldalra látogatnak, ez nagyban zavarja a felhasználói élményt. Ilyenek az appok letöltésére ösztönző ablakok is, amelyeket le kell zárni ahhoz, hogy tovább tudjunk navigálni. Emiatt januártól a Google a rangsorban lejjebb tolja azokat a mobil oldalakat, ahol a tartalom nem érhető el azonnal.

Persze továbbra is lehet használni a speciális felugró ablakokat, amelyek pl. valamilyen törvény betartásához kötődnek (cookie használat, korhatár), nyilvánosan nem elérhető oldalak belépési ablaka, olyan bannerek, amelyek nem takarják ki a tartalom nagy részét, vagyis nem akadályai a kommunikációnak.


A YouTube lesz az új Facebook?

Nem jött be a Google+? A Google most sokkal jobb ötlettel állt elő: megcsinálja a saját közösségi oldalát a már most is hipernépszerű YouTube-ból!
Közösségi oldallá bővül a YouTube: állítólag már ősztől elkezdik bevezetni a változásokat. A videómegosztó portál új felülettel bővül, a saját csatornán fotókat, szöveges üzeneteket, hivatkozásokat, kérdőíveket lehet majd megosztani másokkal. Ezzel a videókészítők nem kell más közösségi média felületet keressenek a rajongóikkal való kommunikációra, a YouTube-ot pedig nem érheti több kritika az elégtelen kommunikáció miatt.


Mit használ a magyar internetező kommunikációra?

A GfK Digital Connected Consumer (DCC) felmérésének augusztus 30-án közzétett adatai szerint az átlagos magyar internethasználó naponta közel három és fél órát tölt a weben. Ezalatt az idő alatt elsősorban ezzel foglalkozik: közösségi oldalakat látogat, emailezik, híroldalakat olvas.

Mennyire igaz Magyarországra a mobilvilág? A netezők 36%-a használ túlnyomórészt mobil eszközt, 70%-uk használja párhuzamosan a mobil és a fix technológiát. A mobil eszközöket kommunikációra, a fix eszközöket ügyintézésre szeretjük használni. Míg 2011-ben 3 percet szántunk naponta az okostelefonon való szörfölésre, az idén már 41 percet.

További bejegyzések

Célállítás és üzleti kommunikáció tervezése az év finisére

Nem rossz célállítási szabály az üzleti kommunikáció területén se: célozd meg a Holdat, hogy eltaláld a kerítést! De ha a célod kellően nagy ahhoz, hogy lelkesíteni tudjon, az még nem elég. Néhány egyszerű szabályra még szükséged lesz ahhoz, hogy helyesen jelöld ki az idei éved elérendő sikereit úgy, hogy azok meg is valósuljanak.

Célok az üzleti kommunikáció sikeréhez

Olvasom tovább...

Nyári trendek a közösségi média oldalain

Nyáron az élet is megváltozik, lehetségessé válik a lehetetlen is. A közösségi média is pezseg az élettől. Vidámság, jókedv, napsütés, színek, kacagások köszönnek vissza a posztokból. Meleg időben látványosabban dübörög az élet. Élményeket, érzelmeket gyűjtenek az emberek, és ontják magukból azokat a közösségi média oldalaira. Te se maradj ki a jó posztokból, hass az emberekre! 

Maradj trendi nyáron is a közösségi média oldalain!

Olvasom tovább...

Így maxold ki a Facebook hirdetést

Irigykedve figyeled a konkurenciát? Kíváncsi vagy, ők vajon mit csinálnak másképp a Facebookon, miért van annyival több követőjük? Az egyik legkézenfekvőbb válasz, hogy versenytársaid ismerik az eredményes és célravezető Facebook hirdetés használatát.

Facebook hirdetés nélkül nem megy?

Olvasom tovább...

Eladás 1 mondattal: címsortippek a blog írás sikeréhez

Nem az örökkévalóságnak szól. Az üzleti blog írás célja az, hogy itt és most eladjon. Mi kell ehhez? Az, hogy előbb magát a blogcikket „eladdˮ az olvasónak. 

Ehhez lesz szükséged olyan a tárgysorokra, amik hatására a célközönséged tagjai megnyitják a cikkedet kiajánló heti hírlevelet. Illetve címsorokra, amik később is frissként adják el a már kihelyezett szöveget. 

Sőt: az alábbi címsortippek még az ötleteket is meghozzák számodra, ha épp nem tudod, hogy miről és hogyan írj!

Ragyogóan teljesítő címsorok az üzleti blog írás gyakorlatában

Olvasom tovább...